דיגיטל  אינטרנט
כנס מו"ח: התקפה על פרק התקשוב בדו"ח דוברת
ynet
פורסם: 29.03.05, 12:38
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות ב-20 דיונים
1. אריה סקופ לאן הלאה
עמי ,   רחובות   (29.03.05)
אריה סקופ בהחלט קורא להכשיר תלמידים בהעברת מצגות וכו' בכדי לגרוף רווחים נוספים למיקרוסופט ללא שום דגש על תרבות תקשוב ומחשוב. אין לא שמץ בנוגע להיבטיים חינוכיים הוא רואה רק את הכסף וכיצד ניתן לגרוף רווחים נוספים ע"י שטיפת המוח לתלמידים מגיל צעיר בכדי לגרום להם להתמכר למע" ההפעלה שאותה אין צורך להזכיר כאן. אריה כל הכבוד על הראייה הפיננסית אבל בכל הנוגע לחינוך אתה נצלן גדול
2. הכל ססמאות. בשטח אין זכר לתוכניות המהוללות
דורית ,   רמלה   (29.03.05)
מעבדות המחשבים מיושנות וטכנאי מחשב נראה במקום אחת לחצי שנה.
3. לצמצם פער דיגיטלי למורים תחילה
אבי ,   חיפה   (29.03.05)
כיום הילדים בבי"ס יודעים יותר מהמורים בנושא מחשבים ואינטרנט. עובדה
4. מה ההפתעה?
(29.03.05)
אדון דברת לא מכיר את מערכת החינוך כלל. ההיכרות שלו עם המערכת היא מאז כבודו היה תלמיד על ספסל הלימודים! לא ניתן היה לצפות לדו"ח אחר כאשר הוא עשוי ע"י בן אדם עם אפס רקע בתחום עיסוקו של הדו"ח!
5. מילים מילים מילים
ביזנס   (29.03.05)
"...צריך לנצל את החופש והגמישות ..." גמישות? מה זה? חופש? איזה חופש? "...מדובר בגישה בת 6-5 שנים, שלא מנצלת את הכוח האמיתי של תקשוב ..." כוח אמיתי. מה זה? "...הדו"ח מדבר על טכנולוגיות – אנחנו מדברים על תרבות...." למעשה לא מבינים אחד השני. העיקר לדבר. ועבור זה משלמים. מכיסינו.
6. לאריה סקופ
חגית ,   מרכז   (29.03.05)
לאריה סקופ הנכבד! הכנה והעברת מצגות זה החלק הקל בכל הענין. אתה יכול לבוא לכתות ב ולראות ילדים מכינים ומעבירים מצגות. הבעיה היא השפה של הילדים אוצר מילים שצריך להרחיב, ניסוח שצריך להקפיד עליו, הקלדה עיוורת תבוא עם הזמן רכישת מיומנויות כתיבה זה כל הענין וזה צריך לעמוד בראש סדר העדיפיות ולא הכנת מצגות. אבל מכיוון שאתה נציג של חברה מסויימת תפקידך למכור וכמה שיותר - אז תעשה זאת ואל תתערב בעניני חינוך שאתה כנראה לא כל כך מבין בהם.
7. חלק מהעלאום על דוברת - לא יתנו לזה לעבור...
(29.03.05)
ישאירו אותנו פה עם חינוך על הפנים ולא יעזור כלום. יספרו את מספר השורות, מספר הפסיקים בכרוב גם ימצאו בעיות ניקוד בדוח. מה שלא מתיחסים אליו זה המצב העגום של החינוך.
8. מצב החינוך קטסטרופלי והמורים סופרים שורות בדוח
(29.03.05)
מה עם הילדים? מישהו סופר אותם? או שהחינוך פה לא מענין אף אחד.
9. מתוכחים על כל מגש 'צ'יפס דלוח' ועל כמה שורות...
יעל ,   מורה אמיתית   (29.03.05)
ולא מביטים למציאות בעינים.אז,כשעוד היתה פה השכלה,היו תורנים בכיתה שניקו,כשנולדו אפשרויות התקשוב-נמצאו מי שהשכילו ליצור מהן...היום רק מחפשים את הדו"ח ואת דוברת.אף אחד לא קולט כמה אפשרויות יצירה נותנות ה-15 שורות האלה על תקשוב,למשל.
10. מדברים על "פער דיגיטלי"
סטודנט תפרן   (29.03.05)
בכנס שעלות הכניסה אליו היא 170 ש"ח?!!! במקום לפתוח את הכנס לציבור סוגרים אותו לקשקשת לקהילה אליטיסטית. ואם כבר בתרבות התקשוב עסקינן -איך זה שבאתר הכנס אין אפילו פורום לדיון בנושאי הכנס?, תקצירי הרצאות ?,מצגות? עוד מתפלאים על הפער הדיגיטלי ... מאוד קל להתפלסף על נגישות למידע ובפועל לחסום גישה.
11. כנס מו"ח היה בזיון
איש   (29.03.05)
12. מסכים עם כל מילה
קובי   (29.03.05)
13. מורים אינם מטמיעים את המחשב
אריק ,   ת"א   (29.03.05)
רוב המורים אינם מטמיעים את המחשב בלימוד אם מחוסר ידע, חוסר מיומנות, עצלות או חוסר רצון להשתלם. יש לכפות על המורים השתלמויות בשימוש במחשבים במקצועם ולישם זאת בכיתות
14. תשובה של ההיי טק לדו"ח דוברת
אביב פלטי ,   תל אביב   (30.03.05)
קהילת ההיי טק בישראל צריכה ויכולה לעזור לחברה ולנוער הלומד בבית הספר. אנו התחלנו לפעול עם נוער בגילאים 15-17 במטרה לשפר את מצבה העגום של מערכת ההכשרה לדור הבא של העובדים בתעשיית ההיי טק. ניתן לקרוא פרטים נוספים באתר הזמני שלנו : www.neter.org.il
15. יחס מורים למיחשוב
אלמוני ,   פתח תקווה   (30.03.05)
מורים חוששים מהטמעת המחשב בבית הספר www.tik-tak.co.il/news/luchot1.asp?Modul=&x=31228&kategory=1000 02/03/2004
16. לכל בתי הספר - תעברו ללינוקס
לינוקס   (30.03.05)
כך תחסכו הרבה כסף וגם תקבלו מערכת הפעלה יותר יציבה.
17. אל תפחידו אותנו, לפני המיחשוב ההשגים היו יותר טובים והילדים
די לשטיפת מו"ח   (08.04.05)
18. הילדים היו פחות אלימים
לדאוג לתלמידים   (08.04.05)
אין שום הוכחות שהמיחשוב תרם להשגים או להתנהגות ולא שום תרומה אחרת מעבר לניפוח חשבון הבנק של אנשי ההי-טק להפך המערכת התדרדרה.
19. לילד ביל גייטס לא היה מחשב ,אינשטיין
היגיון   (09.04.05)
לאונרדו דה וינצי ועוד ועוד ועוד. אז אל תבהלו "מהפער הממוחשב" לאונרדו המדהים גדל בטבע ואין מתחרה ליצירתיות שלו. הורים תזהרו מהפחדות מגמתיות.
20. לא צריך להיות גאון בשביל להבין ש דוברת = רעל למערכת החינוך
עוז ,   תלמיד   (05.05.05)
חזרה לכתבה