חדשות  דעות  מאמרים  יגאל סרנה
הצילו אותנו מידינו
יגאל סרנה
פורסם: 15.09.03, 10:36
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 159 תגובות ב-159 דיונים
61. 17: עד מתי אוסלו??
(15.09.03)
ניתן להתווכח אם כישלון אוסלו נבע מהזיות השמאל או שמא מהמשך הבנייה בהתנחלויות, מהתגרויות של הצה"ל, מההשפלה המתמדת של הפלסטינאים בשטחים ומסירובו העיקש של הימין להגיע לפשרה שתביא לחלוקת הארץ. ותזכורת נוספת: פעולות ההתאבדות החלו לאחר הרצח ההמוני שביצע ברוך גולדשטיין, יקירם של המתנחלים, במערת המכפלה. ועם זאת, זו לא השאלה. מאז אוסלו חלפו 10 שנים ומאז רצח רבין 8 שנים - רובן הגדול תחת שלטון הימין. ולמרות זאת, דוברי הימין בבואם להסביר את כשלון ה"ריאליזם" של הימין נתלים ללא-הרף בהסכם אוסלו. מסתבר אפוא שהריאליזם של הימין אינו אלא חלום בלהה, כלכלי וביטחוני, מתמשך. מתי נתעורר מההזייה הזו?
62. משום מה אצל כותבי השמאל הטרור הפלסטיני הוא דבר טבעי והגיוני.
דוד   (15.09.03)
הוא בכלל לא חלק במשוואה ועצם קיומו הוא הוכחה "נצחת" שאנו לא בסדר. אי הרצון של השמאל להתמודד עם המנטליות האלימה של הפלסטינים מוליך אותם אל מחוזות ההתכחשות ששם גם שאיפותיהם המוצהרות של הפלסטינים נעלמות, ובמקום להפנימן אנו מקבלים מאמרים נוסח סרנה שבהם הוא גם שולל מאתנו את הזכות להתגונן. מבחינת סרנה גם "מנהיג" ששולח פצצות חיות לתוך אוטבוס ילדים הוא בר שיח שיש לשמעו ולרצותו ובכך בעצם מגלה סרנה מה היא דעתו על רמתם של הפלסטינים ובמקרה כזה חובה על המאלף לדאוג שהחיה תאולף ויש להמנע מלהרגיזה.
63. עראפת אבי האומה!!
חושחש   (15.09.03)
כלומר יגאל סרינה מודה בלי משים שאומה פלסטינית בעלת זכויות הסטוריות זה שקר וכזב. כמו שאמרו פלשתינים פעמים רבות השקר הזה הוא רק כלי להרס מדינת ישראל, ואם יעלה בידם תעלם האומה הפלסטינית כלא היתה.
64. אכן יגאל - מלחמת נצח בפלשתינים. אין ולא יהיה שלום איתם
חמי ,   חיפה   (15.09.03)
ל ע ו ל מ י ם !!!!!
65. כמו שנאמר:"אם הגנרלים היו נהרגים ראשונים אז לא היו מלחמות"
ארתור   (15.09.03)
ונא לא לשכוח לדקה. שרון הוא גנרל. דיכטר-גנרל. אולמרט- גנרל רביזיוניסטי. בני אלון- גנרל משיחי. טומי לפיד-גנרל הונגרי. מופז-גנרל פרסי. סילבן-גנרל טוניסאי. צחי הנגבי-גנרל תימני (התגשמות חלומו של ב.ג.) - כולם נפליונצ'יקים. הם יבילו את גייסותיהם לניצחון המכריע. רק תנו להם מישקפות עם אמצעים לראיית יום, עמדה טובה ובטוחה שמשקיפה על השטח והם כבר יתנו לצה"ל, לנוסעי האוטובוסים ולסועדי בתי הקפה לנצח. ושלא תחשבו שגם הם לא לוקחים איזה שהם סיכונים. חשופים בצריח הוולבו הם כל הזמן מטרה לאש הצולבת והבוגדנית של האקדמיה, התקשורת וחברי מרכז מפקדותיהם. נסיגה לא באה בחשבון. הם לא יסוגו מעמדותיהם עד טיפת דמם האחרונה של חייליהם ואזרחיהם האמיצים. ובבוא הזמן תהיה רק התקדמות. הם יתקדמו לניו יורק וללונדון ולפאריז. איך אמר הגנרל מקארתור(לא קרוב משפחה):משהו כמו " גנרלים אינם מתים הם רק נמוגים." אולי בלי וולבו אבל עם וילה יפה ופנסיה שמנה.
66. כל עוד אתה מאשים את ישראל
שניר ,   ת"א   (15.09.03)
אנשים כמוך הם ספקי החמצן למה שמכונה התנועה הלאומית הפלשטינאית. הם שואבים את כוחם מחולשת הדעת ורפיון הרוח של ישראלים ומאמינים שבדרך זו יוכלו לממש את שאיפתם הלאומית המוצהרת שהיא חיסולה של הישות הציונית במזרח התיכון. כל עוד אתה משווה את פעולות צהל למניעת הטרור בישראל לזו של השהידים - אין סיכוי שנתקדם לשלום.
67. תגיד,כשבבתי הספר חנכו לחיסול ישראל לא חשבת על מלחמת נצח?
דסלוק   (15.09.03)
68. תוצאות הכיבוש
לילך   (15.09.03)
הטרור הוא תוצאת הכיבוש והנישול. שיפסיקו כל המתחסדים למיניהם לנהוג כמו הקוזאקים הנגזלים. אנו כאן הכובשים, העושקים, המשפילים והמנשלים את העם הפלסטיני ולא יעזור לכם גם אם תעשו אלף סלטות. תארו לכם מצב הפוך שבו אנו הם הנכבשים. כיצד היינו מגיבים? האם לא בטרור? מה אני מדברת, הרי כך נהגנו לקראת הקמת מדינת ישראל.
69. גנדי, כמשל
גנדי   (15.09.03)
היה היה שר בישראל. ראש תנועה פוליטית. האיש נרצח (או "חוסל") בידי מחבלים ערבים("לוחמי חופש", סרנה?). ראית מערבולת דמים? מישהו זוכר? הרוצחים ביריחו, נהנים מחסות של רשות הטרור שיובאה מתוניס אך לפני עשר שנים. בקיצור - להרוג את ערפאת. שישאר כמיתוס, כמו רבים לפניו. נחשים הורגים מהראש, לא בגילוח קשקשי עורם. ואין אלא להצטער שמחוייבות כלפי נורמות מערביות והגינות מטופשת, הצילו את המנוול במערב ביירות, עת נצפה דרך כוונת טלסקופית של רובה צלפים.
70. משתמשים בכלי אחרים ובוכים.
פייר ,   פריז   (15.09.03)
לחלקיק שניה איני אוטם אזני וליבי מהאימה שברחובות ישראל.איה בר הדעת שלא מפחד מפיגוע?אך סרנה משתמש ב'פטנט' לא יפה.אז שכנו הוא בנו של ראש ממשלה וניבחר.מדוע ובאיזו זכות עיתונאי מרשה לעצמו להצביע על ביתו של אחר?מספיק לדעת היכן סרנה גר ויקל על החיה להגיע ,חס וחלילה, לביתו של...אפילו אם בכתבה ישנה מידת אמת.זו כבר לא דעה פוליטית אלא 'כלי סטליני' או פשיזם מובהק.כן, אפשר להיות צודק במעט וטועה בהרבה.האם אי הצבת איש ביטחון ליד ביתו של בנו של ראש ממשלת ישראל תקרב את עמרי למעמד של בן תמותה בעיני סרנה?רבין נירצח בידי תינופת והיו לו שומרי ראש.גנדי נירצח עי הפלסטינים וזה נישכח מראשו של סרנה.נו, גנדי היה בעד טרנספר אז דמו בראשו.בערפת אסור לירות אלא להשאירו במיכלאה ,בזה רבים יתמכו.לדאוג לחיהם של ראשי החמס בגלל האימה שהם מיצרים נראה ,לעניות דעתי, איבוד כושר ההבחנה.סרנה ,מזה שנים רבות מאוד,כותב בכשרון רב כמה מחנהו צודק אך רואה שהוא התפזר לגמרי.
71. סרנה - טיימינג של צביעות
נמרוד   (15.09.03)
סרנה - בזמן הפיגועים ב-96, קראו לזה בשם - "קורבנות השלום" ... אני רואה את עצמי משתייך למחנה השפוי בעם הזה, וזה לא המחנה של כל הצבועים / צבועות שקוראים לעצמם " מפוקחים ". אין פתרונות קסם סרנה. בסה"כ אנחנו כן רצינו שלום, אבל מה לעשות שבני דודינו הנאורים רואים כרצח אזרחים - לוחמי חופש. יש רק שתי פתרונות במצב הנוכחי: 1) להמשיך בפעילות רציפה של סיכולים, איתור מעבדות נפץ וכל סוג אחר של פעילות התקפית, ולא לתת מנוח לאף גורם מיליטנטי כזה או אחר. 2) להתחיל לבנות סוף סוף את כל תוואי הגדר על 470 הק"מ, בצורה רצינית ונמרצת. אין ספק שכאן קיים מחדל, שרון האשם העיקרי, אני תומך בו - אבל דם האזרחים שימותו עד תום בניית הגדר - בראשו.
72. אתה לא רואה את התמונה מלמעלה
שכן שלך לשעבר משטנד   (15.09.03)
מר סרנה היקר מעדות ראייה אתה נראית לי כאב מאוד מסור וחביב לילדיו. אבל אתה צריך להבין כי סכסוך כמו שיש כאן לעולם לא נפתר על מי מנוחות. הכל היה לנו כבר כאן חוץ ממלחמה אמיתית. בשום מקום בעולם לא בא שלום אלא אחרי מלחמה טוטלית של מדינה במדינה רק כאשר זה יקרה וזה יקרה רק כש...הם יפתחו בה (עכשיו אלו רק גישושים) רק אז נוכל לתת להם תגובה כמו בספרים. באשר לחששות שלך אולי כדאי שבינתיים תרד זמנית מהארץ ותחזור לאחר המלחמה. כי נזדקק לאינטלקטואלים כמוך שאין בימין ומתמעטים בשמאל. אם אתה רוצה להכיר את הצד השני אתה חייב ללמוד ערבית לחיות בקרבם ולשמוע אותם שלא לציטוט ואז תבין עם מי או יותר נכון עם מה יש לנו עסק. אגב,הם עונים על הקריטריון הזה לכן כל הזמן מפתיעים אותנו. ולסיום אתה יכול להמשיך לרכב על אופניך בשקט ההסתברות שתיפגע עדיין נמוכה במאות אחוזים אם לא באלפי אחוזים מזה שיפגע איש פוליטי או איש בטחוני בכיר.
73. ללילך (68)
** קובי לויט ** ,   בני ברק (חילוני)   (15.09.03)
גם ארה"ב כבשה את אפגניסטאן ועיראק ובגלל זה היו הפיגועים של ה-11 בספטמבר. לא? אויש, זה בדיוק ההיפך. ללא שום כיבוש בוצע הטרור הכי נפשע בעולם עד ימינו (3000 נרצחים). בנוגע לכיבוש : בקמפ-דייויד וגם בטאבה הוצע לפלשתינאים סיום הכיבוש תמורת סיום האלימות והם לא בדיוק בחרו בזה. הטבח של חברון בתרפ"ט היה בלי שום כיבוש ישראלי או יהודי באיזה שהוא שטח בא"י. כנ"ל מאורעות תר"פ ותרפ"א בהן נרצח, בין היתר, הסופר היהודי י.ח. ברנר. גם לוב כבושה, נכון? הא לא? אז למה קדאפי תמך בפיצוץ מטוס פאן-אמריקן באמצע שנות ה-80 מעל סקוטלנד? ומדוע קרא מנהיגה הקודם של אירן, רפסנג'ני, לפני כשנה או שנתיים, להפציץ את ישראל בנשק גרעיני ?!?!?!?!?!?!? בינו בוערים בעם וכסילים מתי תשכילו.
74. למשה מהעמק(9), להלן תיקון לעיוות ההיסטורי שלך, שנים 56 ל-67,
סולו ,   JINX   (15.09.03)
בשנים הנ"ל הסורים הפגיזו ללא הרף, את כל הישובים הישראלים ממזרח לכינרת, וצפונה לאורך הירדן עד מטולה. הם גם ניסו להטות את מקורות הירדן לעבר הליטני בלבנון, והיו גם קרבות אוויר בין מטוסי ישראל לסוריה. אז לזה אתה קורא שקט, במשך כמה שנים לפני הכיבוש ב-67, כנופיותיו של ערפאת, ביצעו פיגועים בישראל, מהשטחי שומרון ויהודה, אז גם לזה אתה קורא שקט, ולבסוף, במאי 67, התאחדו צבאות מצרים, וסוריה, וירדן, לשם מלחמה להשמדת מדינת ישראל, ועירק שלחה חיל משלוח שפיספס את המלחמה, ואפילו מרוקו שלחה צבא שהיה באמצע הדרך כשהמלחמה נגמרה, וסעודיה גם היא התכוננה לשלוח צבא, מלחמת הכיבוש ב-67, שיבשה להם את התוכנית. אז גם לזה אתה קורא שקט. נו, מתי הסמול יפסיק להשתמש בבלופים, לקידום המנטרות ההזויות שלו. ואל תספר שמספר ההרוגים הישראלים באותה תקופה היה מזערי, זה היה בגלל שלערפאת היו אז רק כמה עשרות פעילי טירור, וכן זה היה בגלל שישראל תקפה ראשונה, אם הערבים היו תוקפים ראשונים, תוך כדי הפתעה, כמו שהם עשו במלחמת 73, אבל מתוך שטחי יש"ע, מדינת ישראל הייתה מושמדת, ומספר הרוגיה היה זהה למספר תושביה. וזה בדיוק, מה שהנסיגה החד צדדית תתן לערבים, הזדמנות נהדרה להגשים את חלומם, השמדת מדינת ישראל.
75. ל-3: הבחירות לא היו דמוקרטיות, ולכן ברור שיניבו תוצאות רעות.
רגוע ,   ***********   (15.09.03)
כשנותנים זכות הצבעה רק לשני-שליש מהאנשים החיים תחת שלטון ישראל, נוצר עיוות חמור של התהליך הדמוקרטי. מובן מאליו שהתוצאות יהיו מוטות ימינה ויגרמו להחרפת הבעיות בין האוכלוסיה בעלת הזכויות לזו מחוסרת הזכויות. כל הרעיון בדמוקרטיה זה למצע את כל הדעות כך שיתקבלו החלטות סבירות. מי שבאמת מאמין בדמוקרטיה צריך לתמוך רק בפתרונות שהיו מקבלים תמיכה רחבה גם בציבור הישראלי וגם בפלסטיני.
76. לקוראת (12)
סיזיפוס   (15.09.03)
מסכים עם דבריך.ערפאת הוא "צרעת" שאי אפשר להיפטר ממנה. אולם מה עושים? מה יגאל מציע לעשות? אין תשובה. אני כן מציע: קבלת החלטת האו"ם 338,242 האומרת: " סיום הסכסוך חזרה לגבולות מוכרים ומוסכמים". פירושה: חזרה לגבולות 67 וסיום הכיבוש. אם זה לא יקרה, גם גירוש (חיסול) ערפאת לא יפתור את הבעיה. מקבל את קריאתו של יגאל:"הצילו אותנו מידינו".
77. תגובה לגרוע (75, ואין שגיאת כתיב)
** קובי לויט ** ,   בני ברק (חילוני)   (15.09.03)
אתה חתיכת ... שזה משהו. מעניין שבחירות 92' אשר גם בהן השתתפו 2/3 מן התושבים שחיים תחת שלטון ישראל לא הניבו תוצאות ימניות. מעניין. אתה מקשקש סיסמאות נבובות וקלישאות סתמיות. דבר שהוא מאוד לא מומלץ, בעיקר אם הן שקריות, והן אכן שקריות, גרועות ובזויות. כמו הכותב אותן עצמו שהוא לא רגוע אלא מילה אחרת שהיא סיקול אותיות השם "רגוע". גרוע, למי שלא הבין...
78.  שאלה כנה ללילך:
נמרוד   (15.09.03)
הייתי אומר שאת אחת מהשמאלנים הקיצוניים הצבועים שרואים רק מה שמתאים להם ומתעלמים ממה שלא, אבל כנראה שאת סתם לא יודעת את העובדות: 1) אם היית יודעת ערבית והיית נחשפת להסתה הבל תיאמן במסגדים ע"י אימאמים ובחוברות הלימוד, אזי... 2) אם היית מבינה מה הן באמת כמיהותיהן של הפלשתינאים, איך שאחוז הולך וגובר בקרבם - הרוב - רואה את כל שטח ישראל כמדינתם העתידית, אזי... 3) ותחשבי על האפשרות הבאה, נניח ששניפרד חד צדדית עם גדר, והפרדה, ובכל זאת מדי פעם יצליח לחדור מתאבד ולבצע פיגוע, כיצד תגיבי, את מי תאשימי אז ?? טרור היה קיים כאן הרבה לפני שנכבשה ירדן, אופס, פלשתין ...
79. ארתור מבריק שנון משעשע חכםחד כתער קל כמחשבה
קורא רק ארתור   (15.09.03)
כולם אבק לרגליך יופי כמו שהיה אומר דן רק תישאר גבוה
80. הצילו אותנו מיגאל סרנה - נראה אם YNET לא יצנזר
הרצל ,   הרצליה   (15.09.03)
יגאל סרנה ודומיו, איבד כל צלם אנוש. בהכחשה עצמית נדירה, הוא מתעלם מכל מה שקרה פה בשלש השנים האחרונות. הרשה לי לרענן את זיכרונך. כאשר פרצו הפרעות, היה השמאל בשלטון. אפילו ביילין היה אז בממשלה ! הטרור הפלשתיני המפלצתי החל אז, כאשר ערפאת קיבל כל מה שהשמאל הישראלי רצה לתת לו. וכתגובה הוא פתח במסע הרצח המשתולל והמתוזמן שלו. מאז, כל מה שקיבלנו מהפלשתינים בראשות ערפאת, הוא מסע מתמשך של פשעים נגד האנושות ! אתה והשמאל פשוט לא יכולים לחיות עם העובדה הזאת ועל כן אתם מנסים לעוות את המציאות שאינכם יכולים לחיות אתה. כל מה שישראל עושה מאז הוא התגוננות עצמית נגד הפושעים נגד האנושות. ואת ההתגוננות השאת אתה מגנה. אתה פשוט לא יכול להשלים עם העובדה אשר מערערת את כל יסודות חשיבתך, כי כל "ידידיך" הפלשתינים כגון ברגותי, הם פושעים נגד האנושות. על כן, הצילו אותנו מיגאל סרנה ודומיו אשר בעצם מספקים אידיאולוגיה לפושעים נגד האנושות הפלשתינים !
81. ל75.זה לא מדויק.
דוד   (15.09.03)
מן הראוי שגם פלשתינאים המתקראים בטעות ערביי ישראל לא יקבעו את גורל היהודים במיוחד לאור העובדה שהם זרועו השניה של הצד שרוצה בחיסולינו. אני חושב שיש לשייך אותם ואת שותפיהם לאיזור שבו יוכלו לבחור בהמשך השושלת האשמית,וזה גם יכול להיות פתרון ראוי ליהודים ששואפים לדמוקרטיה הרבה יותר נאורה מישראל.
82. 4, 72, 74 - תגובות מצוינות , אין לי מה להוסיף
מבין ערבית   (15.09.03)
83. לקובי החילוני (האדוק עד אימה) מבני ברק 73
מאיר ,   לונדון   (15.09.03)
האם הבנתי אותך נכון שאתה חושב שצריכים להמשיך בטיפולנו בעם הפלסטינאי במתכונתו המופז'ית ואף להסלים מתוך ההנחה שלא יהיו לכך השלכות על הטירור שהרי הפלסטינאים הם בין כה אוייבים וטרוריסטים כפי שהיקשת משנת תרפ"ט וכו . או שאתה חושב כי אפשר יהיה להתפטר מהטירור מבלי לשפר את מצב הפלסטינאים ?
84. סולו 74 - תיאור היסטרי ומוגזם
משה א ,   עמק יזרעאל   (15.09.03)
כדרכך, תיארת את השנים הנ"ל תיאור היסטרי ומוגזם שאפייני לפרנויה הימנית שכתיבתך מלאה בה. אלה שנים בהן עשיתי בצהל את שירותי הסדיר ואפילו השתתפתי בחלק מהאירועים שתיארת. כל מי שיגיד שאלה לא היו השנים השקטות ביותר מבחינה בטחונית בתולדות מדינת ישראל או משקר או סתם חסר דעת. אני כמובן לא כתבתי שהיה שקט, אלא שהסיטואציה הבטחונית הייתה סבירה, אבל הגזמות היסטריות הן קו אפייני אצלך שכנראה כבר לא יתוקן. במאי 67 לא "התאחדו צבאות ערב למלחמה להשמדת ישראל". זה קשקוש גמור, וחבל שלא ראית את התחקיר המעמיק שעשה הבי. בי סי. על הסיפור הזה. נאצר עשה שגיאה גסה וירדן וסוריה נגררו לעניין, שבושל כולו על ידי הרוסים (שקיוו לחזק את מעמדם במזרח התיכון וטעו בהערכת יחסי הכוחות. הנצחון הישראלי במלחמה זו הושג הודות לכך שצהל כולו התכונן לה ביסודיות יוצאת דופן (מה שאנחנו קראנו אז "דוקטרינת רבין") והיה מאומן הרבה יותר טוב מאויביו ועם מודיעין טוב בהרבה משלהם. "התקפה מתוך שטחי יש"ע" במלחמת ששת הימים זה סיפור אגדה. עם מה? עם שתי חטיבות טנקים מיושנים של הליגיון (פטון מ 48) שנמצאו בעמדות הגנה לאחר שהובהלו לתוך השטח מבסיסיהן שמעבר לירדן? לא במלחמה זו ולא באף מלחמה אחרת למעט מלחמת השחרור לא נשקפה לישראל סכנת השמדה, ולא תישקף כזו כל עוד צה"ל שומר על עליונות טכנולוגית, תורתית ומורלית לעומת הערבים, ולמיטב הבנתי הפער בשנים האחרונות רק הולך וגדל. תקציב הבטחון של ישראל גדול מזה של כל מדינות ערב גם יחד, וסיפורי המעשיות על סכנת ההשמדה אפייניים למפיצם חובב המדע הבדיוני. המצב הנוכחי, של הרס מתמיד של החוסן הכלכלי והחברתי, של הרס הלכידות הפנימית וההצדקה המוסרית, טומן בחובו לאין ערוך יותר סכנה לקיומה של מדינת ישראל מכל הסכנות המדומות שאתה מדבר עליהן בחוסר הבנה בולט לעין. והמקור העיקרי, אם כי לא היחיד, לסכנה זו נעוץ במפעל ההתנחלות המטורף בלב האוכלוסיה הערבית הצפופה.
85. לא מצליח להבין מאיפה זה מגיע...
יוסי ,   רמת גן   (15.09.03)
לא מצליח להבין מהם שורשי הטרוף היבבני הזה של השמאל,לא תופס מה מקורות התבוסתנות והעוורון הזה של "הוגי הדעות " הללו. מאיפה זה יוצא להם ? האם הם לא חיים באותה ארץ כמונו, האם הם לא קולטים מי האויב הרצחני שמולנו ??? יש למישהו הסבר ? אני פשוט מרים ידיים, אינני מצלית להבין אותם !
86. לקובי 77 - כשהטענות חלשות, נזקקים להתחכמויות זולות
משה א ,   עמק יזרעאל   (15.09.03)
87. כנסו וקראו מה כתב סרנה
מדלל צבועים   (15.09.03)
"הצילו, אני צועק בעודי צופה במחזה הביעותים הזה, האם אין ולו אדם אחד, שם למעלה, שיעצור את המהלך לפני שנטבע כולנו בים של דם? " כך חתם האיש בכשרון את מאמרו. ואז חזרתי 10 שנים אחורה . בתחילה אל המדשאות בבית הלבן ויותר מאוחר אל עזה , כשהראיס נכנס עומד במכוניתו על מדיו ואקדחו ועל הכתף תג היחידה של פלשתין,פלשתין,פלשתין.... ואף אחד לא עצר ,כולם חייכו.
88. מאיר מלונדון,צודק,צריך לשפר את מצבם,ויש לכך דרך אחת.
דוד   (15.09.03)
צריך לגרום להם לחשוש יותר מאתנו מפיגועים בישראל. לאחר נסיונות קטלניים הוברר ששיפור תנאי המחיה של רוצחים לא בהכרח מדכא את יצר הרצחנות שלהם,להיפך הוא מעורר בהם רעב עצום לחיי מותרות שמאפשרים גם להמשיך ולרצוח. מאחר ואני בסה"כ ימני פנאט ולא שמאלן אני מאמין שלפלשתינים יש את היכולת והתבונה להבין מדוע מצבם לא הכי הכי (וקטונתי מלהתנשא עליהם כמנהג האנשים הנאורים שביננו)ומה נדרש בכדי לשפר את מצבם.
89. לגיל ( 13), אתה צודק, כמובן, צריך לצאת לרחובות
מתוסכלת   (15.09.03)
האמת היא שאני שקלתי כבר צעדת מחאה עצמאית. "שלום עכשיו" הודיעו שבימים הקרובים הם מתחילים בהפגנות ומחאה. אני מקווה שכך יהיה, ומי יתן והשפיות תחזור לכאן.
90. יגאל, אתה צודק אבל צריך לשנות סגנון
(15.09.03)
הרי אינך רוצה או צריך לשכנע את השמאל המשוכנע ממילא. כדי להשפיע באמת עליך לשכנע את המרכז. וזאת לא משיגים באמצעות כתבות קיצוניות , ושמאלניות מדי. אנא פנה באופן מתון למרכז. פנה אל ההגיון, אל הרגש, ואל ההבנה.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה