דיגיטל  מגזין
תיקון מחשבים: בדיקת שירות
כתבי ynet
פורסם: 25.01.06, 14:07
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 143 תגובות ב-143 דיונים
1. YNET - חבל! אם אתם כבר עושים תחקירון
קשת ,   פלורנטין   (25.01.06)
תפרסמו את השמות - עצם הפרסום ללא הפרטים לא מחדש לאף אחד שום דבר ובטח שלא עוזר. לפחות תפרסמו את המקומות המקצועיים ביותר - שאם מישהו באמת ישר, מקצועי, מהימן ואיכותי - הוא יקבל לקוחות והרבה פרנסה כפי שמגיע לו.
2. כמה הוא מבלבל במוח בסרטון
נדב   (25.01.06)
כמה בולשיט הוא אומר זה לא נורמלי כל הכבוד ynet על הכתבה אבל יהיה נחמד אם תפרסמו את השם שלה שנדע להתרחק מאנשים לא מיומנים
3. וואו ממש יצאת צדיסק, סחתיין
(25.01.06)
4. טכנאים עאלק, אני מכיר כאלה. יש רק מומחה אחד. ארקדי.
boss   (25.01.06)
5. למה אתם לא חושפים את הרמאים?
ערן טל ,   באמת   (25.01.06)
6. כל הכתבה הזו פרווה אם אין שמות
אייל   (25.01.06)
7. בעל המעבדה השלישית שברח, לא כדאי לפרסם ולהזהיר את הציבור ?
אילנה לוי*~*~*~* ,   יצאת צדיק תכ' טובה!~   (25.01.06)
הבן אדם ברח ונעלם עם המחשב שלכם, מן הראוי להזהיר את הציבור ממנו, לא? או לפחות להודיע למשטרה, כדי שלא יפלו עוד אחרים בפח הזה. ואכן, אם היו מעבדות שנתנו שרות טוב ולא לקחו כסף או לקחו מעט, גם כדאי לפרסם אותם. כמו, התכנית "יצאת צדיק". אני חושבת שהתכנית הזאת, יצאת צדיק, עשתה טוב לציבור, כשאני מזמינה בעל מקצוע, אני סתם זורקת, יש מצלמה פה. וזהו, רבע מהמחיר מבקשים ומיד מתישרים והופכים כולם לצדיקים. וטוב שכך.
8. כתבה מעניינת, מקווה שזו רק ההתחלה...
מאיר ,   מרכז   (25.01.06)
של סדרת כתבות בסגנון יצאת צדיק שיעשו קצת סדר בשוק הפרוע של מעבדות המחשבים. אם תבנו רשימה של צדיקים, זה יהיה שירות מצויין. !!!
10. למה לא מפרסמים את שם המעבדה?
מקום ראשון   (25.01.06)
12. נעקצתם
אריה ,   הרצליה   (25.01.06)
13. תבדקו את עצמכם לפני שאתם מבקרים אחרים
מאיר ,   חיפה   (25.01.06)
איפה בדיוק זיכרון SDRAM עולה 150 ש"ח. ומה לגבי עבודה, זה בהתנדבות???. אים לוח האם לא תקין אין סיכוי שתצאו בנזק של 400 ש"ח, רב הלוח היום עולים מעל 400 לפני עבודה. ושוב אל תשוו בדיקת מחשב+החלפת זיכרון להחלפת פיוז שעולה 2 ש"ח!!
14. תגידו תודה לצדיקים! תמסרו טלוויזיה לתיקון-חבל"ז
zvi k   (25.01.06)
15. ישראלים לא חכמים
סרפר ,   לא ישראל   (25.01.06)
יש לי 6 שנים מחשב תוצרת dell ומעולם לא הייתה לי בעיה כל שהיא- אתם קונים מחשבים שנבנים בארץ על ידי המוכרים וזו התוצאה. קנו מיצרן עולמי ותהנו
16. כל הכבוד ל - Y נט אבל........
(25.01.06)
כל המדינה "נגועה" ובכל התחומים. מה מרתיע את הנוכלים? רק חשיפה וכאן ה"אבל". מדוע לא חשפתם את הרמאים?
17. מוזר שלא פרסמו את המעבדות.זה מתבקש מאוד.במיוחד הגנב והחמדנים
משה   (25.01.06)
18. אז הוא יצא צדיק?????????????
(25.01.06)
19. לא בולשיט
יעקב הטכנאי   (25.01.06)
אני טכנאי ומכיר את המחשבים שבסרטון - קומפק 1. יכול להיות שמרוב משחקים להוציא ולהכניס כרטיסים באמת שרפו את הלוח 2. המחשבים האךו באמת שומרים הגדרות של זכרונות ולא מתאפס גם לאחר זמן
20. יצאת צדיק?
(25.01.06)
21. דווקא לא כזה קיצוני...
אריה   (25.01.06)
אני הייתי מצפה להרבה יותר רמאות ממה שיש בכתבה, מההרגשה שלי למה שקורה בשוק... ואגב, זה ש"ברח" עם המחשב - לא נראה לי הגיוני - מה הוא צריך פנטיום 2 (או 3) ??? יותר הגיוני - או שהוא פשט את הרגל, או שהוא נפטר חלילה או משהו בסגנון... בכל מקרה, אני בטוח שיש רמאים הרבה יותר גדולים ממה שהביאו בכתבה...
22. מישל דורושינסקי - הגדול מכולם!!!!!!!!!!!!
הופ   (25.01.06)
23. ל 15
(25.01.06)
הבעיה ש DELL מוכרים חרא של מחשבים :) ובמקרא הזה אתה לא חכם :)
24. יש רק טכנאי אחד שאני סומכת עליו-יניב מבת-ים
מירית וולפברג ,   ראשלצ   (25.01.06)
הוא תותח
25. טכנאי טוב הוא בחירה וצריך ללכת למי שמכירים וסומכים עליו.
(25.01.06)
26. טוב,.... זה לא חדש
JOE   (25.01.06)
27. לא מדוייק ***********
טכנאי מחשבים   (25.01.06)
לפעמים קצת קשה להבחין בין בעיית זכרון, מעבד, כרטיס מסך ולוח, לוחות שונים מתנהגים בצורה שונה (ממש לא תמיד הנורה במקלדת מהבהבת), ואפשר בקלות לטעות בעיקר אם מדובר במחשב ישן שהטכנאים לפעמים כבר לא מכירים אותו כי לא נפגשים בו הרבה. גם לגבי שיחרור כרטיס מסך ממקומו, אם הטכנאי שם כרטיס אחר (דרך מקובלת בחיפוש הבעיה), קשה לו לדעת שגם הכרטיס המקורי היה טוב, ורק לא ישב במקומו. גם אם הוא יחזיר אותו עכשיו למקום והוא יעבוד, יתכן בהחלט שהוא יחזור על הבעיה בעתיד. אומנם טכנאי בעל חוש טוב יותר קודם היה מנסה להכניס את כל הרכיבים טוב יותר למקומם, כך בהחלט גם טכנאי טוב עלול לפספס זאת. בקיצור, אתם עושים מזה עניין יותר גדול ממה שזה..
28. המסקנה מוזרה
המסקנה מוזרה ,   ירושלים   (25.01.06)
שתי מעבדות היו יותר מבסדר אז איך הגעתם לרשימת בעיות כזו אני התרשמתי שסך הכל המצב טוב
29. חחחחח
באג   (25.01.06)
יושר או לא יושר אותנו לא מענין אנחנו מתקנים מחשבים לבד
30. כל הזמן נופלים על טכנאים אבל גם הלקוחות לא צדיקים
חיים ,   דרום   (25.01.06)
לפני שנה תקנתי מחשב בביתה של לקוח קמצנית עד דמעות לאחר כשעה של עבודה ביקשתי את שכרי וידעתי כי כרטיס הקול שלה במחשב לא תקין וצריך להחליפו אך היא לא סיפרה לי כי המחשב עדיין באחריות ופנתה לבעל החנות שהחליף לה את לוח האם כולל כרטיס הקול המובנה וזאת כדי לחסוך את עלות החלפת כרטיס הקול אצלי וכמובן לא לשלם לי על תיקון מערכת ההפעלה. הלוח הוחלף ,הקול חזר והיא המשיכה ליהנות מעבודתי האיכותית והתחמקה מלשלם. כעבור שנה התקלקל המחשב שוב והיא פנתה אלי . באתי לביתה ואמרתי לה:" את חייבת לי כסף משנה שעברה" היא אמרה שהיא לא זוכרת על מה אני מדבר וטענה שלא התקנתי נכון את מנהל ההתקן של כרטיס הקול וטכנאי אחר סידר זאת, אך לצערה ילדים הם תמיד דוברים אמת וכשיצאה מן החדר סיפר לי בנה בן ה10 שצדקתי והטכנאי שמכר את המחשב החליף לוח אם כי באמת הכרטיס קול שהיה מובנה עליו היה שרוף. זה הרתיח לי את הדם הערמומיות שלה והמניפולציה שעשתה העיקר לא לשלם לי שכר עבודתי! ויתרתי על הכסף משנה שעברה וקמתי והלכתי היא מתקשרת אלי כבר 1000 פעם ואני לא עונה כי אני שונא קמצנים נצלנים ושקרנים אני אישיתי עובד ישר ומצפה כי כך ינהגו לא רק בעלי המקצוע אלא גם הלקוחות שמזמינים אותם!
תגובות נוספות
חזרה לכתבה