בריאות  דיאטה
פחמימות: הטובות, הרעות והמעולות לגוף שלך
ליטל לופו
פורסם: 22.12.08, 10:23
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות ב-49 דיונים
31. אינדקס גליקמי...
(23.12.08)
התוודעתי בדרך מקרה לאינדקס הגליקמי וכיום אני אוכלת לפיו. פשוט ביותר, הקלידו "אינדקס גליקמי" בגוגל ותקבלו אין סוף אתרים שבהם אפשר למצור ערך גליקמי של כל סוג מזון. החוכמה היא לצרוך מאלה בעלי האינדקס הנמוך ובכמויות סבירות. מצויין גם לניטור רמת הסוכר בגוף. אישית, לא סבלתי מבעיית השמנה, 60 ק"ג בסה"כ אך בזמן קצר ביותר הורדתי 5 ק"ג! ממליצה מאוד - בריא יותר וגם משפר את המראה.
32. הקשר בין פחמימות פשוטות וכולסטרול
משפט חשוב   (23.12.08)
"מאחר שהגוף איננו זקוק לרמה גבוהה של סוכר זמין במנוחה (ללא פעילות פיזית), תיתכן אגירת האנרגיה כשומן." המשפט הנ"ל חשוב במיוחד לאלו הטוענים (במיוחד חברות מזון למיניהן) שמוצר איקס לא מכיל כולסטרול - מכיוון שהוא לא מין החי. אז יש לי חדשות עבורכם; כל שומן שנאגר בגוף מעלה בסופו של דבר את רמת הכולסטרול בדם. תמשיכו לצחוק; עד שתמותו.
33. אין קיצורי דרך
175, 75 ק"ג   (23.12.08)
דיאטות זה הדבר הכי לא אחראי שאדם יכול לעשות לעצמו. כדי לשמור על משקל תקין, צריך פשוט לעבוד. זה אומר פעילות אירובית מאומצת של לפחות שעה אחת ביום. אחרי שצולחים את השבועיים הראשונים, שבהם תיתכן אפילו עלייה במשקל ותחושת ייאוש, רואים פתאום את האור. הפעילות הגופנית הסדירה משחררת כנראה חומרים שמדכאים את התאווה לדברים מתוקים ומשמינים. הפרשת אנדורפינים בפעילות האירובית מדכאת כנראה תחושות כאב, והרעב הוא תחושת כאב מובהקת. גם השינה (לא פחות משמונה שעות ביממה) איכותית יותר. כך גם מצב הרוח והמרץ. בפעילות מתונה לטווח ארוך יורדים בערך קילו בחודש, שזה המון, עד שמגיעים למשקל התקין. קילו זה לא ה-25 ק"ג בשבועיים שמבטיחים בפרסומות, אבל זה קילו אמיתי של שומן, לא של מים. בקיצור, אין פלאים בעולם, ואין קיצורי דרך.
34. יש פה אחלה תגובות, ואני מוסיפה:
ספורטיבית ושרירית ,   מרכז   (23.12.08)
תשתדלו לאכול ירקות+חלבונים/ ירקות+פחמימות... אפשר ירק חי/מבושל/ מאודה. זה מאוד מקל על העיכול. תפתחו את הבוקר עם כוס/2 כוסות מים. תשלבו סוגי פירות שונים וסוגי ירקות שונים. תאכלו פירות יבשים במינון נמוך+ אגוזים/ שקדים/ דגנים (קוואקר), במינון נמוך. תשתמשו בשמן קנולה/ זית. איכלו קיטניות, לחם מלא.. ותעשו ספורט שכולל: אירובי, אנאירובי ומתיחות/ גמישות. אני אוכלת הכל מהכל ולא חסר לי כלום תודה לאל!
35. אחרי עשרות דיאטות שעשיתי
עירית ,   השרון   (23.12.08)
הגעתי למסקנה שאני צריכה משהו מאוזן,לא כאסח,משהו שיגרום לי לשנות את הרגלי התזונה המקולקלים שצברתי במשך חיי. נרשמתי לפני כשנה לקבוצה של חברת "דיאטהקלאב" ואני ממש מרוצה. הורדתי כבר 12 ק"ג והכי חשוב אני אוכלת שפוי ובריא.
36. 5 שנים באטקינס
מומחה לאטקינס   (24.12.08)
אני כבר 5 שנים עם דיאטת אטקינס !!!!! רזיתי 10 ק"ג - הגעתילמשקל הרצוי. השומנים בדם ירדו וכן הכולסטרול הרע. הכולסטרול הטוב ע ל ה !!!! מרגיש 10 !! העובדות : - אטקינס = דיאטה דלת פחמימות. - אין כל פגיעה בשרירים או בעצמות - רק בתאי השומן המיותרים !! - במחקר השוואתי שערך ה BBC התברר כי הסיבה לירידת המשקל בדיאטת אטקינס היא - הפחתה "טבעית" בכמות הקלוריות היומית שאנו אוכלים. - דיאטה דלת פחמימות הכוללת 3 פעמים ביום ירקות וחלבונים - מאזנת את הרעב. אוכלים פחות כי הגוף מאוזן ומרזים. - אטקינס = בריאות !!
37. ממשיכים להתעסק בטפל
no diet man   (24.12.08)
זה לא מתפקידו של אף אדם לעשות חישובים של קלוריות או פחמימות. הטימטום הזה כדאי שיפסק ומהר כי הנזק ממנו הוא עצום ורק מחמיר את הבעיה. תשאירו את החישובים למומחה מספר אחד: הגוף המדהים שלכם. הוא יודע לחשב את כמות הקלוריות שאכלתם בעצמו, הוא יודע מתי בדיוק הוא זקוק להם, לאיזה סוג, כמה ומתי בדיוק. מה שלא פחות מדהים זה שהגוף שלכם גם מעביר לכם את האינפורמציה כל יום כל הזמן. אתם רק צריכים להגיע לארוחה, לאכול ולהנות! בתאבון!
38. למס 30: אין דבר כזה "נטיה להשמנה"
no diet man   (24.12.08)
את ממשיכה להילחם יום יום בגוף שלך וחבל. איך את יכולה להמליץ על : "תקשיבו ותכירו את הגוף שלכם, אצל כל אחד זה מאוד אינדיבידואלי, תמצאו את הדרך שתגרום לכם להרגיש בטוחים ומאושרים עם עצמכם, ותאהבו את עצמכם..."? את הרי לא מכבדת את הגוף שלך, בטח לא אוהבת אותו ובטח לא קשובה לו. את עושה דיאטה, כופה עליו משטר לא הגיוני ולא טבעי , חיה בעולם מוגבל ומלא בחסכים ואת קוראת לזה "אהבה"? אין חיה כזאת "נטיה להשמנה". השמנה היא לא גזרה משמים, זה לא עניין של גנטיקה. השמנה והרזיה הם פוטנציאל שקיים ברוב האוכלוסיה (למעלה מ-90%). את יכולה לנצל את הפוטנציאל ולרזות ואת יכולה להשמין. זה לא תלוי בסוג האוכל שתאכלי וגם לא בגנטיקה. זה תלוי בהתנהלות שלך ובמערך האמונות שיצרת לעצמך. אם תלמדי להיות קשובה לגופך אז לא תספרי קלוריות ולא תעשי ספורט כדי לשרוף קלוריות. אם תהי קשובה לגופך את תתני לו את המנדט, הסמכות להחליט לכמה קלוריות הוא זקוק בכל ארוחה ומתי בדיוק הוא זקוק להם. רק הגוף שלך יודע והוא גם הפרטנר האולטימטיבי שלך לתהליך הרזיה טבעי ולחיים בכלל. הגוף שלך שואף להיות מאוזן, שואף להיות רזה וקליל ולא כבד ומסורבל. דיאטה מכל סוג רק מחמירה את המצב (הנפשי והפיזי) וחבל. אני ממליץ לך ולשאר הקוראים לצאת מה"כלא" של הדיאטה, מהמעגל האין סופי הזה שבסופו יש רק השמנה ועוד השמנה ותיסכול. דיאטה רק תשאיר אותך עם ההתעסקות הבלתי פוסקת עם המשקל והאוכל. את יכולה להיות כמו כל אדם רזה טבעי , את יכולה לאכול כל דבר שאת אוהבת ורוצה ולא להשמין מזה. זה לא טמון באוכל ולא בגנטיקה, זה תלוי בגישה שלך. חג שמח!
39. יפה מאוד. כתבה מעולה.
יוסי נץ   (26.12.08)
40. # 2. "כמה טיפשות" יכול להתייחס רק לתגובתך.
יוסי נץ   (26.12.08)
לא סתרת במאום את הרצאת הדברים החכמה של הכותבת. הבעיה שלך היא, או שאינך מבין את פירוש הנתון הגליקמי, או שאתה, מתעלם ממנו, או, שפשוט, האינטליגנציה שלך אינה מספיקה, לנתח את המאמר המצויין.
41. # 5 - נכון.
יוסי נץ   (26.12.08)
42. # 18. ממש ההפך משכתבת. ההמלצה- גליקמי נמוך!
יוסי נץ   (26.12.08)
43. # 37. אה, נכון, בגלל שהגוף יודע, הוא נוטה להשמנה מטורפת מכל
יוסי נץ   (26.12.08)
הדברים שאנחנו כל כך אוהבים: שוקולד, לחם לבן ובקיצור, כל דבר שהוא ממש טעים. האמרה אומרת: "כל הדברים הטובים, או שהם משמינים או שהם בלתי מוסריים". אבל, כניראה שהאינפורמציה שבידך היא אחרת. (אולי הגעת אלינו מכוכב אחר? אחיו של אי טי במקרה?)
44. ל-43 יוסי: יש לי אתגר בשבילך ולשאר הגולשים
no diet man   (27.12.08)
ברור שאתה תקוע עם הראש הדיאטטי וזו הסיבה שמאוד קשה לך להיפתח לאפשרות ששוקולד לא משמין. הרי כולנו חונכנו שהדברים שאנחנו מאוד אוהבים גם מאוד משמינים. אבל מי אמר לנו אותם? כל אותם אנשי מקצוע שנכשלו לעזור לאנשים לרזות. תגיד יוסי, ראית פעם אדם רזה טבעי שאוכל שוקולד ומשמין ממנו? ראית פעם אדם רזה שנמנע מלאכול פיצה כי הוא מפחד להשמין? זה לא עניין של גנטיקה, זה בגלל שהוא אוכל בהתאם לצרכים של הגוף שלו. שמת לב שרוב האנשים שעושים דיאטה (97%) נכשלים וחוזרים למשקלם הקודם? אני מניח ששמעת את זה אבל העדפת להתעלם כי זה הרבה יותר קל להמשיך לעשות את מה שמכירים כי "ככה זה וכולם עושים את זה..." זה לא במקרה וזה לא באשמת הציבור, זה כי אנשי המקצוע כולם (דיאטנים,רופאים,מאמני כושר ותזונאים) למדו ויודעים כל מה שלא נכון ולא עובד. הם מנסים לטפל בסימפטום ולא בגורמי ההשמנה עצמם. הם לא מבינים איך גוף האדם פועל ולכן גם אין סיכוי שיוכלו לעזור לאף אחד. שים לב לקביעה הבאה: עוד לא נולד האדם השמן שהצליח בעזרת דיאטה להפוך לאדם רזה (בראש,בהתנהלות). יוסי, אתה חושב שתצליח להתמודד עם האתגר ותוכיח לי שאני טועה? לא נראה לי. אף אדם בעולם לא יוכל להפריך את הקביעה הזו. אנשים שעושים דיאטה ומצליחים לשמור על המשקל (בודדים כאמור) נשארים שמנים. הם ממשיכים לספור קלוריות, הם ממשיכים להימנע מאוכל שהם אוהבים, הם ממשיכים לעבוד קשה במכון כי הם מפחדים להשמין, הם ממשיכים לאכול לפי תפריט, הם ממשיכים להישקל כל הזמן, הם ממשיכים ללכת לקבוצות תמיכה, הם ממשיכים לחשוב ולהתעסק באוכל כל היום כל הזמן. בקיצור, הם עושים את כל מה שאנשים שמנים עושים. הם לא עושים שום דבר שאדם רזה נורמאלי וטבעי עושה ביום יום. יוסי, הבעיה היא לא באוכל ולא בגוף שלך. הבעיה נמצאת בגישה שלך, באמונות שאתה יצרת אצלך בראש. הגוף שלך שואף להיות מאוזן, רזה וקליל ולא כבד ומסורבל. זה אתה שלא קשוב לו, זה אתה שמנסה לכפות עליו את הדרך העקומה והלא טבעית שלימדו אותך אנשי המקצוע הלא משכילים. אני מודה, גם אני חשבתי בדיוק כמוך וכמו כולם עשיתי דיאטה, נמנעתי, אכלתי דיאט וכמובן שהמשכתי להשמין, ממש כמו כולם! ברגע שהבנתי שכל הידע שלי הוא טעות וכל מה שצריך לעשות זה לתת לגוף המדהים שלי את השליטה ולהיות קשוב לו, מאותו רגע הכל השתנה. אכלתי כל דבר שאתה מגדיר משמין (פיצה,גלידה,שוקולד,עוגות,ציפס,פיצוחים,טוסטים, פירות,ירקות,פסטות וכו), אכלתי את כל הדברים שנמנעתי מהם במשך הרבה מאוד שנים וראה זה פלא: לא רק שלא השמנתי, רזיתי ובקלות שלא תאמן! אחרי שנים של ספורט אינטנסיבי שלא עזר לי לרזות, פתאום כשאני לא שורף אפילו קלוריה בפעילות גופנית, אני מרזה ובקלי קלות! בלי לסבול, בלי לספור קלוריות, בלי תפריט, בלי להימנע מכלום, בלי להתעסק באוכל כל היום ובלי לפחד מהמשקל. ( שלא תבין אותי לא נכון, ספורט מצויין ומומלץ אבל לא קשור כלל להרזיה. אין צורך לשרוף קלוריות כדי לרזות). אני אדם רזה בפנים ובחוץ ואת זה לא תמצא בשום דיאטה. אני ממשיך כמובן לאכול מכל טוב ומשאיר את ענייני התזונה למומחה מספר אחד: הגוף שלי! אני אספר לך קטע מצחיק: כשהייתי ספורטאי ושמן אז כולם אמרו לי ש"אין מה לעשות, זה גנטיקה..." היום, כשאני רזה אז אומרים לי "שזה הכל בגלל שיש לי חילוף חומרים מהיר..." יוסי ידידי, אל תהיה פתי. אל תקנה את הלוקשים שמאכילים אותנו אנשי המקצוע והתקשורת. הגוף שלך מדהים, מכונה ביולוגית מדהימה שיודעת את העבודה מצויין! תפסיק להתערב ולהפריע לה בעבודה. צא מהבועה ותלמד מה נכון ואמיתי. חג שמח!
45. nodiet man יש לי חדשות בשבילך.המקצוע שלי הוא התנהלות
יוסי נץ   (30.12.08)
נכונה. אני מדריך קרטה, מורה לטכניקת אלכסנדר, הייתי מורה לחינו"ג, מדריך להתעמלות אירובית ועוד מקצועות הקשורים לשיפור גופני. אני אישית איני בא מן הצד השמן. כשהייתי בן 14 שקלתי 60 ק"ג. הייתי אז מתעמל פעיל והיו לי שרירים גדולים והיה לי אחוז שומן נמוך ביותר. כיום, אני שוקל רק 58 ק"ג. מבחינה גינטית, אני הייתי צפוי להיות בעל כרס קטנה ומרופד שומן, באחוז שומן של לא פחות מ18. כי כך נראים כל הגברים במשפחה שלי. לעומת זאת, אני יודע כיצד להתנהל וכך גם ידעתי כל חיי, לכן עד שנות השישים שלי אני שרירי ורזה. אילו נהגתי "להקשיב" לגופי, הייתי נראה כמו שאר הגברים במשפחה שלי. אין לי כל ספק בכך. כמורה לטכניקת אלכסנדר, אני יכול לומר לך, כי הגוף שלנו אינו מסוגל להנחות אותנו בשום דבר. אנחנו חייבים ללמוד כיצד לשבת, ללכת, אפילו לנשום! מדוע כ70% של האכלוסיה סובלים מכאבי גב בעוצמות שונות בשלבים כאלה ואחרים בחייהם? מפני שהגוף שלהם "מלמד" אותם כיצד להתנהל? אני כלל לא בטוח. או, לייתר דיוק, בטוח שלא. כך גם לגבי אכילה. הדיאטה של האדם הבלתי מתורבת הייתה שונה מכפי שהיא היום. אולי אז הוא ידע כיצד לאזן את עצמו. יש להניח כי גם אז לא ידע. העובדה היא כי עד לפני 100 שנה, תוחלת החיים הייתה קצת למעלה מחצי מכפי שהינה כיום. כלומר, התרבות, וההתנהלות המודרנית, (כולל אכילה מושכלת) לימדה דבר או שניים את האדם התרבותי. אתה יודע מה, נו דיאט מאן? גם אני, בעצם מסכים כי דיאטה אינה עוזרת. אבל, עוד יותר איני מסכים איתך, שהגוף יכול לברור לעצמו את המרכיבים הנחוצים לו. זאת איוולת; אורח חיים ואכילה נכונה דרושים כל הזמן, ולא "התפרצויות" של דיאטה. יש לברור את המזון שיספק את אבות המזון הנחוצים, כמו גם את הוויטמינים הדרושים, מאכלים נוגדי חימצון. מזון שיעזור לשמור על לחץ דם תקין, על רמת כולסטרול תקינה (בלי שימוש בסטטינים) וכמובן, מאכלים שאינם עתירי שומן טרנס (שהם תאימים במיוחד). התפיסה שלך היא מאוד אטרקטיבית, אבל, היא יותר דסטרוקטיבית... אני מאחל לך שתישאר רזה, אולם, זה לא מספיק. עליך גם להשקיע בעצמך בwork out כך שתהיה גם בכשר גופני סביר. גם בהתעמלות, כדי ששריריך ישארו מאוזנים והמפרקים גמישים וכן, גם רצוי מדיטציה, כדי שתהיה לך גם שלווה נפשית וחוסן נפשי. בקיצור, זה שתאכל מה "שהגוף שלך בוחר", לא ישרת את המצב הבריאותי שלך.
46. ל-45 יוסע נץ: אמונה תוקעת
no diet man   (31.12.08)
הפרדיגמות אצלך ברורות מאוד: "אני הייתי צפוי להיות בעל כרס קטנה ומרופד שומן, באחוז שומן של לא פחות מ18. כי כך נראים כל הגברים במשפחה שלי"... כל עוד לא יתעורר בך הספק לא תוכל להפתח לאפשרות שאתה טועה. נוח לך לחשוב ולהאמין שכך הם פני הדברים ובצורה זו לא תתקדם הרבה. הגוף שלך הוא מכונה ביולוגית משוכללת ביותר ולא גוש בשר הזקוק להכוונה והוראות הפעלה. הוא יודע טוב יותר מכל איש מקצוע (דיאטן,רופא,מאמן כושר,תזונאי,מדריך קרטה...) למה בדיוק הוא זקוק כמה ומתי. האם אתה יודע מהי תזונה מאוזנת? לא, לא מדובר על משהו מלאכותי ידידי. תזונה מאוזנת היא תזונה המווסתת ע"י הגוף המדהים שלך. חבל מאוד שאתה לא פתוח לאפשרות שאתה טועה , זה היה משחרר אותך מהתעסקות והתערבות בנושא שהוא לא המומחיות שלך. תקדיש את זמנך לדברים חשובים אחרים, את התזונה תשאיר לגוף. "אורח חיים ו"אכילה נכונה" הם ביטויים מאוד פופולארים היום אבל איש מבין האנשים שמתשמשים בהם לא באמת מבין את המהות שלהם וחבל. לגבי ספורט, ספורט מצויין ובריא אבל לא קשור כלל לנושא הרזיה או השמנה. תזכור שפתיחות תעזור לך להתקדם וללמוד וזו המטרה של השירשור שלנו , נדמה לי. דרך אגב יוסי, זו לא התפיסה שלי, זו גישה שלמדתי ממנה לאחרונה ונקראת "הרזיה ללא דיאטה" והיא קיימת שנים רבות. בהצלחה וחג שמח!
47. # 46. אתה חוזר על דבריך מבלי להביא כל עובדות מאששות הנחה זו.
יוסי נץ XXXXXXXXXX   (01.01.09)
אין לי קבעון בשום פרדיגמות. (כן, זה ביטוי פלצני נפוץ בימים אלה, השגור בפי מי שאין לו ארגומנטים הגיוניים.) אני חי לפי התפיסה שלי כל חיי, מגיל 19, בהיותי חייל וחליתי באדמת, ממנה סבלתי יום אחד, ועד גיל 57, לא חליתי ולו גם פעם אחת, אפילו לא שפעת. (אולי זה בגלל שאכלתי כל יום שוקולד, עוגות קרם, צ'יזברגרים במקדונלדס- כל הדברים הטעימים באמת.) ואכן, הגוף שלי הוא מדהים, אלא שלא בגלל שאני מקשיב למה שהוא רוצה, אלא הגוף שלי עושה מה שאני מכתיב לו לעשות. מי שזקוק לפתיחות, אינו אחר, אלא אתה. אתה אינך מבין את עניין המטאבוליזם. את העקרון הפשוט של כל מכונה שמפיקה עבודה לאחר שסופקה לה האנרגיה הדרושה. אם אין לך את ההגיון להבין שאם צריכת האנרגיה שלך גבוהה מן העבודה שאתה מפיק, נאגרת בצורה של שומן, איני יכול להועיל לך. והסיסמה של "הרזיה ללא דיאטה". שוב, אני מסכים איתה, אלא שזה לא לפי אכילה לפי מה שהגוף מכתיב, כי לי למשל הוא מכתיב 2 צ'יזברגרים כפולים, מנת צ'יפס גדולה, 2 גלידות סאנדיי עם קצפת, קפה מוקצף עם 3 כפיות סוכר. אילו נהגתי לפי מה ש"הגוף שלי בוחר" הייתי שוקל לא 58 ק"ג אלא 108 ק"ג. אם אינך מבין זאת, יש להניח כי יש לך בעיה רצינית בקומתך העליונה.
48. אם ככה, איך זה שאני לא רזה?!
בת_15   (02.01.09)
על פי מחשבון צריכת הקלוריות כאן אני אמורה לצרוך 1727 קל' ביום. אני צורכת -רק- 700 ביום. אז למה אני שמנמנה?
49. יוסי אתה ממש בדיחה
no diet man   (02.01.09)
הגוף שלך רוצה/מכתיב לך לאכול 2 ציזברגרים כפולים, מנת ציפס גדולה ועוד כל מיני? קרעת אותי מצחוק! זה בדיוק מה שאתה רוצה בעצמך, אצלך במחשבות רוצה ומצפה לאכול. זה האוכל שאתה נמנע ממנו , מאוד אוהב ורוצה אבל כל כך מפחד להשמין שאתה לא מעז. הגוף שלך לא מכיר שוקולד,ציפס,ציזבורגר או פיצה. הגוף שלך מכיר רק רכיבי תזונה. אתה מייצר את המחשבות שלך בעולם הקטן והלא מפותח שלך, אתה זה שהחלטת להאמין שיש אוכל משמין. הרצונות הן תוצר של המחשבות שלך ולא של הגוף שלך. חבל שתבלבל את עצמך כי הגוף שלך יודע בדיוק למה הוא זקוק וכמה בדיוק, זה אתה שלא קולט את הסיגנלים שלו ומעקש להאשים אותו ברצונות ובתפיסת עולם העקומה שלך. הכמיהה שלך לאכול גאנקפוד מגיעה כתוצאה מההגבלה וההימנעות שכפית על עצמך ללא צורך מתוך פחד להשמין. כשאתה חי בעולם מוגבל עם חסכים אתה רק מגביר את התשוקה לאותו סוג אוכל שממנו אתה נמנע. כאשר חיים בתחושת שפע, בעולם שבו הכל מותר ושום דבר לא משמין אז אין תשוקה מוגברת לכלום! אוכל הוא רק אוכל והתשוקה לאוכל מסויים הולכת ודועכת עד שנעלמת לגמרי. כן, גם אני חשבתי כמוך אבל להבדיל ממך הייתי פתוח לשמוע וללמוד דברים חדשים. וזה משתלם ובגדול! היום אני אוכל כל דבר שמתחשק לי, נהנה מכל רגע ולא משמין. לא רק שלא משמין, השלתי 15 ק"ג של שומן תוך כדי אכילה של: פיצה,ציפס,גלידה,בורקס,עוגות,פיצוחים,טוסטים ועוד רבים וטובים. בכל התקופה הזו לא שרפתי אפילו קלוריה אחת במכון הכושר ולא ספרתי קלוריות או אכלתי מוצרי דיאט. אכלתי את כל מה שנמנעתי ממנו במשך שנים והפלא זה פלא: ההרזיה כל כך קלה ונעימה! הרזיה הוא תהליך טבעי ופשוט עבור הגוף שלך ולא מצריך מאזן קלוריות שלילי או כל קשקוש אחר. הגוף שלך שואף להיות מאוזן, רזה וקליל ולא כבד ומסורבל. תשאיר את עניין המטאבוליזם לגוף המדהים שלך, כמו את עניין התזונה. זו לא המומחיות שלך ובטח לא תפקידך. צא מהפלונטר יוסי, אתה מבזבז את זמנך וחבל.
תגובות קודמות
חזרה לכתבה