צרכנות  תביעות קטנות
הטיסה הוחמצה בגלל שכרטיס הטיסה לא היה ברור
PsakDin.co.il
פורסם: 17.03.08, 06:42
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות ב-21 דיונים
1. עוד פעם השטיח המעופף מה נסגר איתם?
דורה אירליינס   (17.03.08)
2. עוד לא למדתם להיזהר מכנופיית " השטיח המחפף"?
שימי   (17.03.08)
אין פעם שהם לא מטעים / מרמים / פוגעים /מחבלים בנופש ובנופשים התמימים שנקלעו לידיהם . פשטו חפשו חברות אמינות יותר
3. מסכנים
אורית   (17.03.08)
כמה עלה להם עורך הדין, וכל ההוצאות סביב???
4. למה רק 80%
(17.03.08)
מדוע קיבלו החזר של 80% בלבד?
5. כשטסים צ'רטר חייבים להיות ערניים
יעקב   (17.03.08)
כמובן שככל שחברת הצ'רטר איכותית יותר הסיכון לתקלות נמוך יותר. יומיים לפני החזרה חייבים לאשר את הטיסה חזרה כולל וידוא שדה התעופה ושעת היציאה הסופית. חייבים להשאיר להם מספר סלולרי שעובד במדינה בה אתם נמצאים. 10 שעות לפני הטיסה יש לברר שוב את המועד הסופי ליציאה. פעמים רבות ישנן הקדמות מועד המראה של שעתים ויותר. אם הטיסה יוצאת בסופ"ש ו/או אין מענה בטלפון רצוי להגיע לשדה 6 שעות לפני מועד הטיסה המעודכן כדי להספיק את הטיסה במקרה של הקדמה. הנסיון מלמד שגם חברות צ'רטר טובות מקדימות טיסות ללא הודעה מוקדמת והתנאי הזה כלול בתנאי העיסקה.
6. כבר שנים שלא צריך לאשרר טיסה
יוני   (17.03.08)
על מה השופט מדבר? כבר שנים שלא צריך לאשרר טיסה חזרה. בכל הטיסות שלי בלפחות 7 השנים האחרונות לא נדרשתי לאשרר כרטיס טיסה חזרה ומעולם לא הייתה בעיה. סוכן הנסיעות שלי אמר שככה היה נהוג בעבר אבל לא עוד.
7. מי עוד קונה בשטיח ??? חברה של רמאים וגנבים..................
מקס ,   נתניה   (17.03.08)
8. עדיף איסתה מהשטיח...בעצם עדיף כל חברה מהשטיח................
מקס ,   נתניה   (17.03.08)
9. פסק דין שמצדיק ערעור (מצד השטיח המעופף)
מיכאל ,   רעננה   (17.03.08)
התובעים: 1) לא ידעו לקרא את יעד החזרה שהיה כתוב בכרטיסץ 2) לא אשררו את מועד חזרתם. ולאחר כל זאת עוד באים ותובעים. אמנם השטיח המעופף לא ידועים בעודף ארגון וסדר (מנסיוני כנוסע אתם) אלא שהפעם התביעה באמת מופרכת. ולא, אינני עובד או מגיב מטעם השטיח המעופף.
10. מקס נתניה-נכון שאתה עובד לשעבר של השטיח???????.
(17.03.08)
ועדיין ממורמר שאתה כבר לא?????????? אחת שעוקבת :-)
11. למקס
שרית ,   בת ים   (17.03.08)
מקס למה אתה מתחבא מאחרי השם שלך תמיד עם תגובות ארסיות תיקרא טוב מה אמר השופט - אילו היו מאשרים את הטיסה הם הדברים היו מתבהרים לא בהכל אשמים חברת השקרנים והרמאים- הנוסעים במקרה אשמים ומנסים לסחוט כמה שיותר ואתה מקס תחשוף את עצמך
12. מי שהולך לישון עם כלב שלא..
סוכן נסיעות ,   תל אביב   (17.03.08)
יתפלא שהוא קם עם פרעושים....אגב הכלב הוא הצ'רטר
13. ל -8
מקס נורדאו ,   באר שבע   (17.03.08)
טמבל..איסתא זה משרד נסיעות והשטיח זה סיטונאי...הבנת מקס הזועם בדרכים
14. תגובה ל4
(17.03.08)
בכתבה כתוב בבירור שהתובעים תרמו לתקלה בכך שלא אישררו את הטיסה לכן רק 80%
15. אפשר לחשוב שכרטיסי הטיסה הברורים הם תמיד ברורים.
יוסי וולברג ,   ירושלים   (17.03.08)
חבל שלי היה ביש מזל עם שפיטה לא הוגנת. (למשל עו"ד שנכח באולם) http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1175079 קראו בפוסט
16. 20 אחוז
תגובה ל- 4   (17.03.08)
תקרא שוב את הידיעה
17. 957.36 יורו לכיוון אחד ממילאנו לת"א ? במחלקה 1 ?
(17.03.08)
18. מי שטס עם השטיח המעופף שלא יתפלא שהחופשה נדפקת!!
בני   (17.03.08)
אחוז התלונות על החברה הזו פשוט מדהים. לכן, מי שרוצה לטוס ולנפוש בראש שקט - שיתרחק מחברה זו כמו מאש!!
19. לא שאני מרחם על "השטיח" (הם דפקו לי את ירח-הדבש,אבל זה
למה שמה   (17.03.08)
לסיפור אחר...) אבל אנשים- 1. תאשררו טיסות. זה א-ב של תייר עצמאי. כולה שיחת טלפון מקומית מהסלולרי שצמוד לכם לתחת 24/7. 2. אם אתם לא יודעים לקרוא כרטיסי טיסה, אם אתם לא מסוגלים להבין מאיזו עיר אתם אמורים לחזור הביתה, ולא טורחים לברר זאת מראש 3 אם אינכם דוברים אנגלית/את שפת המקום 4 אם אינכם מסוגלים לנווט בעיר, רגלית, בעזרת מפה כנראה שאינכם בשלים לטיולים עצמאיים לכו על טיול מאורגן. תצטרכו רק לא לאבד את המדריך והאוטובוס. כמו בטיול שנתי בכיתה ו' שמה
20. השטיח המעופף ביזיון של חברה
שרון ,   רמת גן   (02.04.08)
טסתי עם השטיח המעופף לתורכיה. טעות גדולה. סוכנות לא מקצועית ולא אמינה. חברה של חפיפניקים תאבי בצע. כרטיסי טיסה אלקטרוניים עוכבו בשל טעויות של החברה, כשכבר הגיעו, השמות היו שגויים (פעמיים ). כסוף סוף הגיעו הכרטיסים הנכונים (יום לפני טיסה) גילינו שהעבירו אותנו למלון שלא ביקשנו ובשיחה עם אחראי בחברה הוא התיחס לזה כאילו אנחנו מטומטמים שלא מבינים שכשמזמינים מלון Xבעצם לשטיח יש שיקול דעת להעביר אותנו למלון Y גם מבלי להודיע לנו. מהשיחה איתו הבנו שזה קורה המון ובעצם הוא לא מתרגש מזה.השטיח מפרסמים שעות טיסה מסוימות בידיעה שלא יעמדו בהן ולא בגלל שזה צ'רטר, אלא כדי למכור טיסות ששעות היציאה והחזרה שלהם הן נוראיות. הייתי עד למקרה בו נציג השטיח ממש צעק על אבא שהגיע עם משפחתו המורחבת. המשפחה הזמינה כמה חדרים בפועל קבלו רק חדר אחד וגם זה ב 21:00 בערב אחרי שהילדים המתינו לחדר מ 06:00בבוקר. במקום לעזור למשפחה נציג השטיח נתפס לטונים של אבי המשפחה והשתמש בזה כתרוץ לא לעזור לו. בארץ גילינו כמובן שחייבו אותנו יותר ממה שנאמר לנו. להשיג את שירות הלקוחות שלהם היה סיוט והטיפול התמשך ובסופו של דבר כמובן שלא החזירו לנו את הכסף. בקיצור חברת בלוף.
21. נא לשים לב להבדל בין....
עזרא ,   קרית חיים   (22.08.08)
יש להבדיל בין נופשונים ובין טיולים מאורגנים של השטיח. איני מומחה גדול של נופשונים בתורכיה אך שמתי לב לתלונות רבות.לעומת זאת רמת הטיולים המאורגנים של השטיח היא ברמה טובה מאד אחראית עם צוות מדריכים ברמה גבוהה.מסלולי הטיולים שלהם לא נופלים מכל החברות האחרות ובמחיר נח לצרכן.
חזרה לכתבה