צרכנות  הכסף שלי  אשראי
עסקאות בכרטיסי אשראי - איך ומתי אפשר לבטל?
תמר ברזילי
פורסם: 16.09.05, 08:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 184 תגובות ב-184 דיונים
1. שטויות במיץ-אולי זה עובד בעולם אוטופי
vulcan   (16.09.05)
לי הייתה עיסקה מרחוק עם מירס, קיבלתי את המכשירים, והתחרטתי. גם בפורום צרכנות לא יכלו לעזור לי, מירס סרבה להחזיר את התשלום ועוד חייבה אותי 2000 ש"ח דמי ביטול, ויזה סירבו להחזיר את הכסף כיוון שבחוזה של מירס כתוב שלא ניתן לבטל גם לא ב-14 יום הראשונים !!!!! פניתי במכתב רישמי לויזה בעניין והם טענו שזהו חוזה שהסכמתי עליו -גם אם הוא בניגוד לחוק !!!! ורק צו בית משפט יכול לשנות זאת - ואכן בימים אלו אני פונה לבית המשפט - אז אל תאמינו לכול מה שכותבים בעיתונים !!!!!
2. מרד הצרכנים
(16.09.05)
http://www.mered.info/
3. כל כרטיסי האשראי חרטה אחת גדולה
(16.09.05)
4. הוראת קבע דרך כרטיס אשראי הינו אסון - גם לידיעת הקוראים
לילית   (16.09.05)
ביצעתי הוראת קבע לביטוח - כעבור מספר חודשים ביקשתי מחברת האשראי לבטל - חשבתי לתומי כמו בבנק מספיקה הודעה מבעל החשבון - והנה נתקלתי בסרוב מחברת האשראי - אנו נשלח לך טופס תחתמי ותחזירי - אנו מצדנו נפנה לחברת הביטוח וניידע אותה ורק כעבור 30 יום נוכל לטפל בפנייתך - בקיצור סיוט
5. סוף סוף כתבה נכונה
עובד בחברת אשראי ,   ת"א   (16.09.05)
רק במיקרים בודדים מאד אפשר לבטל חיוב דרך חברת האשראי לכן פנו קודם לבית העסק לפני הפניה לחברת האשראי
6. ל1
(16.09.05)
מה הקשר?! הם כותבים מה החוק ברור שכדי לאכוף אותו חייבים לפנות לבית משפט
7. לכו למשרדים של "נתי סאקל" ותהפכו שולחנות
נפגע מנתי סקל   (16.09.05)
לכל הנפגעים הוא יושב לייד הסינרמה בת"א
8. אם הייתי מקבל כך על הדולאר זה היה יכןל להיות טוב
עוזי   (16.09.05)
עכשיו בבורסה פורחת ו1 צודק
9. מיץ
(16.09.05)
10. קניתי מנוי לשלושה שנים במגזין וכשניסיתי לבטל
ילנה ,   ירושלים   (16.09.05)
נתקלתי בכל מיני פרוצדרות מעצבנות מצד חברת האשראי שלא הסכימו לבטךל את העסקה למרות שלא קיבלתי את המוצר
11. מירס
איתן ,   בת -ים   (16.09.05)
צודק מירס גנבים בהצלחה בבית המשפט.
12. קניה מאכזבת דרך וואלה שופס
אורלי ,   איזור המרכז   (16.09.05)
הזמנתי תנור שהיה צריך להגיע תוך 14 יום, אחרי 30 יום שלא הגיע התנור התקשרתי לספק להתלונן ולבטל את ההזמנה, ונאמר לי שלא אוכל לבטל כי עברו כבר 14 יום ממועד ההזמנה. גם תלונה לשירות הלקוחות של וואלה שופס לא נענתה. לבסוף אחרי הרבה טלפונים ועצבים מיותרים, קיבלתי את כספי בחזרה...
13. אורנג דור שלישי
אנונימוס   (16.09.05)
עבודה בעיניים,לא פועל טוב בחול,אי אפשר להתחבר לאיזה מפעיל שרוצים ולכן מחויבים בהרבה כסף,אשור לנסוע לחול עם דור שלישי,גם בארץ ניתוקים. חבל"ז אל תיפלו בפח...לא רוצים דור שלישי של אורנג, השרות שלהם דפוק לא מתייחסים מתעלמים מהתקלות שלהם.....ראו הוזהרתם. מאות תלונות הגיעו לדה מרקר.
14. תגובה ל- 1
פס ,   מגנטי   (16.09.05)
חמוריקו, אם המכשיר אצלך ואתה התחרטת אז זו בעיה שלך ,אתה תתמוד מול בית העסק לבד,כרטיס האשראי הוא כמו המחאה או מזומן או הו"ק,זהו אמצעי תשלום (רק נוח יותר),חברות האשראי או ויזה במקרה הזה אינן בית משפט ,אם הן יבטלו לך את העסקה באופן חד צדדי כי סתם לא בא לך על המכשיר,הן חשופות לתביעה ,אז לפני שאתה קונה להבא ,תחליט טוב אם זה המוצר שאתה רוצה לקנות באמת..... ותחשבו על זה
15. ל-1
תקווה   (16.09.05)
ומה חברת האשראי אשמה שאתה התחרטת? החוק גם לא תקף אם התחרטת על קנית המוצר ועוד יותר אם חתמת על חוזה.
16. לא תמיד ככה
easy   (16.09.05)
לא מדויק ברגע שהתקבלה אסמכתא מבעל העסק חברת האשראי לא מבטלת את העסקה מה שאומר שהלך הכסף בכל מקרה של עסקה באינטרנט עדיף לבצע בתשלומים ככה אפשר לבטל את מה שלא חויב
17. ולכן שווה למכור זבל בעטיפה יפה ולהרויח תמורתו
איציק   (16.09.05)
100 שקל במקרה הגרוע. איזה סוחר לא ילך על המציאה הזאת? למה צריך לשלם על הטעייה?
18. קניתי DVD XORO הרמאים שלחו לי 4 פעמים מכשיר ישן מקולקל
חזי ,   מרכז   (16.09.05)
4 פעמים שלחו לי דגמים שלא יזמנתי ומכשירים ישנים ממעבדה ותצוגה לא ליקנות מחברת פירלם
19. לא לקנות תפעול כושל
אורנג דור שלישי   (16.09.05)
20. יש פירצה בחוק שמאפשרת להם לעשות מה שהם רוצים
אלון   (16.09.05)
יש פירצה בחוק שמאפשרת להם לעשות מה שהם רוצים: לפי החוק אם הזמנת מקרר דרך האינטרנט והחברה שלחה לך מסטיק בזוקה, חברת האשראי לא יכולה לעשות כלום בנידון משום שקיבלת מוצר! אם לא היית מקבל כלום אז באמת אפשר לדבר עם חברת האשראי... אבל מספיק ששולחים לך משהו אפילו חסר ערך ומבחינת חברת האשראי אין ביטוח כי המוצר בידיים שלך.
21. מרפאות אריאל
Irina   (16.09.05)
ביצעתי עסקה מול חברת "אריאל", גם לא קיבלתי טיפולים וגם חברת האשראי מתנערת ואינה מעוניינת להחזיר את הכסף
22. בימים אלה אני בטיפול על חיוב נוסף שלא ביצעתי
איציק   (16.09.05)
רכשתי מוצר ושלושה שבועות מאוחר יותר חויבתי בסכום נוסף ללא רכישה בויזה אמרו שיבקשו הוכחת עיסקה נראה
23. ל 18 חיפשת זול קיבלת זבל תוצרת סין
היזהרו ממוצרים סינים   (16.09.05)
24. ל-1 במקרה של מירס אז מנסיון אישי הם רמאים
שרית   (16.09.05)
משהו פחד שילמתי על מכשיר ששנה וחצי לא היה בשימוש והם לא רצו לתקן אותו. בושה לחברה הזאת לפני כחודשיים ביטלתי אצלהם 6 מינויים בגלל יחס מגעיל ומשפיל שלהם כלפי הלקוחות שלהם. ממש גועל נפש. בהצלחה ל-1 בבית המשפט.
25. אל תשלמו בשקים!
(16.09.05)
אני הבאתי שיק מדקמה לחברת רהיטים. כבר 4 חודשים איננו יכולים לקבל את המוצר והמקדמה על סך 3000 ש"ח כבר ירדה מהחשבון
26. זהירות מנתי סקאל
יניב ,   ראש העין   (16.09.05)
נתי סקאל דפק גם אותי ברכישת מחשב נייד. תזהרו הוא ספק ראשי של נט-אקשן שבכלל לא עזרו לי לקבל את המוצר !!!
27. כאחד שעבד בחברת כרטיסי אשראי
ישראלי ,   ישראל   (16.09.05)
יש לא מעט דרכים לבטל עיסקת כרטיסי אשראי גם אם היית נוכח בחנות והעיסקה כשרה לחלוטין. לא אפרט כאן דרכים אלו. הרבה בתי עסק חושבים שעיסקה בכרטיס אשראי הינה הבטוחה ביותר , אבל אם אתה מכיר את החוקים במדויק ואת הפרצות אתה יכול לרכוש ולרכוש ואפילו בהרבה מקרים לא לשלם לסיכום- אתם בתי העסק מחובתכם להיות עירניים וחובה להשוות חתימות ואם יש ספק אף לדרוש תעודה מזהה ואני מה שאני יודע נשאר עמוק בתוכי
28. השיטה הבטוחה ביותר שלי היא:
קניין כרוני   (16.09.05)
לבדוק באינטרנט את המחיר הזול ביותר ואז ללכת לחנות, להראות להם את האתר ולבקש את המחיר הזה לאספקה מיידית. עובד טוב מאד עבור מוצרים יקרים. חבל על המאמץ עבור מוצרים זולים, שם עדיף לקחת סיכון ברשת.
29. רכשתי מכונת כביסה של סקאל דרך וואלהשופס והגיעה שבורה
אורנה   (16.09.05)
מסקאל לא עונים לי כבר שבוע, ואחרי פניות בכל הדרכים לוואלהשופס הם ביקשו מסקאל להתקשר אלי ועכשיו הם מתחקרים אותי, ומושכים זמן בלבד שלא יבואו לקחת את מכונת הכביסה בחזרה. דעו לכם שמסקאל לא עונים לא לפאקס, לא למיילים ולא לטלפון. ואין מדובר בנתי סקאל אלא בסקאל אלקטריק. מכונת הכביסה נמצאת אצלי כבר 10 ימים ואני ביאוש מוחלט.
30. מדוע צק אפשאר לבטל בבנק ותשלום בכ.אש.לא?
לילי ,   דרןם   (16.09.05)
הרי שניהם אמצעי תשלום..והבנק לא שואל את הספק אם הוא מסכים או לא...בעל החשבון הוא שקובע מה עושים עם כספו...או לא????
תגובות נוספות
חזרה לכתבה