דיגיטל  אינטרנט
הבלוגים העסקיים בישראל - הצלחה חלקית בלבד. דעה
יובל דרור
פורסם: 06.12.07, 09:33
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות ב-20 דיונים
1. בשביל בלוג עסקי לא צריך חברת פרסום
דוד   (06.12.07)
בשביל בלוג עסקי צריך מתכנת שיצור את הבלוג וזהו. אם הבלוג לא מנוהל ע"י העובדים או נציג שלהם אז אין מה לדבר. חבל שיש הרבה מאוד חברות ששופכות כסף על חברות פרסום ש"מנהלות" להם בלוגים
2. משה פרץ, מקדולנד'ס, Y&R
לירון הרצוג   (06.12.07)
מאיזו בחינה הוא מוצלח? כי כתב אותו משה פרץ? הצלחה היא להביא קורא הדיוט לקרוא את הבלוג שלו, לא שמי שגם ככה מעוניין לקרוא אותו יכנס לבלוג. הרי בשביל זה יש פרסומים של הפירמה שלהם. זה בזבוז כסף אם הם לא מושכים את הקהל הרחב יותר מכמה אנשי ראיית חשבון. מקבלוג הוא כשלון, בפירוש ומבלי לחשוב פעמיים! איך חברה כמו מק' שיש לה בלוגים מעולים בחו"ל אפשרה לדבר כזה לייצג אותה. TBWA נותנים פה מוצר פגום ללקוח שמוציא שם רע למק'. חבל שכותב הכתבה לא נותן פה קרדיטים, לטוב ולרע לחברות שהעלו את הבלוגים הללו. אני הייתי מציין את הבלוג של Y&R. הוא אמנם לא שיווקי או יח"צני אבל הוא עושה את העבודה ומנוהל טוב. צריך לשפר את העיצוב ( בתור חברת פרסום הם צריכים לדעת את זה), אבל התכנים שם מעניינים ומזכירים קצת את הבלוג של חברת הפרסום ההולנדית W+K http://wkcoffeebar.blogspot.com
3. נו באמת
דנה ,   תל-אביב   (06.12.07)
קסלמן וקסלמן מול מקדונלד וטיב-טעם? אלו שתי חברות שסובלות מהפגזה גרעינית. נכנסתי לבלוג של מקדונלדס והם דווקא כן העלו בתגובות שלהם דברים שליליים לאלה שכתבו עלהם. נכנסתי לבלוג של טיב-טעם-וואו מוזר הקטע שהם כתבו על כולבטוק - אורן פרנק?????
4. הבלוג של מקדונלדס חמוד
adilev ,   רעננה   (06.12.07)
הם עוד צריכים להשתפר אבל הסתכלתי על התגובות של הבלוג ויש שם תגובות איומות על מקדולנדס שהם לא פחדו לפרסם וזה מאוד מרשים בעייני. לגבי Y&R אני מסכימה הבלוג שלהם חביב מאוד.
5. נכנסתי לבלוג של מקדונלדס
תמי שטיין ,   נתניה   (06.12.07)
הוא לא כל כך מעניין (הוא אפילו די משעמם והכתיבה לא מדהימה). אבל הייתי המומה מהתגובות שהם הסכימו לפרסם. וואוו. יש שם תגובות נאצה דוחות. והאומץ שלהם מאוד מרשים. אני מקווה שהם ישפרו את הבלוג
6. עובר כבדיחה?בין מי למי?
טל.פ   (06.12.07)
זו המצאה נכון?או הקנטה נכון? כי אני לא שמעתי על כך שהבלוג של מקדולנדס עובר כבדיחה. דרך אגב הוא חינני והבנתי שהוא עדין בגרסת בטא ולכן הוא עדין בהרצה. אבל רק כבדיחה זו השמצה. ולהשמיץ זה לא יפה
7. טראקבאק
מרק ק.   (06.12.07)
מאחר שבחברת בלינק שמפעילה את הבלוג של טיב טעם ומשה פרץ עובד מכר של יובל דרור, לא היה מזיק קצת גילוי נאות. ובכלל האם הצורה בה הבלוגים נשפטים פה היא הדרך הנכונה לשפוט אותם. קשקשתי על זה קצת פה http://marksw.com/wordpress/?p=457
8. טל פורקוש (תגובה 6)
אחד שמבין ,   קצת יותר מאחרים   (06.12.07)
את לא עובדת במקרה ב-TBWA ועושה את הבלוג של מקדונלד'ס? הבנת שהוא בגרסת בטא? אם את לא יודעת באיזו גרסא הוא אז מי ידע? אגב, לבלוג לא עושים הרצה או בטא או איך שלא תכני את המקבלוג הזה. פשוט מעלים אותו כמו שרוצים שהוא יופיע. מעניין אם הלקוח שלכם יודע שהוא קיבל בלוג בהרצה...
9. תגובות 4,5,6 של אותה מגיבה
חנן כהן ,   בית שמש   (06.12.07)
הפרטים כאן http://webster.co.il/2007/12/06
10. רשום בטא בתמונה - מס 8!
גיל   (06.12.07)
תעיין בכתבה קצת לפני שאתה מבין קצת יותר מאחרים
11. הטקסטים בבלוג של מקדונלדס נכתבו על ידי סובייטים? סובייטים!?!
ולדימיר פוטין ,   מוסקבה, רוסיה   (06.12.07)
"האם הקורא הממוצע יאמין שאת הטקסטים האלו, שכאילו ונכתבו על ידי משרד התעמולה הסובייטי, כתבה צרכנית תמימה שבאופן פלאי מצאה דרך לפרסם את הטקסט שלה בבלוג של החברה?" לא ידעתי שמקדונלד'ס נותנים למשרדי תעמולה סובייטים לכתוב בבלוג שלהם...
12. ל-11, זה סוד ידוע
בורגרקינג בכלל   (06.12.07)
שמקדונלדס, התאגיד העצום מהמדינה הקפיטלסטית ביותר בעולם, נשלטת בכלל על ידי אוליגרכים רוסים. לא ידעת?
13. אפרופו מקדונלדס, בלוגים ופרסום
מרמיט   (06.12.07)
אחד הבלוגים הפופולריים בישראבלוג התמסר בהתלהבות לפרסום "סמוי", כולל תצלומים חוזרים ונשנים של בעל הבלוג בבגדים של חברה מסוימת ואפילו "סיטקום" שמופיע בפליקס של תפוז, מתרחש באורח פלא במקדונלדס וכולל (באחד הפרקים לפחות) הופעת אורח נכבדת של המוצר האחרון שהרשת מנסה לדחוף. אבל היות שהאינטרנט הוא שיחה, כבר הופיע בבלוגים הפעילים בלוג-נגד שחשף את העניין. דינמי, העסק הזה.
14. trading words for pagerank
yaron   (06.12.07)
The only reason companies are using blogs is to raise their pagerank so that they apper higher on the search hits' list. Unfortunetely, it has nothing to do with "communicating with the customers". The only reason why they should talk to the customers is to get them on the blog, increase the number of "real links, and thus raise pagerank"
15. מי כותב את משה פרץ?
עייייייוני   (06.12.07)
מי כותב לו את הטקסטים? אילו מילים, ממש ביאליק. למה לא שמים את הטלפון שם במקרה ונערות במצוקה יצטרכו את שירותיו החשבונאיים?
16. לגבי תגובה 9
יוסי ,   ראשל"צ   (06.12.07)
אם זו שכותבת את הבלוג של מקדונלדס כותבת כאן תגובות במספר שמות בדויים, מעניין כמה מהתגובות שמופיעות בבלוג של מקדונלדס נכתבות גם הן ע"י אותה בחורה...
17. יובל, הארגונים בישראל מבינים די טוב מה הם צריכים ולא צריכים
גיל   (06.12.07)
בלוג למשל, זה לא דבר שהם ממש צריכים לפתוח כי ישראל זה לא אמריקנה, וישראלי, אם מאכילים אותו חרא אז בד"כ אין לו יותר מחצי ברירה אחרת, ואחרי שהוא יכעס יום יומיים הוא יחזור לקנות באותו העסק שמכר לו חרא שלשום, בעוד שלאמריקאי יש חמש או שש ברירות אחרות טובות לא פחות ואחרי שתמכור לו חרא לא תראה אותו לפחות כמה שנים טובות. ואם נהיה גם טיפ טיפה כנים עם עצמנו, הלקוח הישראלי עם כוח הקניה המוגבל שלו וכח הויכוח הבלתי נלאה שלו, גם לא מצדיק שבעלי העסקים יתאמצו יותר מדי בכוון שלו. בידידות, (ולא אל תפתחו בלוג על שמי)
18. תגובה 9 , תבינו עד כמה השקרנים פורחים ברשת.
uds ,   תל אביב   (09.12.07)
19. אולי הגיע הזמן
טלילה יודפעת   (30.03.08)
אולי באמת הגיעה הזמן שהציבור פשוט יחרים את מקדונלדס * אוכל מגעיל נוטף שמן * חרא של יחס לעובדים * המון כסף בשביל קציץ בשר ושתייה
20. הבלוג של מקדונלדס מגעיל
גיא   (28.05.08)
אני חייב להודות שעבדתי במטה של החברה לפני מספר שנים, אוסף השטויות שיש בבלוג גורם לי לגיחוך , " חווית העבודה " במקשקר זכורה לי כנוראית ביותר , מעולם לא עבדתי בחברה שהמשאב האנושי שלה כול מדוכא וחסר מוטיבציה וההסבר לכך פשוט יחס מהגרועים ביותר שעובד יכול לקבל מהמעביד שלו בעטיפה של נחמדות " כי אצלנו הכול מעולה " השפלה יום יומית , לא פלא שלקחתי את עצמי ועזבתי בהקדם האפשרי אני ממליץ לכם ללכת לעבוד במקום אחר רק לא מקדונלדס !!!!
חזרה לכתבה