צרכנות  שיווק ופרסום  חדשות השיווק
מהפה לכמה שיותר אוזניים: על באז שיווקי
אורנה יפת
פורסם: 01.09.06, 10:32
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות ב-34 דיונים
1. שיצרכו גם אם לא צריכים
אימא אדמה ,   ירושלים   (02.09.06)
אלו הם הפנים המכוערות של המערב - עידוד החומרנות על שלטי חולצות ובמסרים מכל מיני סוגים, באז, סמויים, גלויים. הציניות מתגלה כבר בפנייה בפרסומות אל ילדים ועוד יותר בניצולם של "צעירים משפיעים". ומי שאינו יכול לשחק את המשחק, שיפנה ללשכת הרווחה המקומית, אם עדיין לא נסגרה, ושיעשה טובה ולא יקלקל את האסתטיקה האורבנית כשהוא מתגולל בקרן רחוב עם ספל המטבעות שלו.
2. למי שרוצ להרוויח משיווק מפה לאוזן
(02.09.06)
שיווק מפה לאוזן הוא השיווק החזק ביותר כיום. למי שרוצה ליהיות חלק ולהנות מרווחים מוזמן לקרוא בקישור הבא http://www.upto120.com/default.aspx?Product=Bussiness/BussinessNew.ascx
3. ניצול ילדים
הורה מודאג   (02.09.06)
שוב חברות מסחריות מנצלות ילדים שיעבדו עבורם. השימוש בסרסורי ילדים לא מנקה אותן מאחריות. אם הילד שלי היה משווק משהו לחברה מסחרית הייתי תובע את החברה הזאת.
4. להציף לי את תיבת המייל זה גם באאז ?
עמית יאש   (02.09.06)
5. איך שלא תסתכלו על זה פרסומות זה מעצבן
(02.09.06)
6. יותר ויותר מפרסמים משתמשים בטוקבקים באינטרנט..
יוני ,   www.prestige.co.il   (02.09.06)
סתם רציתי שתדעו..
7. שיטת החיסור בפרסום
שמעון מהצפון ,   כרמיאל   (02.09.06)
יותר ויותר אזרחים מואסים במפרסמים שכשלו : קריינים שבעשור הנוכחי טיפחו את הסכמי אוסלו, קרצו עינים מול משוגעים ימניים שחשבו שההתנתקות היא אסון, והבריחה מלבנון, היא תיבת פנדורה כולנו השפויים, רואים בכתבי השמאל אנשים שכל פירסומת שלהם היא שלילית, כל מוצר שהם ממליצים הוא מוקצה ומאוס, ואת זה עוד לא הבינו רוב המפרסמים
8. בזמן שקראתי את הכתבה הזאת הייתי יכול למחוק אלפי הודעות ספאם.
דוד ,   חיפה   (02.09.06)
9. "TEENK" מנסים לחקות את "TANK" הישראלית !
שי ,   תל אביב   (02.09.06)
חברת ניו מדיה מעולה (ישראלית) שיצא לי להיפגש עימם. עובדים עם מייקרוסופט בין השאר
10. וואי וואי זה היה משעמם....
אודי ,   ראשל"צ   (02.09.06)
מעניין ת'XXX שלנו שיטות הפרסום המטומטמות / מציקות / חסרות הטעם של חברות הפרסום. הרי שבשורה התחתונה... כל אזרח מנסה לברוח מהפרסומת כשהוא רואה אותה. וכמה שיותר מהר.
11. teenk
דן   (02.09.06)
נו, ברור שזה זול. גם ספאם לכל דבר ועניין, וגם הם לא צריכים לשלם על הספאם הזה. מה יותר טוב מזה ?
12. צרכנים נבונים לא קונים מבאאאז
צרכנית נבונה   (02.09.06)
בגלל זה אין לי קרוקס עד היום... לא נפלו השמיים. אם כל החברה תהיה מודעת למניפולציות שעושים עלינו, לא נחיה במינוס ואו בתחושת החמצה כל הזמן. תתעוררו!
13. אם אני אקבל "דוח" כזה על האוטו אני אדאג לבזבז להם הרבה זמן
(02.09.06)
גועל לא משתלם, אם הם ימשיכו בזה נילחם בהם כמו בעוקץ הניגרי - נתחיל למתוח אותם ונעשה מזה סיפורי גבורה כך שכל אחד שמשעמם לו יתחיל למתוח את החברות שמשתמשות בשיטות פרסום טרדניות. מה שיצא להם זה שהעובדים יבזבזו הרבה זמן על המתיחות ובסופו של דבר לא ישתלם להם להמשיך.
14. הנה השיטה המושלמת - כנסו !!!
עדי ,   חיפה   (02.09.06)
שלום, שימו לב ! אתר עם פוטנציאל מדהים לרווח כספי קל יחסי עם מאמץ מצומצם. היום כולם יודעים שבכדי להפוך פרסומות ליעילות לא די בלפרסם בטלוויזיה עיתונות או באינטרנט, הצורך להגיע לקבוצות אנשים רלוונטיות הוא קריטי מאין כמוהו. אתר זה מציע לכם אפשרות לקבל פרסומות SMS על פי הגדרתכם ועוד לקבל על כך כסף... http://www.smser.co.il/clienthomepage.asp?username=netcash בואו לנסות אתגר בעל פוטנציאל פיננסי יוצא מהכלל, ותנו צ'אנס למשהו חדשני מעניין מאתגר שלא עולה לכם כלום ויכול להכניס לכם המון. בהצלחה !
15. מפה לאוזן לפה
אכלן כפיתי ,   tlv   (03.09.06)
דוגמה למוצר שנמכר מפה לאוזן הוא תפוח אדמה אפויי בדיזנגוף סנטר אלפי אנשים מדברים על זה בעיר הרבה זמן והדוכן מאוד פופולרי
16. רק אידיוט יקנה כפכפי גומי ב200 ש"ח
שמעון תימני   (02.09.06)
17. האחות הבכורה (מומלץ לקרוא!)
א.ק. ,   מרכז   (02.09.06)
אולי למסד את הזנות, אחותה הבכורה של הפרסומת?! מפעל הפיס - לא העשירון העליון קונה. המכורים ללוטו - העניים ממש.
18. מגיל קטן, אני מחנך אתילדי לא לקנות אם לא צריך !!!
בועז ,   ת"א   (03.09.06)
19. חברת ZLANGO ממש להיט
טל   (03.09.06)
זה פשוט ומדהים כל הכבוד
20. שטיפת מוח!!
אלי   (03.09.06)
21. אולי הם ירצו לפרסם אצל 'אורן מת'
אלון ,   חולון   (02.09.06)
הבלוג של 'אורן מת' הוא מוביל חברתי, אולי גם שם מגיע שהצעירים ידעו מזה...
22. מה שכן המוליאן הזה משווק את עצמו יופי
גלי   (02.09.06)
נדחף לכל כתבה בזמן האחרון..
23. אין כמו גרילה
אבי שמש ,   ירושלים   (02.09.06)
24. זה לא "באז". קוראים לזה "ספאם"...
עוגי ,   רחוב סומסום   (03.09.06)
25. ל- 13, איך מזבזים להם זמן?
דנדן ,   חי-פה   (02.09.06)
אשמח לשמוע על דרכי נקמה. אני ממש מחפש
26. זה קשור ל"באזז באני"? השפן ההוא ?
וולט דיסני   (02.09.06)
27. וויראלי וויראלי וויראלי.....השתגעתם? מה זה קשור לוירוסים?
ותודה על המידע ,   שנדע ממה להיזהר   (03.09.06)
הדרך היחידה לצמצם את פגיעת תת-תרבות הצריכה היא לדעת איך היא עובדת ולהשתדל להתעלם. והכי חשוב - להסביר את זה לילדים שלנו.
28. 6 הרגת אותי..
ענק!   (02.09.06)
29. הפרסומאים לא יתיאשו אף פעם מנסיונם לטמטם אותנו.
אדם   (02.09.06)
שיווק באזז הוא בזוי במיוחד כיוון שאתה שומע על המוצר מ"חבר שלך" או חבר של חבר ואם אתה נער/ה תמימים אתם לא תקלטו שמדובר בפרסומת ושל"חבר" שממליץ יש אינטרס כלכלי. בוז לפרסומות. נ.ב: שיטה להגברת הבריאות והאושר: כל פעם שאתם צופים ב T.V ויש פרסומות זפזפו / ליחצו mute ותעשו משהו אחר לזמן קצר (תשבץ או כד') והעצה הכי טובה: כבו את הטלביזיה ולכו לקרוא ספר טוב. בהצלחה.
30. באאז זה לא הסם שירד מהמדפים בפיצוציות??????
חגיגת גראסי   (02.09.06)
מהמדפים בפיצוציות??????
תגובות נוספות
חזרה לכתבה