|
1. הכותבת מגלה חוסר הבנה בכלבים
הגורמים לתקיפה הם חינוך נכון ואהבה.
|
|
|
2. בואו להפגנה - הכלבים לא אשמים
ביום שבת 26 יוני 17:00 ספורטק
הכלבים לא אשמים! – הפגנה המונית
מוזמנים: אוהבי הכלבים, חובבי החי ובעלי המצפון
נצא בקריאה לחברי הכנסת להימנע מחקיקת חוקים ותקנות גורפים, המפלים כלבים על רקע גזע, והמטילים מגבלות בלתי סבירות על ציבור שלם של כלבים ובעליהם אשר לא עשו מאומה.
הפעם מעלים על המוקד יצורים חסרי ישע ונטולי יכולת תגובה ותפקידנו כחובבי חיות לשמש להם כפה ומגן. הכלב הוא תוצר החינוך אותו קיבל והסביבה בה גדל, ובמקום לטפל בשורשה של הבעיה ובבעלי כלבים העושים בהם שימוש לא ראוי, מוצעים פתרונות בזק הרסניים ואכזריים אשר אין בצדם תועלת ואשר משקפים חברה כוחנית וחסרת שיקול דעת.
הכלב הוא חברו הטוב של האדם מקדמת דנא, ואל לנו כחברה לתלות את הקולר ולהעניש קולקטיבית כלבים אשר לא עשו מאומה ואשר נאמנים לבעליהם ומשמחים את לבבם יום יום.
|
|
|
3. היתה מעדיף חיות..על הרבה בני אדם מסוימים...
|
|
|
4. לא מסכים
| ניסים , |
כפר יונה |
|
(24.06.04) |
חיי הכלב הפינצ'ר שלי, שןןים הרבה יותר מחייה של הכותבת, --------------
|
|
|
5. כתבת את הכתבה רק כדי לעורר תגובות, נכון?
|
|
|
6. לא קראתי מה שכתבת. השאלה שלי היא למה לא להמית רוצח "בןאנוש"?
וכלב כן?
|
|
|
7. אם הכלב שלך היה נושך במקום להמית אותו
עליך לעשות חשבון נפש ולהתאבד מפני שאת אשמה בכך.
|
|
|
8. אני מסכים עם אריאנה. גם אני אוהב כלבים, ולא מצטער על טריפ
|
|
|
9. שלום-קוראים לי מזל ואני נכה מוסרית קשה.
והכתבה שלך מיותרת, גברת מלמד.
|
|
|
10. תנסי להרוג אותו ....
| תנסי להרוג אותו .... |
|
|
(24.06.04) |
כאילו תצליחי...
|
|
|
|
הכלב שלך לא יהרוג בן אדם כמו הכלב שלי
כי את לא תחנכי את הכלב שלך לטרוף חתולים לשסות כלבים, לרוב חיות אדם מגדלים אמסטף
ולכן התוצאהלא מפתיע .צר לי שאת נגררת לאלימות השיפוטית שאופיינה בהחלטת הושפט אתמול. ציפיתי ממך ליותר!!!!בקצב הזה עוד תמליצי על מתכוני בשר כלב!!!
|
|
|
12. ואם זה כלב פלשתינאי שנשך יהודי ?
| ישראלי , |
עיר כבושה |
|
(24.06.04) |
ואם זה כלב פלשתינאי שנשך יהודי ?
זה בגלל הכיבוש שהרוטווילר נשך ולכן
לא תמיתי אותו
|
|
|
13. ערך חיי אדם קודמים לחיי כלב.
כל הכבוד. אני מצדיע לך ומסכים לכל מילה
|
|
|
14. להרוג זה פתרון טוב אבל לא היחיד!
| אוהב חיות , |
מרכז |
|
(24.06.04) |
אחרי המקרה מהזעזע הזה ישר אמרתי להמית אבל אז עלתה הצעה שהכלב ישרת בשרותי הביטחון המקום בו כל חייל עובר אימונים בשביל להיות מכונת הרג בבוא הזמן וכך רק הגיוני שהכלב יהיה שם בין השאר לשמור על אחיו הכלבים האין הם האסירים הביטוחניים....
|
|
|
|
|
|
16. כל הכבוד!!! כתבה מעולה!!!
|
|
|
|
|
|
18. אצלי זה לא ברור מאליו שבני אדם קודמים !!!!
|
|
|
|
באיזו זכות את קובעת ש"בני אדם קודמים לכלבים"? אני מכיר (ואני בטוח שגם את) כמה אנשים שהם הרבה פחות טובים, חכמים,...
|
|
|
20. למה לחכות, תהרגי אותו כשהוא קטן
|
|
|
|
סוף סוף מישהיא עם הגייון בריא.
בני אדם קודמים לכלבים ולכל החיות האחרות.כשהקב"ה ברא את העולם, הוא שם את האדם למשול בחיה ולא להפך
|
|
|
22. מסכימה עם כל מילה שלך, כמו תמיד
| נתי , |
ראש העין |
|
(24.06.04) |
|
|
|
23. מסכים עם חלק מדבריך-אבל נשארתי עם סימני שאלה-אשמח לתשובות
נניח בצד את חילוקי הדעות - ציפיתי וקיוותי לאורך המאמר, למצוא נימוק לעליותנו (לשטיתך) על הכלבים - לא שאני חושב שאין כזו - פשוט הייתי שמח (ומחכים) לקרוא את נימוקייך.
בקיצור - לוקה בחסר, מחכה למאמר המשך.
חוצמזה אם היה "פרס הדן" לעיתונות משובחת, איכותית, אנינת טעם - את היית הראשונה לקבלו. קורא כל מילה שלך בשקיקה!
---<----@
|
|
|
24. ככה כותבים?
| יובל לב-ארי , |
ארץ החלומות הצבעונית |
|
(24.06.04) |
אריאנה היא ללא ספק כתבת בינונית בכל הנוגע לתרבות, וגם שם עושה רושם שהיא לא מצליחה לרגש, לעניין או לחדש באופן פעוט, אפילו.
יחד עם המאמרים הקודמים שלה, המשעממים למדי,
עושה רושם שהטור הזה הגיע לדרגה נמוכה עוד יותר.
לא רק שהיא אומרת את דעת הקונצנזוס המוחלט (כך נדמה לי), אלא שהיא חייבת לתת את ההשוואה להיטלר.
אולי די?? לא נמאס לנו להשוות כל דבר להיטלר?? הוא אמנם הדיקטטור הכי אימתני, נוראי ומשפיע במאה ה20 ובעצם בכל האנושות. אבל מה לא אמרו עליו? באמת מה? יש דיון שפסחנו הנושא את הכותרת : היטלר בעניינים האנושיים השונים?
חוצמזה, אריאנה, שכתבת: "ולמה פתחתי בהיטלר? כדי לזעזע, כמובן.", אך למעשה זה היה רק מעשה נואש לצבור עוד תשומת לב פופוליסטית במעטה כביכול של נונקונפורמיזם קונפורמיסטי המודע לעצמו.
אנא, חסכי מאיתנו את הכתבות הללו.
|
|
|
25. עונש מוות למחבלים.
| תמר הלוחמת בדרכים , |
ירושלים |
|
(24.06.04) |
אם לכלבים עושים האנשה "רומנטיקנים" אז למחבלים עושים דה הומניזציה. מכנים אותם חיות אדם, מפלצות מתועבות וכו',. דווקא כלב לצורך העניין, לא מבין את מעשיו ולא יודע להבדיל בין טוב לרע ומכך יוצא שאינו מבין את העונש הנגזר לו.
לעומת זאת, אדם שרצח ביודעין אנשים רבים ואפילו עוד מבסוט מזה, מקבל פה תנאים של לוקסוס בכלא. הס מלהזכיר עונש מוות לבני אדם (?).
את נשמעת יותר ממתלהבת לבדוק את כישורי ההרג שלך על כלביך.
ולא כל מי שאוהב כלבים או צמחוני, הוא היטלר.
|
|
|
26. אריאנה - שיחקת אותה!!! צודקת ב - 100%.
| אבאלה , |
תל אביב |
|
(24.06.04) |
|
|
|
27. בגלל שלכלבים אין זכויות רשומות אפשר להורגם על ימין ועל שמאל?
בגלל שהכלב לא מספיק חכם כדי להבין שיש לו זכות לחיות - כמו לכל "קבוצת תאים מפותחת" שאוכלת שותה ונושמת?
כי הוא לא יכול להגיד הלו רגע חכו רגע מה אין לי רגשות למה אתם רוצחים אותי? כי הוא לא יכול לבקש עורך דין?
את יודעת אריאנה שלא נולדנו עם זכויות? קיבלנו אותן... לאט לאט... עם הזמן... כשהתבררו כל מיני סוגיות למינהן.
ואת יודעת שיש מדינות בארה"ב שלאדם שרצח אין זכות להמשיך לחיות?
שם אף אחד לא היה אומר כלום על רצח של הכלב. כי שם לאף אחד אין זכות לקחת חיים מבלי לוותר על שלו.
אין לי כח להמשיך לכתוב כי את מעצבנת.
|
|
|
28. תגובה נכונה למצב אבסורדי
בו אנשים מגלים אמפטיה לכלב שבעליו החוקייים מעוניין להמיתו לאחר שרצח את בתו. יש בחברתנו אנשים שמודאגים יותר מגורלו של חתול שלא יכול לרדת מעץ מאשר מגורלם של אחיהם בני האדם שאין ידם משגת לצרכים בסיסיים
|
|
|
29. לכותבת:הכנסי לקישור הבא והשכילי:
http://www.anonymous.org.il/withoutdistinction.htm
|
|
|
30. מיכל מגלה חוסר יכולת לחשוב.
| |