קהילות  בידור ותרבות
תיאטרונים בישראל - תדריך
ד"ר שוש אביגל
פורסם: 07.02.02, 16:32
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות ב-6 דיונים
1. אפקט של פרסום שלילי
אמנות המשחק (ע"ר)   (23.03.02)
לכבוד: ד"ר שוש אביגל, 20/3/02, כתבתך אודות תיאטרונים בישראל, הנה חשובה וחיונית למבכרי הפורום, בייחוד לצעירים שביניהם, הלו גם הם תלמידי משחק לעתיד המתייחסים למידעה שבכתבתך כאל המלצת המומחה!, המקטרג עבורם את השוק של בתי הספר למשחק. מצד אחד הלגיטימיים והמומלצים, שרשימתם מוצגת באופן מפורט!!!!!!!!!!!!!!!! ומצד השני הגופים המפוקפקים "הנפתחים ונופלים כל העת"- עלפי הגדרתך. כלומר, כל מי שלא נמנע עם הרשימתך המפורטת, נופל לקטגוריה השניה. הצגת דברים באופן כזה יוצרת למעשה אפקט של פרסום שלילי ומזיק לכל המוסדות שלא נכללים ברשימתך. אנחנו הנהלת העמותה "אמנות נמשחק" שמפעילה את ביה"ס לאמנויות הבמה שבהנהלת סופי מוסקוביץ', שזכה לאחרונה להכרה של משרד התרבות, מבקשים בתוקף שתצרפי את שם ביה"ס לרשימה, או תשני את הכתבה. "אמנות המשחק"- 5257203- 03.
2. לבית צבי יש אתר חדש
ליאור   (22.07.03)
3. הכל תלוי ביחסי ציבור
תיאטרון ארמא ,   כפר האמנים עין-הוד   (06.12.03)
חוץ מהקבוצות או להקות המוזכרות במאמר, יש קבוצת תיאטרון הקיימת הרבה שנים ללא שום תמיכה ממסדית , המאמינה בצדקת דרכה האמנותית ללא הוא הא תקשורתי. תיאטרון ארמא מעין-הוד (ליסה ג'יקובסון וגיל בכר המייסדים) ממשיכים בפרוייקרטים תיאטרליים, כמו "מחתרת הליצנים" באוהל הקרקס בבינימינה ו"נקודת מוצא" - פרויקט תיאטרון ואמנות רב-תחומית המופיע בימים אלו בגלרייה לאמנות בעין-הוד . כך שאין למהר ולהספיד קבוצות או להקות שאינן במסגרת התיאטראות המתוקצבים. שורדים בשיניים וממשיכים ליצור תיאטרון מהלב, עם כל התשוקה והאהבה לקהל ולבמה.
4. התייחסות ל"נקודת מוצא"
ליאת   (01.01.04)
אני מחזקת את דברי חברי תיאטרון ארמא בנוגע לעובדה שאל לאף אחד למהר ולהספיד אומנים יוצרים אשר אינם ממומנים ונתמכים ע"י גופים גדולים וידועים. נהנתי מאוד מהפרוייקט האמנותי: "נקודת מוצא". הם שילבו באופן מקסים תחומי אמנות שונים כמו תיאטרון, מחול, מוסיקה, עיצוב תפאורה ייחודי והכניסו המון אמירה אישית. אני מקווה שיירבו האנשים היוצרים מהלב והנשמה.
5. יש כל כך הרבה בתי ספר לתאטרון, וכל שנה גומרים מאות שחקנים
שחקן לשעבר ,   מרכז   (05.10.05)
חדשים שיוצאים להצטרף לתאטראות. המציאות הקשה נושפת להם בפנים מיד למחרת גמר הלימודים. אף אחד לא מקבל אותם לעבודה אולי בודדים שאפשר לספור אותם על אצבעות יד אחת. אז מה קורה פה? למה אף אחד לא נותן את ההזדמנות הראשונה? למה אין גוף שעוזר לשחקנים החדשים לשרוד את התקופה הראשונה שלהם? אני מכיר הרבה חברים צעירים שהם מוכשרים בצורה לא רגילה והם פשוט רעבים ללחם, במיקרים אחרים הם פשוט עוזבים את החלום שלהם והולכים לכוונים אחרים. אז מה יהיה על התרבות שלנו?
6. מה עם מה?ריחואנה!
איתי ,   ת"א   (18.04.07)
כיצד "תאטרון קרוב" אינו מוזכר, מקום בו מוצגת ההצגה של הפרינ'ג
חזרה לכתבה