צרכנות  חדשות צרכנות
מנכ"ל פלאפון: המהלך של אולמרט יגרום נזק לצרכנים
שלומי דונר
פורסם: 18.11.04, 14:00
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות ב-31 דיונים
1. סולולרי
(18.11.04)
עשים מאתנו צחוק
2. נשתמש פחות במכשיר - תאכלו אותה
חסר תקשורת   (18.11.04)
לא צריך טובות של אף אחד! נדבר פחות,זה רק יועיל לנו יותר ומצידי שחברות הסלולר יפסידו...
3. הבעייה המרכזית: החברות הסלולריות מתאמות בינהם מחירים
אייל ,   י-ם   (18.11.04)
עם תיאום כזה - אין תחרות, אלא מונופול. זאת נראה בהמשך....
4. אני אשלם את המחיר?
ארז ,   פ"ת   (18.11.04)
אם יבקשו דמי מנוי חודשיים אני מנתק את שני המכשירים שלי אם ייקרו את השיחות אז נדבר מבזק הכסף שלי הוא שלי ורק אני מחליט למי לתת אותו הבנת את זה מר גלברט!!!!!!
5. לא להבהל
אבריוס   (18.11.04)
כנראה שלמר גלברד ושות' יש זכרון קצר, ואין כל מניעה מהכנסת שוק התקשורת הסלולרי לפיקוח.
6. ומי משלם היום את מחיר הקישוריות!?!? לא הצרכנים...?!?!
דני ,   ת"א   (18.11.04)
תגובה די אדיוטית של מנכ"לי החברות הסלולאריות! היום הצרכנים משלמים מחיר מופרז בשל הכוח המופרז שיש לחברות הללו השולטות בחיינו!
7. לכל דבר יש גם סוף
מיכאל ,   קריות   (18.11.04)
כל הכבוד שמישהו הצליח לגעת בחברות הסלולר ולהראות להן מאיפה משתין הדג אבל מה בנוגע לזה שהם מחייבים אותנו להיות איתם שלוש שנים מזורגגות למה על זה לא דברו או עשו משהו חומר למחשבה למשרד התקשורת
8. גנבים נמאסתם!!!!
סתם אחד   (18.11.04)
מי ישלם את המחיר ? האזרח הקטן? אז יש לנו חדשות בשבילכם בעליי ההון והמנהלים הבכירים של החברות הסלולריות האזרח הקטן הוא לא פחות חכם ממכם זה שאני ואתה למדנו באותה האוניברסיטה ויודעים דבר אחד או 2 בכלכלה זה לא אומר שאשה מדימונה לא יודעת ששיחה בסלולרי זה יקר ופשוט לא תתקשר ולמען האמת רק תעלו מחירים שוב באופן ניכר ובכלל לא נדבר בסלולרי שלכם ממש כמו שהיה בבזק לפני 5 שנים וממש כמו שינטשו אותה רבבות כרגע עם כניסת הוט לתחרות
9. חסרה לי תגובה של אורנג'!!!
לא פראיירית של סלקום   (18.11.04)
לא סתם עברתי לאורנג', היום אני משלמת את אותו מחיר ששילמתי לסלקום רק שהמחיר כולל גם מנוי לאחד הבנים שלי!!! זה אומר דרשני. הלוואי כולם יעזבו את סלקום, נראה אותם אחר כך.
10. אני רק מחכה ליום שיעלו את המחיר.
(18.11.04)
זה תירוץ טוב מאד להתנתק מכל החרא הזה.
11. ארז (4) - אבו עלי?
עמית ,   פ"ת   (18.11.04)
ממש גיבור גדול. נראה אותך עובר לחיים בלי סלולארי. אף ישראלי היום לא יכול אפילו לדמיין את זה. אולמרט נקט בצעד פופוליסטי שכולנו נשלם עליו.
12. הכל תרגיל אחד גדול
עידן   (18.11.04)
חברות הסלולרי גם כן עושות לנו תרגילים. הידעתם שלכל חברה יש בערך 100(!!) מסלולים?! מי שרוצה להצטרף לשירות החדש של חברת "חצי-חשבון" יוכל לקבל עוד פרטים אצלי: 052/5978250 לא בשבת. ללא כל התחייבות.
13. סוף סוף נכנסים בהם
(18.11.04)
אבל למרות זאת, הצרכנים מטומטמים! אנשים מדברים בסלולרי כל כך הרבה עד שזה נהפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו והחברות הסלולריות יודעות את זה. לכן, הן מרשות לעצמן לעשות שרירים. אנחנו צריכים להתאגד, ואם תהיה העלאת מחירים פשוט לוותר על המכשיר ולחזור לטלכרט!
14. חפש...
פינוקיו   (18.11.04)
אם זאת התגובה של מנכ"ל פלאפון, אז אנחנו צריכים להראות לו שבלעדינו הצרכנים החברה שלו לא שווה כלום!!!! (מה שאגב נכון בלי שום קשר).
15. כל הפחתת אגורה - תיגרום להפסד שנתי של
נרכז   (19.11.04)
75 מיליון..... אז תסיקו מסקנות ---אזרחים !!!
16. בזק תוזיל את הקישוריות בקוויה וכולם יחייגו לנייד מהטלפון...
AAA   (19.11.04)
17. חרם צרכנית=חדל קשקשת ברשת!
(19.11.04)
18. גברים בואו נעשה חרםת ונראה את החברות הסלולריות
טומי   (19.11.04)
19. התבכיינות צרכנים
עובדת סלולר   (19.11.04)
עם כל הכבוד לכל הצרכנים שמאיימים "לנתק אם רק מעלים להם את המחירים" מי מכם בעל עסק? תחשבו רגע, אם הממשלה היתה גורמת לכם לאובדן הכנסות בסדר גודל כזה, הרי זה ברור שהייתם עושים הכל על מנת למצוא גורם הכנסה אחר גם אם זה ע"י העלאת תעריפים. לכל המתבייכנים נגד החברות הסלולריות, גם אני רוצה שהשיחות שלי יהיו זולות יותר, אבל , כמו בכל דבר בעולם, על שירות ונוחות יש לשלם, לא מתאים לכם, אל תשתמשו, אל תאיימו ואל תקשקשו. אם אתם רוצים לבוא בתלונות למשהו לגבי התוצאות של המהלך המטופש הזה- תפנו רק לאולמרט , הוא האחראי על התייקרות התעריפים שלכם, והוא בלבד.
20. לדבר ב skype בסלולרי 36 אג, !!! כנסו -
אבי ,   אשקלון   (19.11.04)
אנשים ! - התחברו לSKYPE אפשר לדבר בתשלום לפלפון וגם לטלפון רגיל - אל תוותרו להם !לא לדבר בפלפון בכלל - רק במקרה חירום אמיתי ! דרך אג ב הטלפון האלחוטי של סימנס מתחבר דרך המחשב ! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3002513,00.html
21. אתם מבינים ? הם כועסים !
אבי   (19.11.04)
22. הצרכנים ינזקו? ביגלל אולמרט?
(19.11.04)
הצרכנים ניזוקים ביגלללכם אדון מנכ"ל ולא ביגלל מישהו אחר, אתם עובדים בקרטל, עם קומבינה שכל הוזלה בסעיף 1 אתם מייקרים בסעיף 2 , סתם עובדים על לקוחות בכאילו מיבצעים.,
23. מושחתים נמאסתם!!!
עדו   (20.11.04)
לכו תחפשו לתעשר על גבם של מישהו אחר !
24. לכל מנכ"לי הסלולרי שימו לב!
בעלי הסלולרי בישראל   (20.11.04)
אנחנו הצרכנים נקבע לכם מעתה והלאה את התעריפים. אם תעלו מחירים נפסיק לדבר. נפסיק לדבר לא יהיה לכם כסף והרבה כסף יעלם לכם מהקופה אנחנו האלוהים שלכם אבל בשנים האחרונות הפכתם את בעלי הסלולר לפרה חולבת זה עומד להסתיים.
25. הם מ-פ-ח-ד-י-ם
אוליבר טוויסט   (20.11.04)
הורדת מחיר הקישוריות תאפרשר לחברה חדשה להיכנס פנימה . היום אם יפתחו חברה חדשה , מחיר הקישוריות מהטלפון החדש לרוב הנמענים יהיה יקר בגלל הקישוריות . הורדת הקישוריות ימנע זאת . וגם - חברה חדשה תאלץ אותם להוריד מחירים .
26. במקרה זה חובה להכניס חברה נוספת לתחום הסלולר
חנן ,   מרכז   (20.11.04)
27. ל-19 ושאר הקוזאקים הנגזלים
דורון   (20.11.04)
חברות הסלולר הפכו למפלצות בע"מ, חברות עשירות ושמנות שמוציאות סכומי עתק על פרסום ותדמית וכל החרטא הזה. אל תמכרו לי שאתם קבצנים, פשוט תעשו את העבודה שלכם בשקט ואז יהיו לכם גם פחות הוצאות.
28. צרכנים יקרים שימו לב
עובד סלולר   (20.11.04)
כולכם פה מתבכיינים. 1. המחירים עדיין לא עלו. 2. היום אין התחייבויות כמו שהיה פעם אז כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה ולהרגיש חופשי לעבור מסלולים וחברות סלולריות לנוחיותו. 3. מחירי השיחות בארץ יחסית להרבה מאוד מדינות זולים מאוד. 4. בבזק רק להחזיק טלפון בבית משלמים משהו כמו 50ש"ח בחודש... להם אתם לא מתבכיינים? ועוד רוצים לחזור אליהם.. 5. והשירות??? להחזיר מאות נציגים במוקדים ומרכזי שירות כדי שלצרכנים יהיה שירות מהיר ויעיל. 6. כל חברה סללורית מחזיקה אלפי עובדים, מקומות עבודה ובזכותם מתחזקים אלפי אנטנות ומליוני מכשירים. לסיכום, מדובר בסה"כ בחברות כלכליות שחייבות להרוויח כדי להמשיך להתקיים, כל ירידה של אגורה משפיעה במליוני שקלים, וההורדה של משרד התקשורת היא הורדה עצומה שעלולה לגרום להפסדים. וכדי למנוע הפסדים חייבים להרוויח ממקום אחר!!! אין דרך אחרת! אז מי שלא רוצה מכשיר סלולרי שלא יחזיק. אף אחד לא חייב. עובד חברה סלולרית.
29. יש לנו חדשות בשבילכם
חן הרומני   (21.11.04)
לא אכפת לי כמה כסף אתם דורשים על שיחות כי מזמן כבר הפסקתי לדבר דרכיכם כמו פעם... ואני גם מקבל עבור זה כסף והרבה כסף... רוצים גם ??? תשלחו לי מייל chen.grimberg@remax.net או 057-5588855 שלוחה 1268 ותתחילו להרוויח
30. 19, אולי לא קראת על רווחי העתק של חברות הסלולר...
AAA   (21.11.04)
אז מה לכל הרוחות את מבלבלת את המוח???
תגובות נוספות
חזרה לכתבה