דיגיטל  PC Magazine
קידום אתרים: אמיתות ומיתוסים
שוקי גלילי, PC Magazine
פורסם: 21.08.07, 14:19
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות ב-33 דיונים
1. איך אני יכול לדעת מה המיקום של האתר שלי בגוגל?
טל ,   תל אביב   (21.08.07)
יש תוכנה בשביל זה?
2. יהיה מצחיק לראות כעת הודעות "אני רישון"... בכתבת SEO
איתן נוה ,   1. העם   (21.08.07)
צוחק מי שצוחק. אחרון.
3. מי אמר " בועת האינטרנט חוזרת" ולא קיבל?
גילי   (21.08.07)
היא חוזרת. בענק. בימים אלה....
4. ל-1, חפש בגוגל
(21.08.07)
5. סקירה יפה ועדכנית
דורון ,   צפון   (21.08.07)
תחום קידום האתרים אכן תופס מקום חשוב במרכז הבמה האינטרנטית והוא אחד מן התחומים היותר מרתקים כיום. התחרות ההולכת וגוברת על מיקום טוב במנועי החיפוש גורמת להתפתחות הנושא בקצב מואץ. בלוג שיווק באינטרנט http://www.dornet.co.il
6. השיטה היעילה ביותר
דורון   (21.08.07)
השיטה היעילה , האמינה והאיכותית ביותר היא באמצעות E-BOOKS. גוגל מכבדת ,ובצדק, את עולם הספרים. התוכן בספריםערוך בד"כ בצורה הרבה יותר איכותית מאשר באתרים. פנו אלי במייל ואשמח לעזור.
7. הדברים החשובים באמת ב SEO
איש אחד   (21.08.07)
גוגל מתקדם כל הזמן ומפתח פילטרים לסנן את הגישות הספמאריות של כל המקדמי אתרים "בני ה "17.... שום כתבה בשום עיתון לא תסביר מה המשמעות של השעייה של אתר (עיין ערך supplemental) ומה המשמעות המעשית שלו לגבי אתרים מסחריים. ולכן כתבות מהסוג הזה הן חסרות טעם כי כשמדובר בקידום מקצועני- אין תחליף לאנשים/חברות שמשקיעים בזמן כסף וכ"א במחקרים על האלגוריתם של גוגל. רק החברות האלה- יכולות לתת תוצאות אמיתיות לאורך זמן. ועוד משהו- PPC יכול לעזור רק עד שאתר מתחיל לתת תוצאות בחיפוש האורגני (ובמילים אחרות- מקודם כמו שצריך)- אחרי כן- הוא מיותר לחלוטין/בזבוז כסף משווע.
8. ל1 - יש תוכנה כזאת, קוראים לה גוגל
(21.08.07)
9. ל-3, מי אמר אין לי משכורת היי-טק ולא קיבל ?
גגג   (21.08.07)
10. שליחת האתר למדריכים ואינדקסים
אחד ,   שמבין   (21.08.07)
פעאלה חשובה מאוד היא שליחת האתר לאינדקסים איכותיים: אם האתר באנגלית www.dmoz.org אם בעברית אז www.kartiv.co.il
11. עוד כתבה "מופלאה" של שוקי גלילי
יוסי   (21.08.07)
זה מעניין שכל פעם קם כתב אחר ומנסה למכור טיפים של seo להמונים הדברים הרבה יותר מורכבים ומיקצועיים
12. מפתיע לטובה
לוקנה ,   צפון אמריקה   (21.08.07)
בדר"כ כתבות מYNET על SEO הן תת-רמה. סה"כ הכתבה הזו לא מעמיקה מדי אבל נותנת מספיק מידע שכל אדם מהישוב יבין. הכותב הינו איש SEO בעל תעודות מקצועיות ומעל 100 אתרי SEO.
13. מקור למידע נוסף בנושא SEO
עמית ,   תל אביב   (21.08.07)
כתבה מקיפה ומעניינת. תחום ה- SEO מתפתח ומשתנה באופן שוטף. למי מכם שרוצים להיות עם אצבע על הדופק: מומלץ לעקוב אחרי הבלוג של קומפיוקול www.seo.co.il
14. עוד קצת מידע על קידום אתרים
(21.08.07)
שאלות ותשובות רלוונטיות לנושא: http://www.efind.co.il/Detailed/1074.html
15. ל-1 תשתמש בגוגל METER
dan   (21.08.07)
כתובת האתר: http://google.pclinehosting.com/ בברכה דן http://tinyurl.com/2chuur
16. ואם בסרגלי כלים עסקינן...
ליאתי ,   חו"ל   (21.08.07)
אז רק שתדעו שגוגל מסוגל להבחין בין סרגלי כלים חופשיים והתנדבותיים לטובת הציבור והקהילה (למשלhttp://motiargaman.ourtoolbar.com/) ובין סרגלי כלים שבעצם רק משמשים הסוואה לכמויות עתק של פרסומות.
17. קידום באמצעות גומלה
יוסי ,   webmaster tools   (21.08.07)
אין תחליף למדד הרייטינג, קישורים אמורים ליצור תנועה, גוגל מודדת תנועה שאינה מפרסום אלה אורגנית, מומלץ להשתמש באתר גו'מלה לצורך קידום. http://btau.com
18. כתבה חלשה מדי ועם אי דיוקים.
(21.08.07)
קידום אתרים הוא כולו עוסק בקידום בגוגל. כל שאר השטויות על קידום מחוץ לאינטרנט הוא טוב עבור גופים כמו קוקה קולה ולא יותר. באינטרנט מחפשים אותך. אתה לא צריך לחפש לקוחות. הם באים אליך אם יש לך את התוכן הנכון. ובישראל- גוגל מקום ראשון לפני כולם. אם אתה בשלושת המקומות הראשונים בגוגל, אז בישראל אתה מלך. מנסיון !
19. השתמשתי בכל ההמלצות של גוגל
אופטומטריסט   (21.08.07)
וקידמתי את האתר שלי למקומות גבוהים מאוד במונחים עיקריים בתחום. ברבים מהם אני במקום 1-2 . השיטה: תוכן איכותי ומקורי, קוד פשוט, CSS וכד, דקל www.optometry.co.il
20. שימו לב לנותני הלינקים בכתבה - כולם מקדמי אתרים.
איש אחד ,   אי שם   (21.08.07)
ככל שיהיו לכם יותר לינקים (כן כן, גם בתגובות... איך אפשר לדעת? תבדקו בגוגל ותראו שהרובוטים שלו קוראים תגובות מYNET מה שאומר, אם יהיה פה לינק, והוא בהקשר מתאים לכתבה, גוגל ידרג אותו... אז לא לשים לב לכל הלינקידה שתרוץ פה... פקחו עיניים אנשים יקרים! והכי חשוב... אתר יעיל, עם קוד טוב, עם תוכן טוב ועם עיצוב טוב ונכון... יביא לכם גם גולשים וגם תוצאות טובות במנועי חיפוש.. בהצלחה... אהההה שכחתי את הלינק שלי: www.STAMMMMMMM.Stam
21. חרטה ברטה - GOOGLE BOMB ואחרי יומיים אני במקום ראשון
קשקשן   (21.08.07)
22. כתבה יפה- מקורות נוספים למידע
דני ,   תל אביב   (21.08.07)
סהכ כתבה יפה ומקיפה. מידע נוסף ניתן למצוא באתר של חברת איזינט ושל קומפיוקול (חברות מומלצות)
23. ========== nofollow זו יוזמה של גוגל ==========
שמוליק קיפוד   (21.08.07)
אם יש מישהו שמציית לתגית הזאת זה גוגל
24. שוקי! SEM ו-SEO הם לא אותו דבר...
מקדם מקצועי!   (21.08.07)
SEM זה תחום שכולל בתוכו SEO וגם קמפיינים מבוססי PPC. לכתוב ש-SEO נקרא לפעמים גם SEM זה כמו לכתוב שריבוע נקרא לפעמים גם מרובע! www.websem.co.il
25. מדוע הצעת מחיר לקידום האתר היא מעשה אבסורדי
עמנואל ,   ירושלים   (22.08.07)
העובדה הכי פחות מובנת לבעלי אתרים היא שמנועי החיפוש שומרים בסוד את אופן פעולת האלגוריתם שמדרג את האתרים (ומעניק מונופול לעשרת הראשונים). הם גם שומרים בסוד את ציוני הרלוונטיות של כל האתרים המדורגים. מקדם אתרים אינו יכול לכן לחשב את פער הציון שבין אתר הלקוח לבין הציון שמספיק כדי להביאו לעשיריה הראשונה, ולהגיש הצעת מחיר בהתאם. למרות זאת הלקוחות מתעקשים לבחור בין הצעות מחיר בלי להבין שאם כבר ההגיון מחייב לבחור בהצעה היקרה ביותר!
26. כתבה מאד יפה ומקצועית שמסבירה את הנושא
רן ,   פתח תקוה   (22.08.07)
כמובן שSEO הוא יותר מורכב ממה שמוצג בכתבה אבל הכתבה עושה שירות יפה ומסבירה מצויין כמה עקרונות אלמנטריים. SEO טוב מתחיל בתוכן ובאתר איכותי. אם האתר שלך נבנה על ידי הילד של השכן או באיזו חלטורה אחרת, אז אין כמעט סיכוי להגיע גבוה בתוצאות. הסוד הוא בתוכן טוב שמתעדכן תכופות, מבנה נכון של אתר ובטכניקות SEO.
27. מקור לקידום בשיטות "כובע לבן"
דן ,   ראשל"צ   (22.08.07)
הרבה מאוד חברות ויחידים משתמשים בשיטות פסולות לקידום האתר. גם אני עשיתי את זה ונפלו לי כמה אתרים שהשקעתי בהם המון. בזמן האחרון אני שואב הרבה מידע מ: http://www.seology.co.il/ שם מוסבר איך לקדם את האתר בשיטות טהורות, "כובע לבן" מה שנקרא.
28. כתבה מושקעת ואיכותית
יוד בוצר ,   חיפה   (22.08.07)
כתבה שפשוט מפשטת את הרעיון, כך שכל בעלי האתרים יבינו מי נגד מי, מה ולמה ? יום טוב, יוד בוצר. שיווק באינטרנט וקידום אתרים. http://www.yud.co.il
29. מה שחשוב בעיקר היא הכותרת TITLE
שי ,   פתח תקוה   (22.08.07)
מניסיון שלנו, הדבר שמשפיע הכי הרבה היא הכותרת ולאחר מכן הפניות לאתר מאתרים אחרים. http://www.jbclock.com http://www.jbstore.co.il
30. SEO
ירון ,   תל אביב   (22.08.07)
כתבה יפה, כמה דברים חשובים: 1. SEM הינו תחום התמחות שונה אשר כולל בתוכו SEO שדורש התמחות ספציפית. 2. למרות שבניית אתר אינטרנט עם תכנים רלוונטיים ורבים הינו אבן הבסיס ל- SEO, דרושים מאמצים וידע ברמת קוד האתר. 3. עובדה: קישורים מאתרים בינוניים בהחלט עוזרים. 4. למרות שחברות המספקות SEO צצות כמו פטריות אחרי הגשם, רובן אינן מקצועיות, חשוב לחקור היטב את תוצאות הקידום של חברה מסוג זה. שוקי סחטיין עליך (זוכר אותך עוד מאנשים ומחשבים-PC MEDIA..) :-)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה