|
|
וצריך לציין שהיחס לנשים בתחילת האיסלאם היה הרבה יותר טוב מהיחס אליהן היום.
|
|
|
2. פני מג'אדלה כפני הממשלה
בבחירות הקרובות הוא חוזר לכפר להכין קפה !!!!!
מקומו הטבעי ...
|
|
|
|
שאחרי שהוא השתמש בכסף שלה והתחתן עם עוד נשים. אומרים שהיא תפסה אותו עם איזה ילדה על חם, וכדי שהיא לא תקנה כנראה ולא תשדאל אותו איך נביא עושה כזה דבר, הוא אמר לה שהוא כרגע התנבא שלגברים מותר להינשא "נישואי מותעא" כלומר לכיף, אלה נישואין של כמה ימים בדרך כלל ללא שום התחייבות של אחד הצדדים (כלומר רק בשביל ....) ומאז זה התפתח מאוד בעולם הערבי. נא לעיין memritv.org יש שם חומר בנושא.
|
|
|
|
כיף לקרא כתבה כזו עניינית וממצא ,
תודה
|
|
|
5. גב' אריאנה מלמד היקרה הטעות הבסיסית שלך שכדי לחזק השקפה של
נושא רלוונטי ב2008 את משתמשת במקור דתי מלפני אלפי שנים ונתעלם מהקצה קצהו של הליגלוג שבתיאורך לדת שמחזיקים בה מליארד בני אדם.
את צודקת בהגדרה שישנה אפלייה הנובעת בעצם ממסורת ומהווי חיים מעוות, אבל אפשר לומר זאת לצערי בצורה חריפה יותר על החרדים, ואם תבדקי אצל מליארד ורבע סינים לא בטוח שתמצאי שהנשים שם מובילות ושוות ערך.
להתחיל טיעון בסיפור שבא מספר דתי חשוב ולכנות נביא מקובל וחשוב כ"בורר מסחרי בן 25 " שהתחיל בשלב כלשהוא "להתנבא", נופל על אוזניים ערלות, אם מטרתך היא באמת להשפיע על קהל קוראייך הערבי ישראלי, או שמא כל שאת רוצה הוא להדגיש אחיזה רווחת במגזר היהודי שבאופן כזה או אחר הערבי הוא נחות-סוג של התנשאות שנובע לא מעט מבורות וגזענות לא?
חיים ומוות ביד הלשון.........
|
|
|
|
מתיר לבעל להכות את אישתו.
כל אחד יכול ללכת בזמנו הפנוי ולקרוא את זה.
לגבי האישסלם באופן כללי זה דת שוויניסטית.
רק שיקשה על הגברת הנכבדה להודות בדבר.
|
|
|
|
אין לן מושג כמה את צודקת גברת מלמד,ותהיי בטוחה שאכן הוא לא יודיע על מה את מדברת.צר לי שהאיש מייצג אותנו , אבל זו דרכה של הפוליטיקה.
|
|
|
8. איפה שנמצא האיסלאם יש רק יגון וכאב
|
|
|
9. ,תתעוררי את!! הוא הרי הכי נאור בחברה הערבית
|
|
|
10. כל כך נכון, כל כך מביש
|
|
|
11. חזק מאוד!
| דידי הררי , |
תל אביב |
|
(01.12.08) |
|
|
|
12. טעות חמורה - אם הטענה בנוגע לאותה אישה היא נכונה אז
המסקנה האחרת המתבקשת היא שלאותה אישה אחריות בהווצרותה של הדת הברברית והקנאית והבעיה הבאה של העולם החופשי.
|
|
|
13. מהמובילים במפלגת העבודה....
|
|
|
|
ואני אפעלו חושבת שצריך להעביר את השר מתפקידו
חוצפה לומר דברים כאלה בציבור ...פלאח
|
|
|
15. האיסלם זה הדת הכי שוויניסטית שיש
|
|
|
16. כל המאמץ הזה בשביל מג'אדלה אחד ? לא שווה ומיותר
|
|
|
17. מילים נכונות ביותר, ועומד מאחורי דבריך
| שונא פמיניסטיות |
|
|
(01.12.08) |
|
|
|
18. באמת מפתיע?
| שר "התרבות" , |
נציג ה"עבודה" |
|
(01.12.08) |
|
|
|
19. כתבה מוזרה, עולה ממנה משוואה עוד יותר מוזרה...
|
|
|
|
מעניין ומרתק.
דרך מאוד יפה לומר... איזה אידיוט!
|
|
|
21. כל הכבוד לך, לא הייתי מוסיף ולא מחסיר אפילו פסיק
|
|
|
22. את חושבת שאת מג'דרה מעניינים העובדות?
הוא שבוי בתוך אמיתות שלו ולא יעזור אם תדברי איתו גם 1000 פעם. הוא מקרה אבוד. רק נקווה שילדיו יצאו בריאים יותר ממנו.
|
|
|
23. תגובה ל-6: אתה אידיוט שלא יודע כלום
לך תשווה בין יהדות ואיסלאם ותגלה שההבדלים מינורים מאוד!
ולפני שתתן מספרי סורות ופסוקים לך תלמד מה זה קוראן בכלל. יא "בור"
|
|
|
24. כל מילה נוספת מיותרת
| מישה , |
גבעתיים |
|
(01.12.08) |
אני חייב להתחיל מכך שאני לא תמיד אוהב או מסכים עם הכתבות שלך:)
וכמו תמיד, כשהתחלתי לקרוא את הכתבה שלך, הייתה לי את ההרגשה שאיפשהו באמצע הדרך את תסטי מהנושא ואני לא אסכים איתך בסופו של דבר (מה שיסיט אותי מהנושא של הכתבה).
הכתבה הזאת הפתיעה אותי.
היא הייתה עניינית מאוד, מעניינת, מרחיבת אופקים (למדתי כמה דברים חדשים) והכי חשוב, הסכמתי עם כל מילה.
אני באמת חושב שהדמוקרטיה במקרה הזה פוגעת בעצמה... כי הרי איך אדם שבא מתרבות אחרת (ולמרות היותו ישראלי לכל דבר הוא עדיין בא מתרבות אחרת) יכול לייצג את התרבות הישראלית (וכן, באותה מידה, למרות היותי ממוצא אוקראיני, אני לא חושב שעולה מבריה"מ לשעבר יכול להיות בתפקיד זה).
כמו כן, אני חושב שאימרות מהסוג הזה צריכות להיות אסורות על אנשי ציבור כי הן מסיטות ופוגעות במעמדן של נשים (מעמד המיעוטים גם שם, מטר ליד).
אז כן, אריאנה, אני גאה בך על הכתבה הזאת ומתבייש בשר התרבות על הייצוג הכושל של התרבות "שלנו".
|
|
|
25. מילים כדורבנות אריאנה!
|
|
|
|
מה הקשר בין דברי המקורות לאמונה של העם? מנהיגי העם יוצרים את האמונה לפי רצונותיהם ונוחיותם. המקורות: קוראן, תנ"ך, הברית החדשה - הם ספרים שמשתמשים בהם רק להצדקת אותם רצונות. לא חלילה ללמידה והסקת מסקנות.
כך זה לא רק באיסלם, אלא גם אצלינו.
אותם בני תורה שיושבים ולומדים כשנשותיהם עובדות ויולדות ומגדלות ומנקות.
היכן בתנך יש לכך דוגמא או עידוד????
והענשת האשה בלבד במקרה של ניאוף?
השר היקר שלנו אינו הפרימיטיבי היחיד שמשתמש בתורות של נוחיות עם פני דת.
אין למקורות דתו כל קשר לדעותיו.
|
|
|
27. פמיניזם עאלק
| גרשון , |
תל אביב |
|
(01.12.08) |
יציאה מהבית או כניסה אל קופסאות האקדמיה, אינן סממן לחשיבה עצמאית.
כמה מצחיק וכמה משעשע שהפמיניסטיות, בשם החופש ושחרור האישה, הן התומכות הנלהבות של המושג הדכאני הזה המכונה "קריירה". במקום לשפר את מצבו האומלל של הפרט ומשפחתו בחברה הקורפרטיבית הדורסנית והנצלנית, קמו הפמיניסטיות על מנת להאבק על "זכותן" של נשים להפוך לעבדי שכר ופרנסה בדיוק כמו הגברים. למען השיוויון, נאבקים למען המטרה הנעלה בה כולם לא שווים כלום מעבר לשווי שלהם למשק.
|
|
|
|
אני פשוט מזועזע מאדון מגאדלה.
מקומו לא בכנסת ישראל
ובודאי לא כשר התרבות והספורט בישראל.
האם דעותייך בנושא נשים משפיע גם על עידוד ספורט נשים במדינתנו..?
|
|
|
29. מילים כדורבנות
| אודי מחמודי , |
ראש בעין |
|
(01.12.08) |
כל מילה בסלע,
ביקורת נוקבת
מבוססת ונכונה
אני מחזק את ידיך
ומתבייש איתך ביחד
|
|
|
|
במיוחד אהבתי שידעת לייצר ביקורת בונה שפותחת דיאלוג, ולא סתם השתלחות - בד"כ אם אני חלק מהקבוצה אז ביקורתי נחשבת בונה או שטותית, ואם אני מחוץ לקבוצה אזבכל אופן ביקורתי נחשבת גזענות.
| |