צרכנות  תביעות קטנות
הספות הפגומות של ביתילי
PsakDin.co.il
פורסם: 09.03.08, 06:45
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות ב-62 דיונים
1. היא הוציאה מכיסה 9500. למה מחזירים רק 6000?
ענת   (09.03.08)
היא איבדה בדרך 3500 ללא עוול בכפה. זה שביתילי לקחו אחריות, לא משנה את העובדה שהם מכרו לה ספות פגומות. היא "נפלה" איתם 4 פעמים וצריך היה להחזיר לה את כ-ל כספה!
2. מעניין מה היה פסק הדין אם השופטת היתה קונה את הספה
ז ,   ש   (09.03.08)
למה לא להחזיר את כל הכסף? ברור שביתילי מכרה מוצר באיכות ירודה, למה הקונה צריכה להישאר קשורה אל ביתילי או להפסיד 3500 ש"ח?
3. גם לי התקלפו ספות מעור שקניתי בביתי לי
רונית   (09.03.08)
גם אני וגם אחותי קנינו בהפרש של שנה ספות מעור מביתילי, הספות דהו והכל מתקלף, ממש גועל נפש. חבל שגם אני לא טרחתי לתבוע אותם. צוחקים עלינו בעיינים.
4. עוד מוצר איכות מהרשות!!!!
אלק רהיטים מאיטליה!!   (09.03.08)
שקרנים ממדרגה ראשונה זה לא המקרה הראשון ובטח גם לא האחרון.....
5. באמריקה החזר כספי מיידי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(09.03.08)
באמריקה החזר כספי מיידי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! על כזה דבר!!! רק הקומבינה הישראאלית!!!!! והשופטים החסרי השכלה האלו פוסקים על פסק דין כזה!! רק במדינת ישראל!!!!!!
6. בושה לבית המשפט - מעודדים חברות להונות לקוחות
לקוח ,   מאוכזב   (09.03.08)
במקום לחייב החזר כספי מלא כולל פיצוי על כך שחיבו את הלקוח להגיע לבית המשפט
7. ספות מקרטון.
בוריס ,   חיפה   (09.03.08)
גם אני נתקלתי במקרה בו השתמשו בקרטון בספה האמורה להיות מעץ בלבד. שלא יעבדו עליכם.
8. פסק דין מטונף
(09.03.08)
כרגעל אצלנו. רחמים על עשירים.
9. גם להורים שלי החליפו
אור   (09.03.08)
את הספה בגלל קילופים בעור, ובפעם השנייה שקרה לאחר שנה בערך הם לא הסכימו. מאז כל המשפחה לא קונה מהם!!!!!!
10. משהו מריח לא טוב
נחמיה ,   ראשל"צ   (09.03.08)
השופטת קבעה בעצם שביתילי מכרה מוצר פגום ולכן עליה לפסוק על החזר כספי מלא ללקוחה (לא זיכוי), כיוון שאין כל הגיון בלחייב את הלקוחה להוציא עוד 9500 ש"ח בקניות בביתילי (את הסלון היא ודאי תקנה במקום אחר). פסק הדין נראה מאוד תמוה ועולים ממנו מיני הרהורים ביחס לשופטת. הכרחי לדעתי לערער על פסק הדין (ובמידה ולא ניתן לעשות זאת כי הענין נדון בבימ"ש לתביעות קטנות, אז להגיש תביעה לבימ"ש שלום). ושיהיה בהצלחה!
11. בזמנו ביתלי קנו את הסחורה מבידייה
ח.ר   (09.03.08)
כנראה שיש להם מקורות אחרים כאלה ולכן התוצאה.
12. ספות ביתילי
יודע דבר   (09.03.08)
הסחורה פגומה וזה ידוע גם להנהלה
13. זהירות ! תולעי עץ
נדב ,   אשדוד   (09.03.08)
רהיט יקר ואיכותי(?) הגיע עם תולעי עץ. לא להאמין להם!!! העדיפו לספר סיפורים לטרטר בלך ושוב ולהתכחש לאחריותם. נשארתי עם חורים ותעלות...אם הייתי קונה בעזה האיכות היתה יותר גבוהה.
14. כולם תוקפים סתם את בית המשפט
(09.03.08)
אם הלקוחה מקבלת זיכוי - היא יכולה לקנות מוצר זהה אחר. אם פיצוי כספי אז עדיין יש לה מוצר פגום דהוי. בית המשפט לא נועד לעשיית רווח.
15. ביתלי
עופר ,   ת"א   (09.03.08)
חלק לא מבוטל ממוצרי הרשת נירכש מייצרנים בארץ ולכן,חשוב מאוד לוודא בהזמנה מאיפה נירכש או מיובא המוצר.לפני שנים קניתי מהם סלון ולתדהמתי מצאתי את אותו הסלון בחנות הממוקמת מספר רחובות מחנות הרשת.התברר לי שזו החנות של היצרן!!!!!
16. גם המנורות שלהם פגומות
קניתי בביתילי ,   ראשון לציון   (09.03.08)
קניתי מהם לפני כמה חודשים מנורה עומדת לסלון, כשהיא הגיעה בדקתי אותה במחסן שלהם והיא כבר הראתה סימני קילוף. סרבתי לקחת אותה, והם הביאו לי אחת אחרת שגם היא התקלפה. בסוף ביטלתי איתם את העסקה והם החזירו לי אחרי חודשיים את הכסף. מבלי אפילו לנסות להתנצל שהם ניסו למכור לי מוצר פגום. לפי הכתבה פה זו כנראה שיטה אצלהם.
17. פס"ד אומלל ביותר. למה רק פיצוי חלקי???
(09.03.08)
לא זאת בלבד שמגיע ללקוחה פיצוי מלא, מגיע לה גם תוספת על הטרחה ועוגמת הנפש. כרגיל, השופטים מוכיחים עוד פעם שאינם ראויים למעמדם.
18. רק בישראל !
דו ,   תל אביב   (09.03.08)
אתה קורא ולא מאמין לטמטום של השופטת ! ביתילי כבר מזמן נראית רשת לא רלונטית . לא ידעתי שהם גם הולכים ראש בראש עם הלקוחות . פרסומים כאלה יחסלו אותם, זו תקוותי !!
19. לא חדש
Madama ,   center   (09.03.08)
זה לא חדש. בן דודי גם קנה שם ספות 3+2 מעור לא מזמן. וגם מאותה סיבה החליפו לו אחרי כמה חודשים....
20. לא לקנות מוצרים בביתלי
(09.03.08)
קניתי שטיח שמוערך ב 7000 שקלים אחרי חודש התחיל השטיח להיפרם, רק החזרה שלי לסניף במודיעין וצעקות איומות תוך כדי הברחת לקוחות גרמה להם להחזיר לי את הכסף, הבדיחה היא שהם הציעו לי שטיח אחר שמיד גיליתי שגם הוא פרום לא יאומן שיא החוצפה
21. גם אני מנפגעי ביתילי
ג   (09.03.08)
את שתי הכורסאות קיבלתי כשהן לא באותו הגובה ואת הכרית המעוותת בספה אמרו לי שאפשר לסדר ע'י הפיכתה של הספה על הראש.... אחלה שירות!!!!!!!!!!
22. "תביעות קטנות" רק מראית עין טובת הצרכן
נשאר צרחנות   (09.03.08)
אין פיצוי בסיסי. אין פיצוי אמיתי - זמן מבוזבז, נסיעות, טלפונים, עצבים. אין עונש ללסוחרים שעושים קופה בדרכים נלוזות. אין הרתעה לתחמנים. לדוגמה במקרה זה, אם מתוך 50 ספות שהם מכרו, 1 זכתה בלעג לרש של "תביעות קטנות", 3 רק התבכינו שגם להם היתה אותה תקלה (ותביעות קטנות לא ממריץ גדול שיטורטרו עוד), אז יש להם רווח עצום על הזבל שמכרו. אם היו מקבלים עונש ראוי - אולי היה כדאי לרבים להכנס לתהליך, והסוחר היה חושב פעמים. ועוד לא נגענו בבעיה הכאובה של ה3,4 "אגודות" לצרכנים הדמיקולו שבארץ.
23. רק אידיוט קונה ברשת ביתי לי הכוונה..
עמיל מכס   (09.03.08)
של הרשת היא שביתך/ביתכם להם ביתי לי עלק ועוד משהו הם לא קונית רהיטים באיטליה ובוודאי לא ספות יכול להיות שבדרך האוניה חונה בגיאטרו (נמל באיטליה)
24. מס' 5 ,מס 6 ,מס 10 ותומכיהם צודקים
יוסי וולברג ,   ירושלים   (09.03.08)
אכן באקרובטיקה ישראאלית כדברי מספר 5 ,הקורבן יוצא התוקפן. מכיר על בשרי (אומנם בנושא אחר) את תמיכת בית המשפט בחברות גדולות ולא בצדק וגם צודק 8 בכותרת שלו. כנסו לבלוג שלי (מיקרה אמיתי): http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1175079 אה-כן. דבר חשוב לסיום: ההפסד שקרה לי היה מול אותה שופטת.
25. מס 18 ,אני הפסדתי אצל אותה שופטת.
אחד שהפסיד שלא בצדק. ,   ירושלים   (09.03.08)
יש לי המון מה לאמר... המעצבן בין היתר שכשאני הפסדתי פירסמו את שמי המלא (לא הסתפקו רק ב"תובע" וב"לקוח" ). מעניין שYNET נוהגת לפרסם שמות משפחה ושמות פרטיים של מפסידים ולא של הזוכים. הבנתם. http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1175079. נכון שע"י לחיצה על האיקון "פסק דין" יהיה פרוט של השם המלא של התובעת,אך אצלי כמפסיד (שלא בצדק אצל אותה שופטת!!) היה פרוט מלא של שמי בכתבה עצמה .
26. היינו בביתילי לבחור ספה וברחנו כל עד נפשנו בנו
(09.03.08)
27. שופטות בישראל,לאן?
מייקי שילון   (09.03.08)
השופטות בישראל- מה קורה להן?
28. השרות לקוחות של ביתילי הוא מצויין!!
טל ,   תל אביב   (09.03.08)
נשמע לי מאוד מוזר כל הסיפור...אני מכירה את ביתילי באופן אישי, וכל הזמן רוכשת מהם ואף פעם לא היתה לי בעיה לא עם המוצרים ולא עם שרות הלקוחות....הם תמיד היו מאוד נחמדים ואדיבים
29. רוב רהיטי ביתילי מיוצרים בסין
תומר ,   רמת השרון   (09.03.08)
בתצוגה הכל נראה יפה כמו באיקאה ואת הפגמים מתחילים לגלות אחרי שנה
30. דווקא אני חושבת אחרת מכם....
ציפי מחדרה   (09.03.08)
בתור צרכנית ברשת רהיטים אחרת שקיבלה יחס משפיל, הנני יכולה רק לקוות שגם אני הייתי מקבלת איזשהו זיכוי ואפשרות לרכוש מוצר אחר ולא אילצו אותה להשאר עם מוצר שלא מוצא חן בעיניה.... לפחות באו לקראת הלקוחה ואיפשרו לה לקבל זיכוי או את כספה חזרה אפילו שמדובר בסכום חלקי - ובואו לא נשכח כי מדובר במוצר שישבו עליו יום יום ושירת אותם כשנתיים!!!!!! אני לא מכירה עוד הרבה חברות כאלה....
תגובות נוספות
חזרה לכתבה