יהדות  חדשות  דתיים-לאומיים
רבני הימין: "התל-אביבים גינו את גולדרינג"?
קובי נחשוני
פורסם: 01.11.09, 21:46
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפסת כתבה הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 419 תגובות ב-255 דיונים
31. אל תדברו בשמי
הרב אריסטו   (02.11.09)

אוי ואבוי אם אלו מנהיגים רוחניים. איזה עליבות. איזה טיפשוט. מה הקשר בין טופז לבחור הזה? את טופז וגולדרינג גינו גם גינו (לא שתפקידם של עיתונאים לגנולת. גם את הבחור הזה אף עיתונאי לא גינה - דיווחו על מעשיו הנפשעים ועל מניעיו). יש סיבה לרגשות האשם ולהרגשת ההכללה של הרבנים (מישהו אמר בעצם שכל הציבור הדתי אשם?) ולעצם העניין - אם מדברים על לוגיקה - ההבדל בין גולדבלט, טופז ושאר החברהה לבחור הזה  וליגאל אמיר הוא שהם לא עשו את שעשו בשם אידאולוגיה בה תומך ציבור שלם. יש גם פושעים דתיים שמורשעים בלי להכתים אף אחד בציבור הדתי - כי פשעיהם אינם על רקע דתי. אבל מה לעשות - שהציבור הדתי מצמיח גם פושעי שנאה, פנאטים, צרי מוח - והחילוני לא ממש? מתי איש ימין נרצח על ידי איש שמאל לאחרונה?

אז את חשבון הנפש תעשו עם עצמיכם - ואל תאשימו את שאר העולם בשנאה שאתם מלבים.

32. עליבות נפש רבנית
אבי ,   תל אביב   (02.11.09)
מה הקשר?

אסף גולדרינג איננו פושע אידאולוגי אלא סתם חולה נפש.
אסף גולדרינג לא ביצע את מה שהרבה חושבים.
אסף גולדרינג לא חשב שהוא מקדש את השם במעשיו החולניים.
אסף גולדרינג לא שנא קבוצות שלמות בגלל הבדלי דת השקפה או נטיה.
אסף גולדרינג לא שמע בביה"כ ובביהמ"ד ובעלוני השבת הלכות שנאת הגר.
באסף גולדרינג, אילולא התאבד, לא היתה מאהבת מישהי שחושבת שלהקים לו זרע הוא גאולה לעם ישראל...
להמשיך?
הצדקנות תהרוג אתכם יום אחד. ואם לא היא אז אתם אותנו....

כרגיל מחפשים בנרות "סימטריה" כדי לדלג על הפקת לקחים ומחשבה על אחריות כלשהי ביצירת אוירה נוחה לצמיחת העשב הרע הזה.
ככה זה כשפורעים חוק ביום יום יש מי שיקח את זה צעד קדימה. תפנימו.
וגולדרינג- הוא סתם רוצח עלוב ופרטי לגמרי.
הטייטל שלכם כל כך לא...
33. " הרבנים" -כן, החילונים גינו בכל התוקף את הרוצחים השונים
אזרח שומר חוק   (02.11.09)
34. גולדרינג לא רצח על רקע אידיאולוגי
דני   (02.11.09)

ההנהגה "הרוחנית" מיתממת ומוכיחה שכל רוחניות רחוקה ממנה.

יש שורה ארוכה של רוצחים ומפגעים שמגיעה מציבור מאוד מסויים ופוגעת במטרות בעלי איפיון אידיאולוגי ברור במשך כ-15 שנים.

גם מעשי הלינץ' בדרום ארה"ב בוצעו ע"י מיעוט במטרות בעלי איפיון משותף: צבע עורם. לא כל הלבנים השתתפו במעשה אבל הם שמשו בית אוהד למבצעים ונתנו להם צידוק אידיאולוגי ותמיכה "רוחנית".

 

35. צבועים צבועים צבועים
אין חדש ,   תל אביב   (02.11.09)

הרוצח הרג בשם הדת, וניזון מדברי הסתה של רבנים, במקום לנצל את ההזדמנות לגנות מעשים שראויים לגינוי , בוחרים הרבנים הקיצונים להיתמם.

ההשוואה אינה קשורה לכלום , בעוד הפשעים שהרבנים נתלים לגביהם הם פשעיים "אישיים" . הפשעים של הרוצח הזה הם פשעי שנאה פוליטיים. אנשים נרצחו בשל דעותיהם , בשל מוצאם ובשל נטייתם המינית. רצח זה הוא תוצר ישיר של אידיאולגיה דתית ימנית קיצונית. כל ניסיון להשואה מעוותת זו מצביע על היתממות צבועה.  

אולי אם היו לאורך הדרך ממתנים את הסתותיהם , היו נמנעים חלק ממעשי האלימות.

כשהופכים הכל למלחמת קודש , שלא יתפלאו שימצאו האנשים קיצונים שיעשו הכל.

זהו תוצר ישיר של חוסר הסובלנות  בתרבות הדתית הזו לגבי דעות ואורח חיים שאינם עולה בקנה אחד עם הדרך "הנכונה" .

 

36. שה"רבנים" לא יקשקשו בקומקום !
כלכלן ביקורתי ,   שפירא, ת"א   (02.11.09)
פימשטיין וגולדרינג רצחו בתוך משפחתם, ולא פעלו מתוך אידאולוגיה פוליטית או דתית.

רוצים להשוות ? - בקירוב, "אמא טאליבן", "המרעיבה".

כנ"ל גולדבלט וטופז : תקיפות מיניות יש בכל הציבורים בארץ (אם כבר, אז במגזר החילוני יש יותר מודעות ופתיחות לטיפול בהן), ותקיפות בכלל - בכל מקום.

לא זה המקרה. כאן מדובר על רוצח שפעל מתוך שנאת אדם שמקורה באידאולוגיה דתית, ימנית וגזענית.
37. גינוי? השמאל עושה עוול לעם הזה כבר 60 שנה ורוצים גינוי?
יהודיה אמיתית   (02.11.09)

שום גינוי!!!!  לא להתקפל נגד השמאל , השמאל הוא לא שפוי, הוא הזוי, והוא פוחד מהערבים!!!!!!

 

פחדשנים השמאלנים!!!!  

38. השמאל רוצה לחסל את העם היהודי! לחסום אותו בכל החוזקה!
(02.11.09)

 

39. תגובה מצוינת של הימין. האם מישהו בשמאל התנצל בשם עמוס קינן?
אורי ,   בית שמש   (02.11.09)
עמוס קינן שם שני מטעני חבלה בביתו של שר התחבורה הדתי שהובילו למותו מהתקף לב של השר, ויכלו להרוג את כל בני משפחתו... אף איש נאור מהשמאל מ-ע-ו-לם לא גינה זאת? מה ההבדל בין מקרה זה להנחת המטען בביתו של פרופ' שטרנהל?
40. לגולדרינג ולפימשטיין לא היתה אידיאולוגיה שלובתה ע"י החילונים
גיא   (02.11.09)
אל תיתממו, פתאום כולכם צדיקים, בדיוק כמו בנובמבר 95.
41. כן כי הרי ידוע שנועה גולדרינג היתה ימנית
שמשון ,   כפר תפו"א   (02.11.09)
ונרצחה מטעמים פוליטיים, גם חנן גודבלט הטריד ואנס מטעמים פולטיים, הרי הוא אנס שחקניות מתנחלות כמובן!
איזה רבנים פתאטיים...
42. כן הם צודקים, לא צריך לגנות
בעד שלום ושוויון   (02.11.09)
לא מגנים כי יגאל עמיר שווה לפחות רבע ציבור ימני דתי ושטייטל שווה לפחות חצי ציבור ימני דתי. פשוט תגידו שאתם לא מגנים כי אתם פשוט בעד וזהו.
43. לא להתגונן! לא להתרפס! לא לבקש סליחה!
אחד חכם שמבין ,   בשטיפות מח אסורות   (02.11.09)

זה שאדם בחר לעשות מעשה עוולה זה אחד

זה שהציבור השמאלי-חילוני- ויש להוסיף "הומואי" כטרמפיסטים

מנסים לעשות רווחים זה אחר!

ואסביר:

מצב השמאל-חילוני האליטסטי מעולם לא היה רעוע יותר. עם בחר דרך אחרת, העם כבר לא נכנע למניפולציות זולות של בעלי ההון והשלטון ואלו שחושבים שדרכם היא הדרך ה"טהורה". העם יודע כבר היטב להבחין בעוצמות של הימין, בנתינה של המתנחלים למדינה, בעוצמתם המוסרית והצבאית, במרקם הקסום של הדת היהודית היפה. יש נטייה גוברת והולכת ימינה ולכיוון המסורת וכמה שונאיה מנסים להלך אימים בהטלת רפש וגועל דרך מאמרים בזויים באינטרנט המצביעים על תופעות מקומויות בודדות של כמה נפשעים כמו אליאור חן או התורן הליצן מר טייטל ולהצביע על הדת ועל הימין כפושעים ומסוכנים.

בכל סופ"ש וכמעט בכל יום, תמצאו כתבות נאצה מסוות נגד דתיים וימניים בתקשורת הכתבוה והאלקטרונית הנשלטת רובה ככולה על ידי שמאל אליטסטי וע"י הומואים שכל מה שמעניין אותם זה המצעד הבא.

עלינו לשים לב היטב לאבחנות הדקות הללו ולהוקיע את הניסיון המתועב הזה לגזור על ציבורים שלמים נאצות מוסריות. הימין והדתיים הם אות ומופת בעם הזה ולא תוכלו גם בערמומיות הגועשת בקרבכם (אחיי העיתונאים) לבצע אקט שיחזיר לכם שלטון על המוסר/דת/מחשבות.

תרדו מזה.

ואתם מתנחלים וימין, דתיים ואחיי ישראל: אל תתנצלו - אל תגידו שזה עשב שוטה ואל תדברו על זה! לכולנו ברור שזה טרוריסט בודד ואומלל ולא אתם.

אשמח אם מר שטרנהל, למשל, יתנצל על דבריו "לשלוח מחבלים מתאבדים להתנחלויות ולעלות עליהם עם טרקטורים". איני מצדיק כלל את המעשה אבל איפה ההוקעה האדירה אל מול דבריו? מדוע התקשורת הפכה אותו לשה אומלל ופגוע ולא עמדה באותו היום חוצץ מול דבריו כמו שכל יומיים היא יוצאת בהתקפות נוראיות על דברי הרב עובדיה בשיעורי תורה (תוך שהיא בוחרת כותרת מרעישה ומתעלמת מעולם ומלואו המנביע את הכותרת)?

ובכן, די ברור..

כשמישהו חילוני מבצע רצח של תינוק/ת כמו גולדרינג, פימשטיין, השוטר מהוד השרון שהרג את אשתו ושני תינוקות, מייקל אם איני טועה, הרוצח המכוער של הילדה רוז..ועוד: ההומואים, השמאל, התקשורת לא אומרים: "חילוני הרג את ילדיו" או "תל אביבי הרג את ילדיו" אלא נוקבים בשמו.

אבל כשזה נוגע למתנחל/דתי זה מיד "מתנחל חובש כיפה"

תתביישו לכם!!!!

 

44. תגובות 1-2-4 אתם ההוכחה שהעם הזה החכים ולא יפול יותר למלכודת
של השמאל הדועך ,   והמניפולטור בגרוש   (02.11.09)
45. מתנחבלים נמאסתם. אני לא עושה יותר מילואים בשטחים
ניסו ,   קריית עקרון   (02.11.09)
46. השמאל הרקוב-הדמוקטטורה השמאלנית-מצא נושא חדש לנפח את השכל לצ
השמאל הרקוב   (02.11.09)
השמאל הרקוב-הדמוקטטורה השמאלנית-מצא נושא חדש לנפח את השכל לציבור כדי שהציבור ישכח ש90% משופטי בג"צ הם מהשמאל.
47. דבילים - הרקע למעשה הוא פוליטי/דתי ולא אלימות במשפחה!
(02.11.09)
על תגובתכם, שקודם כל מסתכלת על מעשי אחרים במקום להסתכל על עצמכם במראה, ניתן להגיד "על ראש הגנב בוער הכובע"!

איך קשור רצח במשפחה לפוליטיקה או דת?? עצוב שאתם חושבים שאנשים כ"כ טיפשים.. אולי זה בכלל מה שאתם..
48. כרגיל אליפות הדמגוגיה - איך זה קשור לדודו טופז?
קרן ,   ישראל   (02.11.09)

כמה שטויות בפסקה אחת... כולם, גם "עיתונאים שמאלניים" גינו את דודו טופז או אסף גולדרינג. ומעשיהם שונים לגמרי ממעשיו של אדם שרצח על רגע אידיאולוגי.

וכמה זה כבר יכול להיות רע לגנות אדם שרצח, חיבל והרס? גם אם עיתונאים שמאלניים שותקים??

וברור, אגב, כי לא כל הציבור הדתי ולא כל המתנחלים אשמים..

49. צודקים בהחלט!
אניהיא   (02.11.09)

המעשים שעשה הם לא ציוויים מהתורה.זאת לא הדרך שיהודים אמיתיים היו בוחרים בה.

אז למה התקשורת מתעקשת "להדביק" את האחריות למעשיו להנהגה הרוחנית?

 

מה הקשר בכלל???????

 

בכלל,התקשורת בפרשה המדוברת יוצאת מגמתית.

אני רוצה לראות אותן כותרות בדיוק של "מחבל ערבי" כשזה הפוך.

50. מגנים את טייטל
נוער גבעות גאה ,   מעלה עכוז   (02.11.09)
לא כולנו מקשה אחת.
51. לא, לא גינינו את גולדרינג
תל אביבי   (02.11.09)

קראנו לו מפלצת. גידפנו אותו. היו אפילו כאלה ששמחו על שהתאבד. אבל הודעה רשמית לפיה כל תושבי תל אביב מגנים את גולדרינג לא היתה.

 

52. צודק בהחלט!
צודק מחילונית   (02.11.09)
53. לא מגנים אותו? הוא גם פגע בהומואים, דתיים שלא הלכו בכיוונו
רונן   (02.11.09)

לכל הימניים הקיצוניים שבוחרים להתמקד רק בדבר אחד: הבנאדם הזה, מעבר לפגוע בשני חרדים, שם מטען חבלה לאדם יהודי אחר, דרש לפגוע בהומואים ולסביות, שם מטען חבלה במשלוח מנות של ילד בן 16 רק משום שלא אהב את ההטפה הדתית או מה שזה לא יהיה.

 

תבינו, אין כאן שום קשר לבעד או נגד ההתנתקות, זה פשוט בנאדם חולה שצריך להרחיק אותו מהחברה!!

54. כרגיל לא לוקחים אחריות
חיים   (02.11.09)
בגלל זה הקיצונים משתלטים על הציונות הדתית וכולנו מפסידים
55. אני מסכים עם הרעיון אבל...
אדר ,   תא   (02.11.09)

אין ספק שאף כתב או "איש רוח" חילוני לא התבייש לגנות את מעשי דודו טופז ואסף גולרינג וגם אתם לא צריכים להתבייש. אתם לא צריכים להצטדק אבל לגנות פעולה שכזו  ולפזר את דעתכם הנחשבת בקהילה הדתית זה לא בושה ואף מראה על אחריות לאומית ולא רק קהילתית.

די להיתנגחות בין הדתיים והחילוניים כולנו עם אחד.

56. 43 ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
(02.11.09)
57. הדוסים מפחידים אותי
גל תל אביב ,   תל אביב   (02.11.09)
מה הקטע של הזקן
58. השוואה מטופשת של הרבנים
יהודי שפוי   (02.11.09)

מה הקשר בין גולדרינג לטייטל?

הרי עמודי החדשות מלאים בדתיים שעשקו, אנסו ואף רצחו ואף אחד לא מבקש גינוי.

אבל פשעים המבוצעים על רקע אמוני לאומני אכן דורשים הבהרות מצד הציבור שבו מדובר ובטח ממנהיגיו ובטח ובטח מציבור שיחסית לאחיו החילוניים מאוגד ופחות אינדיבידואלי.

 

גולדרינג רצח כי הוא רוצח אבל טייטל ועמיר וגולדשטיין הינם רוצחים על רקע לאומני - לכן מוטלת עליכם החובה להסביר ואם יש צורך לגנות.

 

עוד גידול פרא בערוגת הימין - האם אתם מזבלים בחומר מיוחד שאלו גידוליכם?

 

חשוב לציין, באותה הנשימה שאלו הם שוליים וזה ברור אבל השילוב של אמת אחת, לאומנות ואמונה יוקדת הם כר גם לתופעות כאלו.

59. ההשוואה לגולדרינג מקוממת ומסוכנת!! לא מדובר ברצח פלילי רגיל
סוסו השועל   (02.11.09)

מדובר כאן באדם שביצע פעולות מכוונות נגד מטרות שמסמלות ציבורים שלמים בחברה הישראלית ולכן חשוב ואפילו חובה לגנות את מעשים האלה!

 

חוסר הרצון של ראשי הציבור הדתי-לאומי לגנות  אלול להתפרש בחוגים מסוימים כהסכמה שבשתיקה עם הפעולות שהמטורף הזה ביצע.

 

פשוט חוסר אחראיות.

60. איזו אטימות. אתם באמת לא מבינים את ההבדל ?
א.   (02.11.09)
טייטל עשה את מעשיו בשם ה ת ו ר ה. הוא פעל בשם מה שהוא ראה כנכון ולפי ההלכה ולדעתו כל פעולותיו היו מצוות. אותם רוצחים מתועבים שהזכרתם לא טענו שהם פועלים בשם מישהו או למען מטרה קדושה כלשהיא. אני בטוח שאם פימשטיין או גולדרינג היו אומרים שרצחו את ילדיהם בשם החופש, ההומניזם, הנאורות או הליברליות אז כל (אבל כל!) האנשים שדוגלים בהשקפות הללו היו מגנים אותם בחריפות.
האיש מתיימר לדבר בשמכם. אתם צריכים להתנער ממנו מהר ולא לגלגל עינים לשמיים ולהתחמק. המשמעות היחידה של ההתחמקות היא שאתם מסכימים עם דרכו.
אגב - בתור רבנים אני מחכה לרב הראשון שיאמר שמה שטייטל עשההוא חילול שם שמיים ברבים.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה