חדשות  דעות  מאמרים  עביר קובטי
שפרעם הרימה ידיים
עביר קובטי
פורסם: 15.06.06, 09:39
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 114 תגובות ב-114 דיונים
1. לכי תכתבי בבטאון של מפלגת הבעת'
בכיינית כפוית תודה   (15.06.06)
ותנסי למתוח ביקורת על יחסו של אסד כלפי המיעוטים במדינה.
2. בתכל'ס את לא מעניינת אף אחד
רן ,   פתח תקוה   (15.06.06)
כי כבר נמאס לשמוע את הבכיינות, את התירוצים, את ההאשמות. אני לא הולך להכנס לקלישאות של "לא טוב לך תלכי לסוריה". אבל במשך שנים אנחנו שומעים מכם רק האשמות על גבי האשמות על גבי האשמות וכיוון שזה חוזר על עצמו שוב ושוב ושוב אז זה נמאס. למה מנהיגי הציבור הערבי (לא הציבור הערבי) לא מנסים להשתלב במדינה הזו אלא דווקא ממשיכים לנסות ולהציב את ה'אנחנו' מול ה'הם' היהודים שוב ושוב ושוב? למה חברי הכנסת הנכבדים שלכם לא משתלבים בדיונים על הקטל בכבישים? על אגרות הביוב? או על נושאים אזרחיים שכואבים לכולם - יהודים וערבים כאחד - במדינה הזו? למה אני לא רואה אותך או כותב ערבי אחר לצורך העניין - כותב מאמר על בעיית זיהום האוויר בגוש דן? למה המנטרה החוזרת של הפובלציסטים ומנהיגי הציבור הערבי הם :"כיבוש, פלסטינאים, אפליה"? כשאני רואה שם של כותב ערבי בעיתון, אני יכול לנבא בדיוק של 100 אחוזים מה יהיה הנושא. אין לכם דברים אחרים לומר? הדרך הנכונה לתקן את האפליה היא ראשית בהשתלבות אזרחית במדינה. ביום שהמרוקאים הפסיקו לצעוק 'קיפוח' והתחילו להשתלב במדינה כמו שצריך - צבא, השכלה ועבודה - הפסיקו לקפח אותם או לפחות רמת הקיפוח ירדה מאד (בהשוואה לשנות ה 50 או ה 70 למשל). אז למה שלא תנסו להשתלב? הצעד הראשון יהיה הקמת מסגרת מרצון לשירות לאומי של האזרחים הערבים.
3. שעור בסיסי לקובטי הגזענית
אליוי   (15.06.06)
אסור לבצע לינץ באדם כפות !! עוד פעם אסור לבצע לינץ באדם כפות !! יכול להיות שכל הטענות שלך מוצדקות אבל מהטענות שלך לא נובע דבר ! אסור לבצע לינץ באדם כפות !! דוקא הטעונים שלך לטובת מבצעי הלינץ הערביים מעמידים אותך כגזענית וחסרת מוסר .......... מהיום את לא יכולה לטעון שום טענה כנגד היהודים ומדינת ישראל משום שאבדת את היכולת המוסרית לטעון טענות ! למה הדבר דומה ? הדבר דומה לטענה הפלסטינאית ש- "הריגת המשפחה בחוף הים והריגת אזרחים במהלך סיכול היא פשע מלחמה " ושניה לאחר מכן אותם אנשים משגרים קאסמים כנגד אזרחים חסרי מגן בשדרות ! למעשה הפלסטינאים מגדירים את עצמם כפושעי מלחמה (על פי הגדרתם) חטאם של הפלסטינאים גדול יותר משום שהם עושים זאת ביודעין ובלי בושה !!
4. מה היה קורה לו אם היה נשאר בחיים
מרק ,   נתניה   (15.06.06)
כלומר אין צורך שיישפט בבית משפט שעלול לקבוע עונש קל מדי. אז לקחתם על עצמכם את תפקיד השופטים , דנתם אותו למוות וגם בצעתם את גזר הדין במיידי. אז הרשי לי לומר לך משהו , לא כדאי לכם. כי אם כולנו נקבל את הנורמה הזאת אתם תפגעו יותר. אם זה לא חודר לראש הפרימיטיבי שלכם בצורה לוגית זה יחדור לכם בצורה היחידה שאתם מבינים.
5. אבל זה כן "תרבות ערבית" לשקר ולסלף בלי בושה
ZE   (15.06.06)
המשטרה חוקרת ועוצרת יהודים שמבצעים לינץ' במחבלים לאחר פיגוע. אבל העובדות כמובן לא מפריעות לך. הרבה יותר קל להפריח תאוריות קונספירציה (שותפים של נתן-זאדה), ולהאשים את המשטרה שלא חקרה את האפשרות הזו (מי אמר לך? אולי כן חקרו?). ולידיעתך, אי אפשר לקחת נשק מחייל שהוגדר "עריק", מכיון שהחייל "עריק" והצבא טרם תפס אותו. יש גבול לדמגוגיה השקרית, שכל כך אופיינית לתרבות הערבית.
6. אה הבנתי. כל מי שמרגיש תחושת הפקרות יכול לרצוח.
(15.06.06)
הגיע הזמן שתפסיקו לבכות ולהמציא תירוצים ליצר הרצח שטבוע בכם מלידה
7. ועוד תהיה אחת: מהו היחס לרוצחי יהודים בחברה הערבית?
(15.06.06)
האם הם יושבים בכלא? האם החברה מוקיעה אותם מתוכה? או שמא הופכים אותם לגיבורי העם לדורות וקוראים על שמם מוסדות רצח כגון "גדודי עז אדין אל קסאם"?
8. דמעות תנין - "אוי אוי אוי כמה אני מסכנה!!!"
שכן...   (15.06.06)
את יכולה לשפוך הררי מילים כמה את ערביה מסכנה וכמה היהודים צמאי דם ומפקירים אתכם טרף ליהודים האכזריים. אבל כמי שחווה את אירועי ספטמבר 200 מהצד היהודי של היישובי במשגב - למדתי להכיר אתכם - אתם מזהים רגע של חולשה - ומתנפלים. לא שחכתי ולא אשכח את שכני שהיו בקניות בעריכם וכפריכם כשהחלטתם שבא לכם "לחגוג" עליהם קצת, איך בשנייה אחת הפכתם משכנים לאוייבים. העניין הוא - שנשארתם כאלו בעיני רבים מאיתנו. מעטים בינינו סבורים שהמשטרה נהגה ביותר מדי כוח - רובינו חושבים שהיו עדינים מדי איתכם. אותו מחבל יהודי מטונף שמעשיו היו טבח לשמו בחפים מפשע - הוא שייך לאותה חומר ממנו עשויים המחבלים המטונפים שיושבים בקרבכם. רק שלהבדיל ממחבלים יהודיים שמגונים בכל פה גם בעיני מי שרואים בכם שכנים-שלעולם-יותר-לא-יהיו-שוב-חברים, המחבלים הערביים מקבלים את תמיכת הרחוב, ותמיכתכם המלאה כ"לוחמי חופש". להבדיל מאיתנו - אתם בהחלט כן "צמאי-דם". הרגתם אותו - אחלה, לא תמצאי דמעה אחת נושרת מעיני לזכרו - אבל כל זה אינו מכשיר את השרץ ששמו "תושביה הערבים של מדינת ישראל בגדו בספטמבר 2000 - בגדו במדינה ובגדו בשכניהם", ולכן - תתאפקי, את לא כל כך מסכנה. לא טוב לך כאן? יש מספיק מדינות אליהן תוכלי להגר.
9. הוא לא נהרג הוא נרצח, הוא היה כפות והם רצחו אותו, הוא נרצח !
שי   (15.06.06)
הוא נרצח ! הוא היה כפות כמה שעות ולא מדובר פה על הגנה עצמית אלא על רצח. אותם אלה שרצחו אותו יכולים לרצוח בעתיד גם אחרים כל פעם שיתעצבנו. אסור לתת להם לקחת את החוק בידים. גם יורם שקולניק ישב בכלא על הריגת מחבל כפות. דבר שני יש צילומים של ערוצי החדשות שמראים בדיוק מי השתתף בליניץ כך שאין הרבה אי ודאות בעניין. ברגע שיש צילומים ישרים אי אפשר להגיד שזה לא ודאי. דבר שלישי היו שם שוטרים שראו בדיוק מי השתתף בליניץ. זה לא חקירה קשה במיוחד.
10. לא הבנת? התרבות הערבית = הפקרות/ברבריות
(15.06.06)
11. לעביר קובטי המתיפיפת...
קואלה וואלה   (15.06.06)
אתם הערבים תמיד חשים "תחושת הפקרות" שמאפשרת לכם לעשות כל מיני דברים שאצלנו הם לא מקובלים. אין ספק שהחברה שלנו לא מושלמת ולא חסרים לנו מבקרים גם מבפנים. הבעיה שלך עביר ושל החברה הערבית בכלל זה חוסר היכולת שלכם לביקורת עצמית, אצלכם תמיד מישהו אחר הוא הסיבה להתפרעויות, רצח, לינץ', הסתה, שריפת דגלים, קריקטורות אנטישמיות, גניבת רכבים והתנהגות עבריינית באופן כללי. זה לא אתם חס וחלילה, זה אנחנו, ארה"ב, בריטניה, ספרד, רוסיה, אוסטרליה וכו' שמדרדרים את ה"תרבות" הערבית וגורמים לכם להתנהג כמו חיות טורפות. את כותבת פה על חקירה יעילה, על מה לעזאזל את מדברת? החייל והרוצח עדן זאדה נרצח באמצע הכפר כשהוא היה מוקף שוטרים שראו והעלימו עין ורק עכשיו עשרה חודשים לאחר מכן מתבצעים מעצרים ואת קוראת לזה חקירה יעילה??? אני קורא לזה התחשבות (פושעת) ברגשות הציבור הערבי או פשוט פחד מאותו ציבור. ותביני שאני ממש לא מסכים עם מעשיו של אותו מחבל יהודי אבל להזכירך שאם המצב היה הפוך וכל מחבל שישראל היתה תופסת היה נרצח בלינץ' הייתם ישר קופצים ומאשימים (בצדק) אבל הרי זה מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב.
12. הרבה דמגוגיה, מסקנה נכונה
אסף ארצי   (15.06.06)
האוכלוסייה הערבית אכן מוזנחת, גם מצד הפיתוח וגם מצד האכיפה.
13. עביר- העמים האחרים כיום בעולם אינם נקיים אבל...
מגיב ,   מרכז   (15.06.06)
העולם המוסלמי מוביל את הטרור והרצח בעולם. העולם המוסלמי ברובו פרמיטיבי וחי בעולם של ימי הבייניים החשוכים. ניצוצות של מעיין דמוקרטיה מתחילים להתהוות אך הדרך עדיין ארוכה. הפלשתינים עושים כל טעות אפשרית כבר 100 שנה ואח"כ בוכים.
14. מעניין ששם הכותבת הוא עביר..
אביעד ,   חיפה   (15.06.06)
מפתיע מאוד.. ונורא אובייקטיבי
15. גם כשערבים תוקפים יהודים המשטרה לא עושה כלום
(15.06.06)
בקריות יש אדם מבוגר שעבד בתחנת דלק וערבים תקפו אותו בלי שום סיבה. האיש היה הולך עם קביים שנים ארוכות והמשטרה לא מצאה את האשמים. אז מפסיק להתבכיין על אפלייה, יש משהו בתרבות הערבית שהוא כן חייתי ודרך אגב מה שעשו למשפחה בקרית ים רחוק מלהיות לינץ/
16. ... נכון, ו יש עוד דוגמאות
לאו ,   ירושלים   (15.06.06)
מה הביאה ללינץ' ברמאלה מה הביאה למילחמה בין פת"ח וחמס מה הביאה לאוטובוסים מיתפוצצים מה הביאה .....
17. עביר קובטי תכנסי לקרא!
(15.06.06)
את בעצמך טוענת שבני משפחתו של נתן-זאדא התריעו מספר פעמים מאחר והם דאגו לו. הוא יכל להתאבד, הוא יכל לירות בחבריו ובמפקדו או בסתם אזרחים (יהודים או ערבים). כמה ערבים התריעו על כך שהם מסיעים פצצות מתקתקות? התשובה היא אפס. אזכיר לך את הערביה שנסעה באוטובוס למירון וירדה ממנו לאחר שידעה שיש בו מחבלת מתאבדת. כל מה שעשתה אח"כ זה ללכת הביתה ולבכות על קיפוח כמו כל הערבים.
18. נכון, לא התרבות הערבית - הפרימיטיביות הערבית
לא פרימיטיבי   (15.06.06)
19. צודק ב 100%
אייל   (15.06.06)
20. עביר קובטי, דברי חלש! כנסו
אלדד ב ,   מרכז   (15.06.06)
את מה שהמחבל עשה את מכנה רצח, אבל את מה שעשו הערבים את מכנה הרג? ומדוע? הם רצחו אדם כפות, לאחר שכבר תפסו וקשרו אותו! לכן אנא, כשאת יורה שטויות לאוויר העולם, דברי חלש! ולגבי המשטרה ש"מלבישה" תיקים על הרוצחים התמימים שאת באה להגן עלייהם, עדיף לך לא לדבר, כי כשאת משקרת במצח נחושה ומתגוננת מאחורי הדמוקרטיה העלובה של הראץ הזו, את גורמת לי לרצות לתת לך כרטיס בכיוון אחד, כמו שאת ומשפחתך רוצים לתת לי ולמשפחתי. אני רוצה לחיות פה בדו קיום, אבל אנשים כמוך פשוט מגעילים אותי. בושי והיכלמי בהתנהגותך הבזויה.
21. כשנתפס המחבל המתאבד ליד בר אילן אף אחד לא הכניס לו כדור בראש
רק התרבות הערבית ,   הביאה ללינץ'   (15.06.06)
מחבל מתאבד עם מטען חבלה מוכן לפיצוץ על גופו, נתפס. רק החזיקו בו ולבסוף שיחררו אותו ואז הוא רדף אחרי אשה והתפוצץ לידה והרג אותה. שיחררו אותו למרות שהיו בסביבה הרבה אנשים עם נשק. אצל ערבים הוא לא היה יוצא חי לאחר שהיו תופסים אותו.
22. מתחסדת כרגיל....
(15.06.06)
למה מתחסדת? כי... 1. ציבור יהודי מתלהם לא מבצע לינץ ברוצחים ערביים. אצל ערבים זו נורמה. לא יהיה לך נעים להודות בכך... אבל זו לא הפעם הראשונה. 2. משטרת ישראל מפחדת להכנס ליישובים ערביים, מחשש לנפגעים רבים בשני הצדדים. למה? כי ערבים הם חיות אדם, זה למה. 3. הכותבת מעלה את הטענה שאם הוא היה נשאר בחיים, מערכת המשפט היתה מזכה אותו. נניח שאת צודקת. אבל האם ההנחה הזו מכשירה אותך לשפוט אותו למוות? 4. את טוענת שישנה איפה ואיפה. את צודקת! אנחנו מפלים אותכם , כי אנחנו מפחדים ממכם. את יודעת למה אנחנו מפחדים? כי אתם אנשים אלימים. אתם מבצעים לינץ כשבא לכם, אתם רוצחים על רקע כבוד המשפחה כשבא לכם, אתם מסיעים מחבלים מתאבדים לתל אביב כשבא לכם... לסיכום: תפסיקי להתחסד ותראי את האמת. התרבויות שלנו רחוקות שנות אור זו מזו. אתם האויבים שלי ושל ילדי ושל ניני, תמיד הייתם ולעולם תהיו. עצוב בשביל כולנו, אבל זו האמת.
23. למה שלא תעשי כתבה על המנטליות הערבית "הנאורה" בלי קשר ללינץ'
עידו   (15.06.06)
24. כן. התרבות הערבית היא שהביאה ללינץ'
איבן הישאם   (15.06.06)
התרבות הערבית הגזענית היא שהביאה ללינץ. הערביה הנוצריה, קובטי מתעלמת מהעובדות. (ראי את בני עמך הקופטים הנוצרים הנרדפים במצרים תחת שלטון הכיבוש הערבי). והנה העובדות על התרבות הערבית: חיסול היהודים בערב. המקום היחיד בעולם בו חוסל הישוב היהודי באופן טוטלי הוא ערב (היום ערב הסעודית). ועד היום לפי החוק ארץ ערב חייבת להיות ("יודן ריין") נקיה מיהודים. בשנת 622 לספירה, היגר מוחמד ממֶכָה לאַל-מַדִינָה. בעיר חיו אז שני שבטים ערבים, אוס וחזראג' ושלושה שבטים יהודיים, קינקאע, נד'יר, וקוריט'ה. מוחמד ייסד באַל-מַדִינָה את מוסד ה"אומה". כל אדם שקיבל את חוקי האיסלם ומנהיגותו של מוחמד נעשה חלק מה"אומה". עם היווסדות ה"אומה" מוחמד הגיע למסקנה שהוא אינו יכול להתיר קיומו של גורם דתי ולאומי שונה מפני שזה עלול לסכן את שלטונו, והכריז: "לא תישארנה שתי דתות בארץ הערבים." מוחמד דרש מהיהודים לקבל את דתו. היהודים סרבו. את שבט קינוקאע ונד'יר הוא מגרש בזה אחר זה. נשאר השבט הגדול ביותר קורייט'ה. הוא מעמיד גם בפניהם את הברירה להתאסלם או למות. הם מסרבים להתאסלם והם נרצחים אחד אחרי השני. לאחר חיסול כל הגברים הוא מוכר לעבדות את הנשים והילדים ועושה בכך הון רב. לאחר חיסול הישוב היהודי הוכנסה מייד מצווה לקוראן, שבה נאמר כי כל השלל מרכוש היהודים: אדמות, בתים ונשים שייכים למוחמד ולערבים. (סורה 59 פסוק 7. סורה 33 פסוק 25) למותר לציין כי הכתוב מתייחס גם לכ'יבר ולכל שאר הישובים היהודים שנכבשו ע"י הערבים בערב. בהמשך לחיסול הישוב היהודי נעשתה דה-הומניזציה ליהודים: היהודים זייפו את דבר אללה שנמצא בידם. כי הם כ"חמור נושא ספרים", שהמוות ישיג אותם. (סורה 62 פסוקים 5-8). היהודים הם בני קופים וחזירים. (סורה 5 פסוק 64). אסור להתיידד עם היהודים (גם עם הנוצרים) בגלל מלחמת המצווה-הג'יהד. (סורה 5 פסוק 56 ). היהודים הם שדים, כופרים הראויים לאבדון והשמדה. (סורה 46 פסוקים 27-35 ). היהודים יאבדו צורת אנוש. "נימחק להם את צורת הפרצוף" (סורה 4 פסוק 50 ). היהודים יישרפו בגיהנום, וכאשר עורם ייצלה, הם יוצאו מהאש. לאחר זמן, כאשר עורם ירפא, הם יושלכו בשנית לאש, וחוזר חלילה. על היהודים (והנוצרים) להיות "בני החסות" שפלים תחת האיסלם ולשלם "ג'יזיה" (מס גולגולת) וחארג' (מס על אדמות) ("והיו שפלים" קוראן סורה 9 פסוק 29) מוחמד קבע, שהתנאי לגאולת האנושות – יום הדין ותחיית המתים, הוא השמדת היהודים: "תחיית המתים לא תתרחש עד אשר המוסלמים ילחמו ביהודים ויהרגו אותם... והיהודי יתחבא מאחורי האבן והעץ, והאבן והעץ יאמרו: "הו, מוסלמי, הו עבד אללה, הנה יהודי מאחוריי, הרוג אותו". חוץ מעץ הע'רקד שהוא העץ של היהודים". צחיח מסלם, פרק 4, עמ' 2238-2239 מס' 2921-2 צחיח בוכרי, פרק 3, עמ' 1070, מס' 276, ועמ' 1316, מס' 3398 צחיח אבן חיבאן, פרק 15, עמ' 217, מס' 6806, ואחרים. מאז חיסול הישוב היהודי, כאמור, ועד היום אסורה כליל הכניסה לערב ליהודים ע"פ החוק! גם לא לתיירים!... ניתן לבקר באושוויץ, בבאבי יאר וכו'. אך שום יהודי אינו רשאי לבקר בגיא ההריגה באל-מדינה. התרבות הערבית מוסלמית של מוחמד היא הבסיס לתרבות ערביי ישראל!!! בכל הפגנה של ערביי ישראל נשמעת הקריאה: "כ'יבר כ'יבר יא יהוד! צבא מוחמד עוד ישוב!"...
25. כולם אשמים חוץ מהציבור הערבי...
(15.06.06)
תירוצים ומכבסת מילים. לא לשוא נאמר כבר שלא כל המוסלמים בעולם טרוריסטים אבל למעשה כל הטירוריסטים בעולם מוסלמים - זה כן אומר משהו על התרבות הערבית. מחבלים שמפגעים ביהודים נתפסים לפעמים חיים ולא נעשה בהם לינצ' למרות שלציבור היהודי יש חשבון ארוך לסגור עם טרוריסטים פלשתינים
26. הפקרות של מי ?
אזרח יהודי ,   מדינת ישראל   (15.06.06)
תחושה של הפקרות ? 32 אזרחים ערבים נהרגו ב ארבע השנים האחרונות ? ומה עם תחושה של הפקרות של האזרחים היהודים ? ועם למעלה מאלף !!! אזרחים יהודים שנרצחו באותן ארבע שנים אחרונות ? אולי זה מצדיק את נטילת החוק לידים (גם אם זה לא מוצדק.....) של אלה שחשים מופקרים על ידי המשטרה והצבא ?
27. אל תבלבלי את המוח, ביצעתם לינץ' ברמאללה ל2 החיילים
יד המעביר ,   במעבר   (15.06.06)
ביצעתם בכחנליה של דמים ורצח ביהודים החרדים בפרעות בחברון. טבחתם ביהודי מוצא הלא חמושים. שחטתם את הצוותים הרפואים של שיירת הדסה. רצחתם ועינים למוות שבויים. ניקרתם לשבויים עיניים, אנסתם יהודיות בשדות (ונענשתם - על זה שרו אז "סרסנוך סרסנוך יא .....) , ב29/11/47, עם ההצבעה באום רצחתם את הקרבן הראשון של מלחמת העצמאות. למי יש שירים שבהם מופיעים המילים "עליהום " "אטבחום"? מי זה שפוגע בכוונה באזרחים? אתם, עם המתרבדים ומניחי המטענים. הרי כל אותם החריגים שהיו מצידנו בטלים בשישים ריבוא לעומת רצחנותכם. הארץ הזו לא שלכם, רובכם הגיע מסוריה בגלל הפרוספריטי שייצרו היהודים. אנו בנינו מדינה מתקדמת על החורבות שאתם עשיתם לארץ הזו. אתם הרי אוהבים להתלהם "חיבר, חיבר יא יאהוד". נכון , אנו לא נשכח את חיבר, אל- מדינה ושאר המקומות ששיכים נלו בחצי האי ערב. מוחמד טבח ורצח את אחינו היהודים ששלטו שם. הוא ביצע שואה ליהודים כגמול על שנתנו לו חסות משך שנים מרודפיו עובדי האלילים. כך התחלתם וכך הנכם. בושי לך במעשי אחיך ושתקי והכלמי. אגב, היכן היה המופתי ותומכיו בתקופת מלחה"ע 2 ? אצל היטלר. ומי פרע ורצח ביהודי עיראק בימי ראשיד עלי אל כילאני? מי אנס את יהדיות האי ג'רבה ושחט את ילדיהן?
28. בכיינות ערבית טיפוסית
יונית ,   בכיינות ערבית טיפוסי   (15.06.06)
לערבים אין אמון אפילו בעצמם. תעזבי אותנו בשקט, את ועזמי בשארה.
29. בקיצור : שטויות מוסוות כדברי חוכמה כדי להצדיק לינץ באדם כפות
(15.06.06)
30. זה בגלל שהמשטרה נמנעת מלהכנס לכפרים
שי ,   חיפה   (15.06.06)
יושבים להם שם הערבים בכפר וצוחקים עלינו מאחורי הגב וגם בפנים על כך שכדי לעצור ערבי אחד המשטרה צריכה 500 שוטרים ובגלל זה אין להם דין ואין להם דיין. הערבים היחידים שעוצרים הם סיכונים בטחוניים או אנשים שנתפסו מחוץ לכפר אפוא שהוא. הכפרים הערביים הם חממה של עבריינים שהמשטרה לא נכנסת אליהם.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה