|
לפני כשנה רכשתי מקרר מאלי מקררים. לאחר פרק זמן קצר החל המקרר לטרטר כמו מטוס פייפר, מה שדי פגע באיכות השינה שלי. כאשר פניתי אליהם, הם עונים לטלפונים בין 0800 ל 0812 בבוקר, נאמר לי כי אני צריך לרכוש מדחס חדש. באחריות אין מדחס חדש אז צריך לשלם עבור תיקון מוצר באחריות. לאחר שאיימתי בתביעה נבהלה הפקידה ונתנה לי את הטלפון הפרטי של הטכנאי. עכשיו הוא הפסיק לישון בלילה. תוך שבועיים של הטרדה בלתי פוסקת ניאות הטכנאי להחליף את המדחס. למקרר שלום.
|
|
|
2. סיפור מעניין על אלי מקררים
חבר שלי קנה לפני כשלוש שנים מקרר מאלי מקררים.
הדגם שהגיע לביתו היה שונה ממה שנקנה. המקרר היה דפוק כולו, טרטר, נזל. מה לא?
כשהאיש התקשר ונדנד פשוט איימו עליו ש"הם יזיינו אותו".
בקיצור, תיזהרו מהנוכלים האלה.
|
|
|
3. אולי צריך להכין רשימה שחורה של עסקים ונותני שרותים
מציע להכין מדריך עם רשימה שחורה של עסקים ונותני שירותים. צריך לעשות להם פרסומת רעה כדי שאחרים לא יפלו בפח.
אולי מדור הצרכנות ב-ynet יכין לנו הצרכנים את הרשימה השחורה ?
|
|
|
לא סתם הם משאירים אתכם ערים בלילה- כדי שהם יוכלו לזיין אתכם...
|
|
|
5. לא לקנות באלי מקררים(ליד התחנה הישנה-ת"א!!!
הם רמאים ממדרגה ראשונה!!
קניתי מקרר לפי חודשיים והוא התקלקל, עכשיו כבר חודש אני ללא מקרר ולא מוכנים להחליף לי אותו!!!
|
|
|
מחפשת כמה שיותר תלונות עליו..תביאו לי בבקשה מיילים או ניידים שלכם כדי שאוכל לשמוע מה הוא עשה לכם.זה ממש חשוב.
|
|
|
גם אני רכשתי לפני כשנה מקרר אצל אלי מקררים וגם אני נכוותי.
אפילו כתבתי על זה פוסט בבלוג http://frozenlips.blogli.co.il/archives/244
הדברים בבלוג נכתבו בעיצומה של הגשת התביעה, ולמרות הכל, הגשתה בסופו של דבר הייתה קלה למדי, ברגע שעוברים את מחסומי הבירוקרטיה הראשונים. לצערי הרב, במקרה שלי השופט פסק פשרה ולא נגדם (עדיין לא הספקתי להעלות את פסק הדין לרשת), אבל חשוב לדעת שיש מה לעשות - תביעה פשוטה שעולה לא יותר מכמה עשרות שקלים ויום עבודה בודד (אפשר ומומלץ לנהל את כל התהליך בדואר ובפקס) תוכל להחזיר לכם לא רק את כספכם האבוד ולגרום נזק אמיתי לשרלטנים האלה, אלא גם להביא שקט ללבכם בידיעה שתרמתם את חלקכם הצנוע בדרכם למטה.
דרך צלחה ואל יאוש,
פרוזן
| |