ירוק  סביבה  המרחב הציבורי
הפסד לארגוני הסביבה: הרכבת לי-ם תעבור בגשר
יעל עברי-דראל
פורסם: 23.06.09, 14:32
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 238 תגובות ב-142 דיונים
1. בחייה לדורות
(23.06.09)

אז מה אם הפרויקט יתעכב בשנתיים? עדיף להשמיד פנינת טבע אחרונה?

 

ממילא הרכבת הזו לא תעזור, בגלל שתחנת היעד עמוק באדמה היא לא תוכל לשמש למטענים והמשאיות ימשיכו לטפס בכביש 1.

2. בני אדם חשובים יותר
(23.06.09)
3. מצויין!
(23.06.09)
עם כל הכבוד...  אנשים חשובים מעלים.
4. החלטה אומללה ושערורייתית ותעודת עניות לכולנו
(23.06.09)
5. וועדת חקירה ממלכתית מול המוסדות והרכבת מיד
(23.06.09)
6. החלטה מבוססת על הנחה חסרת שחר בושה
מוסדות ההרס והרקבת   (23.06.09)
7. איזה טיעון אומלל ועלוב
(23.06.09)
מה זה שנתיים לעומת נזק בלתי הפיך לדורות ???!!!  באיזו זכות הם הורסים את הטבע של כולנו ?  הרי זה ברור שהשיקול הוא חסכון בכסף ולא עיקוב בשנתיים. שוב, בעלי ההון חוסכים כסף על חשבון הטבע של כולנו.
8. נהדר! חרפושית הסלע ספגה מכה ניצחת!! 1:0 לבני האדם
דביבון   (23.06.09)
9. כן הרי זה יעקב בשנתיים!!!!....
ילד טבע   (23.06.09)

בשנתיים שיכלו להכניס כסף לרכבת ולבעלי השליטה הרי מה זה שנתיים הפסד לעומת פגיעה לתמיד בטבע כלום

 העיקר שהכסף יזרום יופי תאווי בצע עלובים רק על תישכחו כיסים גדולים מאוד בשביל הקבר תאגרו

עוד פיסה יפה תמורת כסף אבל לא לדאוג יש לנו הרי אין סוף אדמה גם ככה אפרשר לבזבז חופשי

 

10. בלי עלים לא היו אנשים נפוחים מעודף חשיבות
עידו   (23.06.09)
11. בעיה לדורות
(23.06.09)

 

12. שנתיים זה לא הרבה זמן, לא לפגוע בטבע !
סמי   (23.06.09)
לבטל החלטה האומללה
13. זו החלטה מצילת חיים. בהסטוריה הבטחונית שלנו עדיף גשר
ירוק אקטיבי ,   סופר ירוק   (23.06.09)
14. חוסר גמישות =אטימות
robin ,   מרכז   (23.06.09)
המדינה קטנה וצפופה. חבל כשיש אפשרות לשמור עליה הממשלה מחליטה שהטבע לא חשוב. כאן הייתה ברירה. לדורות העתיד לא ישאר איפה לנשום. לחיות ארצינו יש זכות קיום. אטימות!
15. עצוב מאוד. עוד פנינה קטנה של טבע
ויציוס   (23.06.09)
נהרסת :(
16. רכבת ישראל מתכוונת להרוס כל חלקה טובה בארץ
איילת המטיילת   (23.06.09)

 

17. פופוליזם זול של ה"ירוקים"
הירושלמי   (23.06.09)

זה אחד הפרויקטים הירוקים ביותר שנבנים בארץ! הן מבחינת התוואי (הרכבת תעבור בגשרים ומנהרות ולא תקטע שום רצף אקולוגי) והן מבחינת התוצאה (הורדת אלפי מכוניות מכביש 1 הפקוק, שלא לדבר על חיבור ירושלים למרכז הדרוש כל כך להחייאת העיר).

 

כל ההיסטריה לשווא. תהיה פגיעה נופית מסויימת (לא יותר מהפגיעה כתוצאה מסלילת כביש או גשר בכל מקום אחר) אבל הטענה לפגיעה אנושה בטבע היא לא יותר מבולשיט פופוליסטי חסר ביסוס. מתי ארגוני הסביבה יפסיקו להאמין לשטויות של עצמם ויתחילו לעבוד בצורה פרודוקטיבית, עם הרכבת ולא נגדה?

18. ובגלל זה חייבים לחפור מנהרה!
אסף ,   גוש דן   (23.06.09)
כדי שבני אדם יוכלו להנות מהטבע בארצנו הקטנה גם בעתיד.
19. ארץ קשה לאנשיה ואכזרית להרריה
אבי בלום ,   תל אביב   (23.06.09)

ומה שמוביל את ההחלטות האומללות של קברניטיה זה בורות, אטימות ותאוות בצע בלתי פוסקת. שיהיה לכולם פה לבריאות. קניון נחל יתלה היה הפנינה האחרונה אולי שאהבתי בהרי יהודה ומעטים הגיעו אליו

20. שהחיינו
יובל ,   ירושלים   (23.06.09)
בשעה טובה ומוצלחת
21. ירוקים נמאסתם!
נינה ,   ירושלים   (23.06.09)
החלטה טובה סוף סוף הרכבת תטוס לעיר הבירה . מי שמע על הנחל יתלה הזה חוץ מכמה טיילים . לא צריך להתלהב מכל מה שאומרים הירוקים. יהיה מאד נחמד לראות הנוף היפה מעל גשר ולא להתחפר במנהרה אפילה. חוץ מזה היה צוות מקצועי  ( פרופ.סדן ועוד) שגם המליצו על הגשר . ירוקים נמאסתם כל דבר מתנגדים באופן גורף!!!!
22. דווקא הגשר נראה טוב עם הסביבה
תעשיין ,   ירושלים   (23.06.09)

 

23. הוא דווקא נראה מעולה וממשיך להראות טוב יותר עם כל גשר שנוסף
תעשיין ,   ירושלים   (23.06.09)

 

24. אהה שטויות ,,,הירוקים $ כבר מזמן שחורים רעים
שיטת השקשוקה ,   חיפה   (23.06.09)

הרסו את כל המדינה ,,,,,,מה זה עוד סלע בדרך ל"עיר הקודש" ?!

 

חכו חכו ,,,,,,יש לזה סוף .

25. נושא לדוח מבקר המדינה הבא
איציק   (23.06.09)
רק לאחרונה פורסם דוח מבקר המדינה המתאר את סגת הבזבוז והטמטום של הרכבת בקידום קו זה.  החלטת הוועדה לתת עדיפות לתכנית פגומה שהמומחה הגרמני קבע שהיא נחותה בכל פרמטר בלי להתחשב בים העדויות שהושמעו כנגד חלופת הרכבת היא כה בלתי סבירה עד שלא יהיה מנוס מחקירה נוספת של מבקר המדינה על דרך קבלתה ועל השיקולים שעמדו מאחוריה. טהורים הם לא יכולים להיות.
26. אל דאגה, בג"צ יאמר את דברו!!!
(23.06.09)
27. הרסו לנו את המדינה, אין טבע אין ירוק רק כבישים וגשרים נמאס!!
(23.06.09)
28. ירוקים תפסיקו לז.. במוח עדיף שיסעו ברכבת מאשר במאות מכוניות
(23.06.09)
29. מהן שנתיים מול נצח, לעזאזל. אנשים אטומים יושבים בוועדות האלה
גלי   (23.06.09)
בארץ, הטבע תמיד במקום האחרון.
הפרויקט יתעכב בשנתיים? אסון!
הטבע והנוף באזור יפהפה יהרסו לתמיד? לא נורא.

לא להאמין אילו החלטות הזויות מקבלים כאן נבחרי ציבור.
מקווה מאד שבוועדה הארצית יגלו הגיון רב יותר ורגישות למעט המרחבים הפתוחים שעוד נותרו כאן.
30. למה לכל הרוחות גשר..
(23.06.09)
אז מה אם העלויות יותר נמוכות.. זה פוגע ביערות. לא מספיק הרסו? כל אין צמחיה במדינה הזו
תגובות נוספות
חזרה לכתבה