צרכנות  טורים אישיים  תביעות קטנות / איתן מור
הרהיטים היו פגומים והעסקה בוטלה
איתן מור
פורסם: 19.08.04, 11:45
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 121 תגובות ב-118 דיונים
1. כן ירבו ואל תוותרו
בראבו   (19.08.04)
יופי של מערכת משפט. מקווה שנתנו להם גם את הרהיטים למשמר
2. רהיטי עמק איילון
ענת   (19.08.04)
חנות הרהיטים הזו מחזיקה מרכז מכירה מפואר באזור בילו ברחובות וחנות של סחורה פגומה מאד תחת השם דיזיין ליד הכביש, הם לא מספרים שהרהיטים בדיזיין הם למעשה הרהיטים הפגומים של עמק איילון, כמו כן הסחורה שלהם ברובה פגומה ומגיעה מבתי מלאכה במזרח ירושלים או בישובים ערביים.
3. "פינוקיו" בראשל"צ שמים פס על פסיקות בית משפט
אלון   (19.08.04)
לפני כשנתיים קנינו ארון לחדר ילדים (כ 4000 ש"ח). בארון נמצאו מספר פגמים - דלת עקומה, צירים חלודים, מרווח גדול בין דלתות למגירות , פתיחה וסגירת מגירות "קשה" ועוד. בית הדין חייב את "פינוקיו" לתקן לשביעות רצוננו או להחזיר את הכסף (אך לא ציין מה קורה אם הנתבעת לא מקיימת את פסק הדין). עד היום (שנה מאז המשפט) לא הלחמנו לקבל שום תגובה מ"פינוקיו" וידי בית הדין כבולות !!!!!! עלינו להגיש תביעה נוספת נגדם על בזיון בית הדין - פשוט בדיחה !!!!!!!!
4. הם ידועים כחברה על הפנים!
סאשה   (19.08.04)
5. עם שופט כזה מי צריך אויבים...
דני ,   רחובות   (19.08.04)
שופט שמעריך את נזקי הלקוח ב1,000 ש"ח ממריץ את הסוחרים להמשיך ולהונות את הלקוחות. אם היתה פסיקה שיש לפצות את התובעים ב50,000 ש"ח אני בטוח שאף סוחר לא היה מנסה את התרגילים האלו יותר.
6. 3, על הוצאה לפועל לא שמעת???
(19.08.04)
7. אם היו מטרטרים את השופט הוא היה גוזר 10 אלף ש''ח. לא אלף.
ששון   (19.08.04)
האימפוטנטיות של השופטים בארץ מעוררת גיחוך וזלזול. זה פשוט בדיחה. נותנים עונשים כאלו מצחיקים, אשר מנציחים את התרבות הבזויה של המוכרים בארץ. הגיע הזמן שיתחילו להעניש מוכרים, יצרנים, נותני שרות וכו'. רק אז אולי יהיה שירות נורמלי
8. גם לי זה קרה
אבי ,   כפר אדומים   (19.08.04)
גם לי זה קרה בחברת רהיט להיט מתלפיות י-ם ממש אחד לאחד ע"פ כתב התביעה גם אני עומד לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות תמהני מדוע פסק השופט 1000 ש"ח בלבד עוגמת נפש לכולנו ידוע מה כרוך בקבלת רהיטים לדירה להמתין להם ואח"כ להמתין לתיקונים ואו להחלפה מדובר פה בעשרות שיחות טלפון אובדן ימי עבודה בציפייה "לאנשי השירות" וכו' מוטב היה לשופט לתת עוגמת נפש לתובעים בהתאם.ד"א הריטים מיוצרים בא.ת. ארז
9. אל תקנו שם רהיטים-האיכות והשירות גרועים.
מיכל   (19.08.04)
זו לא פעם ראשונה ברהיטי עמק איילון, גם אנחנו רכשנו מהם רהיטים לחדר השינה לפני כ-4 שנים, ולא קיבלנו אותם בזמן וגם כשקיבלנו, זה לא היה מה שבדיוק הזמנו ועם פגמים בעץ, היה לנו סיפור ארוך איתם עם הרבה ויכוחים וצעקות וגם בסוף זה לא היה מושלם. המלצה חמה: אל תקנו רהיטים שם למרות המחיר המפתה! האיכות והשירות שם לאחר הרכישה מתחת לכל ביקורת.
10. אל תשכחו את "ביג ריהוט" החברה..
סתם אחד   (19.08.04)
הכי נוראית בשוק גם אני תבעתי אותם וזכיתי. הם נמצאים בגעש. אנא תאמינו לי שזו לא קטנוניות הם פשוט זוועה. מי שלא מאמין שיריץ במנוע חיפוש את ביג ריהוט ויראה בעצמו
11. מוצרים פגומים ושרות לקוי
(19.08.04)
ממליצה לא לקנות משם כלוםֱ קנינו משם רהוט ועברנו תלאות במשך 8 חודשים בהם הבטיחו לבוא ולתקן את הלקויים , אך לשוא.
12. חברה עם מוצרים פגומים ושרות הכי גרוע שקיים
מור   (19.08.04)
כמובן שרק לאחר המכירה. 8 חודשים חיכיתי לתיקון פגמים בריהוט שרכשתי דרכם.
13. רהיטי " גיל @ שני " בראשל"צ - לא להתקרב !
זיו   (19.08.04)
כשקונים הם הכי נחמדים בעולם, אבל שנייה אחרי שגמרת לשלם הם לא מכירים אותך ואפשר לדבר רק עם הקירות, מנסיון מר מאד לא להתקרב לשם, חבל על הכסף ועל העוגמת נפש- לא חסר חנויות רהיטים.....
14. איבגי מוריס - חברה נוספת המעללת ב
עצבות   (19.08.04)
לקוחותיה, אינם טורחים להתנצל או לטפל בבעיות, לצערינו כולנו ממשיכים לשתוק כאילו נותנים לנו נדבות ובעצם לא מקבלים דבר חינם, שלא נדבר על עוגמת הנפש, העצבים והזמן שחברות חסרות מודעות שרות גורמות לנו
15. רהיטי שומרת הזורע - לא להתקרב
com64 ,   ראשל"צ   (19.08.04)
אני במהלך סיפור דומה עם שומרת הזורע. אצלי הרהיטים אינם פגומים לחלוטין אך השירות שקיבלתי מהם, או נכון יותר שלא קיבלתי, משלים את התמונה. את הרהיטים אצלי אפילו לא הביאו עד הבית, פשוט זרקו אותם בחניה ונסעו.
16. גם אני אכלתי אותה שם
ר ,   שהם   (19.08.04)
קניתי שם חדר שינה שהובטח לי שיהיה מעץ מלא. הגיע חדר שינה באיחור רב, מחומרים זולים ואיכות ירודה. למזלנו קיבלנו את הכסף חזרה אחרי שאימנו בתביעה. היזהרו מרהיטי עמק איילון!!!
17. אין כמו לקנות באיקאה...
(19.08.04)
18. תגובה ל-9 מיכל
ראובן ,   נהריה   (19.08.04)
כנראה שאת ובעלך השתוללתם בחדר השינה מעל המצופה התאווה בין שניכם שברה את המיטה
19. "רהיטי שולי" במרכז הישראלי לרהוט
מאוכזבת ,   ראשל"צ   (19.08.04)
שקרנית ורמאית, הזמנו רהיטים מעץ מייפל והביאה לנו פורמייקה (דמוי מייפל), "שולי רהיטים שאוהבים" אלללקקק...
20. גם אני ניתקלתי בזוועות עם פינוקיו מראשל"צ
אורית   (19.08.04)
לא להתקרב , כל המתקרב נכווה על הפנים של שירות וסחורה
21. חוות הרהיטים
דני ,   רמלה   (20.08.04)
חנות חוות הרהיטים ברמלה מול תחנה מרכזית גם שייחכת לחוות הרהיטים!!! שירות גרוע!!! איכות ירודה!!! לא להתקרב!!!! דני
22. מתי הישראלים ילמדו לקח? תקראו
גולד ,   צפון   (20.08.04)
באירופה למשל,רוב חברות הרהיטים והמטבחים זה ממפעלים תעשייתיים גדולים,העובדים בתיקני איזו. פה בארץ,הרוב זה חאפרים של נגרות,בדיוק כמו חאפרים בקווי מוניות. רק לקנות מחברות בעלות שם ותקן של מפעלים מסודרים,זה יקר יותר בקניה אבלח חבל על הזמן באיכות ושרות!!!
23. שוק הרהיטים
מיקי ,   ראשון לציון   (20.08.04)
כולם רמאים???איילון, ביג רהיטים, שמרת הזורע אבגי מוריס וכו' ... כל החברות המוזכרות הנם חלק ניכר משוק הרהיטים בארץ . אלפי לקוחות מרוצים שרכשו בשנה האחרונה נהנים מהסחורות אותם רכשו בחנויות אלו. ישנם תמיד פגמים ורמת שרות שאינה עומדת בסטנדרטים הנדרשים ובאיכות המוצר.(לא בסדר צריך היה להחליף להם/לתקן מיידית) מי שרוצה לרכוש מערכת לחדר השינה +מערכת לסלון כולל הכל ב-13,000 ש"ח כנראה מבין מה הוא משלם ועל איזה רמת גימור. בחנות יוקרתית היו משלמים לפחות26,000 ש"ח. תבדקו!!!
24. רהיטי עמק איילון - חברה על הפנים
55555   (20.08.04)
החברה הנ"ל מוכרת רהיטים פגומים שבורים, השירות גרוע. כל מי שנפגע וקנה מהם לא מרוצה נא לתבוע, המחירים יכול להיות זולים, אך כפי שאתם יודעים הזול הוא היקר.
25. סליפ סנטר בכפר ויתקין
עידו ,   נתניה   (21.08.04)
אותו עיקרון כמו החברות "המכובדו" שהוזכרו עד התשלום הכל בסדר שניה אחרי התשלום דבר ל"למפה" אין התיחסות ומילה שווה לתחת תתרחקו משם כמו מאש.
26. "הומלי"- שירות וסחורה נוראים
רון ,   גבעתיים   (22.08.04)
לי הייתה חוויה דומה עם "הומלי", בסניף מול הקניון ברמת גן. בסך הכל רציתי לקנות שם ארונות לאמבטיה. בשלב שלפני הקנייה הם מה זה נחמדים ומקסימים. הכל משתנה לאחר מכן עם בוא ההספקה (או יותר נכון האיחור בהספקה). מה שהגיע, הגיע נורא, בקושי אפשר לפתוח את הדלתות. רמה נמוכה ביותר. כל דלת שונה מחברתה. כששאלנו (עד שענו לנו...) אמרו: ככה זה בעץ מלא, ועוד כל מיני חכמות תת רמה שכאלה. הכל יצא עקום ורשלני. בקיצור אל תעשו את הטעות שאני לצערי עשיתי.
27. רהיטי עמק איילון - אכות זוועה - מוכר!
דקלה ,   פתח תקווה   (22.08.04)
גם אני ובעלי רכשנו מרהיטי עמק איילון והגענו עד לאיומים ומכתבים הולכים וחוזרים עד שקיבלנו פיצוי כלשהו על הרהיטים הפגומים שסופקו לנו. הזמנו שולחן סלון ומזנון והאכות הייתה פשוט מתחת לכל ביקורת. המלצה שלי = לא להתקרב!!!!!!!!!!!!!! הם פשוט עובדים על הצרכן התמים , שמתלהב מכמות ואכות התצוגה שלהם ונופל בפח . אכות הסחורה שמגיעה לבית היא שונה לחלוטין וגם התמיכה והשרות לאחר התשלום היא מתחת לכל ביקורת. ראו הוזהרתם!!!!!!!!!!!!!!!!1
28. סוכנות הנסיעות עולמי - הכי גרועים.
טל ,   רמת-השרון   (24.08.04)
שירות הכי גרוע. עבודה הכי גרועה. אין מילים לתאר את הזוועה, העליבות ונמיכות הרוח של כל מה שיוצא מתחת ידיהם. בושה.
29. מזלזלים בצרכנים
יעל ,   מרכז   (26.08.04)
הגיע הזמן שבעלי העסקים יפסיקו לזלזל בצרכנים וגרוע מכל שלצרכן אין למי לפנות.
30. לא להתקרב!!!!
r.z   (27.08.04)
חברה עם תודעת שירות מהגרועות שהכרתי שלא תעיזו להתקרב!!!!!!!!
תגובות נוספות
חזרה לכתבה