יחסים  כתבות  שרית פרקול
טובים השניים או תובעים השניים? הומור גירושים
שרית פרקול
פורסם: 04.09.08, 10:33
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות ב-43 דיונים
31. ל-20 ממש כייף היה לראות את תגובתך!
מישהי חמודונת   (05.09.08)
אני מחזקת את ידיך! אני שמחה לראות שיש גברים שמוצאים את החיבור המתאים להם ומצליחים לנטרל את השפעות הסביבה. לרוב זה לא קורה. מאחלת לכם זוגיות מוצלחת ומאושרת לעוד המוני שנים ואני בטוחה שהיא גם רוצה להביא איתך ילדים שזו עוד סטיגמה על נשים גרושות+ שחושבים שהן סיימו להביא ילדים בסבב הראשון. ולשאר המגיבים שחושבים שכל הגרושות הרוויחו מכך לפעמים אין ברירה וחייבים להתגרש, לא כל משפחה ניתן להשאיר שלמה. די כבר עם הסטיגמות האלה. כל מקרה לגופו. במקרה שלי היתה חלוקה די שווה, אבל כל הנטל היומיומי נופל רק עליי, אז מה זה אומר שיצאתי פראיירית? זה אומר שהייתי מספיק בוגרת כדי לדעת לסיים את זה יפה, זה הכל.
32. נראה לי -כנסו
גילי   (05.09.08)
שלכולנו יש נטיה להסיק על הכלל ממקרים פרטיים ששמענו עליהם כמספר המתגרשים- מספר האופציות והדרכים להתגרש כמספר הגרושים- מספר הסיפורים ותמיד- כל צד צודק מבחינתו שמעתי גם על גברים שלא משלמים מזונות ומאוד קשה לאכוף את זה וגברים שגם בימים שהילדים אמורים להיות אצלם- לא לוקחים אותם וצ'קים שנתנו לאקסית וחזרו ועוד אינסוף ,לכאן ולכאן, משני הצדדים. בכל מקרה- תזכרו שגרושה ומאושרת זה לא יותר מעוד אגדה אורבנית
33. לגילי 29
תומר ,   רעננה   (05.09.08)
תגובתך הצינית למגיב 26 וחוסר תגובתך אלי מראה שאין לך מענה לטענות העיניניות ששנינו העלינו. לא לסטטיסטיקה של 90% נשים יוזמות גירושין אין לך מענה לא לחוקים המפלים לא לפסיקות המפלות לא להיוון שהוא ציין ולא לטריק של קביעת דמי מזונות מאד גבוהים כך שאפשר יהיה לקחת את חלקו בדירה של בגרוש-טריק כזה מלוכלך. ואחרי זה אתן מתפלאות שגברים לא רוצים להתחתן,דורשים הסכמי ממון, ולא משלמים דמי מזונות שהם לא יכולים לעמוד בהם.- מתעלמות מזה שעם כל הרכוש ודמי המזונות לא נותר לגברים ממה להתקיים.
34. תומר
גילי   (05.09.08)
התגובה שלי ל-26 לא היתה צינית, אני באמת חושבת כך רוב מה שאתה כתבת היה דוגמא, וכבר אמרתי- קשה להסיק מסקנה כללית ממקרים פרטיים נכון שיש חוקים שמפלים גברים לרעה אבל - ולזה אתה לא התייחסת כלל - אני עדיין טוענת בתוקף שמזונות לא תמיד גבוהים ואם גבר לא משלם- מאוד קשה להכריח אותו יש גברים שגם כשהילדים אמורים להיות אצלם- הם לא לוקחים אותם, והרבה גרושים, אחרי שמכירים מישהי חדשה, מרגישים שהילדים מפרק א' "מפריעים", לא כולם אבל יש כאלה אולי נשים יוזמות גירושים כי היום הן מבינות שלא מגיע להן פחות ממה שהן שוות(לא כספית...), אולי הבעל לא מפרגן, אולי הציפיות שהנישואים יהיו נוסח הוליווד לא ריאליות אולי גברים פוחדים מפירוק המסגרת יותר מנשים אי אפשר להתייחס לנתון סטטיסטי בלי לבדוק מה הסיבות מאחורי זה ובכל מקרה- גרושה מאושרת והוללת זה מיתוס חבל שגירושים גורמים לכזאת פוביה מנישואים אני עדיין מאמינה שזה לא חייב להיגמר, בטח לא בגירושים מכוערים, וכשיש אהבה מספיק חזקה אפשר להתגבר גם על משברים ותקופות קשות
35. לתומר, רעננה
מישהי חמודונת   (05.09.08)
אתה בוחן את הסטטיסטיקה הזו ומזכירה בכל פעם מחדש. האם אי פעם בחנת איך הסטטיסטיקה הזו בכלל מחולקת? כמה מתוכן היו נשים מוכות שמוכרות לרווחה ולמשטרה? כמה מתוכן לא היו מוכרות וסבלו במשך שנים מאלימות נפשית ומילולית ולא יכלו יותר ואז נאלצו להתגרש?? את זה אתה לא בוחן ועל אילו אתה לא מביא נתונים... אה רגע, בעצם זה קשה לבדוק כי זה בכלל לא מחולק! העיקר לבוא לומר שהכל באשמת הנשים, באמת טענה מעולה! אינך יודע עד כמה גברים יכולים לקבל את מבוקשם למרות החוקים המפלים לטענתך, הם צריכים להיות בני אדם ולנהל את המו"מ על הגירושין בכבוד מול האשה שאיתם, מה הפלא שברגע ששופט שומע שהוא הכניס את המאהבת הביתה והאשה נאלצה לצאת ממנו עם הילדים אז השופט פוסק לטובת האשה?? מה דעתך על זה? סטטיסטיקה וכמה שאני אוהבת להשתמש בה, עלולה לבלבל אם לא יודעים כיצד לנתח אותה כך שתראה את התמונה האמיתית ובשטח התמונה היא אחרת. האם ידעת שגרושה שאינה עובדת רשאית לקבל מבטל"א 2800 ש"ח לחודש (עם שני ילדים) ואם היא מקבלת מזונות אז סכום זה מופחת ומשלמים לה רק על היתרה? האם אתה היית יכול להחזיק בית ושני ילדים בסכום זה ולחיות בכבוד?? כמה אבות אתה מכיר שאכן עומדים בהסדרי הראייה? כמה מהם משתתפים בהוצאות של קייטנות בחופש הגדול? כמה מהם לוקחים את הילדים אליהם אז? יפה לנפנף בנתונים אבל לא מספיק! גם לקביעת מזונות יש חוקים והן תלויות בגובה משכורתו של הבעל. אתה רווק וממורמר מאוד מהנושא, קשה נורא לקרוא אותך כל פעם מחדש לראות שאין לך טיפה אופטימיות. ככה לא מייחלים לזוגיות בריאה.
36. ל-35
תומר ,   רעננה   (05.09.08)
1.מקרי האלימות מתוך סך הגירושין הן באחוזים זניחים וזה יגיד לך כל עורך דין 2.היום יש לא פחות בוגדות מאשר בוגדים 3.כן אישה תוותר על כסף שהחוק נותן לה אם בעלה ינהל איתה משא ומתן מתוך כבוד, נו באמת. גם אם יש כאילו נראה לי שהן מיעוט. 4. זה ידוע שהמדינה שלנו היא מאד נדיבה עד שזה מגיע להוציא מהכסף שלה(זה לגבי סעיף ביטוח לאומי) 5. מאד הייתי רוצה להיות אופטימי אבל ככל שאני קורא דברים בנושא אני מרגיש שאין לאופטימיות מקום והיא תהיה בבחינת טמינת הראש בתוך החול. תאמיני לי שלא נולדתי פסימי אבל המציאות כיום לצערי הרב הפכה אותי לכזה.
37. תומר - אני מחזק את ידיך , בחורה הכי מקסימה
עודד ,   רחובות   (06.09.08)
לפני הנישואין.. לאחר החתונה וילדים הופכת למשהוא אחר לגמרי , הגבר הופך להיות בסוף סדר העדיפויות.. , וכאשר הוא לא מסכים לכל רצונותיה .. היא פשוט זורקת אותו ולוקחת את כספו , ילדיו , וביתו בחסות החוקים המעוותים . אסור להתחתן . נקודה.
38. ל14
טכס מיותר.   (06.09.08)
מסכים עם כל מילה שכתבת.נישואין הורסים את האהבה שבין זוגות.גבר שחי עם בת זוג בוחר יום יום להיות בקשר הזה אך כשיש חוזה הנקרא נישואין אין בחירה להיות עם אותו בן זוג מתוקף החוזה וכך יוצא שהרבה זוגות נשארים לא מאושרים או שמתגרשים.
39. עודד רחובות
נשואה   (06.09.08)
חבל שממקרה פרטי שלך אתה מסיק על כל הנשואות זה שנפלת, וכנראה חזק, לא אומר שכולנו כאלה מקוה בשבילך שפעם תכיר מישהי שתוכל להראות לך שהחיים, אפילו בנישואים, יכולים להיות יפים
40. תומר, רעננה (36)
מישהי חמודונת   (07.09.08)
אני פשוט מצטערת לראות את כל הפסימיות הזו שלך, באמת ובתמים. יכולה אני להעיד רק על עצמי ולומר את שאני עשיתי בזמן גירושיי ועל כך העדתי בהודעה הקודמת, וכן וויתרתי על כסף ורכוש רק בכדי שאוכל לחזור לעצמי ולישון בשקט ובשלווה בלילות. נכון שיש היום יותר מקרים בהן הנשים בוגדות, זה עדיין לא אומר שכולן מתגרשות אחרי זה. יוזמת הגירושין ע"י נשים נובעת ברוב המקרים (וזה יהיה נושא מעניין למחקר בעיניי) מהעובדה שלרוב הגברים נוח מאוד במצב הקיים ואין להם שום רצון לשנותו, גם אם הם רומסים את כל דרי הבית. אחרי שתבחן את התנהגותם של הגברים כלפי נשותיהם באותם מקרים אז תוכל לבוא ולהסיק מסקנות שכל הנישואים גרועים. שלי אמנם נהרסו והסתיימו ותודה לאל בלי עו"ד בכלל, אבל אני רואה הרבה זוגות נשואים שחיים שנים רבות יחד ומצליחים לשמור על הגחלת ויותר חשוב על הכבוד ההדדי ומבינים שמולם ניצב אדם עם רצונות ושאיפות בדיוק כמו להם. אולי תבדוק מי הן בנות הזוג שאתה בוחר לעצמך? אני בטוחה שתהיה אחת שלא תרצה אותך בשל כספך או מעמדך, אבל אם אתה שולל זאת מראש ובא בגישה כזו, כיצד תדע? למרות שהתגרשתי לעולם לא אומר נואש לגבי מציאת בן זוג שיאהב אותי ואני אותו, כעת אני פשוט חכמה יותר בהבנה של מי הוא בן הזוג שמתאים לי ואילו תכונות באישיות אני מחפשת בו. ואופטימיות בעיניי היא ממש לא טמינת הראש בחול, אלא אחד הטעמים החזקים שנותנים לנו כוח להמשיך לחיות העולם שאיננו יודעים מה יהיה בו מחר.
41. מגיבה 40 את אולי חמודונת ,אבל לא מבושלת...
נשוי שלא אכפת לו ,   בלי ניצוץ   (08.09.08)
לאף גבר לא נוח לחיות עם אישה שלא אוהבת אותו. לא - זה לא נוח . הסיבה היחדה שגברים לא רוצים להתגרש היא למנוע נפילה כלכלית כפי שכתבו רבים. לא עשיתי מחקר אבל מבין כל חבריי שהתגרשו אף לא אחד מצא את האחת, וגם לא הגרושות שלהם. עבדתי קשה מאוד ועדיין עובד ואוטוטו מסיים את המשכנתא .אם אתגרש אחיה כמו כלב כשאשתי תחיה כמו מלכה .רוצה הסבר ? בבקשה : היא תרוויח 4000 ש"ח ועוד מינימום 2500 ש"ח מזונות לילדים ,בנוסף ביטוח לאומי לילדים מתחת לגיל 18 זה עוד 350 .היא תמצא גרוש אחר ותחייה איתו וישתתף איתה בהוצאות הבית כמו בעל . ומה איתי ? 6500 מינוס 2500 =4000. מי יתן לי משכנתא להשלמת דירה קטנה . חברי הגרוש מרוויח 11000 ש"ח ,עובד 12 שעות כל יום והבנק מאשר סכום חלקי בלבד למשכנתא .וזאת בגלל שהוא משלם מזונות. אז אני לא נשאר עם אשתי בגלל שנוח ,אלא בגלל שבגילי אני לא רוצה לחיות כמו כלב. היא רוצה להתגרש ולהיות חופשייה ? שתשלם את המחיר ותצא עם רבע רכוש בכדי שאוכל לשלם כיאות ולחיות בכבוד ,בלי וילה ולא 12 שעות כל יום. נשבר לי הזין מנשים שפתאום יש להן הארה מזוינת וחושבות שמגיע להן יותר. בסוף הן מגלות ומהר,איזה חרא של גברים יש בחוץ. נו טוף מה לעשות ,משעמם עם גבר שעושה קניות ,מתקן ,משלם חשבונות ורוצה סקס כל יומיים.זה שגרתי. הכי כיף עם גבר מקסים עם שרוואל שיגיד מילים יפות ושמגיע לה יותר.פחחחחחחחחחח רוצהלהשתדרג ב זיון חדש וטרי שתקראי לו בשם אהבה ?! שלמי ! את הסכמת לשלם - מכבד אותך ! אחרות רוצות הכל . נראה אותך חמודונת איזה "מציאות" תמצאי בחוץ. אם בעלך היה חרא של איש והיה אלים בצורה זו אחרת ,קבלי ממני חיבוק חם והצלחה, ואקח את מילותיי האחרונות בחזרה.
42. החיים קצרים לא חשוב התחלה או הסוף חשוב הדרך
י הודה   (05.01.12)
זה לא משנה אם אתה עם אישה בתוך הבית או לא את משלם בכול מקרה
הדבר היחיד שקורה זה הילדים סובלים תלוי איך מסתכלים על התמונה
ואם האישה חושבת על כסף נו זה לא האישה שלך לך לחיים אחרים ולא מה יביא
יום זה עדיף
43. סיפור ההצלחה מאחורי כל קשר מצליח
Llrot   (03.11.12)
זוגות מוצלחים מורכבים מ:
א. בעלי עניין משותף מעבר למראה חיצוני.
ב. שניהם באים מעולמות עשירים בידע / נסיון.

כל היתר נובל ומאבד מהאפקט שלו בדרך, חבל שיש כ"כ הרבה אנשים בורים בעולם שלא רואים מעבר לציצים וקוביות בבטן (מראה הוא מרכיב חשוב, אבל אסור שיהיה האלמנט הכי קובע בקשר).
אבל זאת התוצאה, והגירושים לא מאחרים לבוא.
44. מדינה אוכלת גבריה!!
גרוש   (03.11.12)
נמאס!! נמאס כבא מחוסר השוויון במדינה!
אני גבר גרוש+2 מרוויח 7000 שח, משלם מזונות 3500(היום עם המדד כבר 3580, שעברה רק שנה ולא רוצה לחשוב מה יהיה עוד 3-4 שנים), חוגים והוצאות חריגות, יוצא כמעט 4000 ומרוויח רק 7000 והילדים אצלי כמעט חצי ממהזמן ולא מוכן לוותר על גידולם ולא להיות חלק מחייהם.
גם לי יש ריצות לימיהולדת, לרופא, לאסיפות הורים ולכל מה שלאימא שלהם יש ואפילו יותר, אז למה ואיך אני אמור לפרנס עצמי, אולי להקים עוד משפחה (רק בן 35) לכלכל את ילדי בכבוד שהם אצלי, לתת ולפנק אותם כמו שאימא שלהם מפנקת????

מדינה אוכלת גבריה!!!
מקווה שמישהוא ישים סוף לעוול שנגרם לחלק מהגברים הגרושים...
תגובות קודמות
חזרה לכתבה