דיגיטל  אינטרנט
אתר "זאפ" הסיר חנות בעקבות תלונה צרכנית
ניב ליליאן
פורסם: 05.02.07, 11:14
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות ב-52 דיונים
31. אמון הציבור - סתם קשקשנים שאוכלים חינם
דני   (05.02.07)
32. ישנם עורכי דין שחושבים שככל שידברו בחוסר נימוס
(05.02.07)
הם יצאו אולי יותר צודקים? איזה בית ספר הוא סיים?איזו תרבות ניסוח? מי שפתח את המקצוע הזה לכל הבא ברוך הבא! והנה מקבלים גם תוצאות כאלה! אולי יש מקום לחשוב מחדש?
33. דניאלה היקרה.... גם אני לא מת על MDK אבל..
אייל ,   מרכז   (05.02.07)
את לא יכולה לצפות מהם ללמד אותך איך מפעילים ועורכים בתוכנה ובחומרה שרכשת, לא ראיתי את ביל גיטס מגיע אליך הביתה ומסביר לך איך משתמשים ב WORD או EXEL ........(אני מקווה שאת רוכשת תוכות ולא מורידה:)). לא הכל מגיע לנו בתור צרכים. חובתו של היבואן לספק לנו הסברים כתובים אבל לא מעבר לזה אם את לא מסתדרת ............. תשלמי ! נכון שזה לא נעים וכואב בכיס אבל זו המציאת אי אפשר להאשים את היבונים בהכל.
34. המחירים בזאפ לא כל כך זולים
(05.02.07)
אתמול קניתי בואללה שופ מכשיר ב 348 ש"ח שהמחיר הזול בזאפ היה 398 ש"ח
35. גם את התגובה הלא חיובית שלי כלפי LAST PRICE
אור ,   ירושלים   (05.02.07)
הם לא פרסמו. כתבתי לפני יותר מחודש.הם מסננים!
36. מסתבר שהמחירים הנמוכים ביותר שמומלצים בזאפ הם עדיין יקרים...
(05.02.07)
מסתבר שהמחירים הנמוכים ביותר שמומלצים בזאפ הם עדיין יקרים בהרבה ממה שניתן למצוא ובאיכות.
37. ל-7 אתה דפוק או מה ?
ששון   (05.02.07)
זה לא אתר קניות, זה אתר של השוואת מחירים באתרי קניות
38. סיפור "מסריח" על זאפ - חשוב לקרוא!
טל   (05.02.07)
ביצעתי קנייה ברשת בחנות שהגעתי אליה דרך זאפ, סך הקנייה 1800 ש"ח. לאחר כיומיים הודיעו לי מהחנות שאין להם את המוצרים ושהם רואים את עצמם רשאים לשלוח לי מוצרים אחרים במקום... כאשר אמרתי שאני מעוניין במה שהזמנתי, ואם אין, אז לא נורא, אני מעוניין לבטל, נאמר לי שאין שום בעיה - אבל שכסף לא אקבל בחזרה. כתבתי תגובה זועמת לזאפ וביקשתי שיפרסמו, אולם הם ביקשו כתנאי לכך חשבונית קניה, לא עניין אותם שזו היתה הבעיה מלכתחילה, שהמוצרים בכלל לא סופקו ולכן מן הסתם גם לא סופקה איתם חשבונית. היום החנות הזו מסומנת בזאפ כקניה חכמה. זאפ מרוויחה מכל קליק שלכם על חנות באתר שלה, אז ברור למה היא לא תרצה לפרסם על החנויות ביקורות שליליות.
39. הBBB הינה עמותה אמריקאית -
טל ,   רעננה   (05.02.07)
שנמצאת בארה"ב ומטרתה דומה לזאת של "אמון הציבור", היא מאפשרת לצרכני המדינה להתלונן על כל חברה או נותן השירות, והיא דואגת לפנות לחברות אלו, ולפרסם את התלונות, בין היתר באתר אינטרנט.
40. זאפ לא פרסמה ביקורת שלילית
על מוצר שקניתי   (05.02.07)
41. זהירות טעויות והטעיות בזאפ!!!
מישקפופר ,   אשדוד   (05.02.07)
שימו לב לבלאגן שקורה באתר זאפ. יש המון מוצרים שמופיעים בקטגוריות שונות ומשונות. למשל: כשחיפשתי בקטגוריית כונני ZIP למחשב, שהם למעשה כמו דיסקטים אבל עם המון נפח, אני מגלה שם שואבי אבק ועוד כל מני שטויות שהמשטתף בינם לבין הכוננים הוא השם ZIP. יותר חמור מכך הוא שיש מוצרים מתחזים, נניח את מחפשים דיסקמן MP3, תחת קטגוריית חברה סוני, הופיעו שני דיסקמנים עלומי שם שהתגאו בכך שהם מכילים חלקי חילוף מתוצרת סוני. ועוד דוגמה מובהקת, בקטגוריית נגני MP3, תחת מותג סמסונג יש נגני MP3 שהם לא של סמסונג אלה יצרנים עלומי שם מסין. ראו הוזהרתם.
42. שאלה פשוטה: יש אתר יותר טוב מזאפ?
אלכס   (05.02.07)
43. To #3
Yaniv ,   USA   (05.02.07)
A box w/o the serial barcode means that it was purchased from a person (and not from a store) in the US, who cut the UPC barcode in order to get a manufacturer rebate for the item. If the box looked otherwise intact, there is a good chance that the item was never opened. But then, it was purchased from a private person and not from a store.
44. די כבר GNU\Linux user די!!!!
שחר Project Longhorn ,   רעות   (05.02.07)
"עניות דעתך" ענייה ביותר, אתה כותב על תפל ולא עיקר כאשר התגובה שלך (ולדעתי כשאר תגובותייך) כרגיל לא קשורה בכלל. אולי פעם אחת תביא בפנינו איזו הוכחה לשטויות שאתה מביא ממעמקי ראשך שטוף GUI חובבני. מה אתה אומר? דרך אגב בילי שלנו(וכבר לא ממש הוא אבל ניחא) השיק לאחרונה את מע' ההפעלה של העתיד מה שמבטיח את מיקרוסופט להמשיך להוביל את עולם המיחשוב לעוד עשור בערך. מה אתם עשיתם כדי לקדם אותנו? חוץ מלהתלונן כמובן על WINDOWS.
45. ברכות לזאפ ואמון הציבור
דורית אליאב ,   ת"א   (05.02.07)
אם תמשיכו ככה אולי יהיה אפשר לקנות ברשת
46. אמון הציבור - שאפו
שולה אבו ,   ירושלים   (05.02.07)
לא האמנתי שיהיה מישהו שיכנס בכל הרמאים - וגם זאפ הפתיעו לטובה רק תמשיכו ככה ושזה לא יהיה צעד חד פעמי
47. ל-5 ושאר תגובות דומות
עמית ,   מרכז   (05.02.07)
מי שאינו יודע עברית, וביטויים עבריים תיוריים כמו "ההר הוליד עכבר" נראים לו כמו ביטויים "מפגרים", אולי כדאי שילך להיבדק בעצמו. ועוד משהו - אם הם באמת בדקו את הטענות, כמו שהם אומרים שעשו, והם חושבים שהתלונות שקריות, למה הם צריכים להתנצל? על מה בדיוק? אולי באמת מישהו ניסה לעשות להם תרגיל? מאיפה אתם כלכך חכמים ויודעים הכל? אתם גם יודעים אם קצב אשם? בואו הטוקבקיסטים ותחליפו את כל בתי המשפט!!!!!!!!
48. "זאפ" לא מפרסמת את כל החנויות השוות
מיכאל   (06.02.07)
רק כאלו שיש להם במאגר, עם כל מה שמשתמע מכך ...
49. תגובה ל42 - כן יש! d.co.il
ייה   (06.02.07)
50. זה הכל נכון
לקוחת שופ דיל   (24.10.07)
חנות מזעזעת.שירות על הפנים הבטחות של 3 חודשים.ועדיין לא קיבלנו כלום.
51. אתר zap - אתר לא אמין
מחפש אמינות   (27.11.07)
פרסמתי מספר תגובות חיוביות באתר zap וכולן אושרו תוך יומיים - ברגע שהוספתי תגובה שלילית (בגדר הנהלים של האתר), פשוט סיננו אותה. שלחתי אותה פעם נוספת וכעבור כמה ימים קיבלתי סירוב להוסיף אותה לאתר. זה מה שקיבלתי בתגובה: "יצרנו קשר עם החנות ונאמר לנו שדבריך אינם נכונים" - הרי מן הסתם שהחנות לא תצדיק לקוח לא מרוצה שקיבל שרות גרוע ורוצה לספר על כך לכולם. בנוסף לזה, גם הוסיפו שלא ניתן להוכיח את חווית הקניה שלי וזאת סיבה נוספת לדחיית הביקורת. האבסורד הוא שגם ביקורות חיוביות לא ניתן להוכיח. zap זה עוד אתר לא אובייקטיבי, שעושה מה בראש שלו.
52. הטעיית צרכן על ידי החנות של פריד שמיכות פוך
ארי דוד בנימין ,   פתח תקווה   (23.11.09)
בסופ"ש בתאריך 20.11.2009 פורסמה מודעה בידיעות אחרונות מטעם פריד של עד 50% הנחה בקנייה של שמיכת פוך למי שמביא שמיכת פוך ישנה ביום ראשון למחרת הגענו למקום באלכסנדר ינאי אני ובת הזוג שלי ולפני הקנייה אימתנו מול המוכרת את הפרסום כפי שהיה ואכן היא אמרה שגובה ההנחה תלוי בסוג השמיכת פוך שקונים אני ואשתי תכננו לקנות את הטובה ביותר וגם היקרה ביותר בחנות שעולה 1440 ש"ח מתוך הבנה שגם נזכה לקבל את ההנחה המקסימלת שאמורה להיות ובנוסף קנינו עוד מספר פריטים למרבה התדהמה בסוף הקנייה קיבלנו חשבון על סך 1476 ש"ח מסתבר שסך כל ההנחה שקיבלנו עבור הטרייד אין בגין השמיכה הישנה היה בסך הכל 100 ש"ח בלבד שאלנו לפשר הדבר את המוכרת והיא אמרה שזה כמו שהם כתבו עד 50% הנחה ממחיר המוצר ויש להם מספר סוגים ומחירים וכולם מבינים את הפרסומת החנות בעצם הונתה אותנו ברמה השיווקית זו הטעיית צרכן יסודית בבסיסה ואף צרכנים אחרים נפגעו מכך עליהם היה לציין את גובה ההנחה המקסימלית שהם מאפשרים שהיא לא יותר מ100 ש"ח בלבד כי יוצא שאכן מהשמיכה הזולה ביותר שלהם ע"ס 200 ש"ח יוצא שההנחה הינה 50% ברור שיש עד 50% אבל היה עליהם לציין את גובה ההנחה המקסימלית כמו כן תג המחיר שהיה מודבק על השמיכה הינו 1440 ש"ח כאשר בחשבונית מצויין מחיר של 1600 ש"ח וההנחה הראשונית הינה ע"ס 10 היה עליהם לציין שהמחיר על המוצרים הינם לאחר הנחה בגובה 10% בברכה ארי וחגית בנימין
תגובות קודמות
חזרה לכתבה