|
1. השוואה מקוממת ובזויה
| אמת מרה וקשה לעיכול |
|
|
(04.01.04) |
את האנרגיות של נוער הגבעות, המתבטאות ביישוב אדמות, חקלאות, עזרה הדדית והקמת יישובים, ניתן לתעל למקומות חיוביים. האנרכיסטים, לעומת זאת, הם פורעי כל חוק וסדר, ובמהותם רוצים להרוס ולא לבנות.
מעבר לכך, כל נער גבעות היה מציל כל אנרכיסט יהודי מפיגוע טרור. להפך אני כבר לא בטוח...
|
| |
2. ההשוואה באמת מקוממת
| גרגמל המקלל , |
מאדים וצפונה |
|
(04.01.04) |
מס' 1 צודק. איך אולמרט מעז להשוות בין האנרכיסטים המבודדים והבלתי-אלימים למתנחלים החמושים והשטופי תאוות כיבוש?
|
| |
3. צריך לעצור את הסחף ולא להתדרדר
ללכת בדרך וברגל שמאל רק ידרדר אותנו במידרון כפי שהעובדות הברורות מוכיחות
הגבורה והבררה היא היום קודם לעצור את הסחף שיצר אוסלו כמובן להתדרדר במידרון יותר קל וזה לא מה שאתה מציע אני מקוה
הפנטזיות של השמאל זה לא תורה מסיני אלא מחלה ממארת כפי שנוכחנו לדעת .
|
| |
|
נוער הגבעות נתמך עח ידי אהשי ציבור וחברי מועצת ישע.
האנרכיסטים אינם חוברים ללאויב אלה אם כן חקלאי שלא יכול לצאת לעבוד את האדמה שלו הוא אויב או תלמיד הצריך אישור מהצבא לצאת את החומה המפרידה בינו לבית הספר הוא אויב.
וכמובן ההבדל הגדול בין נוער בגבעות שממשיך את הכיבוש לאנרכיסטים וארגוני השמאל שבאים לשים קץ לאוולת הגדולה חומת האפרטהייד.
|
| |
|
ההשוואה באמת אינה נכונה. נוער הגבעות גורם יותר נזק למדינה מאשר האנרכיסטים השמאליים. אלה האחרונים כוחם רק בתעמולה, שרק שונאי ישראל מלכתחילה מקבלים אותה. הראשונים (נוער הגבעות) מסבכים אותנו במעשים שחלקם בלתי הפיכים (רצח רבין-למשל), וחלקם גורמי נזק כספי ופוליטי.
|
| |
6. לכותב הנכבד ישנם 2 תירוצים, הסמול והימין הקיצוניים
שתי קבוצות קיקיוניות אלו,
זה מה שמפריע לממשלת הימין,
לחסל את כנופיות הטירור,
ולהשליט סדר, ובטחון, ורווחה, בא"י ?,
ממש קבוצות מפחידות,
לאחת מהן (אלה מהגבעות),
הממשלה אפילו משלמת משכורות,
ומממנת להם את הרכבים, ואפילו גוררת וממקמת להם את קרוונים,
ובונה להם כבישים,
ומספקת חשמל ומים, בחינם,
וגם שומרת עליהם, מפני הפלשתינים והסמול,
אז מר אולמרט, תעשה את מה שהבטיח הליכוד,
בשתי מערכות הבחירות האחרונות,
תחסל את כנופיות הטירור הפלשתיניות על מנהיגיהן,
ותביא שקט ושלווה, ורווחה, למדינת ישראל.
את בנית התנחלויות חדשות, תעשה אחרי,
ולא בימקום,
ומספיק עם התירוצים.
(אתה אישית לא פוחד מיוסי ביילין, במקרה ?),
|
| |
7. למה לעצור במשת"פים אכולי שנאה עצמית ?
| אלון , |
תל אביב |
|
(04.01.04) |
למה להפסיק ולא להוסיף שהאנרכיסטים גם מאניקים ומתאבדים ?
ואם להשוות את מעשיהם לאלו של "נוער הגבעות" אז כדאי להוסיף שהאנרכיסטים גם מטומטמים שהרי אינם נתמכים ע"י הממשלה לעומת נעריו המצוינים של יוסי אולמרט המקבלים כביש וחיבור חשמל לכל קארוון בלתי חוקי.
ולגוף המאמר, אין לבלבל ואקום רעיוני באפטיה . ישנן שלוש אופציות הידועות כבר 37 שנה:
1) מדינה אחת מהים עד הירדן שבה כולם שווי זכויות
2) שתי מדינות לפי קוי הגבול הבין לאומיים, כלומר הקו הירוק
3) תפוש כפי יכולתך. מדינת ישראל תופשת אדמה ומים ומנשלת כמידת יכולתה את הפלסטינים (אפרטהייד באנגלית )
השמאל מתחלק בין אפשרות 1) ו-2) בצורה משתנה לאורך השנים ואילו הימין כולל מפלגת העבודה מוביל את האפשרות השניה במידות שונות של בושה ותיחכום.
|
| |
8. תגובה ל-1,2 ו-3
| שמאלן לא אנרכיסט |
|
|
(04.01.04) |
כולכם טועים.
כיצד אפשר להשוות בין שתי תקריות, בהן היו יריות ואלימות בעת הפגנה, לבין מפעל הגניבה וההתנחלות של נוער הגבעות?
ב"נוער הגבעות" מלמדים את משנתו של הרב כהנא. במקום ללמד בתנועת הנוער על ערכים כדמוקרטיה ושוויון, לומדים מדוע על הערבי למות למען היהודי.
האנרכיסטים אכן מתנהגים בצורה שאינה מקובלת עליי, אך טוב שיש מי שדואג למצפונו של האדם הישראלי. הגדר הזו מספחת אלינו שטחים שלא שייכים לנו, כולאת ומבזה את העם הפלסטיני (בתוואי הנוכחי).
התנהגותן של שתי הקבוצות פסולה, אך "נוער הגבעות" היא תנועה הרסנית בהרבה.
לא בכדי הוצאה מפלגתו של הרב כהנא מהחוק.
|
| |
9. השוואה מטופשת, רווית דעות קדומות ובורות
נוער הגבעות הם קבוצת פורעי חוק הפועלת בחסות לא רשמית של הממשלה ובעידודה והראיה, למרות שמדובר בחבורת עבריינים, פשע מאורגן אם תרצו, הם לא נעצרים, לא מוגשים נגדם כתבי אישום והם לא נשלחים למאסר. אף אחד במחנה שלהם לא מגנה אותם באמת ורוב הימין מעריך/מעריץ אותם.
לעומתם יש קומץ של אנארכיסטים ונא לקרוא היטב אנארכיסטים, לא שמאלנים, לא אנשי מרץ אלא אנארכיסטים שסימנו את הגדר כמייצגת את כל מה שהם יוצאים נגדו. מייד הם מוגדרים כפעילי שמאל, כל בעל דיעות שמאליות חשוד כאוהד שלהם והגרוע מכל, דמם מותר. מי שמנסה, חס וחלילה להקשיב למה שהם אומרים מגלה שהם מתקוממים נגד השימוש שעושה הממשלה בגדר כדי לנשל אנשים מאדמתם בלי שום הצדקה בטחונית. האנשים האלה לא בעד טרור ולא נגד מדינת ישראל אלא רק נגד הפשע המגעיל הזה של נישול באמתלה בטחונית. זה עדיין לא מצדיק את מה שהם עשו ובכל זאת אסור לירות בהם. רוב רובו של השמאל שומר חוק הרבה יותר מהימין ומתנגד למעשיהם של האנארכיסטים מחד ולגדר ההפרדה בין אנשים לנחלתם
|
| |
10. המטרה היחידה של נוער הגבעות היא להמנע משרות בצה"ל
לכן יש להם הרבה "נחישות, מוטיבציה והקרבה העצמית"
|
| |
11. באופן חריג אני מסכים עם מרבית דבריו של ד"ר אולמרט
בעיקר אותו חלק שהממשלה יוצרת וואקום באי עשייה. מזה למעלה מ3 שנים שרון מודיע כי הוא מוכן לבצע וויתורים כואבים לשם השגת מטרות מדיניות. לא זכור לי כמה זמן הוא "עושה שרירים" (כן, האיש עם השרירים - 150 ק"ג של שרירים) כי הוא יוריד מאחזים בלתי חוקיים. ייתכן כי בסופו של דבר הוא אכן, יוריד איזה פחון ויגרור איזו עז.
האיש אינו עושה דבר (מלבד מסתבר, לו ולמשפחתו. אחר הכל,אדם קודם כל קרוב אל עצמו...) באשר לממשלה, נו באמת, איזו ממשלה, כולם חוטפים כאילו אין מחר. מחפצה מנמצה . והרפורמה הכלכלית - ממש רובין הוד מודרני ; לוקחים מן העניים ונותנים לעשירים. בקיצור, הממשלה ההכי ימנית עם הידיים ההכי שמאליות.
|
| |
12. # 1. נוער הגבעות לא היה מציל אף שמאלני משום דבר. שכמותם רצחו
את רבין. שכמותם בצעו רצח בזרקם רימון רסס לקבוצת מפגיני שלום. אל תעשה לי מן פוציניו מוציניו מנוער הגבעות...
|
| |
13. בהחלט מסכים עם הפיסקה האחרונה
|
| |
14. אולמרט ממשיך לטייח !
| יוד , |
CyberSpace |
|
(04.01.04) |
כרגיל אצל כל ליכודניק וימינה - סרבנות ואנרכיזם ימניים - אינם חוקיים אך מבורכים.
לימין מותר.
בשמאל לעומת זאת - סרבנות ואנרכיזם הינם פשע שיש לגנותו.
אולמרט - תלמד מהאולמרט השני (אהוד) - גם הוא כבר הבין שבדרכו לראשות הממשלה יהיה עליו להתנער מהדוגמטיות המחשבתית הב"יתרית.
האם בימי שישי בארוחה המשפחתית אתם עדיין שרים "שתי גדות לירדן, זו שלנו זאת גם כן" ?
מסופקני...
רק הליכוד יכול - לממש את מדיניות השמאל !
|
| |
|
שכחת כמה פעולות נוספות של נוער הגבעות "הראוי לנערכה" : השחטת זיתים, התעמרות בחקלאים פלשתינאים, צפצוף על שלטון החוק, התעמתות עם שוטרים וחיילים, הסתה כנגד השב"כ, הממשלה והצבא.
ולגבי קביעתך האחרונה הרשה לי לגחך הלוא מספר פעמים תקפו אנשי הגבולות אנרכיסטיים משמאל, באבנים, מקלות ופעם אפילו בירי חי, כיצד זה מתיישב עם תפיסת אהבת ישראל וקביעתך כי החוליגנים הללו יחלצו לעזרת החוליגאנים משמאל ?
|
| |
|
הצורך באיזון מלאכותי הפך לכל-כך נורמטיבי עד כי משווים צל הרים להרים. מצד אחד קבוצה הנסמכת על לב הקונצנזוס המתנחלי (גם אם מתנערים ממנה למראית עין) וקובעת עובדות בשטח, וכדי "לאזן" - קבוצה של אנרכיסטים שעד לפני שבוע לא ידעתי בכלל על קיומה, שהקשר שלה למימסד (אפילו השמאלני) אינו קיים.
נראה לי שהימין קצת מתבייש במעשיו, אם לכל תועבה שלו הוא מחפש בנרות הקבלה משמאל. מה לעשות, הגדרת האנרכיסטים כ"חוד החנית" היא מאולצת ומופרכת. הגדרת השמאל כמי "שאינו מקבל את זכות קיומה של המדינה" - פשוט אווילית. ניתן להיות ציוני טוב גם בלי לקבל את דעת הימין, אבל במקום להתמודד ברצינות עם דעה אחרת קל יותר למר אולמרט ליצור דמוניזציה. חבל, אני משוכנע שהוא מסוגל לחשיבה קצת יותר מעמיקה.
|
| |
17. יוסי, הרבה הרבה שנים לפני "נוער הגבעות"
| עם ישראל חי , |
ארץ ישראל |
|
(04.01.04) |
היו המתנחלים שנואים, כי כך רצו עמוס עוז, דוד גרוסמן, א"ב יהושע, מוסי רז, יוסי שריד, יוסי ביילין וחבר מרעיהם! חלום חייהם של האנשים האלה היא ההתפטרות מחבלי יש"ע, המזכירים כל כך לעם ישראל את מוצאו, והם הלוא נשבעו "עולם ישן עד היסוד נחריבה". אתה חושב ש"נוער הגבעות" היה נוצר, אילולא ראו אלה את ההידרדרות אל התהום של מדינת ישראל? הם היו מעדיפים שהמדינה תבנה, בכל יכולותיה ולא הם בעשר אצבעות. אך, כפי שאתה יודע היטב, מדינת ישראל מיישמת היום את מדיניות השמאל הרדיקאלי!
ההשוואה שאתה עושה בין נוער הגבעות לנוער סייעני אש"ף, וליתר דיוק, נוער מפעילי אש"ף, זו חוצפה בלשון המעטה. אך תמיד ידענו שאתה נמושה!
|
| |
18. הליכוד נכשל בגדול-אין מדיניות
|
| |
|
צר לי להסכים עם מגיב מס' 1.
לגבי מס' 2 - תוכן תגובתו מעיד על הסכנה הטמונה בשמאל הקיצוני.
נוער הגבעות עם כל הקיצוניות שבפעולותיו, לטווח רחוק הוא פחות מסוכן מהשמאל הקיצוני , אשר הסכנות שבו יבואו לידי ביטוי בעתיד הקרוב-רחוק.
|
| |
20. Anarchist
| gabriel wachs , |
new york |
|
(04.01.04) |
Shame on you Mr Ulmert how can you compare the 2 sides, you might not agree allways with the lefts, but to compare them with peaple that want only to do bed things for Israel???.
|
| |
|
מדוע 'נוער הגבעות' הוא שיא הציונות והשמאל שיא שנאה עצמית?כדאי ,מדי פעם ,לשבור את 'נכסי צאן ברזל הימנים' בהם מפטמים אותנו מר אולמרט וחבריו.א. בימין מוצאים את אחוז הסרבנים, אנרכיסטים של שבת, שונאי מדינת ישראל ,משתמטים מכל נטל, הגדול ביותר. רגע ,בלי מכות.אם נביט בעינים פקוחות בחתך החברתי ,הלא הומוגני נכון, שבין 'שכונות המצוקה' דרך החרדים למיניהם ןלחצרותם ועד נטורי קרטא, נראה שאחוז הבריחה מחובות המדינה הוא ,אולי ,אחד לאלף ביחס לשמאל .אחוזי המחזיקים בחוד החנית במקצועות הקשים ביותר בצהל או באזרחות גדול אלף מונים בשמאל מאשר בימין.מדוע 10 סרבנים מהשמאל מפחידים את צהל יותר ממאה חרדים שגוייסו עי מלאכי השרת לצבא השם?צודק יותר למצוא נערה 'חרדית' בדיסקוטק בשבת ,שלא יעז מישהו לאמר לא נכון, אך נערה 'חופשית' צריכה להביא תוצאות הריון בכדי להשתחרר ללא עוג'ראס מצהל?מוסרי יותר ל'הסתובב' בגבעות שומרון כשצעירים 'שמאלנים' גם, שומרים ומתים?השמאל לא סובל מפריקת ערכים יותר מהימין אלא ,וכאן כדאי לקרוא סטיסטיקות הנזרקות לפח במהירות, הימין הוא ,במיוחד הקיצוני , הסובל לא משנאה עצמית כמו שולי השמאל אלא מנרקסיזים חולני שאין הוא משלם את מלוא המחיר תמורתו.צדק תרדוף ,כתבו קדמונינו, בשמו צריך להפסיק לשקר לעצמנו ולשלוח את כל השמאל אל להבות הגיהינום.לא ועוד פעם לא.פרדי הגבעות לא אוהבים את מדינתם יותר מאלפי צעירים שליבם בשמאל והם היו ,נמצאים ,יהיו, ביום פקודה.מר אומרט משתמש באותם טריקים שבהם משתמשים 'כתבני' שמאל מסוים כשהוא מצביע על שולי מחנהו כצדיקים שדרכם לא כל כך טובה. ב. הימין לא המציא את הפטריוטיזם.השמאל לא המציא את הפציפיזם נוסח אירופה של שנות ה40.אוהבי ארצם עד מוות ישנם ,למזלנו הרב, בשמאל ובימין.דמוקרטים ואנשי תבונה גם כן.חוסר הצדק מתחיל כשסיבת ההישתמטות כשרה שכשהיא בימין וטמאה כשהיא בשמאל.הצדק החלקי הזה מצביע על פחד ממוסד מפני האמת.זו הודאה מלאה בכך שלא מסוכן למדינה לשחרר 100 צעירים בימין אך מסוכן ש10 'שמאלנים' לא יגיעו ליחידות מובחרות.כמעט שכחתי ,אם 10 'עושים בעיות' הרי 90 בכל זאת עושים עבודה מצויינת.כואב ,בכל זאת, שתדמור בצד אחד ואולמרט בצד השני מושכים בחבל חנק.
|
| |
|
אתה טועה !
תעמולת האנרכיסטים איננה מקובלת רק על אנטישמים אלה על שר המשפטים וסגן ראש ממשלת ישראל טומי לפיד.
כפי שבוודאי הבנו מדבריו היום.
|
| |
|
איך זה שישנם אנשים כאן שמגנים על אחת מהקבוצות או עושים השוואה של זה יותר גרוע מהשני? את הלגיטימיות של שתי הקבוצות האלו צריך לקעקע. אם אני באופן אישי חושב שהפאנטים משמאל יותר מסוכנים זה אומר שאני רוצה להשאר עם נוער הגבעות?
|
| |
24. נושא המאמר הוא המנהיגות ולא ההשוואה בין הקצוות
| אלמגור נתן , |
ירושלים |
|
(04.01.04) |
|
| |
25. לפייר 21 - אתה צודק בחלק מהדברים..
| יושב על הגדר , |
רגל פה, רגל שם |
|
(04.01.04) |
נכון שהשוליים של הימין הקיצוני מטרידים ומרגיזים כאותו יתוש הבא באמצע הלילה אל מיטתך, גם מעירך משנתך ע"י זמזומו וגם מוצץ מדמך בהשאירו סימן קטנטן לזכר ביקורו..
החרדים המשתמטים בסיטונות מגיוס לצבא, אכן מרגיזים ומקוממים את מרבית הציבור, אך האשם הוא בממשלות ישראל לדורותיהם אשר איפשרו לעוולה הזאת להתקיים.
מר אולמרט בדברו על השוליים השמאליים הקיצוניים דיבר על האנרכיסטים ועל אנשי אקדמיה השוללים בעליל את קיומה של מדינת ישראל, ועושים נפשות למשנתם באמצעות הרצאות, כנסים וסימפוזיונים בחו"ל ובכך מחזקים את הגרועים שבאוייבנו.
באם עלי לעשות הבחנה בין השניים, הרי הימין הקיצוני כפי שכבר אמרתי משול ליתוש עוקצני ומעצבן, לעומת זאת השמאל הקיצוני והאנרכיסטי משול לגידול קטנטן המסתתר לו אי שם בלבלב, ואוי לו לאותו אדם שלא יעשה בדיקת MRI...
לסיום: אל תטעה לחשוב שהאנרכיסטים הם השמאל האיכותי והטוב שכולנו חושבים..
כמו שהימין הוא לא המיץ של הזבל שנוער הגבעות משאיר אחריו..
|
| |
26. מה שחשוב הוא למנוע ביצוען של "יזמות מדיניות"מהסוג של אולמרט,
| שלמה , |
ירושלים |
|
(04.01.04) |
שרון וביילין,הפוגעות בבטחונה של מדינת ישראל,ונותנות פרס לטרור
("רוח גבית" בפי הרמטכל)
ואם אלו שימנעו זאת הם נוער הגבעות - שיבורכו. בכל מקרה אין שום מקום להשוואה עם הסרבנים המסייעים - במודע או לא - לאוייב.
|
| |
27. לפייר,פריז-אתה מספיק רחוק כדי לא להבין ולא לדעת
| שלמה , |
ירושלים |
|
(04.01.04) |
ע-ד-י-י-ן משרתים ביחידות קרביות מספר ניכר מאנשי השמאל, אבל כבר היום ישנם הרבה יותר אנשי ימין באותן יחידות.
כדאי לך להתעדכן.
|
| |
28. יוסי אולמרט הוא אדם בינוני להפליא
פסבדו-אינטלקטואל, שהשוואותיו פשטניות וחסרות מעוף. זהו ד"ר, אני מדגיש, ד"ר יוסי אולמרט. אדם חלבי, קונצנזואלי, חסר מקוריות.
אה, וכמעט שכחנו: גם הדובר של בית"ר ירושלים.
|
| |
29. הסימטריה הקדושה של אולמרט
נועדה לשתי מטרות: לטשטש את התהום המוסרי בין מקדשי האדם לבין מקדשי האדמה; לברוח מן האחריות של שלטון הימין - כן, יוסי, כולל אחיך הצדיק, אהוד - למחדל הנורא שזרע כאן הרג ורצח ללא תקדים. העם הזה ראוי להרבה יותר, אולמרט. הרבה יותר.
|
| |
30. ההסכמה (ליכוד/מערך) מביאים לחיסול בהזניה לכיבוש ולהיתנחלות
ומאחורי אותה הזנייה
(מכירת החיים=היתאבדות)
עומדת המחלה האנושית
של חמדנות ושטלתנות
שהרי מה שגם העבודה
ומה שגם הליכוד רוצים
זה לגרש תערבים
וליבעול תשטחים
ושניהם כביטוי (אמיתי)
לרצון העם אכן
טיפחו את ההיתנחלות
ואת הכיבוש שכולו
נועד למענה
כל השאר ואולי העיקר
זה פסיכולוגיה
של עם מהגרים
הוויה של קורבנות
שהפכה לביריונות
אומה מוכה
שהפכה לאומה מוכה
והיא מסממת ת'צמה
בשקרים כדי לברוח מהאחריות לבגידתה
בחיים של עצמה
לכן לא משנה
אם ברק/שרון
מובילים למלחמת יש ברירה
או שהעם בחר בשרון
לינקום בערבים
העם ומנהיגיו
ראויים זה לזה
ומשתפים פעולה
בסימום ההיתאבדותי
מיעוט הקצוות
לא אומר כלום על הקיצוניות באמת ובדרך
הרוב בישראל הוא הקיצוני
ובעיקר קיצוני בהכחשה
ובחוסר ההיתמודדות
עם בעייה שברור שהיא חמורה
לקצה הימני
לפחות יש פיתרון(טרנספר)
אלה שברור שהוא גיזעני יהיר אכזרי ויביא אסון
(הרוב רוצה בטרנספר
אך צבוע מלומר זאת
ולכן הוא תקוע ומיואש)
הקצה השמאלני הוא קצה
יחסית לרוב
אך כבר היו לא מעט מיקרים שמעטים הם שסימנו
והובילו לאמת ולדרך הנכונה
(את גלילאו רצו ליתלות)
מה לעשות אבל אותו קצה
שמאלי הוא הקול היחיד
השפוי שקורא לנו
לאהוב ת'צמנו
ולבחור בחיים
| |
|