|
|
מרטין, איך אתה מעיז בכלל להציע
את רעיון האיוולת שע"י היכנסות לאמוק
וע"י ביצוע טבח נוכל להתקרב לשלום?
הרי התוצאה של איבוד שליטה
כללי שכזה תהייה הדרדרות לגל
אלימות נוסף! חס וחלילה עלולים כל
הסכמי השלום שעליהם עמלנו שנים
כה רבות לקרוס, ואז באמת נמצא את עצמנו
בסכנה קיומית.
צריך להשתמש בכוח בצורה מושכלת,
ורק כשאין ברירה. לעיתים צריך לעשות
תצוגה מרשימה, אמנם, אבל תמיד
צריך לשקול את התועלת ביחס
.למחיר בחיי אדם
זו הדרך היחידה להראות
--לציבור הערבי שאנחנו לא חלשים.
שיש לנו כוח ושאנחנו חזקים מספיק
.כדי לא להשתמש בו אלא רק בלית ברירה
זהו לא רק חוסן פיסי, זהו חוסן מוסרי
וחשוב לשמור עליו.
|
| |
2. אבל אנו חיים במדינה בולשביקית
| הימין האשם תמיד |
|
|
(13.10.00) |
ובמדינה בולשביקית שכזו אין לימין זכות להיות צודק. מדוע - כי את כולנו האשימו ברצח רבין. ומאז סתמו לנו את הפיות. עכשיו רצחנו את רבין ורצחנו את השלום ומחר בטח נרצח את האנושות כולה.
ילדי הבלורית של הפלמ"ח גירשו את ערביי הארץ. ילדי יצחק שדה.
ואנו מחרחרי המלחמות בסך הכל הצבענו לבגין שהביא שלום עם מצרים. שזרע את זרעי האוטונומיה בקמפ דיוויד.
עוד מעט השמאל ישכתב גם את החלק הזה של ההיסטוריה וגם שם יכתב שרבין הביא שלום עם מצרים.
|
| |
|
השמאל הישראלי "הנאור והאליטיסטי" לא יכול להרשות לעצמו להודות בקריסת הקונספציה שהוא בעצמו יצר ושהיא סלע קיומו,במקרה הטוב הוא יודה שהקונספציה נכשלה באשמת הימין,לכן זה מיותר לצפות לאיזה שהיא הודאה.
|
| |
4. "צייגר עצבני"
| גל ציגר , |
חיפה |
|
(13.10.00) |
לפי דעתי מרטין שרמן איש מאוד חכם אם הוא מדבר ככה. אני באותה דעה בדיוק. זה חייב להפסק ובקרוב. זה לא ייתן שככה ישמחו ברחובות על ביצוע לינץ' לחיילי ארץ ישראל מדינתנו.!
|
| |
|
no yotam i just can see how you can still think of our peace agreement that we achived as somthing we need to keep dont you see that thay are gone we are going to a war not a small war but a 3 world war and we got to strike big time
|
| |
|
בניגוד להבעת דעתי הברורה אשר מוצגת בכותרת תגובתי,מה שעומד להיכתיו כאן תתימר להביע נקודת מחשבה המתבססת על ההגיון.
אמנם צעיר אני מכדי להעיד על מאורעות תרפ"ח, אך כאשר למדתי בבית הספר על מאורעות אלה, יכולתי להשבע שלאחר שלמדנו זאת על בשרנו, לא נטעה כך שוב.
וטעיתי. בכיתה ניהלנו וויכוח על הנושא. אעלה את אחד הטענות שהעלתי להצדקת הערבים(!). בתקופות נושנות, שבהם במקום הייטק היתה חקלאות, ופרדסים היו לרוב והארץ היתה מיושבת רק על ידי עובדי האדמה, היתה אוכלוסיה ערבית נחמדה שעיבדה את אדמתה בתמימות.
ערביי הארץ לא היו אנשים חכמים במיוחד אלא כל רצונם היה להתפרנס מחלקת אדמתם בכבוד.
עם השנים התפתחה האוכלוסיה בארץ, הגיעו עוד מתישבים, נבנו עוד ישובים ופחות או יותר "השטלטו" על השטח.
הערבים, שעדיין עיבדו את אדמתם, לא החכימו במרוצת השנים (יצוין בזאת מנוייהם של שנים-שלושה חברי כנסת ערביים, נבחרי החברה הערבית כולה, שהיו כל כך לא בקיאים וחכמים, עד שהם הצביעו בעד הצבעה בכנםת - הצבעה שהיתה נגד האינטרסים של הערבים). הם לא החכימו עד כדי כך שהספיקו מספר ערבים דמגוגים, "בעלי השכלה", על מנת להסית אלפים לפגוע ביהודים. אותם דמגוגים קטנים \, "הסבירו" לעמיתיהם הערים כי אנו גונבים להם אדמות ולוקחים את שלהם. הערבים, שדעתם לגבי היהודים היתה טובה, בתוך זמן קצר הוסתה דעתיהם לגבי היהודים וגרמה להתחלת המאורעות.
יושב לו אדם יום אחד, חולק משחק שש בש עם חברו ומכירו, ששדותיהם שוכנים אחת ליד השניה, שמכירים כבר שנים, שמתיעצים ותומכים אחד עם השני בנוגע לחקלאות, האחד יהודי והשני ערבי, ויום לאחר משחק השש בש קם הערבי לאחר שהוסתה דעתו, והורג את היהודי.
אדם שהוא אינו איטיליגנט, שאינו "חושב" יותר מדי, אינו מביא את עצמו לחשיבה הגיונית - לגבי דעה מסוימת. לדוגמא - תקחו למשל חקלאי סקוטי, איש פשוט, ללא השכלה ותשבו איתו לשיחה בנושאי היום יום. ולדוגמא תגלו כי האדם לא חשב מעולם איך סוללה לווקמן עובדת.
לאחר מכן תנסו להסביר, בצורה מאוד "הגיונית", לאיש חסר השכלה זה, כי בתוך הבטריה ישנו מנוע קטן המופעל על דלק, כמו באוטו. לאחר מכן תסבירו לו שכיוון שהיוונים הם אלו שהמציאו את הבטריה, הם החליטו שבכל בטריה יהיה משדר קטן שישדר ליוון את כל הנתונים של בעל הבטריה, כולל את הגישה לחשבון הבנק שלו.
במידה ותעשו זאת בעזרת הסברים שהם קצת הגיוניים, תצליחו לשכנע אותו בקונספרצית ענק שמנוהלת על ידי יוון.
כל זאת בגלל העובדה שהאדם הנל אינו נבון, ולכן אינו בעל דעה מוחלטת כלשהיא, וכל דעה שתציעו לו כהגיומית ונכונה, הוא יקבלה ללא היסוס, וזא עקב שהוא אינו מצליח לסתור את הדעה הזו - כיוון שאינו מספיק חכם.
באותה צורה אם תקחו קבוצה של ערבים נבובי מוח, ותנסו בעזרת הסברים הגיוניים, לשכנע אותם שהסקוטים מהווים איום על עולמם, יקה מצב שבו הערבים, שלא היה להם שום דבר נגד הסקוטים, הפכו בין לילה לאויבהם העיקריים.
באותה צורה הסיתו אום נגדנו במאורעות.
כשם שאותו אדם ששיחק שש בש עם הערבי עשה טעות בבטחונו בערבי, כן נעשה אנו טעות בבוטחם בהם.
כיוון שבמידה ונגיע איתם להסכם הכי מושלם שיכול להיות, שהרי שלאחר חמש, עשר, ואולי 20 שנה,יבוא דמגוג קטן אחר וישכנע אותם שההסכם שחתמו עליו לא היה פייר איתם, ונעשה בניגוד לאינטרסים הערביים, שהרי תקום פה שוב התקוממות אלימה שלהם כלפינו. בדיוק כפי שנלקחו אותם שוטרים פלסטינאים, ושוכנעו שההסכם שבעיקבותיו הם קיבלו את נישקם, אינו עומד יותר כיוון שהישראלים הפרו את הסכימם או בטענה הגיונית אחרת.
אותו מצב יחזור לאחר כל הסכם שיתבצע.
עוד דוגמא לכך היא מצב שבו תבצעו הסכם עם ילד בן 4, כך שיהי עליו לשמור על עשר סוכריות טעימות, במשך שעה, ואם יצליח, יקבל את כל עשר הסוכריות.
מה שיקרה יהיה צפוי מראש:
הילד יחכה באיפור 10 דקות, יתפתה לאחול, ויתרסן.
לאחר עוד 5 דקות הוא יתפתה שוב ואז יתרסן, ולבסוף יחכה עוד 4 דקות ואז יחסל את כל הסוכריות, ביודעין שיכעסו עליו. כשם שההגיון של אותו ילד לו עמד לשרותו לאחר 19 דקות של סובלנות, כן הגיונם של הערבים לא יעמוד להם, כשבידהם רובים, שהועברו לרשותם מאיתנו, לאחר שישראל לא תיענה לדרישותיהם להחזיר עוד שטחים, ולבסוף הם יירו עלינו עם הרובים שלנו.
נקודה למחשבה.
|
| |
7. שרמן (ויתר הטנקים) רוצים תמיד להרביץ,
להפעיל כוח, יותר כוח ועוד יותר כוח. אם הפלסטינים יושבים בשקט, סימן שהם חלשים וצריך לחמוס אותם, ואם הם מתפרעים, סימן שצריך להכות בהם. מבחינה זו, צודקים הפלסטינים: אנשים כמו שרמן מבינים רק את שפת הכוח, וההתקוממות הנוכחית באה להזכיר להם (מרצה במדע המדינה אמור היה לדעת זאת, אבל נעזוב כעת את עניין כישוריו האקדמיים) שעוד לא נולד מטוס הקרב שיכול להביס התקוממות עממית נגד כיבוש נפשע. רק חבל שבגלל טימטומם של כמה אנשי אידיאולוגיית הנבוט, הדם של כולנו נשפך.
|
| |
8. לדבר בעברית - אויבים.
| יהושע ירחי , |
נוה נוי באר שבע |
|
(13.10.00) |
אזרחי המדינה עדיין לא קולטים עקרון פשוט אחד --
הפלסטינים רוצים לחסל אותנו .
נכון , הם רוצים מדינה , הם רוצים תנאי חיים מערביים . נכון מאוד אבל יש עוד דבר שהם רוצים --
לחסל את היהודים .
לא נעים להודות אבל זו מטרה בפני עצמה . לא תעזור מדינה וגם לא ממלכה הם פשוט רוצים לחסל אותנו. שטחים תמורת שלום . מה הם רוצים את השלום או את השטחים ?
אין ספק , את השטחים .
קל לומר אני רוצה שלום ולקבל שטחים .
העם הפלסטיני הוא אויב שלנו .
אויב מלה שקשה לקלוט.
|
| |
9. השמאל דווקא כן עושה חושבין
| אריק , |
תל-אביב |
|
(13.10.00) |
ד"ר מרטין, אני אמנם לא מסכים עם כל דבריך, שללא ספק נכתבים בשעת זעם קשה זו, אולם בתור מי שמגדיר עצמו כנמנה על מחנה השמאל (או לפחות "שמאל מפוקח", שמחפש את טובת עמו ולא מנסה למצוא חן בעיני הפלסטינים), אני דווקא כן עושה חושבין לגבי הדרך. זה הלקח שאירועי השבועיים האחרונים לימדו אותי.
|
| |
10. משפט נירנברג לפושעי שלום
| מוטי ארליך , |
י-ם |
|
(13.10.00) |
אני קורא למדינת ישראל להקים וועדת חקירה ממלכתית ולהעמיד לדין את כל מי שגרם לנו לאסון הלאומי ולקטסטרופה הנוכחית.
למי שמחק את הציונות, היהדות, החינוך והערכים מעם ישראל.
למי שמסר חלקי מולדת אהובים לגרועים שבאויבינו.
למי שנתן נשק לפורעים וואנדלים שרוצחים וטובחים בבנינו.
למי שהשתלט על כל ערוצי התקשורת ובהתנהגות בולשוויקית מנע מהפלג הריאלי להביע את דברו ועשה שטיפת מוח טוטלית לעם.
למי שברשלנותו גרם למותם ולהפקרתם של מאות ואלפי חיילים.
למי שהוביל את הרכבת לתהום ללא אפשרות חזרה.
למי שהפך את ישראל לגרמניה 1940.
|
| |
11. אתה תשים מדים שתבוא הקריאה או
שתכתוב בשבח גופות חברינו?
|
| |
|
נמאס! נמאס מאנשים כמו ברק, יוסי ביילין ושאר יפי הנפש האלה! ה"חזון", ה"הומניות" וה"ליברליזציה" שלהם עלולים להביא לחורבן המדינה! אין ולא יהיה שלום עם הפלסטינאים! במקום לנקוט בפעולה רחבת היקף ולמחוק את הפלסטינאים מעל פני האדמה, עסוקים השמלאנים ב"לחכות ולראות האם עוד לא נסגר הסיכוי האחרון לשלום". אדוני ראש הממשלה, טעית ובגדול! אין כל היגיון להפעיל מסוקים ולירות טילים על בניינים ריקים! יש לגרום להם למקסימום הרוגים!!! רק אחרי שנמוטט אותם, מבחינת תשתיות, כ"א ורצון להלחם הם יזחלו ויתחננו לשלום איתנו. ואז "אדריכלי אוסלו" היקרים תורכם יגיע "לעשות שלום"! ועד אז, רק כוח עם הערבים!
|
| |
|
אני גאה שיש אנשים רמי מעלה שהם לא יפי נפש
כן ירבו כמותך מרטין ואז אני בטוח שלא נגיע לאן שהגענו ע"י ממשלת יפי הנפש
|
| |
14. די ! לא יהיה שלום ! שכח מזה !
מה עוד צריך כדי שתבינו שעם הערבים לא ניתן לעשות שלום אמיתי ?!
מהומות בשטחים, מהומות של ערביי ישראל, יירי על תושבים, מעשה בלתי נשכח
של לינ'ץ, הריסה וחילול
מקומות קדושים.
מה עוד צריך לקרות ?!
אני לא מצליח לקלוט על מה אתה מדבר !
|
| |
|
לצערי, הצדק איתך, מרטין.
לצערי, כמי שהצביעה מאז ניתנה לה זכות זו אך ורק למפלגות השמאל - אני מביטה בראי בחרפה. כמי שנהגה לבטל במחי יד וביפי נפש את אזהרותיהם של מתנחלים ושל אנשי הימין - אני משפילה עיני בבושה. ואני נושאת עיניים שואלות למנהיגי המדינה - לא אני ולא שכמותי - אלא אתם! אתם אמורים הייתם להנחות אותנו בדרך שתוביל לכל מקום פרט לזה בו אנו נמצאים עכשיו. אני ועוד רבים שכמותי לא יצביעו יותר לשמאל. סליחה, טעינו.
|
| |
|
| |
17. נכון , ולא נכון.
| זיו לבני , |
חיפה |
|
(13.10.00) |
נכון. לתת לטירוריסטים לשעבר רובים ולסמוך עליהם לעשות עבודה של משטר הגון
הייתה טעות.
נכון, עראפת ביזה ומבזה
את ישראל , ארה"ב והעולם.
נכון, העולם האירופי הינו עיוור חירש ועילם ונגרר אחרי הפלסטינאים במלחמה תקשורתית מסולפת מצדם.
אך הטעות נעשתה , אוסלו נחתם , והרובים נתנו לצד הלא נכון(או לפחות להנהגה הלא נכונה).
יש להנחית מכה ניצחת על הפלסטינאים שתתיר צלקת אך בשום אופן אין לחזור לשלוט על הפלסטינאים(דבר שיקרה אם ישראל תפעיל את מלוא עוצמתה). היום אני בן 18 אך בזמן האינטיפדה הייתי יושב בסלון משפחתי ורואה איך חיילים נדקרים, מתים או פצועים רק כי אנחנו שולטים באיזור המקולל הזה שנקרא עזה.
לכן , צריך אומנם להחריף את התגובה על ירי פלסטיני ובעיקר על מקרים כמו הלינץ' הבוקר ברמאללה
אך בהחלט אין להפעיל את מערך הF16.
זיו לבני
חיפה
|
| |
18. אני ואתה באותה דיעה
| אודי- לד"ר מרטין , |
י-ם |
|
(13.10.00) |
אני ואתה באותה דיעה
|
| |
|
אכן דברים כדרבנות ואחרי הצלקת שלהם וגם שלנו מן הסתם מה יהיה?
|
| |
|
ביוני 1982 היו אלה אותם 'השוליים הסהרוריים של
-החברה הישראלית' - כהגדרתו של מרטין שרמן
שיצאו כנגד הפלישה ללבנון. כותבי מאמרים
מסוגו של שרמן ניאצו אותם. את המשך הסיפור כולם
יודעים.
שרמן מתבסס על המיתוס המטופח בקנאות הן בימין והן
ב'שמאל' של מפלגת העבודה ומרצ, כאילו ישראל
עשתה בשנים האחרונות 'וויתורים מפליגים' לפלסטינאים.
ולכן הפיצוץ הנוכחי מוכיח שלא ניתן להגיע לשלום.
למעשה התכנית שניסתה ישראל לכפות על הפלסטינאים
היתה תכנית של שליטה ישראלית בשטחים באמצעות
האליטה של עראפאת, שתעשה עבור ישראל את העבודה
השחורה של הדיכוי, ללא עצמאות אמיתית הן מבחינת
שליטה על שטח ומשאבים, הן מבחינת חופש התנועה, והן
מבחינה כלכלית.
הפליטים ימשיכו להרקב במחנות, כשלידם התנחלויות
פורחות.
השמאל האמיתי טען תמיד שיש רק שני פתרונות
אפשריים שיובילו לשלום: מדינה פלסטינית עצמאית
באמת בגבולות 67, או מדינה דמוקרטית לכולם
בשטח שבין הים לירדן.
לכמה שנים נידמה היה שישראל מצליחה, בזכות
יחסי הכוחות, לכפות על הפלסטינאים את ההגמוניה
שלה. עכשיו כשמתברר שזה לא כל-כך פשוט.
שרמן מציע לחזור ל'ערכי היסוד של הציונות' -
שימוש בטרור מסיבי (אפ-16!) על מנת לדכא
את ההתנגדות. אני מבין שהרעיון של ד"ר שרמן הוא
שמדי כמה שנים הפלסטינים זקוקים ל,'צלקת טראומטית'
מהישראלים כדי להכחיד בהם את התקווה
לחירות. חשיבה סמכותנית מהסוג הזה היא כניראה נפוצה
באליטה הישראלית שרוצה את השקט שלה,
והיא מופנית גם כלפי המוני היהודים בארץ שאינם
גרים בשכונות ווילות, אינם עוסקים בהיי-טק, ואינם נהנים
משפע ורווחה.
|
| |
21. "שלום ביילין"
| גילי טורובצקי , |
חיפה |
|
(13.10.00) |
שלום ביילין
איפה אתה?
האם רק כשנרצחים ערבים אינך ישן בלילות?
כיצד אתה מסביר את האסון המתרחש לנגד איננו ו שעדיין זה לא במתחם רמת אביב ג'?
היכן חברך אבו-מאזן?
או שבעצם שתיקתך כמוהה כהודעה?
|
| |
22. brainwashed by the media
I think the Israeli public has been brainwashed by the leftist media for years. When you are exposed to this barrage of liberalism by the TV, the newapapers, and the radio you may start to believe that they are right. The media is controlled by liberal intellectuals, recent
events have proved that
it's time for a change.
|
| |
|
אני מבין ומסכים עם רוב דבריו של שרמן.
ואני שאיש שמאל מודה בפה מלא שטעינו, ולא בגלל הימין.
אלא בגלל שמולנו יושבת מנהיגות שלא מסוגלת להחליט, מולנו יושב ערפאת שבמקום להוביל את עמו לשגשוג רווחה תקווה ועתיד הוא מובילם לחידלון, וזהו המצב של האין ברירה שלנו.
אבל שיקום, מישהו מהימין
ויגיד לי מהי האלטרנטיבה,
מהי הומוניות, מה הוא היה עושה אילו הוא היה פלישתנאי?
השמאל ואני בתוכם, הבטנו בעיניים הומנויות מנקודת מבטם של הפלשיתנאים, הבטנו מנקודת מבט של שותפים, לא שולטים.
וגילינו לצערי הרב, שמולנו יושבים סוחרים קטנים, חשדנים, נצלנים והחשוב מכל אנשים שלא מוכנים להתפייס, או לא מסוגלים להעביר לעמם את תחושת הפיוס.
בהביטי על המנטליות של הרחוב והאספסוף הפלישתנאי, שמהווה אחוז גדול מהעם הזה, אני מביט ותוהה עם יש לנו בכלל שותפים.
נכון אלה הם האויבים שלנו
ועם אויבים עושים שלום, אך בשלב הזה, האויב הזה
לא מסוגל לזאת.
|
| |
|
סוף סוף מישהו בר דעת מגיב בנחישות ויוצא נגד השמאל יפה הנפש.
ישר כח שיהיו עוד רבים כמוך.
|
| |
25. למה אתה חושב שגל האלימות יגמר ?
די משעשע לראות שגם אתה שבוי באותן תפיסות שאתה מטיף להתרחק מהן.
למה נדמה לך ש"גל האלימות" יסתיים ?
היום שאל אותי בני: "איך קוראים למלחמה הזו?"
עניתי לו: "חיי יומיום בישראל".
|
| |
|
העם הערבי, ואין מה לעשות נגד זה, הוא עם שכדי לשלוט בו חייב להיות משטר טוטליטארי. אין זה מקרה כי אין ולו מדינה ערבית/מוסלמית דמוקרטית אחת, ומעבר לזה, השלטון במדינות אלו עובר מאב לבן כמו בתחילת האלף הקודם.
בהבינו רק כוח, מוכן העם הערבי בעיוורונו להקריב את בני עמו על מזבי מנהיגיו - רק חשבו כמה בקורת הייתה בישראל על השהייה בלבנון - מעשה איוולת שברק השכיל להפסיקו - ולעומת זאת ראו את האב השכול הםלשתינאי שאמר, לאחר מות בנו שיידה אבנים בצה"ל, כי "אחנך את כל בניי לגאול את המדינה בדם".
בהיותו מבין רק כוח, נראה אכן שרק הפעלת כוח מאסיבי היא זו שתפרוץ את רפיסות מוחם - העם הערבי פועל בהתניית עדר - כל זמן שהוא נובח הוא מרגיש חזק ומאיים, ואולם ברגע שהוא חוטף מכה - כמו בעולם החי - הוא מייד מתרפס בפני המכה. אין מה לעשות-
כוח הוא מה שהם מבינים וכוח עלינו להראות להם כדי שידעו, שלהרביץ גם אנחנו יכולים, אבל לנו יש את השכל לעשות זאת ללא התנייה ולאחר מחשבה.
|
| |
|
אני כאזרח במדינת ישראל עדיין לא מבין את כל השמאלנים למינהם אחריי שהם רואים בעצמם שאי אפשר לחיות עם הפלסטינאים בשלום בשום דרך ראינו זאת כאשר התחנפו אליהם כל ממשלות ישראל ימין או שמאל
והתנהגנו אליהם באיפוק הם ניצלו זאת וחשבו שאנו חלשים ועראפת בעצמו נתן הוראות לפגוע ביהודים ע"י פיגועים אנו ראינו במידניות ההבלגה של ברק והם פירשו זאת כחולשה
אני רוצה לומר לכל יפיי הנפש למינהם שרוצים עדיין להמשיך את התהליך מדוע הם לא מגיעים לשטחים על מנת לשוחח עם הפלסטינים הרי אתם מאמינים בשכנות איתם אתם חושבים שהפלסטינים או ערביי ישראל אוהבים את יודי ארץ ישראל או העולם הם שונאים אותנו ותמיד רוצים להשמיד אותנו אם הם היו יכולים הם היו מבצעים זאת מזמן ואז ההיתי רוצה לראות את השמלאנים חיים תחת שלטון ערבי .
אני אומר דבר אחד הערבים מבינים רק מה זה כח
|
| |
28. המיחלים לגוג ומגוג או "על דאטפך אטפוך וסוף מטיפיך יטופון"
כשהדם זורם ברחובות (כל דם) עולה אף הדם לראש ומציף את שכבת המגן הדקה של התרבות האנושית ושל ההגיון הקר. הנה חוזרים וצצים בעלי ה"נבוט שלי גדול משלך" ומטכסים עצות מבית מדרשם של גוג ומגוג. מרטין שרמן המתהדר בתואר אקדמי (להראותך שתואר דוקטור אינן חיסון בפני אווילות מופלגת) מהגג פתרון סופי לעימות הממושך בינינו לבין הערבים. הוא מטיף ל "הפעלה מסיבית של עוצמה צבאית, אשר תותיר צלקת טראומתית בזיכרון הלאומי הערבי. חלפה עת ה- M-16, הגיעה עת ה- F-16. ". נפסח לרגע על ההשלכות המוסריות והחוקיות (בית המשפט בהאג עובד לאט אבל עובד) של "פתרון" מצמרר זה ונתמקד באספקט המעשי הפשוט יותר להבנה. הד"ר המלומד מציע לשלוח את טייסות הקרב שלנו להפציץ את עזה, רמאללה, שכם ושאר "קיני מרצחים" ולמחוק אותם כולל אנשים נשים וטף כדי לחרוץ את הצלקת הראויה. כשבכול בית ברחבי העולם יוצגו בטלביזיה גופותיהם המרוטשות של אלפי ילדים ומיליארד מוסלמים יתנפלו בשינאה עיוורת ומטורפת על ישראל ויהודים באשר הם יסתפק העולם הנאור (ויש כזה) במשיכת כתף אחר שניער את חוצנו מאיתנו. אנחנו והערבים חיים בצמידות כמו תאומים סיאמיים שצלקת שניתן בהם תצלק אף אותנו. החלופה היחידה לפשרה בהסכם הדדי, תהליך ארוך מיגע ומתסכל, היא שפיכות דמים שרק את אפס קצה ראינו בימים רעים אלה
|
| |
29. F16
| Bentsion Msokovits , |
amsterdam-Holland |
|
(13.10.00) |
No way that a F16 will do any good
|
| |
|
כמי שבל חייו האמין בהידברות האמין רק בדרכי שלום מודה אני לאריק שרון שגילה לנו את פרצופם האמיתי של ערביי ישראל ושל ערביי השטחים .
נראה שהערבים עדין לא בשלים לתהליכים של שלום ומסופק אני אם אי פעם ההיו מוכנים להכיר במדינת ישראל. יש להודות שהסכם אוסלו התפוצץ לנו בפנים ועד להודעה חדשה (שנים)נצתרך לחיות על חרבנו ועל כן יש לאחד את כל הכוחות על מנת שננצח חבל שכך אך זוהי המציאות.
| |
|