חופש  תעופה וחדשות  בעולם
ההבדל הקטן בקוד הטיסה
סוכנויות הידיעות
פורסם: 11.02.09, 12:27
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות ב-33 דיונים
1. הגיע הזמן להוסיף שמות מלאים על כריסי הטיסה ולא אותיות בלבד
דנה   (11.02.09)
בושה לחברת הנסיעות הזאת - אם היא לא היתה הולכת לעיתונות אף אחד לא היה מודה באשמה ולא היו מפצים אותה
2. חח חפיף
אור   (11.02.09)
היה יכול להיות יותר גרוע D:
3. לא נורא זה לא כ"כ רחוק אחד מהשני
עוד טיסה וזה נגמר   (11.02.09)
4. גם הנוסעת מבובלבת
יוד ,   יקנעם   (11.02.09)
היתה צריכה להבחין בטעות בשלב הרבה יותר מוקדם
5. לכל הטוענים נגד השירות בארץ
אמיר   (11.02.09)
גם בחו"ל לא הכל ורוד - לא רק שטעו הם מאשימים אותה ורק לאחר הפרסום הם מפצים אותה כ"מחווה של רצון טוב" (אין דבר יותר מעצבן ללקוח מהמשפט הזה). נשמע מאוד מוכר לא? למרות שהטעות כאן היא טעות ברורה של סוכנות הנסיעות הגברת הנכבדה ממש מטומטמת. מילא שלא בדקה את הכרטיס (הרי אף אחד לא מכיר את הקודים) אבל לא לראות את שם היעד על שער היציאה, לא לשים לב להודעות במטוס כמו "ברוכים הבאים לטיסה כך וכל לפורטו ריקו" או לשילוט בשדה התעופה (כמו ברוכים הבאים לפורטו ריקו) - ממש מטומטמת.
6. תארו לכם שזה קורה לישראלי שנוחת בטעות באירן או בלבנון.
(11.02.09)
7. זה קרה גם לקולומבוס
בני איש קריות   (11.02.09)
הוא רצה להגיע להודו והוא הגיע בטעות לאמריקה. המזל של האנושות היה שהוא לא הגיש תביעה מול מלך ספרד, אחרת אמריקה הייתה נהפכת לעוד מקום שאף אחד לא רוצה לחזור אליו.
8. הנוסע צריך לבדוק את היעד?
(11.02.09)
מאיפה הנוסע צריך לדעת מה אומר הקוד? בטח יש של WTH . Way To Hell
9. הלקוחה אינה אשמה
קטי זרזבסקי ,   ירושלים   (11.02.09)
בתור סוכנת נסיעות מזה 25 שנים טעויות יכולות לקרות אך מאחריות הסוכן נסיעות לבדוק שאכן הנוסעים מקבלים את הכרטיסים ליעדים הנכונים, הלקוחות אינם אמורים להכיר ולדעת את קיצורי שדות התעופה השונים והמשונים שיש בעולם קטי
10. אפשר לשלם כרטיס לקפריסין ולטוס לארה"ב? לי אין בעיה עם זה....
t   (11.02.09)
11. ל 4 גם טוקבקיסט מבולבל היה צריך להבחין
.   (11.02.09)
איך צריך לכתוב מבולבלת מבובלבת
12. ל-7: איך קולומבוס היה תובע על פאשלה שלא ידע עליה?
ההיסטוריה בהיסטריה   (11.02.09)
קולומבוס לא ידע שלא הגיע להודו, הרי הוא קרא לילידים "אינדיאנים" (מלשון INDIA- הודו). רק כמה שנים לאחר מכן, אמריגו וספוצ'י הגיע לאמריקה וטען שזו לא אסיה אלא יבשת חדשה ("העולם החדש"). כמה שנים אחר כך גיאוגרפים קיבלו את הטענה והחליטו לקרוא את היבשת החדשה על שמו- אמריקה. וד.א- עם טעות או בלי טעות, עם תביעה או בלי תביעה, שום דבר לא היה מונע מהאירופאים לבוא לאמריקה.
13. ממש מעופפת...
אריאל ,   תל אביב   (11.02.09)
הרי על לוח הטיסות בשדה התעופה תמיד כתוב שם העיר אליה טסים. היא לא שמה לב שכתוב סן חואן ולא סן חוזה?
14. 12 - היסטוריה אתה יודע אבל חוש הומור אין לך.
אינדיאני ים תיכוני   (11.02.09)
15. בארץ זה לא היה נגמר בלי בית משפט לתביעות קטנות.
טל א   (11.02.09)
16. הנוסעת חתיכת קולולוש ולא יותר!!!
יואב   (11.02.09)
מילא מזוודות שאינן מגיעות ליעדן אבל הקולולוש לא רואה בעצמה וזה אומר שהיא אמא של הקולולושים
17. WTF
(11.02.09)
What The Fuck
18. מובן מאליו שגם בעולם לא הכל פיקס
(11.02.09)
19. האנגלים הם עם דפוק, האמריקאים חכמים מהם
אנגליה out ארה"ב in   (11.02.09)
20. לי זה קרה באיסתא
משה ,   ראשון לציון   (11.02.09)
הזמנתי באיסתא ישיר והטעות התגלתה בשדה, כמעט ששלחו אותי במקום לסן דיגו קליפוניה ארה"ב לסן דיגו דה קובה . ברגע האחרון חברת התעופה הצילה אותי ונסעתי ליעדי מאז למדתי שחייבים לקנות בסוכנות של מקצוענים ולא מרכז "ישיר" אם "סוכנים" חסרי ניסיון.
21. הסיבה היחידה שמזמינים אצל סוכן היא...
סוכן ,   שם   (12.02.09)
כדי שיהיה את מי להאשים במקרה של טעות. אספר לכם כי בקלות אפשר לטעות, כשמזימינים טיסות, בין לונדון באנגליה ולונדון בקנדה, בין סן חוזה קוסטה ריקה וסן חוזה בקליפורניה, בין פורטלנד באורגון ובין פורטלנד במיין. ואם בוחרים לא נכון מהתפריט באתר האינטרנט של חברת התעופה, אין אף אחד שמתקן אותך ואין גם את מי להאשים. ולכן מזמינים אצל סוכן - שהוא יטעה וייקח אחריות אם צריך.
22. תגובה ל-21
חן ,   רמת גן   (12.02.09)
אני יודעת את החולשות שלי, ואני מניחה שסוכן עבר הדרכה כלשהי ולכן אני סומכת עליו שלא יעשה טעויות שעלולות לקרות לי. זה לא כדי להאשים זה כדי לסמוך על מישהו שיעשה את העבודה כמו שלימדו אותו.
23. בעלי רכש כרטיס באיסתא הפקיד עשה טעות סופר
קרה גם לנו   (12.02.09)
ורק לאחר תביעה קיבלנו חלק מהכרטיס הנוסף שנרכש. איסתא -דאגה לעצמה על ידי סעיפים שונים כדי להמנע מפיצויי ללקוח גם כשהטעות היא של נציגיה. טענתם היא "הלקוח צריך היה לבדוק מה מקום היעד על הכרטיס" .
24. ל-21 הסוכן - כמו שאתה רואה, בלי עיתונות הסוכן התעלם!
בכל זאת ,   עדיף אינטרנט   (12.02.09)
פעם, כאשר הייתי צעיר נהגתי לקנות כרטיסים אצל סוכנים. מנסיוני, היו איתם הרבה יותר טעויות מאשר באינטרנט. בעיקר ברישום שם הנוסע (ברור שהנוסע עצמו לא יוכל לטעות בכך), בבחירת מושבים (הם פשוט לא בוחרים כלום), או ארוחות. בעידן הכירטוס האלקטרוני, היתרון של האינטרנט גדל עוד יותר. גם זול יותר, וגם רואים בדיוק לאן טסים. אין מצב שיהיה רשום רק קוד השדה, תמיד יופיע היעד המלא. רק על הכרטיס עצמו יתכן רישום קוד בלבד. זה לא היה המצב בכרטיסים הדקיקים הישנים, אבל היום מי שקנה אצל סוכן (ומראש מדובר באנשים קצת נחשלים, אחרת היו קונים באינטרנט) רוב הסיכויים שלא יוכל לאתר תקלות כאלה. פיצוי של כמה מאות דולרים (לא רווח - רק החזר על הוצאות מיותרות שהוצאו בפועל) לא מפצה על ימי חופשה שנהרסה. יחד עם החלבן והטכנאי לתיקון מכונות כתיבה יגיע גם תורו של סוכן הנסיעות להפוך להיסטוריה.
26. ויש גם SJC - סן חוזה, קליפורניה
אילנה ,   כפר סבא   (12.02.09)
ויש גם SJC - סן חוזה, קליפורניה - המקום הכי טוב מכל השלושה ( אם אני צריכה לבחור)
28. ל 21 תגובה...
פלוני   (12.02.09)
אתה לא חושב שתומס קוק זאת גם סוכנות נסיעות????? כל אדם יכול לטעות. עובדה שהנוסעת פוצתה בסוף!
29. ל-20. זה לא היה קורה אם היית מזמין לסנטיאגו
אחת מהענף ,   כנף   (12.02.09)
דה קובה.
30. ל-7: קולומבוס היה הסוכן , הקברניט והנווט ובכלל לא קנה כרטיס.
פיני, לא גרשון.   (12.02.09)
ומלכי ספרד רק מימנו לו את הנסיעה.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה