כלכלה  כלכלה בארץ
להיכנס ללוע הכלב ולצאת בשלום
מישל דור
פורסם: 07.04.06, 09:06
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 84 תגובות ב-84 דיונים
1. כאשר האמסטף שלי נועץ,רק ג"ק הידרואלי משחרר
נרי ,   רמת הגולן   (07.04.06)
2. חאסור בחקיקה אחזקת כלבי הרג!!!!
שמוליק   (07.04.06)
מה שהיה טוב לחיסול מחבלים במנהרות בנועיימה ובמיידון בשנות ה-80 בלבנון לא ראוי ולא יאה למדינה מתוקנת שכבר הושחתו בה כמה וכמה פעמים פנים של ילדות תמימות שעשו תנועה לא במקום על יד כלב שהנשיכה שלו "רכה".
3. מישל סחטן על הפוזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(07.04.06)
4. profesonal
yav   (07.04.06)
5. נפלא. הבעיה שבמדינה המטומטמת שלנו אם כלבתי תכסח פורץ או גנב
@@@   (07.04.06)
מדינת ישראל העלובה תעמיד אותי לדין ואת הפורץ תשלח לחופשי.
6. 2, צודק. להרשות רק לבני האדם להרוג.
(07.04.06)
7. כלב התקיפה הכי טוב זה התחש ("דקסהונד")
אנדי   (07.04.06)
נראה כמו נקניק, אך פנתר אמיתי
8. לשמוליק:
כלב שואף חיים   (07.04.06)
1. כלב מקבל את אופיו מבעליו 2. לפי אותו הגיון אסור להחזיק רובה ובהגזמה - רכב. 3. פתרון הגיוני - כלב שפגע, רכב שפגע - האחראי לו ישלם את הנזק.
9. ואללה את צודקת 5
ל-5   (07.04.06)
לקחת לי את המילים מהפה
10. ל-8: אולי תאשר גם להחזיק נמרים ואריות
אסי   (07.04.06)
הרי הם יהיו ידידותיים כמו הבעלים, לא?
11. בפרקים הבאים:
עמית   (07.04.06)
מישל עובר קורס הכשרת חברי כנסת, בוא הוא לומד את רזי המקצוע(כיצד להראות עסוקים בזמן הבטלה) וכן את רזי המקצוע("תלך על גוון הבלונד" - פ.רוזנבלום, פעם חברת כנסת), וכמו כן את רזי המקצוע(שאול יהלום אינו נכלל בקטגוריה זו) לילה טוב, עמית
12. ל5-יותר מזה.היה לי מקרה כזה
נאדיה ,   בני ברק   (08.04.06)
ועוד הייתי צריכה להצדיק את העובדה שכלבתי נמצאת בבית ללא מחסום....
13. אתה מאלף כלבים גם להיות רגועים?
מזי   (08.04.06)
יש לי רוטווילר בן 15 חודשים ענק ויפיפה שלחתי אותו לאילוף של חודש כדי שירוסן מכייון שהוא מאוד אגרסיבי ומלא מרץ אני כבר לא משתלטת עליו. אני אוהבת את הכלב ולא רוצה להפטר ממנו והשאלה שלי היא אם יש אפשרות עדיין להרגיע אותו ולהפוך אותו ממושמע. אם כן אנא צור קשר: mazi2711@netvision.net.il
14. בו'אנה 10 אתה מ-ט-ו-מ-ט-ם... לשכן בן ה7 שלי יש יותר שכל ב..
דוגרי, מותר לך לגלוש ,   לבד באינטרנט??   (08.04.06)
15. איך בדיוק זה קשור לכלכלה?
שימ לי ריגר   (08.04.06)
16. ל-5 :השינוי מתחיל בך !
מיקרו   (08.04.06)
אין להגיד מדינה מטומומת שלנו.
17. עם כל הכבוד לחיל האוויר...
עוקץ ,   מתקן אדם   (08.04.06)
הם לא מתקרבים לקרסוליים של עוקץ, ועם כל הכבוד לניר, יש לו הרבה מה ללמוד ממיכאל. לפחות יתחילו להבין כאן שמלינואה הוא כלב מעולה, וגם האחים למחצה, הלא הם הגרוננדלים הינם מצויינים, אם כי לא לתקיפה.
18. ל - 5 את טועה. אם תעלימי את גופת הגנב לא ידעו על זה
עמי סטף   (07.04.06)
ועכשיו ברצינות, כלב יכול לתקוף גנב או כל מסיג גבול לצורך העניין ואפילו לרדוף אחריו מעבר לתחום הבית ועדין לא יחשב הדבר כעבירה על החוק. מה שבטוח שאף דביל לא יתלונן שכלב תקף אותו כשהוא ניסה לפרוץ או לגנוב ותפסיקו לראות כל כך הרבה סרטים.
19. ל 10 - קשיים בהבנת הנקרא?
(08.04.06)
בתגובה 8 הוא כתב שכלב מקבל את אופיו מבעליו, לא שכל בעלי החיים בעולם מקבלים את אופים מהבעלים.
20. הכתבה מצויינת במיוחד של השדרן
דיויד007 ,   חיפה   (08.04.06)
בחיי זה מה שנקרא העבודה המסורה של השדרן לא משנה חום קור שמחה וסבל שיש עומק גם מרגישים את העומק במיוחד של השיניים של הכלב מה יהיה רק שהוא " לא ימות על העבודה שלו" (לשון נופל על לשון-אני מת על העבודה שלי) דיויד ישאר כוח :-)
21. ל 10- נמרים ואריות אלה חיות פראיות ולא ביתיות
J   (08.04.06)
אל תגיב על דברים שאתה לא מבין. אין כמו כלבים
22. מה עם כל הערסים שמחזיקים אמסטפים למטרת קרבות?
J   (08.04.06)
הערסים האלה הם כמו רוצחים וצריכים לשבת כמו רוצחים... מתי במדינה באמת יתחילו לטפל באחראים?
23. רק רשיון וטסט שנתי לאחזקת כלב
בעל כלב   (08.04.06)
24. "גזעים מסוכנים"
נתן ,   תל-אביב   (08.04.06)
מקור כל גזעי הכלבים בחיות (זאבים ...)שעברו תהליכי ביות והתאמה לחיים לצד בני האדם ע"י הרבעות לצרכים שונים באזורים שונים. כל כלב מונע ע"י מספר יצרים (מרדף,משחק,שרידות ...) הגזע מעיד רק על פוטנציאל גנטי ולא יותר, ניתן למצוא גור אגרסיבי בשגר של גולדן ובמידה שווה גור ביישן בשגר של רוטווילר או פרסה קנריו. כמובן שאופי הגור הוא רק פוטנציאל שניתן לשינוי ועיצוב. בכלל גידול כלבים גזעי מונע בדורות האחרונים ע"י דרישות מראה ויופי ופחות אופי, מעטים הם כלבי הרועים שראו מרעה וכלבי הציד שראו ארנבת. על מנת למנוע תקיפות כלבים יש לדרוש אחריות(פלילית) ישירה של בעלי הכלבים ולחייב אילוף כלבים ע"י מאלף מקצועי ( נושא בעייתי בישראל- אין גוף מוסמך),כלב נמדד לפי אופיו בלי קשר לגזע, צבע או אורך השיער. אין שחר לאגדות על לחיצה של טונות בגזעים כאלה או מנגנוני נעילה דימיונים בלסת של גזע אחר , כלב הוא כלב ולא שום חייזר רצחני. מוזר שלמרות כל מקרי התקיפה אף אחד לא שואל מי מוסמך להכשיר מאלפי כלבים בארץ. האים יתכן שכל נוהג כלבים צבאי הופך עצמו למאלף מיקצועי ופותר בעיות התנהגות "מוסמך" , בשלב הבא הוא פותח בית ספר למאלפים. יש זכות קיום לכלבים אגרסיבים (בידי הבעלים המתאים )הפ שירתו וישרתו את האדם במשך דורות רבים. אין זכות קיום לבני אדם לא אחראים שמגדלים כלבים בצורה מסוכנת, הגיע הזמן שעבריינים למינהם יפסיקו להסתובב עם כלבי שרירים ויפגעו בחפים מפשע ובתדמית של מגדלים אחראים הרואים בכלבם בן לוייה ומשפחה אהוב ויקר. אתרים מומלצים: www.dog.co.il www.ipd.co.il "החוג לכלבי הגנה והצלה"
25. ל1 - איזה גבר אתה.
(08.04.06)
26. ל-1
taly ,   usa   (07.04.06)
צוחק מי שצוחק אחרון... כלבתה האהובה של החברה שלי נעצה את שנייה ביד של חברתי וריסקה לה את המרפק , אז אל תתלוצץ ותעיף את האמסטף המסוכן שלך...
27. "כמה אתה מרוויח ?" ?! חוצפה !
ברבריות ,   ברברלנד   (08.04.06)
לפחותשישאל את זה בצורה יותר עדינה כמו , האם המחיר שווה את הסיכון ? או כל וריאציה אחרת ! מה הברבריות הזו ? א'
28. ====חשוב לדעת =====
שלומי ,   ירושלים   (08.04.06)
קודם כל אין דבר כזה כלב מסוכן, יש בעלים מסוכנים שלא יודעים איך להיתנהג עם הכלבים שלהם. זה מתחיל בהיתעללות בכלב עוד בשלב שהוא גור כאשר מרביצים לו עם כל דבר קטן שהוא עשה, הסוף שזה ניגמר בתקיפה של הכלב. אני בעלים של כלב מסוג אמסטף
29. אדם מאומן מחסל כלב תקיפה ב15 שניות
יואל   (07.04.06)
לכלב מספר נקודות תורפה ואם הנתקף לא מאבד אשתונות הוא יכול: 1. מכה לאף עם היד השניה. 2. אצבעות לעיניים. 3. ביטה לבטן. 4. לדחוף את היד הננשכת לתוך פי הכלב בעוצמה ולא החוצה. 5. ניתן בצורה מסויימת לשבור לכלב את עמוד השדרה. בקיצור אם כלב נושך ולא עוזב הוא במצב נחות מול אדם שלא מאבד אשתונות.
30. תגובה למס' 10
elsol   (08.04.06)
איזה דפוק אתה מה אתה משווה בין כלב לאריות ונמרים? הן חיות תוקפניות מטבען ואי אפשר לאלף אותן להיות ידידותיות כלפי אנשים. כלבים הם מטבעם יצורים חברותיים, אפילו הגזעים העצבניים שביניהם. זה בהחלט תלוי בעיקר באדם שמגדל אותו, איך הוא מתייחס אליו יקבע כמה הכלב יהיה רגוע ונחמד.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה