|
בקצרה, אני מסכים ויותר מכך עם הכתוב בכתבה,רכשתי לפני כשבועיים את המכונית וגיליתי כי מספר ליקויים המופיעים במאמר שופרו ללא הבדל במחיר:
יש מד סל"ד ומד חום
השעון ומד הדרך קריאים
והפתעה-יש מחשב דרך לחישוב ממוצעי צריכת דלק,מהירות ממוצעת וכו.
בקיצור אחרי 1000 ק"מ, מרביתם בגליל העליון, אין לי אלא להצטרף למהללים!
|
|
|
ניתן לסכם חודש של נסיעה בכבישי צרפת במכונית המדהימה הזו במילה - תענוג.
מרחב פנימי ע נ ק
ראות החוצה - המזכירה תא טייס ב F-16
ידית הילוכים במיקום מקורי ... ונוח להפתיע.
בקיצור - מומלץ
|
|
|
45000ק"מ בשנה הרכב עדיין כמו חדש למרות שמדובר בפיאט
|
|
|
|
|
|
|
מקסימה!!!נוחה !!!- אישתי מוקסמת ממנה ולא נותנת לי לנהוג יותר במקומה!!!
|
|
|
7. רכב מכוער אבל טוב
מירון , |
ירושלים |
|
(31.05.03) |
העיצוב אולי לא משהו. אבל הוא רכב מאוד אמין למרות שזה פיאט. רק אחרי שתנהג עלו.תעריך אותו באמת
|
|
|
8. פיאט מולטיפלה
דניאל , |
אשקלון |
|
(09.08.03) |
רכב מדהים, עיצוב מרשים,נוחות ומרחב פנימי עצום,ובקיצור,אחלה אוטו.
|
|
|
אני יכול להעיד, וזאת אחרי
110000 קמ', רכב מצוין
עם תקלות מזעריות.
הבעיות המרכזיות הם בעיקר
במערכת ההגה ( גומיות).
למשפחות עם 3 ילדים ויותר
זהו הרכב האידיאלי.
|
|
|
10. רכב מהמם
יוסי צ'פניצקי , |
מעלה אדומים |
|
(18.11.03) |
סוחב בעליות של מעלה אדומים וירושלים בלי קושי ומאמץ.
קיים פגם קל בייצור לגבי גלגל הפולי שהגובי שבו מתפורר - שימו לב. חוצמיזה : רכב 10 נוח קל לתפעול, ולמה לכל הרוחות לא חשבו על לוח מחוונים בצד לפני כמה שנים ???
|
|
|
אם האוטו כ"כ מעולה למה הוא יורד כל שנה בכמעט 20% אם למישהו יש הסבר שיכתוב.
|
|
|
12. ירידת ערך של המולטיפלה
בגלל האמינות הנמוכה שהפיאט למינה זוכה לה כאן בארץ. אני מניח שזה דבר שישתפר בשנים בקרובות.
| |