דיגיטל  בלוגים  מרושתים
הימורים מקוונים: רק הסברה תועיל
עזי ברק, בלוג "מרושתים"
פורסם: 10.10.06, 13:06
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
1. מה עם הטוטו, מפעל הפיס, ובמיוחד ווינר ?
חיים 77   (10.10.06)
גם ארה"ב וגם ישראל, וכנראה גם אתה נוהגים איפה ואיפה, ספק התחסדות בנושא ההימורים. כי אם ההימורים "רעים" - יש לאסור כל התארגנות להציע הימור כלשהו. ואם לא, אז לא לאסור כלל, על אף אחד. ידוע כבר שהטוטו ומפעל הפייס הרסו משפחות. ה"ווינר" שבר את כל השיאים: אחוזי הרווח שאירגן לעצמו, ברשיון, הם אדירים. על חשבון מי? שכירים קשי יום ומטומטמים שאינם מבינים שכאשר משלמים להם 1.6 גם על ה"אובר" וגם על ה"אנדר" - זו למעשה שחיטה ברשיון. או נערים עם אםס נסיון חיים? אינטרסנטים רבים נהנים מהווינר וממפעל הפיס. בהם מנכ"לים ממונים מטעם מפלגות השלטון הזוכים למשכורות שמנות למקורביהם, ומשכורות עתק לעצמם. לכן, בראש ובראשונה לחסל את ההתחסדות הזו. לפחות במקביל ללחימה באתרי הימורים באינטרנט אם לא לאחר מכן. חיים
2. הכסף מעוור אותם
אורן   (10.10.06)
כל הצדקנים האלו, כביכול אנשי הייטק ומפתחי הטכנולוגיה, כל מה שבראש שלהם זה כסף ועוד כסף, לא משנה על חשבון מי ומה.
3. לפי מה שכתוב פה צריך לאסור קניות באינטרנט.
(10.10.06)
4. מסכים עם כל מילה!
kululush co il   (10.10.06)
אסור לאסור על הימורים ראה חוק היובש
5. ידידי הפרופסור המלומד טועה
יריב   (10.10.06)
1. ההימורים המקוונים מגבילים את ההפקדות של לקוחות. לכן, אין אדם יכול למכור את ביתו ולשחק באינטרנט. יותר קל לו להכנס לקזינו חוקי או סתם לסניף של מפעל הפיס 2. כל הכבוד לרשויות שסדרו לפשע המאורגן הכנסה שוטפת ללא כל מאמץ 3. ישנם פיקוחים מעולים להימורים באינטרנט - כדאי לך לבדוק כיצד מפעל הפיס השוודי (Svenska Spel) פתר זאת. הצביעות ידידי הפרופסור, היא לא של אנשי ההיטק, אלא של אנשים "דוברים מטעם" שמגנים בחירוף נפש על מפעל הג'ובים והפילים הלבנים של מפעל הפיס.
6. הבורות שלך הורגת ואתה גם מסלף
יוסי - אחד מהתחום   (10.10.06)
ראשית רוב ההימורים המקווננים מפוכחים על ידי גוף של רואי חשבון בלתי תלוי בנוסף רובנו מחויבים לשמירה על אחריות השחקן מה שנקרא responsible gaming . אתה רושם מה שהידע המועט שלך אומר , כדאי שתחקור יותר כך לא תראה טיפש . ולסוף אל תטיף לעולם הימורים באינטרנט כאשר מדינה מריצה קזינו לעם שלם (מפעל הפיס) ובמדינות אחרות ערים שלמות בנויות על הימורים .
7. Brilliant
yuta   (10.10.06)
brave, Insightful and painfully correct
8. פורנוגרפיה לא מזיקה לאף אחד
ניר   (10.10.06)
אתה הרי חושב רק על ה"צרכנים" - ובאמת זכותם. אבל זו צביעות והתחסדות לחשוב שהן כולן רוצות, מרוויחות, מקבל זכויות סוציאליות ומשלמות מיסים (לדוגמא). ההימורים הם צורך בסיסי דומה של הרבה אנשים, מסתבר.
9. לפרופסור המלומד כנס ותלמד
אלכס ג.   (10.10.06)
רוב המהמרים באינטרנט (יותר מ-90% לדעתי הם מהמרים אחראים ורציניים , שמשחקים בשביל הפאן ובטח לא להתעשר מזה. ) כמו שאנשים מתמכרים להימורים , אנשים מתמכרים לסקס (מכוני ליווי) , מתמכרים לסיגריות (וזה בריא?) , לסמים , לקולה ולמה לא? למה אתה נטפל לאנשים שמהמרים בגלל הרצון שלהם לריגוש ואהבת הספורט (כמוני למשל) במה חטאתי???? למה אסור לי להמר ברשת? למה אתה לא נטפל לעבריינים ברישיון כמו הווינר ומפעל הפיס שהוא מפציץ פרסומות ומדרדר נוער וילדים להמר (שמעת פעם שהווינר הגביל את גיל ההימורים?) הצעה: לך לקיוסקים של ווינר, ותראה כמה ילדים מהמרים שם ומפסידים את מיטב כספם (והכי גרוע כספם שלא שלהם) . "תנקה" את המחלות המקומיות ואח"כ טפל בהימורים ברשת שהם הרבה יותר שפויים מאשר התחנות שמצויים בכל חור. עוד משהו שלא הזכרת (וחבל שכך) שאתרים רציניים מפעילים שיטת "גמילה" הם מזהים אנשים שמהמרים בסכומים רציניים , מקבלים תוכנית גמילה (כמובן לא חובה) ומקצצים את כמות ההימורים שלהם עד למינימום שהם קבעו .
10. הדבר החשוב ביותר על הימורים ברשת לא הוזכר !!!
ירון קור   (10.10.06)
לפני כ -7 שנים כשרכשתי את המחשב הראשון שלי וגיליתי כמו רוב הגולשים את נפלאות הרשת ניסיתי גם להמר בכמה אתרים שנראו ונחשבו למכובדים ואז אחרי הפסד מצטבר של 200$ בעיקר במשחק בלק ג'ק ורולטה אני עוצר את עצמי ושואל את עצמי מה אני עושה ???? הרי כמו כל תוכנה גם האתרים המכוונים מתוכננים להרוויח באחוז הסתברות מדוייק ( בדיוק כמו מכונה שמתוכננת לתת לך לנצח ב30-40% מהפעמים שיש שקלול מלא של הסכומים שבהם הימרת...) מאז אני בחיים לא שם דולר בהימורים ברשת - מי שמהמר ברשת עדיף שיתרום את הכסף שתכנן להמר למטרה נעלה וישחק ב"כאילו"... לא ניתן לנצח מכונה שתוכננה לנצח ! אם בקזינו רגיל הסיכויים של הקזינו הם בסביבות ה 70% לנצחון הרי שברשת הסיכוי שלהם גבוה יותר. לא להתפתות !!!
11. טמטום מוחלט
x   (11.10.06)
האנשים שיפסידו את ביתם יהיו אותם אנשים שיפנו להימורים לא חוקיים ואז גורלם יהיה גרוע עוד יותר!
12. לא מסכים איתך בכלל!!!
אלי   (10.10.06)
13. אולי תגיד את האמת
ריאלי   (10.10.06)
שצריך לפקח ע"י הקמת בתי קזינו עם פיקוח מלא ולהפסיק עם הצביעות כאילו ניתן למגר את התופעה. תלמדו מהאמריקנים שלא פחות מצליחים מישראל בכל תחום כיצד לפקח על הימורים.
14. בעיות טכניות ובעיה אחת מהותית
צ', סדום   (11.10.06)
יש הרבה בעיות טכניות עם סגירת ההימורים ברשת שהוזכרו בתגובות לפני, הראשונה היא החוקיות של ההימורים ה"חוקיים" שמפעילה המדינה (פיס, טוטו, ווינר וכו'). אם הם חוקיים אז מדוע פוקר ברשת אינו חוקי דבר שני הרבה יותר קל להחיל פיקוח על מהמרים ברשת, וכן הרבה אתרים עושים זאת, כפי שבתי קזינו שמכבדים את עצמים, לא נותנים למהמרים כפייתיים להכנס. בעיה שלישית היא ההסתכלות על המהמר כשה תמים שמולך שולל ע"י חברות תאבות בצע. אבל הבעיה האמיתית היא מה הוא חופש הפרט בשבילך, ואיפה אתה מוכן לשים את הגבולות כי אם אתה מגביל הימורים בטענה שזה מזיק למהמרים, אז אתה יכול לטעון אותו הדבר לגבי הפורנוגרפיה, וכן לגבי כל סוגי ההימורים, ובעצם גם על סמים, עישון, שתית אלכוהול, וכל התנהגות שנראית בעינך הרסנית. המדינה כמו תמיד מנסה למצוא איזשהו איזון, אך אנשים שבאמת מכורים להימורים ימשיכו להמר ולהפסיד את המכנסיים גם אם לא יהיה קזינו ברשת, ואנשים שפויים, גם אם הרואין יהיה חוקי עדיין ימשיכו לעבוד ולחיות כרגיל...
15. נזק מפונוגרפיה הוא רק לשומרי מוסר = איזה שטויות
(11.10.06)
ציינת: "הנזק היחיד שיש לו על מה להתבסס הוא העברת מידע שגוי שעלול לגרום לתפישות מוטעות בענייני מין (ולכך יש פתרון פשוט בדמות חינוך מתאים). " מה לגבי העובדה כי נשים נמכרות ונסחרות ונאנסות על מנת שיהיה חומר ראוי לאותם אנשים רוצים את הסחורה. היום כשאתה לא צריך להילחם עם הסרסור ביריות על פינת הרחוב ואתה יכול להפיץ מהבית = עיכול להביא ומביא להידרדרות מוסרית ופגיעה בנשים (אולי גם גברים, עד כמה שידוע לי זה לא קיים). כל כך הרבה שטויות מגובבים לא שמעתי הרבה זמן
16. תתביישו לכם!
שם   (11.10.06)
אני לא צריך את הדאגה שלכם כלפי. אני אחראי לכסף שלי, אל תדחפו את האף שלכם לאן שאתם לא צריכים. זה כסף שלי אני אחליט אם להמר עליו או לא, לא אתה ולא הממשלה תקבעו לי. ושתדע, יש אנשים שמתפרנסים מזה (כן כן, נשמע לך הזוי, אבל פוקר זו דרך מצויינת להרוויח. ולא, זה לא תלוי "רק" במזל, זו הרבה יכולת וזו תרבות ענקית בכל העולם ולא משהו מפוקפק) מה שאני רוצה להגיד זה שמי שירצה להמר באינטרנט, בסופו של דבר יהמר. חוק זה או אחר לא ימנע את זה ממני (כמו שאמרת במאמר שלך). מה שמרגיז אותי זה החקיקה המשפטית שדוגלת ברעיון שאם יש אנשים שנפגעים בזה, אז צריך לחסום לכולם.
17. אכן, הימוקים באינטרנט זה דבר פסול!
אמיר   (11.10.06)
18. צביעות לשמה.
יניב   (11.10.06)
אם האדון הנכבד או כל מתנגד אחר יצליח להאיר את עינינו: מה ההבדל בין ההימורים הללו לטוטו/לוטו? האם יש איזושהיא הגבלה לסכום ההימור שלי? יש פיקוח על כמה הפסדתי בלוטו? יש משחק שהוא יותר מבוסס על מזל מלוטו? ההבדל היחיד הוא שמלוטו וטוטו הממשלה עושה כסף. אף אחד לא באמת דואג לפרט.
19. חובה לאסור הימורים בישראל-תיכנסו ותבינו
אלמונית   (11.10.06)
ההימורים באינטרנט נעשה חמור ועוד יהיה חומור אם לא יעצרו את זה על ידייי חקיקת חוק אני אישית יש לי חבר שמהמר באתר ששבש שהפסיד המון כסף ולא יכול לעזוב שם בגלל שהוא עדיין מנסה להחזיר מה שהפסיד ותוך כדיי בלי לשים ללב ממשיך להפסיד כפול מזה הוא ניהיה מכור להימורים בכל דרך נעשה עצבני ממורמר הפסיק את עבודתו ועוד הרבה דברים כואבים שלדעתי לא צריך להגיע למצב כזה חייב לעצור את זה תתעוררוווווו אנשים נהרסים משפחות מתמוטטות ויש מה לעשות בנדון כי האתרים האלה הם ישראלים
20. הסברה תצליח גם נגד החיזבאללה, והרוצחים, והאנסים
גלגל ספייר   (11.10.06)
צריך פשוט להסביר להם, והם יפסיקו. גאוני?
21. החוק בארצות הברית
מלאך ברשת   (11.10.06)
כפי שהוצע על ידי הקונגרס אינו אוסר לחלוטין הימורים ברשת,אלא רק הימורים מחברות שבסיסם מחוץ לארצות הברית-כלומר כאשר המס לא מגיע לממשל. כל הטיעונים המוסרים שעלו בכתבה ונשמעים על ידי יוזמי החוק נראים מגוכחים לאור עובדה זו. באמריקה כמו באמריקה הכסף מדבר ושלא ינסו לבלבל אותכם עם עניני מוסר כביכול.
22. הימורים
רון   (11.10.06)
לכותב, דבר ראשון גילוי נאות, אני מתקיים מפוקר באינטרנט, עכשיו בייחס לנושא, דבר ראשון מספר טעויות בכתבה, יש הגבלה לכמות הכסף שניתן להפקיד באתרי ההימורים און ליין גם יומית, גם שבועית וגם חודשית , ולא מדובר בסכומים אסטרונומיים, בנוסף המשחק הפופולרי ביותר ברשת הוא סוג ספציפי של פוקר המורכב רובו מיכולת ומהווה בידור לחלק ומקצוע לאחרים. המשחק הזה הוא אפילו חוקי בכל אירופה, ברובה של ארה"ב ( לא רק בנוואדה) ובאוסטרליה, הבעיה של האמיריקאים עם הימורי האון ליין היא לא הדאגה לציבור אלא הבריחה של הכסף מארה"ב והחוסר במיסוי.
23. גיבוב של שטויות חסרות ביסוס
GOAway   (11.10.06)
אני מניח שהפרופסור המכובד שואב את הידע שהוא מפגין כאן מתוך מה שהלעיטו אותו ולא מתוך המקורות ברשת. אנסה להיות קצר - הקורא הנבון יוכל למצוא על כך המון חומר ברשת: 1. יש להפריד את ההימורים ברשת מהמשחקים ברשת (על כסף כמובן). את זה ידידי הפרופ' לא ממש מבין 2. אתרי אינטרנט כן עוסקים בחינוך להימור אחראי - תקרא את תוכן האתרים בעצמך. 3. כל מה שהוזכר כאן נכון גם לקניות באינטרנט. אולי מוטב לעצור גם אותן? 4. הווינר/פיס/חישגד/לוטו/טוטו הם גרועים יותר מהכל ובכל זאת הם שרץ כשר על שולחננו. מדוע? 5. בארה"ב אוהבים הימורים. גם השלטון. לאף אחד לא מפריע שפועל קזינו בתוך ערים רגילות. מדוע באינטרנט זה מפריע? כי אין מיסוי? אז אולי מוטב לשכלל את שיטת המיסוי ולא לאסור את המשחקים? 6. מר ירון שהזכיר את אי-ההגינות של האתרים מוזמן לקרוא קצת על מנועי המספרים האקראיים שנמצאים בשימוש החברות ועל פירמות רואי החשבון המכובדות שבודקות את תקינותם כל העת. 7. רוב השחקנים ברשת משחקים על סכומים קטנים ואפסיים של עשרות סנטים למשחק. אלו שמשחקים על עשרות דולרים הם בודדים. אתה מוזמן להתקין תוכנת פוקר במחשב, להתמכר להנאה ולגלות שבסוף החודש הרווחת או הפסדת 10$ בערך... http://www.israpoker.co.il
24. מי נתן לך את הפרופסורה????
(11.10.06)
כמות הדיס אינפורמציה שהצלחת לכתוב בכתבה אחת קטנה רבה יותר מכמה ספרי סטינה שלמים..... דוגמא קטנה: "כרטיסי אשראי רבים נגנבים, או שנעשה בהם שימוש ללא רשות, על-מנת להשתמש בהם להימורים מקוונים, מה שגורם נזק כלכלי-חברתי-משפחתי רב" לאיזה אינטרס ישתמש הגנב בכרטיס??? איך הוא יפזה את הכסף בדיוק??? לחשבון של זה שממנו הוא גנב את הכרטיס??? ומה עם בתי הקזינו? הם יכבדו כרטיס גנוב שיגרום להם הפסדים???? דוגמא 2: "קטינים מהמרים באמצעות כרטיסי אשראי של הורים או קרובים אחרים ונכנסים בגיל מוקדם למעגל עבריינות והסתבכויות אחרות" . אתה מבלב בילבול משמעותי בין הימורים שמאורגנים ע"י אירגוני פשע או הימורים של הטוטו והלוטו שמאפשרים לילדים לשחק לעומת הימורים בבתי קזינו וירטואלים. דוגמא 3: אצל רוב חברות ההימורים המקוונים שנבדקו בכמה סקרי מחקר אין כל התייחסות, מוּדעות, או הסברה הנוגעות לבעייתיות החברתית ואין כל ניסיון למנוע נזקים אישיים או חברתיים." וחברת משקאות מסוג קולה מסבירה לך את הנזק הטמון בשימוש? כמה פעמים התריעו בפניך שקמח לבן מזיק? או למה לא מציינים על צו הגיוס "ששירות מליואים יכול לגרום למות"? או שטלויזית הפלאזמה החדשה שלך היא מיותר לחלוטין? ושבכלל צפיה בטלויזה ממכרת... למה אתה משווה הימורים און ליין לזמינות הימורים בקזינו אמיתי? תשווה את הזמינות של כל תחנת פיס באזור המגורים, בסופר וברחוב! תשווה את זה לתחנות טוטו שפתוחות מסביבי לשעות כל ימות השבוע ובניגישות מלאה לילדים ולמבוגרים ובכל תקציב. אני מתלבט האם להאשים את רמת הטיעונים שלך בחוסר הבנה? דמגוגיה (כדובר מטעם?) או כאינפנטיליות פתלוגית ? אשמח לקבל תשובה!
25. Easy forex casino online
ישי   (11.10.06)
בעקבןת הפירסום המסיבי של "המומחים למט"ח" נכנסתי לאתר של EASY -FOREX .CO.IL המאפשר להתחיל מסחר ממונף במט"ח ואופציות מט"ח ע"י הפקדה בכרטיס אשראי של סכום מינימלי של $25 .לא ידעתי למה נכנסתי.בקיצור ללא"דמו" ועם מרווחים אסטרונומיים בין קניה ומכירה של מט"ח למשל 30 פיפס ביורו/יין ו180 פיפס ב$/שקל שלא לדבר על השחיטה בעמלות באופציות כל זאת ובנוסף עמלת גילגול יומית ובנוסף גם מוחקים לך פוזיציות לפני הסטופ-לוס ללא אפשרות עירעור וגם גובים לבד דרך נתוני כרטיס אשראי שנתת ללא בקשת אישור נוסף בקיצור מתכון בטוח להפסדים ללא שליטה בכרטיס אשראי כאשר בדיעבד נודע שיותר מ 90% מפסידים את כספם. עם אותן תופעות נמו בקזינו של אובדן השליטה כי הכל און-ליין בכרטים אשראי עם כל הסכנות של התמכרות תוך ניסיו להחזיר את הכסף. בקיצור זה בדיוק אותו פרינציפ כמו הקזינו און-ליין וחייבים לאסור את האפשרות להפקיד כסף און-ליין דרך כרטיסי אשראי ויפה שעה אחת קודם וגם לאסור פירסום מפתה של מתנות למי שמפקיד סכום גדול כשהתוצאה ידועה מראש ביותר מ 90% מהמקרים כמו בקזינו גם אם אתה מרוויח כמה פעמים .לאורך זמן תפסיד את כספך ואת זמנך מול המסך . אם זכית לקרוא תגובה זו נא להפנים עמוק מה שכתבתי מנסיוני המר שגרם לי להפסיד יותר מ 100000שח.אל תתפתה ואל תאמר לי זה לא יקרה.ראה הוזהרת
26. למה לא לאסור מכירת סיגריות? יש להתמודד עם הבעיה האמיתית!
עמיר   (11.10.06)
א. סיגריות מהוות אחד מגורמי התמותה העיקריים בעולם (אם לא גורם התמותה מספר 1). ב. סיגריות גורמות להפסדים כספיים רבים ובטוחים, וללא שום סיכוי לרווח (בניגוד לסיכוי הקטן שקיים באתרי הימורים). ג. סיגריות הרבה יותר נגישות מאתרי הימורים. אפילו לא צריך כרטיס אשראי וכל ילד יכול לקנות. ד. סיגריות גורמות להפסדים למדינה - הפסדים עקיפים כתוצאה מהפגיעה בבריאות הציבור. ה. סיגריות מפריעות לסביבה החיצונית ולא רק למי שבחר לעשן. ו. סיגריות ממכרות הרבה יותר מהימורים. וזה מוכח מדעית. ז. סיגריות מזהמות את הסביבה. אז לפני שמוציאים חוקים שאמורים להתמודד עם אחוז קטן של אנשים שהפסידו את הבית שלהם בהימורים וימשכו להמר למרות החוק, הגיע הזמן להתמודד עם הבעיות האמיתיות!
27. חמורים קופצים בראש!! קראתם את הכתבה? תקשיבו טוב !!!!!!!!!!!!
(11.10.06)
הוא לא מתכוון רק להימורי הספורט החוקיים בארץ של מפעל הפיס, טוטו לוטו וינר וכו שמופעלים גם ברשת אם הייתם קוראים הוא מתכוון להימורים כמו בקאזינו, כמו שהוא רשם בקאזינו קונים ז'יטונים ומהמרים עליהם וברשת אפשר להוריד את זה בקלות מהאשראי, יש ברשת הימורים כמו בקאזינו בלאק ג'ק ורולטה וכד', אלה הימורים דימיוניים ומטומטמים לדעתי שאנשים נופלים בהם כמו מלכודת דבש, מאיפה לאנשים לדעת שאין לאתר הזה תוכנת מחשב שגורמת להטיית התוצאה? איך אפשר להמר וירטואלית שאתה לא רואה בעיניים שלך את התוצאה של ההימור כמו ברולטה או בקלפים במציאות והאתרים האלה נותנים 100 דולר סתם ככה למי שנרשם כדי להשתמש בהם להימורים באתר ואז האנשים מתפתים להמר כי הם קיבלו את ה100 דולר מתנה והם מצליחים קצת ואז הם נכנסים לזה כמו משחק ולא חושבים על הכסף אלא להלחם במחשב שיוציא תוצאות טובות ושיהיה להם מזל מול הרולטה של המחשב אתם מבינים עכשיו עד כמה זה חמור??? לא מדובר על הימורים של קבוצת ספורט חזקה (שכל העולם יודע מה התוצאה של המשחק) או של מי יזכה בכוכב נולד (שמעתי שיש אתר שעושה הימורים על זה גם) וכד' אלא בהימורים משעשעים כמו הקאזינו אלא שזה קאזינו וירטואלי ולא יודעים מה התוצאה באמת....ואולי עובדים על אנשים ובמיוחד על ילדים ששמים שם תמונות של נשים יפות ונותנים 100 דולר מתנה לכל אחד ולילדים זה נראה כמו משחק מזל ברשת אבל הכסף הוא אמיתי בהחלט! הכל יורד מהאשראי!! חייבים להלחם בזה!!
28. ולכך יש פתרון פשוט בדמות חינוך מתאים...?????? - השתגעת?
משה   (11.10.06)
ממתי "חינוך מתאים" הוא פתרון פשוט? אנחנו כל כך מוצלחים בחינוך למשהו? פורנוגרפיה ברשת היא שדרוג משמעותי בייחס לכל מה שנחשפו אליו ילדים עד כה - בין הצצה בגליון פלייבוי לבין מה שיש ברשת, זמין לכל ילד - יש פער גדול. את הילדים שלי אני אחנך לבד. אבל מי בדיוק יחנך את הילד של השכן כאשר הפורנוגרפיה באינטרנט תגרום לו לראות את הבת שלי כאובייקט מיני זמין ותו לא? חופש הביטוי האמריקאי הוא פארסה - אם מותר להלחם חוקית בעותקי מייקרוסופט ברשת, מותר להגביל אתרי פורנוגרפיה ואתרי הימורים. ואני בכלל לא שייך לרשימת "שומרי המוסר". אין לי שום התנגדות לאורגיות המוניות (להפך - תזמינו אותי...:-). אני בעד צנזורה ובקרה על תכנים פוגעים באינטרנט.
29. רווח החברות לא עולה על 4% בממוצע אתה מוזמן להיכנס ולראות
יוסי   (11.10.06)
בכל אתר שמכבד את עצמו ישנה טבלה המגיעה מגוף שנקרא ECOGRA ובו הוא מציין את הפדיון המצטבר של קזינו כזה או אחר , אם איני טועה לפי סוג משחק , שם תוכלו להראות כי הפדיון הממוצע הוא 4% , ברור שיש כאלו שמפסידים הרבה אך ישנם גם כאלו שגורפים סכומים יפים בעיקר במשחקים של טקטיקה ולכן המערכת "זוכה" בכ - 4% , נוסיף ונאמר כי אותה ECOGRA אחראית גם על היותה של התוכנה הוגנת וזה אולי לא מרגיע אף אחד אבל בהחלט מראה על איזושהי אחריות
30. צר לי ידידי המלומד
אורי   (11.10.06)
בתור אחד בעל משרה אקדמאית במהלך היום ושחקן פוקר מקוון בשעות הפנאי , אני יכול להפריך כל טענה שלך אך אני רואה שכבר עשו זאת לפני אני שמגיע מתחום המדעים המדוקייים יכול לומר בבטחון מלא כי משחק הפוקר משלב בתוכו ניתוחים סטטיסטיים, אסטרטגיות למכביר , וכמות המזל שנצרכת על מנת לזכות במשחק לאורך זמן היא אפסית. תנסה לחפש אתרי פוקר בעברית , נדמה לי שהוזכר כאן כבר האתר israpoker.co.il - שהוא האתר המקיף כיום בתחום ותבין את המשחק המדהים הזה ששובה כל יום אלפי שחקנים חדשים
תגובות נוספות
חזרה לכתבה