צרכנות  חדשות צרכנות
סלקום מעלה את תעריפי זמן האוויר ב-14%
שלומי דונר
פורסם: 24.02.05, 14:14
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 178 תגובות ב-178 דיונים
2. שאלה חשובה מאוד !
לקוחת סלקום :(   (24.02.05)
כמה עולים שיחות מסלקום לסלקום ? הודעות מסלקום לסלקום ? שיחות מסלקום לחברה אחרת ? הודעות לחברה אחרת ? תודה.
3. איפה משרד התקשורת?
(24.02.05)
אני מניח שמשרד התקשורת לא רצה לפגוע בלקוחות החברות הסלולריות בהחלטתו, אז מדוע הוא לא עושה מעשה בשביל למנוע מאיתנו הצרכנים לשלם את החשבון כרגיל ולא יקר יותר? או שיחזיר המצב לקדמותו, או שימנע מהחברות הסלולריות להעלות מחירים כתוצאה מהמהלך שלו. התערבות משרת התקשורת ע כ ש י ו !!
4. לכל מי שקרא לעזוב את אורנג ולעבור לסלקום...
(24.02.05)
מה תאמרו עכשיו???
5. חייב להבין, מדוע בכלל יקרות כ"כ השיחות הסלולריות???
מה קרה?, הן חפרו ,   תשתיות? די לעושק!!!!   (24.02.05)
6. התוכניות החדשות של פרטנר
מאיה   (24.02.05)
בתוכניות החדשות שפרטנר מציעה הלקוח מקבל הרבה הרבה יותר בעבור תשלום חודשי סמלי לחלוטין. הלקוחות שיעברו לתוכניות החדשות רק יחסכו אם יעברו אליהם!
7. אם כך, אני מצמצם את שיחותיי ב-70%....
@@@   (24.02.05)
8. איפה התחרות????????? איפה?
מנוני ,   פה ושם   (24.02.05)
אם קפיטליזם אז קפיטליזם...איזה מין דבר זה? עדר של זאבים טורפים!!! החברות האלה...
9. בטח כדי לממן את המבצע שלהם עם הקולנוע...
חגית ,   ראשל"צ   (24.02.05)
10. אולמרט
אלי   (24.02.05)
תראו מה גרם השר הטיפש אהוד אולמרט. במקום שנשלם פחות,נשלם הרבה יותר. להיכן נעלם אולמרט הטיפש והפחדן מאימת החברות הסלולריות העושקות אותנו ??
11. תגובה ל1
אסף ,   רחובות   (24.02.05)
ערפאת מת לפני חודשיים.
12. סלקומית בלי ברירה, כמו רובנו
הילה   (24.02.05)
אני חושבת כמו 1, רק בפחות בוטות- זה פשוט כואב כמה כסף סלקום שופכת- פשוט שופכת- על עשרות קמפיינים ומסעות יח"צ ומעלה את התעריפים עוד ועוד . הלוואי והייתה תחרות אמיתית בארץ, כך שאפשר היה לוותר עליהם,חברה קפיטליסטית דורסנית
13. אולמרט מה אתה עושה בנדון ?
צחי   (24.02.05)
14. איזה בושה- יוסי לובטוןסמנכ"ל שיווק שעומד ומתחסד
יוני ,   ת"א   (24.02.05)
רקלפני יומיים הודיע סמנכ"ל השיווק של סלקום, מר יוסי לובטון, כי היתה זו טעות של חב' פלאפון שהודעה ללקוחותיה כבר לפני חודש על העלאת מחירים בתחילת מרץ. ומה עושה מר יוסי לובטון. מודיע את אותה הודעה יומיים לפני המהלך. איפה ההגינות? כל הכבוד לפלאפון ופרטנר שיידעו מבעוד מועד את הלקוח ובושה לסלקום על ההתחסדות וההתקרנפות. בושה.
15. סלקום יותר הגונים
(24.02.05)
אני לקוח של אורנג'. התקשרתי לברר בכמה עלו המחירים. לא רצו להגיד. אמרו: תראה בחשבונית. דווקא רעיון טוב שסלקום שולחת מכתב ללקוחות
16. בואו וניקכע יום ללא התקשרותבסלקום
דוד ,   יהוד   (24.02.05)
וניראה להם שאנו צרכנים ממושמעים ומיד המחיר ירד בואו וניקבע יום א ללא היתקשרות
17. תגובה ליוסי מהרצליה
שר הטבעות ,   הפלך   (24.02.05)
יוסי, יוסי, יוסי ילד שלי לא מוצלח. מה קרה לך שאתה מדבר כמו איזה חמור גרם? סלקום היא חברה טובה, אומנם לא כמו פלאפון, אבל חברה טובה ולא יפה לומר "חרא" בשידור וגם לא יפה לקלל "זונות של ערפאת" כמו שאתה קיללת. לכן, אנא ממך הזהר בלשונך ואם העברית שלי גדולה עליך, אז בעברית תקינה: תזדיין לנו מהאתר ברכשי כבוד ותודה, שר הטבעות.
18. לסטודנטים וצעירים בכמה זה יעלה? 2%?
אורי   (24.02.05)
האם זה לא נוגד התחייבות מראש ל-3 שנים למסלול בתעריפים אחידים? שוב סוחטים מאיתנו? אם זה ככה אצמצם משמעותית את השיחות היוצאות ובכך אגרום להם להרוויח הרבה פחות כמחאה.
19. לא לשכוח מה עשו אורנג ופלפאפון
לקוח מרוצה של סלקום ,   ת"א   (24.02.05)
סלקום העלתה את המחירים באופן יחסי לפלאפון ולאורנג בשיעור נמוך הרבה יותר (14% במקום 20%) ומאז ומתמיד היא החברה ההוגנת ביותר בשוק הסלולרי עם איכות השירות הגבוהה ביותר!
20. תגובה ל 1 - לאן בדיוק ?
גיא   (24.02.05)
לאן בדיוק לנטוש ? הרי זה קרטל וכל החברות העלו מחיר ביחד (כמו שקורה עם שאר הקרטלים במדינה כמו עיתונים יומיים, כבלים/לווין ועוד).
21. תאונת פגע וברח של אהוד אולמרט
גיא   (24.02.05)
גם דפק אותנו וגם נעלם ברגע שצריכים אותו.
22. טוקמן- סלקום לוקחת תשלום נוסף ממכם...
חברוני ,   ת"א   (24.02.05)
אם רוצים שיחה מזהה ושירותים נוספים צריך לשלם לחוד בעוד אורנג' ופלאפון נותנים שרותים אלה בחינם. לא להתקרב.............
23. עכשיו תעשו כתבה על מסלולים נפוצים משתלמים כשירות ללקוח המוכה
פנייה למערכת   (24.02.05)
24. אולי הגיע הזמן לעבור לפלאפון
סלקומאי כבר 10 שנים   (24.02.05)
שם לפחות אתה יודע כמה אתה אמור לשלם אני בקושי מדבר בסלולר ומשלם מעל 300 ש"ח לסלקום, החודש אני מבקש פירוט שיחות
25. מזל שעדיין לא העלו את מחירי הכבלים והאינטרנט
אבי   (24.02.05)
26. תשובה ל-2: חייגי 123* מהסלקום והם יענו לך מיד על כל שאלותייך
מיכל ,   ת"א   (24.02.05)
27. לפחות הם מודיעים
אורנה ,   באר שבע   (24.02.05)
לפחות הם מודיעים ללקוחות שלהם ואל נותנים ללקוחות להיכנס לחשבון ולקבל חום.
28. לכל עובדי אורנג' המשועממים
(24.02.05)
ממש משעמם לכם אחרי שפיטרו 150 מכם, אה? הכל כדי להמשיך לממן את עמיקם וחבריו. שימו לב שאורנג' גם פיטרה 150 עובדים וגם העלתה תעריפים. אז כנראה אין לכם הרבה לעשות מלבד לשבת מול המחשב ולהקניט את סלקום. אז בחברה שלכם לא מחלקים כרטיסי קולנוע ללקוחות. אני לא אגיד שאני מרוצה שסלקום העלתה לי את התעריפים, אבל אני הוגן מספיק כדי לא להתחסד ולהתחבא מאחורי כינויים כמו "סלקומאית" או "מאיה". גם מפטרים, גם מעלים וגם משקרים.
29. הם העלו הכי פחות!!!
חיים ,   ראש העין   (24.02.05)
אני שמח שאני בחברה שלמרות דמי הקישוריות העלו בהכי פחות את התעריפים.
30. השירות בסלקום מעולה
מיכל ,   תל אביב   (24.02.05)
היינו לקוחות של פלאפון וגם של מירס ובשניהם התנהגו אלינו בצורה מחפירה שכללה תחמונים, הטעיות ושקרים מוחלטים (הם מנצלים יפה לרעה את העובדה שלתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות זה לונג שוט ובזבוז זמן) בסלקום לא רק שעונים תמיד (כבר 6 פעמים התקשרתי) תוך פחות מדקה לטלפון, עונים לך על כל שאלה באדיבות ובסבלנות, ואף מציעים לך הצעות לשיפור. אתמול, לאחר שראיתי בחשבונית שהחיוב על האינטרנט כה גבוה (פעם ראשונה שהשתמשנו בשירות זה) הם הציעו לי חבילת הנחות - ללא התחייבות - וזיכו אותי (כן אתם קוראים נכון) ב-375 ש"ח על החשבונית בדיעבד ! לא נעים לי על כל מי שנשאר תקוע ומחוייב למירס ופלאפון - בסלקום אין התחייבות ! *אורנג' לא מכירה
תגובות נוספות
חזרה לכתבה