רכב  בטיחות בדרכים  ת ישן בטיחות ברכב ומבחני ריסוק
כך תבחרו את המכונית הבטוחה ביותר
שחר הזלקורן
פורסם: 11.05.07, 09:52
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 119 תגובות ב-119 דיונים
1. YNET הפצצתם תודה !
יוני שמלוב ,   ראשל"צ   (11.05.07)
אחלה כתבה.
2. מצתרף למגיב 1. יופי של כתבה.
(11.05.07)
3. הבעיה היא שלרוב המכוניות שמגיעות לארץ אין תוקף למבחן בטיחות
(11.05.07)
כי לארץ הן מגיעות עם אבזור בטיחות מינימלי ששולל את המבחן שעברו. כמו הטויוטה לסוגיה, מאזדה, ועוד הרבה מכוניות. לכן צריך לבדוק בדיוק איך היא נבחנה ואיך מוכרים לכם היבואנים השקרנים והגנבים את הרכב
4. הכי טוב
טויוטה אוונסיס 2005 ,   שנה הבאה 2008   (11.05.07)
***********טויוטה מס' 1************** טויוטה אוונסיס ,האוטו הכי בונבון ואחלה שיש (למרות שבהתחלה מהעיצוב שלה קצת בא להקיא אבל אם מדמיינים שמהצד שזה יגואר S-TYPE מאחורה זה AUDI A 6 ומקדימה טויוטה קורולה מנופחת אז ממש אבל ממש אין בעיה) אגב ,שכחו ברשימה את לקסוס GS300 שקיבלה 5 כוכבים ,וה IS נשענת על אותה פלטפומה **************טויוטה מס' 1 *************
5. חרדה מנהיגה - סרטון מרתק
יאקי ,   חדרה   (11.05.07)
http://www.youtube.com/watch?v=0qExoYuN32Q
6. כתבה מעולה. ישר כוח!
טל   (11.05.07)
7. אל תאמר :"מבין" בשקל.
ד"ר אבשלום קור   (11.05.07)
אמור:"מבין בשקל"... ואם במכוניות עסקינן, אלך לי למכוניתי, הלא היא רנו 12 הכה נוחה ואמינה...
8. שאלה למביני עניין:
לא מבין   (11.05.07)
הרבה מכוניות חדשות כיום מקבלות 5 כוכבים... אז מה זה אומר? 5 כוכבים של היום זה בטח לא יהיה 5 כוכבים של עוד כמה שנים...מה אני אמור להבין, אם רוב המכוניות מקבלות 5 כוכבים? אז איזו מהן בטיחותית יותר מאחרות?
9. כתבה מהממת!
(11.05.07)
עכשיו כולם יודעים שרוב המכוניות שאנו נוהגים בהם או שהליסינג מוכר לנו אחראים למוות שלנו בתאונות הדרכים!!! הבעיה היא שרק 10% מכלל הישראלים מבינים ומתעניינים במכוניות וזאת הסיבה לכך שרוב המכוניות שעל הכביש כמו המאזדות המכוערות הן מתחת לכל ביקורת!!!
10. מה עם סאאב 9-5 ו 9-3? שניהם מכוניות מהבטוחות בעולם
ניב   (11.05.07)
11. כתבה חשובה-חבל שלא הוסיפו גם רשימה של רכבי שטח
יובל ,   הרצליה   (11.05.07)
רכבי הכביש - שטח תופסים נתח לא מבוטל מכלל הרכבים בשוק!!!!!!!!!!!!!!!
12. ל-11 צודק בהחלט
(11.05.07)
13. צרפתיות
frog   (11.05.07)
אם כל הגועל בצרפתיות הם אלה שישאירו אותי בריא ושלם מהתאונה ל''ע ''בעל 206''(יופי של כתבה)
14. ל-8 תשובה מפורטת בפנים.
מני ,   קרית אתא   (11.05.07)
קודם כל בעתיד EURONCAP הולך להוסיף כוכב שישי, כדי שיהיה הבדל בבטיחות. כיום יש 5 כוכבים מקסימום וזה אומר שהמכונית יותר בטוחה מכאלה שקיבלו 4 כוכבים 3 וכו'.. בד"כ ככל השנתון יותר גבוה הבטיחות משתפרת אולם אין בהכרח לכל המכוניות לכן בדוק ספציפית כל רכב. לגבי נגיד רכבים מאותה קטגוריה איזה רכב כדאי לבחור אם יש לכולם 5 כוכבים? קודם כל...למרות שלכולם יש 5 כוכבים יש יותר בטוחים ויש פחות...תבדוק NCAP יש אחוזי ריסוק.....בוא נקח דוגמא....נגיד רנו מגאן ופורד פוקוס קיבלו שתיהן 5 כוכבים אבל....למגאן יש 81% ריסוק קדמי..והפוקוס קיבלה 100% בריסוק קדמי...משמע במהירות של 64 קמ"ש אם תכנס בקיר בפוקוס שום דבר לא יקרה לך.....לעומת המגאן נגיד שתשבור איזה צלע או רגל...אבל לא יקרה לך יותר מדיי...לכן תסתכל גם על נקודות ואחוזים שקיבל כל רכב ואז תדע. שבת שלום לכולם! נסיעה בטוחה בכבישים...
15. YNET מעבר ל5 כוכבים...יש גם אחוזי ריסוק צריך להסביר לאנשים
מני ,   קרית אתא   (11.05.07)
מעבר ל5 כוכבים יש ציון באחוזים בריסוקים.. לדוגמא רנו מגאן קיבלה 81% בריסוק קדמי הפורד פוקוס קיבלה 100% בריסוק קדמי משמע לשתיהן יש 5 כוכבים... אולם הפוקוס בטוחה משמעותית מהמאגן!!
16. סאאב 5-9 מכונית הבטוחה בעולם לפי שלושת המבחנים
מנחם   (11.05.07)
17. אין על פז'ו 104, חיה רעה!
חי בעבר..   (11.05.07)
18. תגובה ל 14 ו 15 (שהם בעצם אותו אחד)
אני   (11.05.07)
הפורד פוקוס אמנם קיבלה ציון גבוה יותר מהמגאן בבטיחות פסיבית א-ב-ל יבואני רנו (קרסו) מייבאים את המגאן עם ESP - שתרומתו לבטיחות האקטיבית לא תסולא בפז -כסטנדרט בכל הדגמים - גם בדגם ליסינג, ואילו יבואני פורד (דלק) נותנים ESP רק כאופציה בגרסאות היקרות (למה לעזאזל?! עלות המערכת זניחה - 110$) דרך אגב - גם סיטרואן C4 ופיג'ו 307 מגיעות לארץ עם 6 כריות אויר וESP כסטנדרט בכל הדגמים - שאפו ליבואן (לובינסקי)
19. תגובה ל11
נהג ,   מדינת הבבונים   (11.05.07)
הכתבה מיועדת למי שהבטיחות חשובה לו. מי שקונה רכב שטח הוא בבון חסר דעת שהבטיחות לא חשובה לו אלא רק התדמית. זו הסיבה שרשימה של רכבי שטח אינה רלבנטית בכתבה על בטיחות.
20. כאן המקום להזכיר עד כמה רכבי שטח אינם בטיחותיים
(11.05.07)
http://www.youtube.com/watch?v=rIKu1UDoa6s
21. מה עם פיזו 307 ???
רוני   (11.05.07)
22. בתאונה בין כלי רכב גבוה לכלי רכב נמוך, תמיד ינצח הכלי הגבוה
(11.05.07)
הסיבה נובעת מהעובדה שאזורי הריסוק ממוקמים מעל השילדה שהיא החלק החזק במכונית. ברגע שרכב גבוה פוגע בנמוך אז החלק הקשה של הרכב הגבוה (השילדה) פוגע בחלק הרך של הרכב הנמוך (אזורי ספיגת האנרגיה) וכתוצאה מכך נגרמת פגיעה חמורה בהרבה במכונית הנמוכה. אגב, זה כולל שתי מכוניות מאותו הדגם בדיוק. אם פיז'ו 306 שעברה הנמכה תפגע בפיז'ו 306 סטנדרטית הנמוכה יותר תיפגע קשה יותר.
23. הנחה בביטוח חובה?
בוסקילה   (11.05.07)
ניתן לצפות שחברות הביטוח יתנו הנחה בביטוח החובה למכוניות בטוחות, וכך יעודדו רכישת מכוניות בטוחות!
24. ל 23
יוסי ,   רמת גן   (11.05.07)
אתה צודק בנוסף צריך גם לתת הנחות במכס, ולהוריד אותו משמעותית על מכוניות בטוחות, העניין הוא שבמדינה שיש בה כל כך הרבה עסקנים למיניהם הדבר לא יצא לפועל , ואם יהיה שינוי אולי יהיה בהעלאת התעריפים של הביטוח של המכוניות הפחות בטוחות...
25. איכן זה עם הסיריון נקודה. שמפרסם את הסכנת הנפשות בכל הכתבות?
(11.05.07)
26. איזה מבחן זה שמתעלם משברולט מאליבו
נהג   (11.05.07)
27. ובמילים אחרות: לא לקנות טויוטה.
שרה   (11.05.07)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3396846,00.html
28. הציון הגבוה ביותר לנהג בסיטרואן C5
אלפיסט לשעבר ,   מרכז   (12.05.07)
מי שיטרח לגשת לעמוד שמצויין בכתבה יגלה שנהג הסיטרואן C5 הוא הבטוח ביותר. ציון 36 גבוה מזה של וולוו s40 של הסאאב 9-3 הפאסאט והמרצדס C, ואפילו של הלקסוס והאוונסיס.
29. הגודל כן קובע!
הנסיך פבלו   (12.05.07)
חוקי פיזיקה! בהתנגשות חזיתית של רכב כבד עם רכב קל תמיד הקל והקטן יספוג התנע הרב יותר!!!
30. ב- 90 קמ"ש לא משנה כמה כריות אויר יש
ענת ,   תל אביב   (11.05.07)
צריך לקחת בחשבון שרוב התאונות הקטלניות , הם במהירויות הגבוהות שמעל 60 קמ"ש שבוחנים במבחני ריסוק ולא משנה כמה כריות אויר יש וכמה מערכות אקטיביות ופסיביות יש לרכב. אם כל הכבוד למבחני ריסוק ,צריך פשוט לסוע יותר מרוכזים ויותר בזהירות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה