צרכנות  תביעות קטנות
"לאפשר ללקוח לבטל עסקת מכר מרחוק בקלות"
PsakDin.co.il
פורסם: 13.04.08, 12:28
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות ב-16 דיונים
1. 800 ש"ח הוצאות טלפון פקס ודואר?
קובי   (13.04.08)
מאיפה היא התקשרה כל הזמן? מהונולולו? בלי קשר אני שמח לקרוא יותר ויותר פסקי דין ברוח הפסק הנוכחי. הדבר יביא לקידום תרבות השירות והמכירה בארץ. נמאס כבר מכל אותם מוכרנים בטלפון שמבטיחים הרים וגבעות אבל שוכחים להזכיר שאם תתחרט מסיבה כל שהיא, אתה יכול לרוץ אחריהם עד שתצא לך הנשמה...
2. כל-הכבוד !!!!!
מירב ,   מרכז   (13.04.08)
הגיע הזמן שידעו החברות האלה שעושות עסקאות מרחוק כי הכל ניתן לביטול !!!!!
3. פסק דין מבריק, צודק, ומידתי. טננבאום תותח!!!
יורם ,   דרום   (13.04.08)
4. לקנות בלי להתענות
גיל   (13.04.08)
פטנט צרכני ענק: לא צריך להחזיר את העגלה בסופר למקום. "משחרר עגלות" מיוחד, דומה למפתח המאסטר שיש לסדרנים בסופר, משחרר את העגלה ונשלף מיד כך שלא צריך להחזיר את העגלה למקום. אני קניתי אחד כזה ומאז אני משחרר את העגלות גם לאחרים שאין להם מטבע של 5 ₪. פחות מ 10 ₪. מזמינים דרך אתר www.wallabuy.co.il מקישים שם "משחרר עגלות" ותוך כמה ימים זה אצלכם. הנה קישור ישיר: http://www.wallabuy.co.il/scat.aspx?ci=0&sv=%ee%f9%e7%f8%f8%e9%20%f2%e2%ec%e5%fa&rc=0
5. מצויין!!! יעזור בטיפול בחברת סלקום.
גיורא   (13.04.08)
אני מקוה שפסק הדין הזה מרמז גם על טיפול בחברות הסלולאריות ושאר חברות התקשורת. סלקום בעיקר... שהחתימה אותי על התחייבות בלי שדיברה איתי בכלל, אלא זייפה את ההתחייבות שלי על עיסקה מיותרת לחלוטין מבחינתי- דיל שמאפשר לי להתקשר בזול למשפחה שלי ושעולה לי הרבה כסף וקושר אותי לחברה למרות שהסתיים החוזה של 3 שנים- כשאני בכלל חייתי בחו"ל. סלקום עשתה הכל להתעלם ממני ולהקשות עלי ולגלגל אותי מאדם לאדם עם המתנות מרובות לבסוף עבר כל כך הרבה זמן של נסיונות ומשרד התקשורות המליץ לי שלא לתבוע את החברה משום שעבר זמן רב( מספר חודשים- במרביתם כמובן שהיתי בחו"ל ולא הייתי מודע להוצאה הזאת) וסיכויי לנצח במשפט קטנים. ויתרתי- אך טוב לדעת שאם אגש לבית המשפט הוא יהיה לטובתי להבא.
6. אולי בזכות זה אורנג' יפסיקו לרמות...
רועי ,   חולון   (13.04.08)
7. מגיב 4 - אתה הישראלי המכוער
א   (13.04.08)
מי שנפגע מאי החזרת עגלות זה הלקוחות שצריכים לנווט את הרכב בין עגלות זרוקות בחניה (והיום עוד יש מעט כאלו). אני מסכים שבהחלט מרגיז הצורך במטבע כדי לקחת עגלה ותומך בשימוש בתחליפי מטבע. אבל להחזיר את העגלה למקום זה תרבות מינימלית. לך כנראה אין גם את זה. אני מקווה שאתה לא מייצג את הרוב.
8. ל-5, לאו דווקא
(13.04.08)
פסק דין זה יאפשר לטפל בחברות קיקיוניות שמעולם לא התכוונו לתת שירות כלשהו. למעשה מה שבאמת צריך זה את היכולת לבטל את ההרשאה לחיוב מול חברת האשראי תוך הגנה מתביעה נגדית. עם סלקום ודומותיה הסיפור הוא אחר. יש נציג שירות שניתן לפנות אליו. יתכן שתוכל לבטל מבצע ימים ספורים אחרי שחתמת (או חתמת לכאורה) עליו. אבל בעיה כמו שאתה מתאר כרוכה בעימות בין גרסאות שונות.
9. מה החברה מוכרת?-על מנת שנוכל להיזהר!
מרדכי מיאמו   (13.04.08)
10. הגיע הזמן להעניש את החברות הנצליניות . כל הכבוד לשופט
(13.04.08)
11. ביטול עסקת מכר מרחוק
חיים דרור ,   כפר יונה   (13.04.08)
כמעט כל אתרי מכר מרחוק אינם מאפשרים ביטול העסקה ואפילו לאחר 5 דקות ללא חיוב בביטול עיסקה (5% או 100 ש"ח הנמוך מהשנים )כדאי לאפשר לבטל עד שעה לדוגמא ללא קנס ועד אז לא יועברו נתונים לספק ואף אחד לא יפגע
12. ל-5 : נגד סלקום אפילו המחוזי לא יעזור !!!
משה ,   מרכז   (13.04.08)
13. כל הכבוד לשופט - החלטה חכמה ונכונה. כן ירבו שופטים כמוהו
גו'די ,   רמת ישי   (13.04.08)
14. 4, שמת לב מי הם האנשים שתפקידם להחזיר את העגלות?
@$@#@$@#@$@#@$@#@$@#   (13.04.08)
אנשים שעובדים בשכר מינימום ולעיתים אף פחות מכך, אנשים קשי יום שגורלם לא שפר עליהם, לעיתים מבוגרים שנאלצים עדיין בגיל מופלג ורגליים כואבות לדחוף עגלות שאנשים מכוערים השאירו בחנייה. האנשים הללו הם בני אדם כמוך ואתה מרמה ודופק רק אותם כשאתה מתנהג באופן המכוער הזה. עכשיו תבחר לאיזו קבוצה אתה רוצה להשתייך בחיים, לאנשים המכוערים דוגמת הערסים והפרחות ושאר הבבונים או לאנשים שמתחשבים בזולתם ואכפת להם היכן הם חיים.
15. כל מי שיש לו תלונות ל 4 כנסו
רן   (13.04.08)
מגיב 4 כנראה יבואן או סוכן של המחזיק הזה ועשה עסקה עם וואלה..זה הכל.. אז...הוא עושה פירסום קטן למוצר שלו... חחח לא נורא...
16. סלקום - בהחלט מרמה לקוחותיה
אלי ,   מיתר   (24.05.08)
אני ממליץ לכל מי שעושה עיסקה עם חברה שקושרת אותו לזמן רב לקבל את הפרטים בכתב ורק לאחר הבנתם לאשר את העיסקה. אני סיכמתי עם סלקום רכישת טלפון. ניתחתי עימם בטלפון את סך ההוצאות שלי (לא כולל שיחות שאבצע) והתברר לי שאני מחוייב יותר " משום שזה ברור" גם עבור משלוח חייבו אותי פעמיים למרות שנאמר לי ללא דמי משלוח. אל תאמינו לחברות האלה לכולם כולל לכבלים. אם החלטתם לקבל שרות סכמו טלפונית ורק לאחר משלוח הפרטים בפקס ובעיקר המחירים אשרו את העיסקה
חזרה לכתבה