צרכנות  תביעות קטנות
הספות הפגומות של ביתילי
PsakDin.co.il
פורסם: 09.03.08, 06:45
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות ב-62 דיונים
31. אני קונה רהיטים רק בביתילי. מחירים טובים וגם השירות מצוין
ורד ,   רמת גן   (09.03.08)
32. רשת אמינה
סיגלית מראשון   (09.03.08)
אני לקוחה ותיקה של ביתילי מזה שנים ארוכות ומרוצה מאוד מהרהיטים שרכשתי שם. רהיטים המשרתים אותי נאמנה עד היום. אחלה רשת, יש לה גם רהיטים יפים וגם איכותיים.
33. מוצרים איכותיים
ירדנה ,   חולון   (09.03.08)
לפני שנתיים קניתי ספה בביתילי. הספה נראית כאילו קניתי אותה אתמול. אני לא מבינה על מה אתם מדברים בכלל. הקנייה ברשת ביתילי מומלצת בחום!
34. שירות מעולה
מרדכי ,   רמת השרון   (09.03.08)
לביתילי שירות לקוחות מעולה ומוצרים באיכות טובה מאד. אני קונה בחנויות שלהם שנים רבות ותמיד מרוצה !
35. לא קונים שטחים בביתילי
סוזנה ,   נתניה   (09.03.08)
קניתי ב 29/2/08 שטיח ב 9700 ש"ח . אחרי שהבאתי אותו הביתה ושמתי בסלון ,גיליתי פגם - חור קטן (שלא נראה בעין שמסתכלים מלמלה ). למחרת החזרתי את השטיח לחנות , אך ביתילי סירבו לבטל עסקה ולהחזיר כסף .הציעו לי שטיח לא מתאים ויקר יותר שעלי להשלים כסף . אני נאלצת להגיש תביעה .
36. שירות מעולה
ברוריה ,   נתניה   (09.03.08)
מניסיוני עם ביתילי, שירות הלקוחות שלהם מעולה. קניתי שם מס' פעמים בשנים האחרונות ותמיד הייתי מאד שבעת רצון.
37. מפרגנת לביתילי
קטיה ,   הוד השרון   (09.03.08)
אני קניתי בחנות שלהם כמה פעמים , השירות היה אחלה, הרהיטים יפים ומשרתים אותי כבר כמה שנים. המשפחה שלי גם קנתה שם, כולם מרוצים.
38. סלון
קובי ,   ראשון לציון   (09.03.08)
קניתי שם סלון לפני חצי שנה, מרוצה מאד. לא מבין על מה כל הרעש.
39. אולי תעשו פעם כתבת תחקיר על פירלס?
ש.   (10.03.08)
הם מוכרים כבר שנים מוצרים פגומים ומשומשים שהם מרכיבים במעבדה של עצמם ומוכרים כחדש, מכשירים לא תקינים, וכשהם כבר עונים בשירות הלקוחות, הם מפנים למעבדת השירות שלהם את המתלוננים על המוצר "החדש" שקנו שנראה שרוט ומשומש ולא עובד, או מחליפים אותו במקולקל ומשומש אחר. זו חברת נוכלים ורמאים שמחליפה את שמה כל פעם - פירלס, אל-כל, עולם הקולנוע ועוד. הם מוכרים במכירות הפומביות של כל אתרי המכירות באינטרנט. אולי בגלל זה גופי התקשורת שמאחורי האתרים האלה לא תוקפים אותם?
40. טיפול ואחריות לשביעות רצון הלקוח
שירות לקוחות - ביתיל   (10.03.08)
כרשת אמינה אשר הלקוח הנו הנכס העיקרי של חברתינו , אשמח אם תפני למוקד השירות הטלפוני במספר 1700-70-50-70 לטפל בפנייתך לשביעות רצונך . שמי אלעד והטל' הישיר שלי הנו 03-9536430 , ואשמח לטפל בפנייתך באופן אישי בעניין ללא צורך בתביעה משפטית .
41. איטלקי או סיני?
רוזטו   (11.03.08)
הזמנתי סלון 3 + 2 ברוזטו הם אומרים שהסלון מיוצר באיטליה וזמן אספקה 3 חודשים. אבל!!!! אומרים שהם מייצרים בסין או בהונג קונג ולא באיטליה למרות שאמרו כך. למישהו יש תשובה? תודה מראש.
42. עוד לקוח לא מרוצה
(11.03.08)
גם אני רכשתי מהם ספה ותיקנו אותה חמש פעמים והם מסרבים לקחת אחרריות על התקלות.
43. לקוחה מרוצה מאד
גלית ,   חיפה   (12.03.08)
יש להם שירות מעולה אני רואה שאפילו מנהל שירות הלקוחות שלהם מפרסם טלפון ישיר ומביע נכונות לטפל בתקלות. לי יש איתם ניסיון חיובי ביותר מזה שנים רבות.
44. גם אני נפלתי...
לקוח מאוכזב ,   רעננה   (25.03.08)
רכשתי פינת אוכל מביתילי וקיבלתי מוצר פגום. עברו ארבעה חודשים ועדיין לא הוחלף לי השולחן. אני גם מתכוון לתבוע אותם. המלצה שלי - לא להתפתות ולקנות מהם. החנויות שלהם מרשימות אבל הזהרו- זאת מלכודת.
45. ספה שהייתה אין ספור פעמים בתיקון
מירי ,   קרית חיים   (06.04.08)
אני ממש מזדהה עם זה אני רודפת אחריהם כבר למעלה מ - 3 שנים על ספה דפוקה שהם מכרו לי אני הולכת לתבוע אותם ולקבל אצ המגיע לי כל מי שיעבור דרכי אני לא ממליצה להם לקנות שם
46. הריפוד התפורר והשירות על הפנים
ענבל ,   גבעתיים   (14.12.08)
קניתי ספה, תוך חודשיים הריפוד התפורר באחת הכריות. בשרות הסכימו לרפד מחדש רק את הכרית הזו (בגוון כמובן קצת שונה). לאחר מאבקים ריפדו מחדש את כל החלק העליון. אבל גם זה התפורר מהר מאד...
47. למה לעשות ככה למה לי מגיע
עדינה ,   מעלה אדומים   (15.12.08)
שילמתי את כל הכסף אומרים האוניה לא מגיעה היגעה סוף סוף נחזור להגיד לך מתי יגיע הסלון את כל כספי הוצאתי שלמתי במזומן למה למה זה ככה. הבעל שלי כועס עלי במיוחד למה נבטל כבר היה יכול להיות לנו סלון למה זה מגיע לי למה תעמדו בכבוד מולנו ותגידו האוניה לא הגיע לא לשקר למה רכשתי את הסלון לפני חודשים כל שבוע מתקשרת מה קורה ואז מסבנים אותי מסובבים אותי, ואז בעלי אומר לי אמרתי לך תקני מהר משם , ותראי מה קורה כל יום הירידות האלה על הקניה צק מזומן כל הכסף יצא לפני 15 יום במזומן אבל הסחורה חבל על הזמן מי אני בורג קטן עבורכם אבל לב קטן יש לי עד כמה להכאיב לי תעמדו במילה מנהל יקר תפצה אותי תרשום לי שאתה מתייחס ואוכל לפנות אליך בטלפון בבקשה תענה עדינה
48. הממומה
עדינה ,   מעלה אדומים   (15.12.08)
בסוף מה שכתבי יפורסם לשיקולי המערכת אז כמובן עוד המשך לסבל שלי תודה לכם ביתילי
49. פגם בסלון יוקרתי של ביתילי
חני קדוש ,   צפת   (23.12.08)
זה קןרה במשפחות הכי טובות
50. אילת
שוש   (18.03.09)
ידוע שזה חתול בשק  כולם קונים סחורה זולה ומוכרים אותה ביוקר.
51. ביתלי -כסאות פינת אוכל מסוג לורי פגומים!!!!
דנה ,   קריות   (11.02.09)
גם לי קרה מקרה דומה עם כסאות פינת אוכל מסוג לורי המרופדות בריפוד עור מחיר כל כסא 800 שקל .העור התקלף בכל ששת הכסאות.מבזה ביותר לכסאות במחיר כזה גבוה בחברה שבאותה העת חשבתי שהיא חברה איכותית בעלת מוצרים איכותיים ,עמידים אך התאכזבתי מאוד והפיצוי ש"העניקו" לי לאחר מספר רב של פניות הוא 1600 שקל בלבד זיכוי לקניית כסאות מהרשת .למרות שהבהרתי שוב ושוב שאין ביכולתי להוסיף כסף נוסף למה ששילמתי ולכן אני מעדיפה שיחליפו לי את הכסאות בחדשים אפילו הסקמתי להתפשר על צבעם הם טענו שהכסאות הזלו מהמלאי והפתרון לכך הוא זיכויי שבפועל באמצעותו ניתן לרכוש 2 כסאות. אני בטוחה כי לעולם לא הקנה מהם דבר והם צריכים להתבייש בשרות שהם נותנים וכמובן במוצרים הפגומיים שלהם שנמכרים במחיריים שממש לא באים בקני מידה עם איכותם.בסך הכל אנחנו זוג צעיר שחסך פרוטה לפרוטה על מנת לקנות ריהוט איכותי שיחזיק לשנים רבות וזה הדבר האחרון שאליו ציפינו שאחרי שנתיים דבר כזה יקרה ועוד לאחר שאפילו טרם הספקנו להנות מממנו ולנצלו אני את הלקח שלי למדתי מקווה שגם אתם לא תפלו בפח!!!!מסתבר שחוץ מפרסום הם לא שוים הרבה !!!!!וכן שרות הלקוחות שלהם מתחת לכל ביקורת !!!!
52. שרות לקוחות גרוע
(24.03.09)

שרות לקוחות גרוע ולא נחמד מושכים זמן ולא חוזרים בטלפון ללקוח.

לא מומלץ לעשות עסקים איתם

לקוח מאוכזב

53. אכזבה משירות ביתילי
עפרה גוזלן ,   קרית גת   (15.08.13)
גם אני קניתי מהם סלון .בסך 10,000 ש"ח, האיכות גרועה ביותר כל הצבע מתקלף, והשירות מזלזל רשת גרועה שלא מכבדת את עצמה
54. גם הרהיטים שלהם פגומים
(01.04.14)
שלחו לי את הנגר שלהם והוא טען שככה העץ
55. ריפודים מתקלפים
רחל ,   רמת אפעל   (23.07.14)
קניתי 2 כורסאות שעלו 3400 ש"ח ולאחר תקופת האחריות (מעל שנה) החל ציפוי הריהוט להתקלף ביתילי לא מוכנה לקחת אחריות התוצרת של ביתי לי פגומה ואסור לקנות מהם דבר
56. חבל שלא קראתי את התגובות לפני שקניתי, המוביל הרס את השולחן
טלי ,   צפון   (17.09.14)
57. ריהוט ביתילי
אמיר ,   ת"א   (07.03.16)
גם אני קניתי מבתילי לא מעט וצר לי האיכות ירודה, מתקלף, מתפרק , לא שווה את המחירים.
58. שירות גרוע
גיורא ,   כפר סבא   (29.04.16)
ספה של הסלון התפרקה אחרי 3 שנים שירות גרוע ומזלזל אין הצדקה למחיר הגבוה
59. יחס אלים, מזלזל ופוגעני
בני מרקוביץ ,   דרום   (20.10.16)
שרות ויחס מזעזע בביתלי ברחוב הרצל תא קניתי מספר פרטים ודין המוכר גרר את שולחן שרכשתי תוך שהוא שורט אותו על הריצפה אחר כך גם התנהג באלימות ויצאתי עם שולחן חדש וכבר פגום העברתי תלונה ואני מקווה שמישהו יטפל בה
60. אין עם מי לדבר
אילה ,   מודיעין   (07.11.16)
בקנייה היו נחמדים רק כדי שנקנה, אחר כך לא היה עם מי לדבר. כל הריפוד התפורר. גם בספות וגם וכסאות. אפילו השולחן שנפתח פגום. נותנים רק חצי שנה אחריות. הזהרו!!! חברים טובים שלנו שרכשו נפלו בדיוק כמונו.. אכזבה גדולה!!!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה