חדשות  דעות  מאמרים  שאול אריאלי
הפסקת האש - לא לטובתנו
שאול אריאלי
פורסם: 18.06.08, 18:24
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 154 תגובות ב-154 דיונים
1. לקרב את האוייב למרכזי האוכלוסיה, זאת איוולת
ס--ו--ל--ו   (18.06.08)
וזה מה שיכריע את המלחמה לטובת הערבים. ואיוולת זאת היא המטרה של הסמול המסומם. ישראל תשרוד אך ורק אם: - תיהיה בתוך גבולות ברי הגנה, - ושתיהיה חמושה במערכות נשק קונבנציונלי, ולא קונבנציונלי. - ושתקרין נכונות להשכים ולתקוף בכל כוחה הקונבנציונלי והלא קונבנציונלי, כנגד הבאים לכלותה, אף עם בהיסטוריה האנושית לא שרד בגלל שהוא הקרין יפות נפש, הכלל הוא, החזק והמותאם לסביבה, הוא ששורד. ----------------------------------------------- פינוי ההתנחליות לא יביא את השלווה והשקט, אלא להיפך ... יגביר את הטירור פי אלפי מונים, מכוון שעם פינוי ההתנחליות, יסוג צה"ל מיו"ש, ולשטחים שנסוגנו מהם יזרמו המוני מתנדבים איסלמיים, עם נשק לרוב, כולל לא קונבנציונלי, וכל זה יופעל ישירות על מרכזי האוכלוסיה הישראלית, גוש דן, ירושלים, עמק יזרעאל וכו.. לערבים יש בשפע, את האנשים, הכסף, והמוטיבציה, לעשות זאת, אפשר להסתכל על עירק ועל דאפור ועל עזה, ולראות את העולם הערבי בפעולה, כאן בישראל זה לא יהיה אותו הדבר, אלא פי אלפי מונים גרוע יותר, למעשה נסיגה בהסכם או בלי הסכם מיו"ש, תחרוץ את גורלה של מדינת ישראל, לחורבן. הסיבה למלחמת הערבים בישראל, הם כל הישובים הישראלים ממערב לירדן, ובמיוחד תל-אביב, ההתנחלויות הן לא הסיבה, המלחמה כבר הייתה כשלא היו בכלל התנחלויות, והיא תמשך הלאה ביתר שאת, עד לחורבן, באם נעשה את האיוולת ונוריד את ההתנחלויות, וניסוג מיו"ש, התנחלויות גוש קטיף הווה חגורת הגנה על ישובי עוטף עזה. התנחלויות השומרון, מהווים חגורת הגנה לת"א ולגוש דן. התנחלויות יהודה, מהווים קו הגנה לירושלים ולישובי הדרום מגדרה לבאר שבע. ישובי רמת הגולן, מהווים קו הגנה לישובי הגליל המזרחי. ולמקורות המים של ישראל. ישובי הגליל מהווים קו הגנה לחיפה ולקריות ולעכו עד ראש הניקרה. דרום לבנון הוותה פעם קו הגנה לישובי צפון הגליל. ישובי בקעת הירדן מהווים קו הגנה כנגד זרימת נשק ומתנדבים איסלמיים ליו"ש. (כפי שקורה כיום במעבר רפיח). בסיכום, כל ההתנחלויות משמשות כחגורות הגנה לקיום בת"א. רק כך, כשנתייצב על גבול הירדן במזרח, נוכל להגן על מדינת ישראל מפני העולם הערבי, האחוז טירוף רצחני, כלפי המערב ובמיוחד כלפי ישראל. והסמולן האוויל עם שכמותו, מכורים להזיות שאם הן תתגשמנה, יבוא הסוף על מדינת ישראל ותושביה, -------------------------------- לכן הדבר הנכון היחידי שעל מדינת ישראל לעשות, הוא, לחסל את אוסלו כליל, כלומר, לגייס את כל הכח הצבאי, כולל כל המילואים, לתקוף ולכבוש בבת אחת את כל ישובי הערבים ביש"ע, ולעבור בית אחר בית, ולחסל את כל אנשי כנופיות הטירור, על מנהיגיהן, במקביל לאסוף את כל מי שבא מטוניס, ולגרשו לשם בחזרה, -------------------------------------------
2. ימני ותומך בפינוי ההתנחליות
חתול תעלול ,   די לאיסלם   (18.06.08)
מה שאנשים כאן לא מבינים זה שבסוף אם יגידו "רוצים אותנו בתוך ישראל סבבה עכשיו תנו לנו אזרחות,הרי אני נולדתי תחת שליטה ישראלית וכך גם אבי,מגיעה לנו אזרחות" כבר עכשיו אנשים בעולם מדברים על פתרון של מדינה אחת שבה כולם יהיו אזרחים. אל לנו לחכות ליום זה. מצד שני נסיגה מין"ש תביא טילים על תל אביב,לכן עלינו לשמור את כוחנו ולצאת רק בהסכם.
3. הכותב ממשיך לנסות לבלף את העם היושב בציון באופן אורווליאני
איציק ,   המרכז   (18.06.08)
אופייני. ראשית, "קיר הברזל" פועל? יפה, למעשה מודה הכותב כי קיר הברזל יעיל עם סבלנות נאותה וחוכמה מעשית, רק שלמה דווקא לפי הגיגי הכותב ולא לפי האינטרסים החיוניים לנו? שנית, לא האינתיפאדה הראשונה הביעה למו"מ אלא התאונה ההסטורית של שלטון השמאל חסר האחריות בראשות רבין. ולא, האינטרסים שלנו לא הובטחו בהזיות אוסלו אלא נרמסו שם. שלישית, הבריחה ההיא מלבנון של השמאל ברשות ברק, את תוצאותיה אכלנו כבר, קשה עוד לבלף אותנו כאילו הצליחה... רביעית, גם החלטה 1701 שבה כ"כ מתהלל השמאל, לא שווה דבר, את תוצאותיה כולנו חוזים למעט ההוזים מן השמאל. חמישית, לא "אזהרות" השמאל התממשו אלא אזהרות הימין, כך בתקופת הזיות אוסלו כך לאחר מכן. שישית, לא האינטרסים של האויב אמורים להדריכנו, אלא האינטרסים החיוניים לנו, ההזדהות של השמאל חסר המעצורים עם האויב עוברת כל גבול של הגיון. שביעית, האינטרסים המדומים או לא של אבו מאזן, לא מעניינינו ולא אנו צריכים לשלם עבורם, מרוב הממון המוזרם לשמאל מגורמי חוץ עויינים, הוא "מתבלבל" קמעא. שמינית, "שלום ובטחון"? אהה, את ה"שלום" שלכם כבר ראינו בבתי הקברות, את ה"בטחון" שלכם, ראינו בנסיונותיכם הבלתי פוסקים לכרסם בו, בבתי המשפט ומחוצה לו, גם בחו"ל. שמינית,
4. דעתי כדעתך
אבי ,   כ"ס   (18.06.08)
5. אתה כותב שטויות ואולמרט עושה שטויות .מדיניות ההבלגה וההתרפסו
אני   (18.06.08)
היא שגורמת לזה שהם מנצחים .אולמרט וקדמו שרון עשו טעות בהתנתקות והביאו עלינו את הקסאמים והגראדים וזה עוד יגבר .כעאת אתה מציע הסדר קבע ? שוב ניצחון ? שוב הסכם מתוך חולשה וכישלון? אם רוצים שלום אזי לא כמו עכברי שדה שבורחים [ראה ברק יציאה מלבנון ] יש להכנס להכות ימים ולילות ללא רחם בכל מקום כל תשתית כל פינה כל בית חשוד עד שהחמאס יתחנן להפסקת אש . במקום זאת מה קיבלנו? ישראל מתץחננת להפסקת אש .למה ? כי אנחנו לא עושים כלום . כי אנחנו אפסים .כי יש לנו ממשלה רופסת ומתרפסת .כי יש לנו ראש ממשלה פחדן לא יציב וחסר חוליות .. זה למה .. נמאס כבר ... פחדנים .. צהל .הצבא הכי חזק במזרח התיכון נופל לידי החיזבאללה וכעת לידי החמאס .. עושים לנו בית ספר לטרור.
6. לא משנה מה קורה - לשמאל יש פתרון אחד - ויתורים
מוטי ,   הרצליה   (18.06.08)
כשהתחיל אוסלו אמרתם שזה טוב לנו ושהפתח יילחם בטרור שעד אז היה בעיקר סכינים. אז נתנו להם שטח, נשק, חסינות והכרה בינלאומית והם נתנו לנו פיגועים באוטובוסים ודיסקוטקים - אז אמתרם שזה בגלל שלא נתנו להם מספיק, ושזה בכלל צו המוסר לתת להם ושאם לא ניתן נחזק את הקיצונים בחברה שלהם. אז נתנו יותר, הסכמנו לפצל את הבירה שלנו, לתת להם מדינה, כסף, וכו ולקרבם עד לת"א... והם נתנו לנו אנתיפאדה עם מתאבדים, רקטות וירי... אז אמרתם, טוב אם אין עם מי לדבר אז ניתן להם מבלי לדבר איתם, ככה הכי טוב נוכיח להם שלא משתלם להיות קיצוני. אז פילגנו את העם שלנו, שלחנו את חיילינו כדי לעקור את אחינו מאדמתם זה 30 שנה, פינינו את ציר פילדלפי עליו שלטנו בכוח ההסכם שחתמנו איתם עד כדי כך יצאנו שלא נתנו להם כל סיבה לתקוף אותנו. בנוסף נועד הצעד לחזק את המתונים. אז הם המשיכו את ירי הטילים, חטפו לנו חיילים ועשו הפיכה איסלאמית קיצונית נוסח איראן בעוד הם מתחמשים בקצב פסיכי. ומה הפתרון עכשיו?? "חייבים לחזק את המתונים" "תריך מהר להגיע להסכם קבע" "להעביר לפסלטינים שליטה בטחונית איפה שרק אפשר" תגיד מר אריאלי, משהו ממה שכתבי חדש לך, מה הייתי בכוכב אחר ב15 השנים האחרונות. מה אתה חושב שאבו מאזן היה בחיים עם היה לפלסטינים "שליטה בטחוית" לפני שנה כקרתה ההפיכה?? לכל דבר יש רק פתרון אחד?? הפתרון היחידי שנכשל תמיד??
7. להזכירך ולשאר השמאלנים שמאמינים בהזוית השלום.
(18.06.08)
אבו-מאזן וחבריו המושחתים לא יותר טובים מהחמאס והג'יהאד האיסלאמי. אבו-מאזן מכחיש שואה והוא וחבריו מנצלים כל הזדמנות שיש להם להתנגח בישראל (שלמרבה האירוניה-היא זאתי שמשאירה אותם בשלטון ומחמשת אותם),אני כבר לא מדבר פה על העובדה שאבו-מאזן לא שולט על הנעשה בחצר ביתו ואינו יכול לעמוד מאחורי מילה אחת שלו-כל הבטחה שלו תהיהי שווה כקליפת השום ולבסוף אנחנו נצא עם "וויתורים כואבים"-למען השלום כמובן,שאך ורק ישאירו אותנו בנקודת פתיחה של המערכה הצבאית הבאה בעמדה פחות טובה. נסיגה צבאית מהגדה פירושה חזרה לתקופת הפיגועים. לדעתי אבו-מאזן הוא אויב מסוכן אף יותר מחמאס. אני לא יודע מה איתכם,אבל אני מעדיף אויב שעומד מולי ואומר את כוונתיו בראש מורם מאשר אויב שמסתיר זאת ומנסה לנצח אותי בתחבולות. לא שכחתי אותכם חבריי ההזוים מהשמאל שיגידו תכף "אז מה אתה מציע?!רק לפסול בימין אתם יודעים". אדם חכם פעם אמר "בעיה קיצונית נפתרת על ידי פיתרון קיצוני"-אנחנו במלחמה עם הפלסטינים למעלה מ100 שנה,ברור לכולם שהסכסוך כאן הוא אתני ולא על גבול כזה או אחר,ההתנגדות שלהם החלה עם תחילת הציונות והתיישבות פה ולא פסקה מאז לרגע (בין אם במלחמות או כטרור כנגד היישוב היהודי),אין כאן מקום לפשרה טריטוראלית כזאת או אחרת (מוזר שאף אומה לא קלטה זאת למרות כל הניסיונות לחלוקה של הארץ-וכישלונתיהם)-משום שמבחינתם,פשוט וקל אנחנו לא שייכים לכאן,והם לא ינוחו עד שהאחרון מאיתנו יעוף חזרה לגולה (רק סתכלו על ההסטה ששוררת בכל שטחי הרשות בפרט ובכל המדינות הערביות בכלל כנגדנו וזה אולי יעורר אותכם). נסיגה חד צדדית הוכיחה את עצמה כמועדדת טרור חיצוני ואף מהבית ומתפרשת כחולשה בצד של האויב (וכמו כן,עד מתי נוכל לברוח כל פעם שהם יתרבו?מלוד ורמלה הבריחה הבאה?). לאחר שברור לכולם פה שזה מלחמה הישרדות-שלנו כנגדם. הפתרון שלי הוא כך:אני מציע לעודד הגירה של ערביי ישראל לשטחי הרשות ומשם לירדן ומצרים. איך?תחילה לחוקק את "חוק השיווין"-ביטול כל הזכויות שלהם עד שהם לא מביאים תמורה שווה למדינה-המתנגדים יגורשו. אלה שנשארים יהיו חייבים להשבע אמונים לדגל ולמדינה-כל אזרח שיתפס בוגד בהם-יגורש לרשות. ברגע שהם ברשות (והטרור יחל שוב) יש לפנות אותם מאזורי הטרור ע"י מתכונת של "פינוי-פיצוי"(מוכר,לא?),כל ערבי יקבל פיצוי על שטחו שיסופח למדינת ישראל. כך לדחוק אותם לאט לאט לחזור לגבולות ירדן-מצרים-סוריה (ארצות מוצאם). כן-הפיתרון קיצוני /גזעני ועלול לפגוע בישראל קשות כלכלית (ע"י חרם)- אך פשוט אין דרך אחרת לשרוד במדינתו היחידה,פשוט אין.
8. אני בעד לשלוח את שאול אריאלי לעזה לנסח הסכם עם החמאס
דוב הקוטב   (18.06.08)
יקרה לו מה שיקרה.
9. דברי הבל מנוסחים
הידיד ,   עוטף   (18.06.08)
דברי הבל מנוסחים היטב גם אם חוזרים על הדברים כמה פעמים עדיין אלו דברי הבל. בעיקר בשל הנחת היסוד המוטעת. העמדות הערביות אינן בשל התנהלות זו או אחרת שלנו. הטיפול ההסני והבלתי ברור בבעיות הוא הבסיס להתנהלות החמס והערבים.
10. ניצחון נוסף של החמאס והג'יהאד
סעיד   (18.06.08)
התבססות החמאס כריבון ברצועת עזה תוך הכרה בו דה-פאקטו הם שלב נוסף בדרך השלבים שהתווה עראפת . הצ'ופציק של יריחו והעיר עזה ,כפי שסיפרו לעם בישראל נביאי אוסלו, כבר מזמן הפכו לרצועת עזה נקיה מיהודים ומרבית שטחי יהודה ושומרון שבשליטה פלסטינית לכאורה ומוסלמית קיצונית בפועל, ומסמנים את הכיוון, חיסולה של מדינת ישראל.
11. ההודנה
רונן ,   אש-דוד   (18.06.08)
אני מבטיח לכם אזרחי ישראל תמימים שמאמינים לכל שטות ושמאכילים אתכם בלוקשים מדינת ישראל לא תעשה שום דבר גם אם עוד שבוע תהיה התקפה טילים על אשדוד המקסימום שהם יכולים לעשות זו תגובה זה גם האינטרס של ברק שאולמרט ממשיך להיכשל ראו הוזהרתם
12. ברגע שיהיה משבר כלכלי גדול בארץ יש לחסל "היישות" הפלסטינית
הכלה שמכלה ,   יש לתקוף ולהשמיד   (18.06.08)
הרי הסיבה המרכזית שאנחנו לא עושים הרבה היא העובדה שרוב הכלכלה בישראל מבוססת על כסף מבחוץ. כל חריגה מפעילות מלחמתית שאי אפשר להכילה במסגרת הבנות בינלאומיות תגרום אסון לכלכלה הישראלית. נשב ונחכה למשבר כלכלי עמוק מספיק כדי לבצע מהלך כזה מאחר ולא יהיו תוצאות כלכליות משמעותיות. השמדת הגרעין האיראני צריך שייעשה בכל מקרה כי ברגע שהאיראנים ייבצעו ניסוי גרעיני סיכון ההשקעה בישראל יהפוך לגבוה מידי ויפגע בהשקעות ובכלכלת ישראל במיידי.
13. ההסכם היחידי זה ליגרוף אותם לסיני -מספיק להשלות את העם
מיקי ,   הגליל   (18.06.08)
14. גם אם תכתוש את השמאלני במכתשת,לא תוציא אווילותו ממנו.
שלמה ,   ירושלים   (18.06.08)
אין פתרון מדיני בשלב זה, כי הפלשתינים - כולם! - מוכנים להכיר בישראל לכל היותר כמצב זמני, כאשר השטחים שיקבלו ישמשו כבסיס להמשך המאבק במדינה היהודית בצורה זו או אחרת.
15. עוד לא הבנתם שאין דבר כזה אש"פ ופתח
גולש   (18.06.08)
כולם שם מייחלים לסופה של ישראל! לא משנה אם הם פתח או חמאס או ג'יהאד או וועדות ההתנגדות ושאר החארטות. 120 שנה כבר הערבים מנסים לחסל אותנו, שמישהו יסביר מדוע בוצע הטבח ביהודי חברון לפני קום המדינה שעוד לא היה כיבוש בכלל... הערבים ינסו להרוג יהודים גם אם ניתן להם שטחים (דרום לבנון למשל), הודנות ושאר מתנות. מתי נתעורר?.
16. אולרט לא נורא, מפילים גם ככה את הממשלה..
הצבעתי לקדימה..   (18.06.08)
אז למה לקחת החלטות נכונות שקשורות לעתיד המדינה וגורלו של החייל החטוף. סתם סגרתם הסכם רגיעה שבהחלט לא יכול להועיל לנו בכלום!!!
17. יופי - הוא נגד "רגיעה" אבל לא מוכן לתמוך בפעולה קרקעית בעזה
מה איכפת לו ,   משדרות ואשקלון???   (18.06.08)
18. השלום- סוג של צביעות
nesher23 ,   פ"ת   (18.06.08)
כשאדם בא ורוצה להחליט בנושאים שקשורים לכלל עם ישראל הוא צריך לדמות איך הוא היה נוהג לו הוא היה צריך לקבל את אותה החלטה לגבי חייו הפרטיים ואחרת הוא צבוע. כשהכותב בא וקורא ללכת להסכמי שלום עם ארגוני הטרור שייכללו ויתורים כואבים הוא צריך לשאול את עצמו את השאלה הפשוטה: האם כדי לקבל שקט מאדם שמכה אותו ללא הרף הוא היה מוכן לוותר על ביתו לדוגמא. ואם נאמר שהאלימות היא הדדית ו-2 הצדדים רוצים לעשות שלום, האם אז היה מוכן שאול אריאלי לתת את ביתו לאויבו כדי להשיג את השלום המיוחל ביניהם למרות שאויבו לא נותן כלום בתמורה. אני מניח שהתשובות לשאלות הם שליליות ולכן שאול יש פה צביעות מאד גדולה, מלחמה של עם מול עם אינה שונה ממלחמה של אדם מול אדם במובן של הערכים ואיך שצריך לנהוג. אני לא מאמין שכותב המאמר היה מוותר על ביתו כדי להגיע לשלום עם יריב ואם כן אז אני מסיר בפניו את הכובע כי כמעט ואין אנשים כאלה בדורנו. ותאמינו לי שגם על חדר בביתו הוא לא היה מוותר.
19. שאול אריאלי, גיבוב של מילים וביקורות
ללא טעם וריח כי הרי ,   הכי קל לבקר   (18.06.08)
ערימת מילים חסרת טעם. אתה יודע יותר טוב מכולם. מאשים את ברק בכישלון המו"מ עם סוריה ובנסיגה מלבנון. יש לך הרבה מה לומר אבל במעשים אתה לא חזק בסך הכל אל"מ מיל' ולא יותר אז אל תתהדר בהבנה שכביכול יש לך מי שמבין ויכול שיקום ויעשה ויצטרף כדי להשפיע ולא יישב בביית ויכתוב הררים של מילים אהוד ברק לפחות עושה משהו
20. אכן דרך ההתנגדות מנצחת
שייקה   (18.06.08)
לא היה ולו הישג בודד של הפלסטינים לאורך ההסטוריה של הסיכסוך שלא נבע ממאבק עיקש שתבע אלפי ליטרים של דם משני הצדדים. למרות שרוב הציבור הישראלי חושב אחרת, אין מה לעשות, הישראלים מבינים רק כח.
21. אולמרט וברק הורסים את המדינה ואנחנו שותקים
מגיע לנו   (18.06.08)
22. חברה תגידו האמנם אתם מאמינים שאין ולא יהיה כל גבול למה שאפשר
מאיר ,   לונדון   (18.06.08)
להרוג בהם בפלסטינאים כדי לעקר מהם את מה שאי אפשר לעקר ממין האדם: את ההתנגדות לשלטון זר השולל את זכויותיו כאדם. ואני אומר לכם שאתם טועים וטועים בגדול, אם לא היה לכם את השכל ללכת לקראת הפלסטינאים ב כ נ ו ת מתוך הכרת העובדה שהנמק הזה יכריע אותנו ביום מן הימים אם לא נתחיל לרפאו, תצטרכו ללמוד את אשר מעצמות למדו לפניכם כי אפשר להכריע מדינות בכוח הצבא והנשק אבל כאשר נלחמים בטבע האדם התבוסה מובטחת. היום תחת מטריית "חופש ההרג בפלסטינאים" שהעניק לכם ג'ורג' בוש כותבת ישראל עוד פרק עגום בתולדות רוע האדם וטפשותו, פרק שאתם משאירים כמורשת חרפה לבניכם אחריכם אשר יעמדו יום אחד מו בני הפלסטינאים בבושת פנים וראש מורכן.
23. שאול אריאלי - דברים כהוויתם
שעיניו בראשו   (18.06.08)
תודה, ניתוח הגיוני ומאיר עיניים.
24. להחליף לעזה את המטבע
אבי ,   ירושלים   (18.06.08)
הדבר לו מייחל החמס יותר מכל הוא הזרמת הכספים לבנקים. בהודנות, הכספים שהועברו החיו את עזה ואת הפעילות המלחמתית, שעולה כסף. וכך עזה מתמלאת שקלים שקושרים את ישראל כלכלית לעזה. התנתקנו. לא? ישראל חייבת להזרים כסף מצרי שיחבר בהדרגה את עזה לקשרים כלכליים ואחרים עם מצרים. בסופו של דבר, מוצאם של כשמונים אחוז מהעזתים במצרים, מהגירה כפויה שמצרים בצעה בין 48 ל-67.
25. מר אריאלי : מתפתח סדק בדוקטרינה!
אלכסנדר   (18.06.08)
לפתע אתה מבין ש"להלחם למען השלום" זה גם להלחם פשוטו כמשמעו. אם תכנע לחמאס אתה מפיל את מתוני הגדה שאינם רבים. אז אתה מתחיל להעריך ששרשרת כניעות ללא בטחון לנו, תפיל גם את חזון ההסכם עם הצד השני. כי כמו שהדברים נראים מתגשם חזון אהוד ברק מ2004 : חמאס שולט בגדה וברצועה .
26. חכמים בלילה מה הפיתרון ?עוד טבח מלחמה או טילים ? צ'יטה
שאול צ'יטיאט ( צ'יטה ,   קירית אונו   (18.06.08)
27. כרגיל: אתה טועה בכול דרך אפשרית
נוח ,   רג   (18.06.08)
בדבר אחד אני מסכים אתך שעל ישראל להכיר במדינת החמאס, אך להתנהג מולה כאל מדינת אויב , מה שאתה לא רוצה לעשות . השקט בגדה היא ההוכחה שאפשר בכוח לנצח את הטרור, וזה קורה רק בגלל שצהל נמצא בשטח ואין לו נפגעים!!, צרבת את המוח שלך ש"אי אפשר" וזו השגיאה החמורה ביותר שלך, כי כולנו יודעים שצהל אף פעם לא הפעיל את כול כוחו כדי למגר את הטרור, אתה גם טוען שאי אפשר לעצור את ירי הטילים, טעות! אנחנו פשוט מפחדים לעשות זאת, צבא אחר כמו הרוסים או המצרים או הירדנים כבר מזמן היו עושים לזה סוף! אתה חושב "פולנית" וגורר אותנו לאסונות ברוח השמאל
28. ל-3: יפה טענת
(18.06.08)
ישר כוח, אני מקווה שאנשי השמאל המכנים עצמם בצביעותם כי רבה או אוילתם "מחנה השלום" יקראו ויפנימו (אשליה..) יש להזכיר להם שמטרה היא להבטיח את קיומו של העם היהודי בארץ ישראל וכי השלום הוא אמצעי ולא המטרה,
29. במילה אחת: צודק.
סורט   (18.06.08)
צריך להראות לעולם שהאיסלאם הקיצוני נכשל.
30. הערך העליון של הישראלי המצוי הוא
shai ,   bamerchakim   (19.06.08)
הוא "לא לצאת פרייר". כאשר עלינו לבחור בין שקט לשני הצדדים לבין הרג\חיסול\הפצצות שיביאו בודאות עוד הרוגים בצידנו, נעדיף את אופצית המות - הרוגים רבים שלהם יותירו כאן תחושת סיפוק למרות הרוגי השוא בצידנו. נעדיף שמשפחות שליט, רגב וגולדווסר ימשינו לסבול, אם רק יובטח שמשפחות בלבנון ובעזה סובלות יותר. אין לנו שימחה כשימחה לאיד ותמיד נעצב אם, חלילה, הם מרוצים.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה