רכב  בטיחות בדרכים  ת ישן בטיחות ברכב ומבחני ריסוק
טויוטה: הלכו הברקסים
בני ברק
פורסם: 04.05.04, 13:00
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 136 תגובות ב-135 דיונים
1. האים מדובר רק ברפידות הקדמיות
אלון   (04.05.04)
או גם באחוריות ?
2. באמת יש לי בעיות בברקסים
(04.05.04)
יש לי טויוטה קורולה 2003 וכל פעם הברקס עוצר אחרת ולפעמים קרה לי שהוא לא עצר מיד ורק אחרי כמה שניות הוא עצר בבום אחד גדול. מפחיד
3. מישהו יודע מה קורה לגבי טויוטה יאריס?
(04.05.04)
אני שוקל לקנות טויוטה יאריס ורציתי לשאול את האנשים המבינים בעניין האם זה כדאי ומה דעתכם לגבי הטויוטה באופן כללי מבחינת עלות האחזקה וכו. תודה
4. מי לא מכיר את יוסי עדן?...
ש   (04.05.04)
5. שאלה?? האם זו בעיה בכל העולם או רק בישראל??
ריקו קוקו ,   מארסיי   (04.05.04)
6. תשובה ל-3
חביב   (04.05.04)
אני מחזיק 2 מכוניות יאריס,ר כיף לנהוג בהן ואין שום בעיה והבקסים לא נשחקים כל כך מהר. מומלץ!!!
7. מה ... יפן.......
nopמ ,   kl   (04.05.04)
מה קורה ליפניות.......
8. יאריס תשובה למס 3
מימי ,   ראשל"צ   (04.05.04)
ברשותי טיוטה יאריס שעשתה 15000קמ ובביקורת השנתית שנעשתה לא מזמן נמצאו הרפידות עדייין במצב טוב,ידוע לי על רכב דומה הנמצא אצל חברים שעברה כבר 18000 ק"מ ללא החלפת רפידות,כנראה שהבעיה היא בדגמים האחרים. ד.א הרכב מעולה.
9. אצלי היתה בעיה יותר חמורה...
דוד ,   ראשון   (04.05.04)
השטיח בריצפת המכונית היה נתקע מידי פעם עם דוושת הגז של האוטו. זה מאוד מפחיד העניין הזה עד שהבנתי למה זה קורה! האוטו מאיץ פתאום בלי להבין למה.. מסוכן לא? טויוטה קורולה כמובן..
10. לי החליפו בחינם, אבל יש לי בעיה במד הדלק
יוחנן ,   אשדוד   (04.05.04)
מד הדלק מתקלקל כל שני וחמישי, ונמאס לי להגיע למוסך לתיקון
11. לי יש את הבעיה הכי חמורה !!
אבי   (04.05.04)
הבעיה היא שאני אפילו לא יכול לחלום על לקנות טויוה קורולה חדשה. בעצם... אפילו אופניים חדשים זה קצת כבד לי...
12. אצלי בפונטו זה כל 70,000 ק"מ
מאיר ,   קיסריה   (04.05.04)
13. משרד התחבורה היה צריך לחייב את היבואן לשלוח הודעה...
קפדן ,   רח' המסגר   (04.05.04)
לכל הלקוחות מאחר ומדובר בנושא בטיחותי קריטי שלא מעט לקוחות יבחינו בו מאוחר מדי (בלימת חירום), ביחוד מאחר ובדגם אין נורית אזהרה או פחית על הרפידה\קליפר לשריקה. היבואן יודע בדיוק למי מכר, פרטיים או חברות השכרה\ליסינג (ע"פ חשבוניות). יבואן עם ראיה שיווקית היה מנצל את ההזדצנות לקריאה יזומה לבדיקה + מכירת שירותים נוספים כמו טיפולים שוטפים.
14.  ק"מ לשחיקה צריכים להתאים לק"מ לטיפול. אחרת, לא בטוח
מרדכי היהודי ,   מרכז   (04.05.04)
15. רק צמפיון
רוני ,   ים   (04.05.04)
מי שקונה יפני שם כספו על קרן הסאקי אמרתי פעם פולקספאגן וסיאט אומנם יקר אבל בסוף יש מעצורים יפנית אלק
16. מה??? טויוטה לא אמין??
אבי ,   ירושלים   (04.05.04)
מעניין מה היו אומרים אם זה היתה בעיה של פיג'ו ...
17. יש לי 2 טויוטות, מעולות!
חיים ,   מרכז   (04.05.04)
1. טויוטה דגם 93 - פעם ראשונה החלפתי רפידות בטיפול 200000 (מאתיים אלף) - לפני חודשיים. 2. טויוטה 2001 עם 93000 ק"מ - עדיין הכל מקורי. לא אקנה טויוטה שהאיכות שלה יורד מהאיכות שהתרגלתי אליו! פרייר מי שקונה דבר כזה...
18. למספר 12 בעל הפונטו
יוסי ,   תל אביב   (04.05.04)
או שאתה בעל סוכנות פיאט או שאתה חסר מושג ברכב, ב-70000 קמ הפונטו זקוקה לאוברול כללי לא רק להחלפת בלמים, חשוב לפני שתכתוב שטיות.
19. איפה אלה המדברים על אמינות ואחריות של יפניות ולועג לאירופיות
שונא אמריקאיות   (04.05.04)
איפה תחושת האחריות של היבואן על דבר בטיחותי כזה העלול לגרום למוות. כדאי לו להודות בטעות ולא לנסות להצטדק. אז אל תדברו כל שני וחמישי על האמינות של היפניות.
20. הלוקש הגדול של יבואני טויוטה והונדה
(04.05.04)
רבותי, מי שקנה את הלוקש של יבואני טויוטה והונדה, שלרכבים המיוצרים בטורקיה רמת איכות ואמינות כמו אלה המיצרים ביפן, שיבושם לו. מי שהסכים לשלם עבור קורולה או סיוויק טורקיות, את אותה רמת מחיר כמו שמוצבה בעבר לקורולה וסיוויק היפניות, שיבושם גם לו. רק השם "טויוטה" ו "הונדה" , לא מייצר אמינות. לרכבי הונדה וטויוטה המיוצרים במפעלים שבטורקיה רמת איכות ואמינות נחותים לעומת המקובל במפעלים שביפן. נתון זה ידוע מראש, ונובע גם מכך שפס הייצור ותהליך הייצור הטורקי אינו זהה לזה שביפן. בטורקיה נעשה שימוש רב יותר בכוח עבודה ופיקוח אנושי, בשלבי תהליך שונים, כשביפן אותם שלבים מבוצעים ומנוהלים באמצעות אוטומציה ורובוטיזציה. כך זה יוצא להם זול יותר. ומה לעשות שגם כוח העבודה היפני טוב יותר, דייקן ומנוסה יותר מזה הטורקי. במפעלים בטורקיה, רק שכבה קטנה בה מספר זעיר של מפקחים הם יפנים. כל יתר כוח העבודה, טורקי.
21. זה מה שקורה שקונים תוצרת טורקיה
טורקי קטן   (04.05.04)
הלא הזהרנו אתכם ? לא משנה מי הייצרן שעומד מאחורי המוצר ועד כמה הוא גדול לארץ הייצור חשיבות מכרעת , ראו מקרה מיצובישי והרכבים המיוצרים בתאילנד שלוקים באמינות נמוכה לעומת היפנים מאותו ייצרן זה גם כנראה מה שקורה עם הקורולה התורכית , בנוסף לנושא הבלמים חוזרות תלונות מהרבה לקוחות על תקלות במד הדלק בקורולה זה לא מקרה
22. איך בודקים את מצב רפידות הבלם?
א. ,   פ"ת   (04.05.04)
איך אני יכול לבדוק מה מצב הרפידות שלי? (איפה הן ממוקמות, מה צריך לראות, ואיך נראה משהו לא טוב)
23. ומה קורה עם האונסיס החדשות ?
אבי   (04.05.04)
מישהו יודע האם זה קיים גם באונסיס החדשות ?
24. תשובה -1
אריק   (04.05.04)
כמדומני, בטויוטות יש רק שני בלמי דיסק (קדמיים מן הסתם) ומאחור בלמי תוף, אם אכן זה המצב אז אין לך מה לדאוג לגבי האחוריים (לפחות לגבי התחזוקה, הרי לגבי כושר הבלימה כולנו יודעים שהם נחותים בהרבה)
25. בעייה דומה ברכבי סובארו B4
סובארו b4   (04.05.04)
אותה בעייה מופיעה בסובארו B4 אשר רכשתי מחברת יפנאוטו. במקרה הזה יעילות הבלימה אינה משופרת ואפילו שמעתי על שיפורים בנושא שניתן ל''רכוש' בכסף לרכבי האימפרזה טורבו
26. מעדיפה את הסוד 79 שלי על קורולה -
איריס אברטמן   (04.05.04)
שאני אסע בטויוטה? מזמינה לתחרות בלימה כל טויוטה - כל יום בשעה 7:30 בצ'ק פוסט.
27. זה קורה גם בטיוטה תוצרת בריטניה, אין קשר לארץ מוצא, זהוא כשל
מנסיון   (04.05.04)
28. בלמים שאינם בולמים אלא רק עולים כסף
דני נהגי ,   מרכז   (04.05.04)
פריירים לא נעלמים אלא רק מתחלפים. מכונית יוקרתית שעותה מעל הממוצע משמשת פרה חולבת ליבואן. תמשיכו להאמין לבלופים שלהם או תפסיקו לקנות מהם.
29. מה הקשר....
חי ,   נה.   (04.05.04)
מה הקשר בין הבלמים הדפוקים לטורקים שמרכיבים...
30. אמינות - מומלץ לקרוא
גיא   (04.05.04)
בעוד שהישראלים מתלוננים על בעיות חשמל בפיז'ו 307 בטויוטה מדובר על בעיה בטיחותית חמורה. זה בושה שיצרן כמו טויוטה מייצר מכונית כזו. הטויוטה אינה עומדת בסטנדרטי הבטיחות ביחס למתחרות: פיז'ו 307, מגאן II, מאזדה 3, ומסתפקת ב-2 כריות אוויר בלבד
תגובות נוספות
חזרה לכתבה