צרכנות  תביעות קטנות
הפלזמה התקלקלה, וניופאן תשלם ערכה של חדשה
PsakDin.co.il
פורסם: 25.02.08, 12:34
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות ב-62 דיונים
1. מקווה שיבינו את הלקח
madog   (25.02.08)
ויציגו אמנת שירות כיאה לאחת החברות הגדולות בתחום ולא יתנהגו כמנהג חברות בעולם השליש.הגיע הזמן שתבינו שבטווח הארוך שירות מכניס הרבה כסף ומחזק את המותג בצורה משמעותית.
2. גם לי קרה מקרה זהה איתם
נפגע נוסף   (25.02.08)
הטלויזיה הוחלפה לחדשה
3. ואני חשבתי שניופאן קבלו את פרס השירות???
בני ,   חיפה   (25.02.08)
4. כמה שלמו על הישנה?
מאור ,   בת ים   (25.02.08)
חבל שהושפטת לא כתבה בפסק הדין. בטח פי שניים. היום המחירים כ"כ ירדו...
5. גם אני נפלתי,למי שעומד לקנות פלזמה.
לקוח דפוק ,   אי שם פה בסביבה   (25.02.08)
קניתי טושיבה 42 אינצ ואחרי חודשיים התחילו להופיע נקודות צבעוניות על המסך.לקחו לי את הטלויזיה לחודשיים תיקון והחזירו אותה עם מכה מכוערת בפח האחורי.רק אחרי הרבה ריבים עם ניופאן הם הסכימו להחליף לי את המכשיר ועכשיו שנה אחרי התחילה אותה בעיה שוב ואין לי כוח לסרט הזה שוב.הצילוווווו,לא לגעת בטושיבה,הכל פרסומת ורוח.
6. קונים את הדגם הכי פשוט באיכות טובה ולא יותר
סתם אחד   (25.02.08)
משלמים מחיר מגוחך ויודעים שמחליפים כעבור שנה.-שנתיים. ראו DVD. ה-DVD הראשון שלנו היה מותג יוקרתי שעלה הון תועפות. לאחר מכן, כל שנה מחליפים ל-DVD הכי פשוט. יותר זול, יותר טוב, ואתה מרוויח עדכון טכנולוגי.
7. ניופאן - שמות גדולים אחריות. אחריות גדולה
ש.ל. ,   צפון   (25.02.08)
כן - זה מה שכתוב צמוד ללוגו, באתר החברה. כנסו לאתר ותגיעו לאמנת השירות המפוארת של חברה שזכתה בפרס מצויינות השירות של המרכז הישראלי לניהול - פרס יוקרתי. המקרה הזה מלמד שברגע האמת לא עזר הפרס ולא אמנת השירות המפוארת שהמילה אכפתיות וליווי לכל אורך הדרך מלוות אותה לכל אורכה. כמה חבל שהדבר קורה לחברה מהמובילות בישראל עם שפע של מותגי איכות הראויים לייצוג הכי טוב שיש. נשמח לקרוא את תגובת החברה כאן בטוקבקים, בלי סיפורים - אמת קצרה שלוקחת אחריות ומודה שהטיפול במקרה הזה שלומיאלי ומביך.
8. דווקא מאוד לא מתאים לניופאן אבל תמיד יש הפתעות גם אצלי
שי   (25.02.08)
טלוויזיה טושיבה התקלקלה לאחר הקניה לאחר דין ודברים עם מנהל השרות הטלוויזיה הוחלפה בחדשה דגם חדיש יותר
9. לא יודע איך ניופאן מתגאים בפרס השירות ונותנים שירות של שכונה
יובל ,   רעננה   (25.02.08)
10. יש לי פלזמה טושיבה וגם לי הם לא מצליחים לתקן
ליאת ,   ת"א   (25.02.08)
11. ניופאן מלכלכים על השירות של הייבוא המקביל והם יותר גרועים
מלמד, א   (25.02.08)
12. משתלם לחברות להמשיך להתעלל בלקוחות - מקסימום הם
(25.02.08)
ישלמו את המינימום... מה עם עוגמת נפש? מה עם הרתעה? אם היו משלמים גם פיצוי כבד או קנס למשרד התמת(אולי קנס לתמ"ת ידליק אותם) אז היו נמנעים ממקרים כאלה בעתיד
13. ניופאן הוגנים למדי...יחסית לחברות אחרות
גיל   (25.02.08)
האמת היו לי כמה עסקאות עם ניופאן וכשהיו בעיות הם היו הוגנים וגם פיצו אותי. כשקניתי טושיבה מסקאל דיוטי פרי,הסתבר שהדגם כבר לא היה ביצור.סקאל סתם העבירו אותי לניופאן למרות שזאת הייתה אשמתם שהם מכרו לי מוצר שידעו שלא מיוצר יותר.זה בטח אפילו לא חוקי או משהו. אבל ניופאן דאגו להביא לי את הדגם הבא בלי שום תוספת מחיר ברגע שהוא הגיע לארץ(לצערי כעבור חודש מהקניה). היו לי איתם בעיות אחרות בפעמים אחרות, אבל הן תמיד נגמרו כשניופאן יוצאים בסדר איתי. אולי פשוט היה לי מזל...
14. " לא הוכח שהיה כשל מהותי במוצר שסופק"?
הישיש ,   גבעתיים   (25.02.08)
איזה שופטת מרחפת... הטיוי לא עובדת...
15. גם להורים שלי הם מיררו את החיים, זה לא שירות!!!
Yuval   (25.02.08)
16. לא כדאי לניופאן להגיע להחלטות שרות כאלו הפועלות כבומרנג נגדם
היה להם שם טוב..   (25.02.08)
17. מי קונה מרנץ??!!!!
אנונימי-עובד ניופאן ,   ת"א   (25.02.08)
מוצר מדבקה,ראה ערך פיילוט,גרונדיג. מאחורי המוצר מסתתר מפעל סיני או קוראני שאין לו שום קשר למרנץ המקורי!
18. מתי יבינו בחברות שיותר כדאי לקוחות מרוצים מאשר לתת חינם
פרסום שלילי   (25.02.08)
TV ומכשירים אחרים לתכניות טלביזיה?? אתם מוכנים לתת חינם מכשירים לכל מיני סלבס ולכל מיני צרכים אחרים, כאילו זה לפרסום. אבל אם תחליפו מכשיר או שניים ללקוחות לא מרוצים - תשיגו יותר פרסום מאשר מכל אוכלי החינם.
19. פגוע נוסף של שירות ניופאן
א ש   (25.02.08)
במשך כחצי שנה לא הצליחו לתקן לי את ה LCD שירות מתחת לכל ביקורת
20. לדעתי השירות של ניופאן בהחלט הולם
(25.02.08)
21. גם לי זה קרה עם מצלמת וידאו דיגיטלית.
אלי ,   צפון   (25.02.08)
שלחתי את המצלמה לתיקון 3 פעמים והיא חזרה מקולקלת באותה התקלה בדיוק. בכל הפעמים שלחתי את המצלמה עם מכתב שמסביר איך לשחזר את התקלה, הסבר לילדים בכיתה א, המוגבלים האלו לא הצליחו לתקן וטענו שצריך קלטת חדשה וכל מיני תירוצים. אחרי שלושה חודשים המצלמה תוקנה. חבל שלא הגשתי תביעה בביהמ"ש. ביזיון
22. סה"כ הם ממש בסדר
אריק ,   פ"ת   (25.02.08)
היו לי כמה מקרים בהם נזקקתי לשרות שלהם ואפילו בכמה מקרים יחסית חריגים שלרוב נופלים בין הכסאות, והם תמיד יצאו בסדר, לעיתים זה דרש מעט טלפונים, אך סה"כ הם ממש בסדר. והם גם יודעים להתנצל ולפצות כשצריך, גם על דברים ממש פעוטים.
23. קבלתי טושיבה לסידי משומש מניופאן, תקראו את התוכן
א ,   פתח תקוה   (25.02.08)
קניתי טושיבה לסידי מחנות בתל אביב. הטלויזיה סופקה על ידי החנות ממחסן של ניופאן. כשקיבלתי אותה כל הסימנים הראו שהטלויזיה לא חדשה. בברור עם ניופאן הואושר לי כי הטלויזיה יצא מהמחסן שלהם ביום שקבלתי אותה. למרות התקשרויות רבות עם ניופאן ואפילו שהוכחתי להם שהטלויזיה אינה חדשה, הם לא הסכימו להחליף לי אותה לחדשה. לאחר מספר חודשים הייתה תקלה במסך והטלויזיה נלקחה לתיקון. ניופאן עושה הרבה רוח לצילצולים שהם הכי אמינים וטובים בשרות, אך המציאות מראה אחרת, ראו הוזהרתם.
24. כעובד לשעבר ומקורב להנהלה,
עמוס ,   תל אביב   (25.02.08)
בחברת "ניופאן"משקיעים משאבים רבים ,יותר מכל חברה אחרת לטובת השרות,והלקוחות,לכן עלי לציין כי הכתבה מגמתית ויש בה טעם נפגם...
25. 200 שקלים הוצאות משפט ??
(25.02.08)
בושה. פשוט בושה.
26. יצאו בזול ניופאן, היו צריכים לחטוף גם על אובדן זמן ועוגמתנפש
אביר ,   ירושלים   (25.02.08)
27. ניופאן מתברר שם גדול אבל אחריות שווה לתחת - טוב לדעת עכשיו
אזרח .   (25.02.08)
28. הלוואי ונותני שירות אחרים ילמדו
אורז11   (25.02.08)
מניופאן איך לתת שירות. תמיד יהיה לקוח לא מרוצה כזה או אחר אבל ניופאן תמיד שמו את השירות במקום הראשון וזו הסיבה שהם היום מס' 1 באלקטרוניקה בידורית... ולא... אני לא עובדעבור ואין לי כל קשר לניופאן פרט לעובדה שאני כמעט תמיד אעדיף מוצרים שלהם על המתחרים רק בגלל השירות !
29. יש ליצור מערכת של הרתעה אפקטיבית כנגד החברות!
בן ,   מרכז   (25.02.08)
אנשים קונים טלוויזיות יקרות במיטב כספם! לא ייתכן שאחרי הקנייה, החברות תתייחסנה לקונים כאל "בני ערובה" שאין להתחשב בהם יותר (שכן הם כבר קנו את המוצר הפגום)... יש לפרסם בכלי התקשורת, במדורי הצרכנות, שמות מותגים שמתקלקלים מהר ולעיתים תכופות, את אופן הטיפול של החברות בציבור הלקוחות הפגוע ואת פיסקי הדין של בתי המשפט! בתי המשפט צריכים להטיל על חברות שמוכרות מוצרים פגומים, המתקלקלים מהר ו/או לעיתים תכופות, עונשים כבדים שיהוו הרתעה אפקטיבית כנגד החברות! יש להטיל על חברות שכאלה גם קנסות כבדים בגין "עוגמת נפש"!
30. פסק דין נכון. אבל השרות של ניופאן דווקא בסדר בדרך כלל
yud   (25.02.08)
אני תבעתי בטול עיסקה בגין רכישת מחשב נייד, עם אחריות ל-3 שנים, שהתקלקל חודשיים לפני תום האחריות. החברה (אלדור) החזיקה אותו חודשיים במעבדה, לא הצליחו לתקן, ולפתע דרשו ממני לשלם בעד התקון (כי אין אחריות). תבעתי "בטול עיסקה" בתביעות קטנות, וזכיתי ! אמנם קבלתי ערך של מחשב יד שניה בן 3 שנים ולא ערך של מחשב חדש, אבל אפשר להבין את השופטת
תגובות נוספות
חזרה לכתבה