דיגיטל  אינטרנט
איך להתקדם בתוצאות של גוגל? מומחה החברה מסביר
מארק באקינגהם
פורסם: 15.06.07, 17:41
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות ב-53 דיונים
31. כתבה יותר מעניינת לקריאה...
קובי   (16.06.07)
התפרסמה באתר נטוורקינג. בלי פוזה ובלי אינטרס סמויים של עובד גוגל. שישה מקדמי אתרים מדברים על SEO ועתיד החיפוש באינטרנט, שווה קריאה! קישור: http://www.net-working.co.il/seo_experts_interview.htm
32. למספר 11
ערן ,   לונדון   (16.06.07)
לפני שאתה מציע את שירותיך תטפל בבעיה מאוד פשוטה באתר שלך . (רמז... canonical url) בהצלחה.
33. 22 - אתה תותח !!
יסעור   (16.06.07)
34. כוחו של התוכן בעבודת seo
זיו קמחי   (16.06.07)
ההבדל בין הצלחה לכישלון של אתר אינטרנט הוא ביכולתו למשוך גולשים רבים ככל האפשר . מיליוני אתרים מתחרים על תשומת ליבו של הגולש, התוצאה של עבודת אופטימיזציה טובה היא בתוצאות מיקום האתר במנועי החיפוש. קידום אתרים הוא האמצעי העיקרי במלחמה זו, ובמיוחד קידום אתרים בגוגל. הכתבה נותנת כמה טיפים טובים- כוחו של תוכן איכותי מנצח בעידן ה web2 .
35. 22- תודה ושאלה???
אסי ,   רמת השרון   (16.06.07)
אתה בתחום ?? כיצד ניתן לצור איתך קשר
36. כתבה לא ברורה בעליל.
גלי ,   מרכז   (16.06.07)
לא ידידותית למשתמש, בכלל.
37. מגיב 22 יורק לגוגל בפרצוף
(16.06.07)
מוכטה דביקה וירוקה על כל המילים היפות שמתורגמות יותר מידי "מילולית" _כך במקור ראו תגובה 4) מנומס זה לא אבל זה מצחיק מאד
38. אין תחליף לעבודת SEO הוגנת. מנסיון .
גדי   (17.06.07)
הסיפור שלי הוא כזה: לקחתי בחור צעירבן 16 , שילמתי לו 300 דולר לבנות לי אתר תוכן דינמי ופשוט. זה היה לפני שלוש שנים. עכשיו יש לי אתר מוביל בתחום שלי, מאה כניסות ליום וים של עבודה. האתר תפש מקום כל כך מכובד שאני מקבל פניות מכל הכיוונים ולא יכול בכלל לעמוד בעומס הזה. פונים אלי מהטלויזיה, מהעיתונים - מכל מיני מקומות..... אני פשוט מלא בעבודה מעל הראש והכל עשיתי ב 10 אצבעות. פשוט עשיתי בדיוק את מה שגוגל אומרים שצרך לעשות. כל אחד יכול לעשות את זה לבד. ללמוד תוך כדי מה מוצלח ומה לא, לקרוא חומר באינטרנט ולהפעיל את המוח שלו. זה שווה כל אגורה ! אחרי שנה שנתיים לא תאמינו מה שיהיה לכם ביד. את האתר שלי אני יכול למכור מחר תמורת 100 או 200 אלף ש"ח. בקלות. אבל לא אעשה את זה כי אני כבר מכור לענין ומאוהב בתחום. שיהיה בהצלחה לכל בעלי האתרים האתיים.
39. .. לא פשוט כמו שזה נשמע...
...   (17.06.07)
לכל האלו שמגיבים ל 22.. כן הוא צודק אבל וותק האתר שלכם קובע דיי הרבה... אולי רק אחרי 6-12 חודשים תתחילו לראות תוצאות... אל תצפו להרבה בטווח הקרוב...
40. ל- 22 אתה ממש בסדר!!!
מגיבון   (17.06.07)
41. ל-8 - מקצוע עם תואר?! פחחח
אזרח   (17.06.07)
באמת אתה חושב שצריך לעשות תואר באיך לקדם אתר בדירוג התוצאות של גוגל? וחוץ מזה, זה לא דבר קבוע, כי גוגל משנים את השיטה מדי פעם, ובאופן כללי שומרים את הפרטים בסוד (בניסיון למנוע מרמאים לטפס למעלה). עם זאת, בהחלט אפשר להתפרנס מזה, ולא צריך להיות גאון. אני מכיר אנשים שעוסקים בזה מדי פעם.
42. וככה עושים את זה באמת
וותיק ומריר   (17.06.07)
יש דבר שנקרא BLACK HAT , זהו אוסף של טריקים לא חוקיים שמרמים את מנועי החיפוש ומטיסים את האתר/ דף למעלה. הבעייה: אם עולים עלייך, ויעלו עלייך די מהר, יענישו את האתר שלך להרבה מאוד זמן. הפתרון: אתרי צד ג' שמופעלים על ידך, עדיף ע"י וובמאסטרים חיצוניים שמקבלים כסף על הפניית גולשים אלייך. שורה תחתונה: הרבה אתרי זבל שנפתחים, מוענשים ונסגרים - תוך כדי מייצרים המון תעבורה מגוגל לאתר שלך - גוגל לא מענישה אותך. עצוב אבל עובד.
43. ל-26: יש לך טעות עקרונית...
עמיר   (16.06.07)
אם תשלם 100 ש"ח לחודש לגוגל, אז עבור מחיר ממוצע של 0.5 ש"ח לקליק (מחיר סביר ואפילו די נמוך, תלוי במילות המפתח) אתה תקבל מקסימום 200 כניסות לאתר בחודש, שזה בערך שווה ערך לאפס כניסות. וברגע שתפסיק לשלם לא תקבל שום כניסה. היתרון של SEO (בהנחה שמביא אותך למקומות ראשונים בחיפוש) הוא היכולת להביא לך כמות גדולה של כניסות במחיר יחסי נמוך (ואם אתה מבין בעצמך בתחום אז לא תצטרך לשלם בכלל). בכל מקרה ברור שאין טעם לשלם למומחה SEO סכום שיביא לך את אותה כמות כניסות כמו PPC. כלומר אם תשלם 1000 ש"ח ל-SEO הוא צריך להביא לך הרבה יותר מ-2000 כניסות.
44. מסכים עם 4. תרגום עצל.
(16.06.07)
לקרוא תרגום כזה זה לקבל מחלת ים.
45. ל-37 אין לך מושג על מה אתה מדבר - הטיפים של 22 מעולים
ציפי ,   ירושלים   (16.06.07)
כל הכללים הנכונים, שגוגל בהחלט תומך בהם.
46. תרגום נוראי
אחד עם כמה אתרים   (17.06.07)
אין ספק שלמי שתרגם את המאמר אין מושג בתחום. מכל שורה ופיסקה מצליחים לראות את זה.
47. שעה קראתי - ולא הבנתי כלום
עודד   (16.06.07)
48. עצות חשובות לגבי מילות מפתח
עובד בדיוק בתחום הזה ,   ארצות הברית   (16.06.07)
1. אסור שמילות המפתח יכללו מתחרים של האתר (אלא אם האתר עוסק במתחריו) גוגל מענישה על כך וזה לא אתי. 2. על מילת מפתח להכיל מקסימום 4-5 מילים ולכן ראוי לקרוא לזה ביטוי מפתח. 3. להמנע ממלות מפתח נפוצות וכלליות מדי. 4. אם אתם רוצים להעסיק מומחה שיעשה לכם את העבודה: א) שלמומחה/חברה הזו יהיה אתר טוב עם רנק גבוהה (יש חברות שנותנות שירות והאתר של עצמן גרוע מאוד) ב) אם זה עולה יותר מ400$ לשנה זה יקר מדי! (אלא אם יש שירותים נוספים)
49. to #26
xyz   (17.06.07)
there is a big difference between organic search results and the pay per click (ppc) you see on the sides of search engines. the biggest one is that the organic traffic counts for 75% of the search engine taffic, the PPC section gets much less attention. In competitive markets, the price per click can get very expensive, and for some products may become unprofitable. At the end being positioned organically will be relatively much cheaper and will attract much more traffic to your site.
50. לא הבנתי כלוםם
עככככ ,   חיפה והסביבה   (22.08.07)
לא הבנתי כלום מי מה שהיה רשום נקודה תעשו טובה פעם הבאם תרשמו בשפה רלוונטית כלומר רצויהההההההההההההההההה תודה היה נעים להכיר
51. גוגל כבר לא שווה-הכל ממוסחר וספאם בתשלום
כבר לא אואב את גוגל ,   דודאים   (26.10.07)
80% אחוז מהתוצאות בדף הראשון הן לא לעניין אני חושד שזה לא במקרה תנסו לחםש למשל בית מלון בעל אתר עצמאי. ותראו כמה חומר מסחרי מגיע ומפריע לתואות האמיתיות.
52. לגדי מתגובה 38 , מעניין
אבי   (26.10.07)
שלום גדי , אני נמצא בתחילת תהליך כמו שאתה עברת , אשמח לשמוע ממך עצה או שתיים דוא"ל : avi2000@bezeqint.net
53. ומן הצד השני.. להיות ראשון בגוגל
g1948.com – מנהלי תי   (30.03.08)
קיימות שני דרכים עיקריות להופעה בולטת בגוגל: 1. ע"י מסע פרסום בתשלום 2. ע"י פעילות קידום בתוצאות ה "רגילות". גוגל מציע למפרסמים את נוסחת הזהב 1. פרסום ממוקד (פרסומות לפי מה שהמשתמש מחפש..) 2. בטחון על הכסף של המפרסם. זה לא ישלם אף לא אגורה אם, באופן תיאורטי, קיבל מיליון חשיפות בלי אף לחיצה. משלמים רק כשגוגל "עושה" את העבודה. ערן רון מנהל תיקים בגוגל ומנכ"ל g1948.com - שותפה עסקית בכירה לגוגל בישראל
תגובות קודמות
חזרה לכתבה