דעות  מאמרים  אריאנה מלמד
כן, להאשים ציבור שלם
אריאנה מלמד
פורסם: 02.11.09, 11:10
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפסת כתבה הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 518 תגובות ב-312 דיונים
31. את צודקת לחלוטין! אנחנו מוקיעים את אלה שאינם מוקיעים פושעים.
אמירה ,   תל אביב   (02.11.09)
32. הללויה
צפוני ,   צפון   (02.11.09)
מילים כדרבנות
33. מה נאמר, צודקת לגמרי! ולכן אני מאשים אותך ואת כל תומכי הסכמי
מזל היורקת   (02.11.09)

אוסלו ברצח אזרחים בפיגועים מ-1992 ועד עכשיו. אז מה אם הכל בוצע דרך המוסדות החוקיים של המדינה? מי שמטיף לחופש המחשבה לא יכול להסתתר מתחת לגלימה המלוכלכת של ממשלה שהנחילה לנו את התהליך הדפוק הזה, ועדיין לצייץ שהוא בכלל לא היה שם כשהכל התחיל, ומזתומרת, הרי את בעצמך לא חתמת יחד עם ערפאת על הגזר-דין מוות ל-1400 יהודים.

 

אה, כן. ובכלל את מתל-אביב, שזה עוד נקודה לטובתך...

34. השב"כ, ה"שמפניה" והשמאל
הנרי   (02.11.09)

כבר זמן רב שכל שכניו של טייטל יודעים שהוא קשור לשב"כ. השב"כ לא עצר אותו, לא מנע ממנו לפעול, אלא עודדו בכך. אולי בכדי לקבל ממנו מידע על "הימין הקיצוני".

וכן, גב' מלמד, אסור להאשים ציבור שאינו אחראי למעשיו של הרוצח. לא הרבנים דירבנו אותו, אלא השב"כ.

 

35. צודקת!
דלילה   (02.11.09)
אסכימה עם כל מילה שלך, אריאנה. הלוואי שהיה לי הכוח להמשיך להתווכח עם המסות האדירות של הציבור הישראלי שחושב שזה לגיטימי לחלוטין לשנוא, להיות גזען, להפלות ולהתבטא בצורה כל כך אלימה כלפי האחר. אבל אין לי. הציבור הישראלי הולך ימינה ולא מבין, שהוא בעצמו כבר עכשיו ויהיה בעתיד קורבן של אמות המוסר הירודות האלה. בישראל, ישראלים בוכים רק כשקורים להם דברים רעים. אין חמלה לאחר, אין כאב אמיתי לסבלם של אחרים. ונראה שלהיות בן אדם פשרן, עם מוסר גבוה, שאוהב בני אדם באשר הם הוא מום או פגם באישיות. "נאיביות" - כך אוהבים לקרוא לזה כל מחרחרי המלחמה ושונאי האדם באשר הם. כאשר אני קוראת שקוראים לעמדות של קדימה "שמאל קיצוני" אני נחרדת מכמה השיח הציבורי ימני קיצוני בארץ. מה יכול לצאת מציבור כזה? מה כולם מתפלאים ועושים את עצמם מופתעים מ"עשב שוטה"? הוא לא עשב שוטה, הוא מייצג את הזרם המרכזי של הציבור הישראלי,  אנשים שונאי אנשים. בני אדם שהאחר לא נחשב בעיניהם. שדמעות של ילד שאיבד את ביתו מעניין אותם רק  קצת ורק במידה והוא יהודי.
36. כל הכבוד!!
איש ,   תמים   (02.11.09)

רבנים דמיקולו.

חסידים דמיקולו.

תחזירו לי את היהדות שלי. השפויה.

37. הייתי איתך, עד שאמרת שדמם של הערבים לא מותר...
(02.11.09)
סתם ;-)
38. אריאנה גולדסטון ארדואן אחמינג'ד מלמד
יוסי ,   גבעתיים   (02.11.09)
יש עוד שמות ביניים כאלו אך אחסוך אותם ממכם
39. הבעיה האמיתית - אנשים שהמוח ניתן להם
נימאס מהדת   (02.11.09)

והם לא עושים בו שימוש, אלא על מנת לישמוע ולבצע דיברי אחרים, כי הם "רבנים", צדיקים, גדולי תורה ועוד קישקושים מאין אלה. אין ביקורת ואין הבנה אלא הליכה אחרי .... כמה עצוב.

ומי שמשווה - כן גם למוסלמים יש כאלה, קוראים להם שהידים והם מתאבדים כי מישהוא עם תואר דתי אמר להם.

הטימטום הוא לא רק אצל היהודים.

40. אני מאשים!!
אלי אייב ,   גוש עציון   (02.11.09)

את כל הרוסים בגלל רצח אושרנקו

את כל החילוניים שמאלניים בגלל גולדרינג

את כל האתיופים בגלל רצח האב את אשתו לפני שבועיים

את כל החרדים בגלל אליאור חן

 

אבל באמת,

 

הכי אני מאשים אותך, גברת מלמד בהסתה חמורה

אותך ואת שכמותך כמו פרופסור שטרנהל, שולמית אלוני, שלמה גזית ועוד צדיקים שלכם מותר להסית במילים ארורות ובהשוואות לנאצים את כל אנשי ההתישבות היהודה ושומרון.

 

אני בז לך ולכם ולמעשי הטרור שלכם שנעשו בחסות החוק כגון הגירוש מגוש קטיף, ההסתה כנגד ציבור שלם ברצח רביןץ

 

איך אפשר שלא להטיל אחריות על ציבור ששותה בצמא את דברי ההבל המעוותים של השמאל המשיחי קיצוני - שלום עכשיו שהיבא עלינו רק טרור במקום שלום

41. כמו להאשים עכשיו את כל העולים מרוסיה
ג   (02.11.09)

וחבר המדינות לשעבר..

 

אסור להכליל. הכללות גורמות עוול לרבים וטובים

42. למה לזרוע שנאה?!
עם אחד!   (02.11.09)
נראה שאת אוהבת לעורר שנאה בעם שלנו,נכון?!
43. יאללה. עכשיו כבר אפשר לנשל את כל היהודים
דניאל   (02.11.09)
האלה מהרכוש שלהם ולמסור לטהורי הדם?

ככה השמאל. מדבר על פיוס, שלום, אחווה, על כך שאסור "להעניש קולקטיבית", עד שזה מגיע ליהודים. אז מתגלה שנאתם במלוא ההדר
44. מה לעשות ש"טייטל חילוני" יש פעם בשבוע ואחד דתי פעם בעשור.
דבה   (02.11.09)
45. מלמד, בתור תמניה את אמורה להיות קצת פחות אנטידתית.
שולמית אלוני   (02.11.09)
46. נראה אותך כזו אמיצה עכשיו ברצח של אושרנקו
מיכל ,   ירושלים   (02.11.09)
תאשימי את כל הרוסים - זה בדיוק אותו הדבר לא???
47. המתנחלים הם כרסום יסוד הדמוקרטיה
ישראלי   (02.11.09)
48. כל הכבוד אריאנה
מגיבה מתל אביב ,   תל אביב   (02.11.09)
אריאנה, כל הכבוד.
אני מאוד מודה לך על הטור. הצלחת לזקק בדיוק רב את מחשובתי ורגשותי.
יש בי פחד גדול מאנשים כמו אדון טייטל, מקן הצפעים ממנו הבציע ומסוגדיו, בגלוי ובנסתר.
מי יתן ודבריך יצליחו להגיע לאזניים ערלות.
49. כן, להאשים ציבור שלם שמקשיב לדברי ההסתה שלך
אלוהים עד מתי ,   אריאנה תלמד   (02.11.09)

מילותיך נוטפי שנאה,

רוויי דעות קדומות

ספוגי להט לא פחות מאלה אשר את נוקעת נפשך מהם

הציבור שלך שותה בצמא את דברייך

שותה אותם באהבה

את משקה את ערוגות

 

ואת לא רואה שהפכת בדיוק לאלה שאת כותבת נגדם.

בתל אביב - אין מנהיגים רוחניים,

אולי זאת הבעיה?!

ואולי הבעיה היא שהמנהיגים הרוחניים של הדור כותבים בYNET

 

כולם נמצאים בYNET

גם המהניגים הרוחניים

גם שטופי השנאה משני הצדדים

וגם הציבור שלהם

 

אל תרקי לבור שאתה שותה ומשקה ממנו

 

 

50. חפשו כל קשר בין דבריה לתגובותיהם של תושבי שבות רחל
אריאנה פשוט משקרת   (02.11.09)
51. אריאנה מלמד צבועה ומתחסדת
יהודי ,   ארץ ישראל   (02.11.09)

אריאנה מאשימה את מנהיגי הציבור הדתי כי אינם מגנים את מעשיו של טייטל ואינם יוצאים ומבהירים כבל עם ועדה כי המעשים הללו פסולים והם אוסרים לבצע מעשים נפשעים כאלו.

עצם עובדה זו נותנת לה, ע"פ ההגיון שלה, את הזכות להאשים ציבור שלם.

ע"פ הגיון זה - כל המוסלמים טרוריסטים רוצחים - מפני שמנהיגיהם מעולם לא גינו את המעשים של ארגוני הטרור - נהפוך הוא - מנהיגי העולם המוסלמי משבחים מעשים אלו - ועל כן , ע"פ ההגיון הבריא של מלמד, כל המוסלמים אשמים!

אבל אם אני אומר את זה - אז אני גזען...

 

צביעות זה שמאל זה צביעות

52. הפוסל במומו פוסל
אבי   (02.11.09)

"איך אפשר עוד שלא להטיל אחריות על ציבור ששותה את דברי האימאמים הקיצוניים בצמא, שאומר אמן כשהם מעוותים את "לא תרצח" לצרכיהם וכשהם טוענים שדמם של אחרים מותר "

 

הדבר נכון לשמאלנים ולערבים גם יחד.

53. יופי מגיב 1
ע.ג   (02.11.09)
עכשיו ברור לכולם שאין הבדל בין הרוצחים הפלשתינים לימין היהודי. תודה
54. כמה שאלות לגברת אריאנה..
מתן ,   חולון   (02.11.09)

עיתונאית נכבדה,האם ניתן למצוא בדברייך גינויים ל:

1.פרופסור זאב שטרנהל שקרא לחיילים "קלגסים נאציים" ולילדי מתנחלים "יודונאצים"?או את פרופסור לייבוביץ' שאמר שהוא מבין את הפגיעה במתנחלים?

2.מנכ"ל שלום עכשיו שכינה את ה"התנחלויות" בכינוי המלבב "סרטן בגוף האומה" והילל רצח מתנחלים כי "הכיבוש אשם"?

3.גורמי שמאל שקוראים לטרוריסטים ה"ב-לסטיניים" "לוחמי חופש" ולחיילי צהל "קלגסים"?

4.התקשורת ששפכה את דמם של היהודים הדתיים כשהאשימה בגלל הדת שהימין רצח את רבין?או ששפכו את דמם של מתיישבי ה"התנחלויות" והתירו את דמם ורציחתם "כי הכיבוש אשם"?

 

מדוע לא גיניתם אז ציבור שלם שעמל במרץ לשפוך את דמם של אנשים אחרים?

אין תשובה?

 

YNET-לא לצנזר!חופש הביטוי!!

 

55. מסיתה נגד הסתה
דוד   (02.11.09)

אולי תפסיקי להסית. הצביעות השמאלנית עוברת כל גבול. רק לשמאל יש חופש דיבור. כשזה מגיע לימין, כל דעה שנשמעת היא הסתה וכל הסתה של השמאלהיא דעה. אני גדלתי בחינוך דתי וילדיי גדלו בחינוך דתי ומעולם לא שמענו על הצדקת רצח. להפך, אם היית מתעלת את אפיקי השינאה שלך ללימוד יהדות היית מגלה שאפילו בעת טביעת המצרים בים סוף נאמר על שירת הים "מעשי ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה?". הר זה לא יעזור, השינאה שלך לדתיים באשר הם היא עיוורת ומוכללת כנראה שאת השינאה אתם יונקים מחלב האם.

56. גינוי צריך, אבל מה הקשר לרבנים, שנאת אריאנה!!!
בלומה ,   כפר סבא   (02.11.09)

גינוי ועונש חמור  צריך, אבל שנאתה של אריאנה ושכמותה .לכל ענין דתי הביא את הקיצוניות השמאלנית  לדחוק הצדה את  הצד הימני , להשניא את כל

 המתנחלים, להשניא את כל הרבנים   ,ו והתוצאות  =מי שנדחק נכנע  לשנאה, והתוצאה   , פעילות  זועתית. אז גם את  גורמת לשנאה. 

57. ואתי את לא יכולה, אריאנה, ללמד
אמיר   (02.11.09)

הציבור הזה,

שממנו יצא הרוצח ,

הוא הציבור הכי אמין, ישר, מתנדב,

הכי שקט, לא מתלהם, מבקל גזר דין, ממלכתי

זה הציבור יפה הנפש ( לעומת עייפי הנפש.. )

 

דוג : אם צריך היה לפנות בדואים או דרוזים, או את תושבי צהלה למען שלום עם אויב כלשהו, הבדואים היו יורים , שורפים וצועקים גזענות, הדרוזים היו יורים, נעלבים ומנפנפים בחלליהם לדורות, עשירי צהלה היו פונים לבג"צ ומצליחים.

הציבור הזה נאבק באופן דמוקרטי ועזב,

ציבור שהמדינה בגדה בו והוא מתעקש להמשיך לשרת , להתנדב, להתפלל לשלום המדינה, שריה ויועציה ולא לקלל את נשיאו.

כשמי שנישאר בארץ מהשמאל נובח : יגאל עמיר יצא מהם ! גולדשטיין !!

זו דמגוגיה זולה - פשוט התעלמות מהטוב הגדול.

העניין שלא נישארו שמאלנים במילואים - אז לא פוגשים את הציבור הזה, כי מי מת"א יבא לשטחים או לירושלים ( להוציא 25 אנרכיסטים שבאים בשבתות להציק ולחרחר מלחמה )

אני פוגש אותם בכל פינה,

בבית זקנים אחה"צ - באים לשמח,

בב"ח שניידר - כנ"ל

בטיולים בארץ ועוד - אין עליהם, לכן להכיר אותם לפני שאתם מתחנחנים לשכן האויב צמא הדם האמיתי

58. נו, אז אספת שמות רבנים המעדיפים את התורה על המדינה
וזה לא מוכיח דבר ,   לגבי כלל המתנחלים   (02.11.09)
פרט לשנאה שלך את המתנחלים.
יש ביטוי שאומר "למות מקנאה". אני חושב שלגביך צריך להאמר "למות משנאה".
59. אריאנה- הבורות שלך פאתטית...
יוני ,   שומרון   (02.11.09)

אבל מה שעוד יותר בולט מהבורות שלך- זוהי הצהלה בה את מאשימה ציבור שלם..

אין לי בעיה עם האשמותייך...מעולם לא הודיעו לי שמינו אותך לשומרת המוסר שלי ושל חבריי, אינני חש מוסרי פחות ממך, ואינני גם חש שום צורך להתנצל בפנייך על מעשה אחד שעשיתי בימי חיי..

אבל הצהלה, הו הצהלה בה את נהנית להאשים אותנו.... זה קצת מזכיר את הצהלה החוזרת מדי שנה ביום רבין, יום בו כל השמאלנים המוסריים יוצאים מחוריהם ומתחילים במלל האינסופי והשטחי שלהם....דומה שכמו שנזקקתם לרצח רבין, כך את וחברייך הבורים והרדודים (סירוב פקודה, כריתת עצים, רצח ילדים- הכל אותו דבר בעינייך..) ממש עולצים כל פעם שמתגלה פושע חובש כיפה שאף מדקלם כמה אמרות על כך ש"כל הערבים רוצחים" ו"כל השמאלנים בוגדים"...

זה ממש מכניס אתכם לויברציות- הנה, עוד הזדמנות לתקוף את הימין, לספר לו עד כמה הערוגה שלו מצמיחה גידולי פרא..

 

אז בואי אני אספר לך משהו, יקירתי המאוד לא מכובדת... בכל מדינה נורמלית אחרת- במצב מלחמה כמו ששורר פה מאז קום המדינה- היו קמים ומתגלים הרבה יותר הורגי ערבים מאשר פעם בכמה שנים.....זהו מצב כמעט לא נורמלי בו ציבור גדול ושומר חוק (נכון מפתיע?) של מתנחלים יושב כבר שני עשורים תחת מתקפה רצחנית, ובקושי מגיב.....כן כן גברת אריאנה, זה אולי נוגד את ערכי המוסר הקדוש שלך- אבל לא כולם חזקים ומוסריים כמוך.. יש בינינו גם אנשים חלשים, שכאשר חבריהם נרצחים לנגד עיניהם- הם נוקמים....נקמה טפשית, נקמה לא חוקית....אבל מה לעשות אריאנה- לא כולנו מושלמים כמוך..

60. צודקת, הסמול כולו שותף מלא לרצח יותר מ 1500 "קורבנות שלום"
לומסה ,   ארץ ישראל פלשתינה   (02.11.09)

ואשם בתהליך של הרס מדינת ישראל לטובת הכיבוש הערבי.

ונא לא לצנזר, יש פה חופש ביטוי.

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה