לתומי ציפיתי להטפה הרגילה להגדלת תקציבי החינוך, העלאת משכורות למורים וכו' וכו'
וכבר כבשתי פיהוק ראשון...
והנה, מה תגידו? - משב רוח מרענן!
פרופסור שאינו יהיר, ואפילו מצטנע. היודע שהחדשנות אין לה כל קשר לציוני התלמידים במתימטיקה ועוד שטויות מסוג זה בהם מצטיינים הסינגפורים ו... עדיין מתים מקנאה כשהם מסתכלים על ישראל, ומנסים לפענח את "הסוד"
הם בטח היו מתפוצצים מצחוק אילו ידעו שאצלנו מחפשים מה "הסוד" שלהם.
נכון מאד, פרופסור גולני!
מה שיש לעשות (כלומר להמשיך לעשות, כי עושים לא מעט) זה לעודד את הסטארט-אפיסטים, להוסיף ולשכלל כלים כמו המדען הראשי, פרויקט החממות ועוד ועוד.
גם בזה היינו חדשנים אבל לחדשנות אין סוף. צריך להמשיך בכך.
למקומנו בעולם בציוני מתימטיקה אין קשר לזה.
חדשנות היא תכונה אישית, ולא ידע שאפשר לרכוש בגן או בבית הספר.
הייתי אפילו מחדש (!) ומשער כי אולי יש מיתאם הפוך.
יתכן שיותר מדי מתימטיקה ולימודים פורמאליים בגילים צעירים מדכאת את החדשנות
יתכן שזו הסיבה שמדינות בצמרת מבחני המתימטיקה, כמו סינגפור, מפגרות אחרינו בחדשנות.
שיהיה בהצלחה לכולנו
(-)
אני הקטן