יהדות  טורים אישיים  אסף וול
יהודים נגד ישראל
אסף וול
פורסם: 14.02.10, 00:10
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 655 תגובות ב-319 דיונים
1. זו לא אנטישמיות, זה צדק!
יעל ,   פריז   (14.02.10)
מי שיורה פגזי זרחן לתוך בתי ספר שלא ידבר על אנטישמיות!
2. מסכימה עם כל מילה שלך!!! כל הכבוד!!
נמאס כבר מצדקנים!!   (14.02.10)
3. נהדר.
(14.02.10)
4. KEN, KULANU JEHUDIM, HASHEM LO MAVDIL, RAK ANACHNU
DANA   (14.02.10)
5. אני שמאלני גלותי "עוכר ישראל" וגרמת לי לחשוב
(14.02.10)
לא יודע למה. עד עכשיו התווכחתי רבות עם המון אנשים אינטיליגנטים על הנושא הישראלי ומשמעות העם היהודי, ודעתי לא השתנתה הרבה. אני עדיין יכול בקלות להיחשב "עוכר ישראל" אבל גרמת לי קצת לחשוב על הנושא מזווית אחרת, ככה שכל הכבוד לך.

לא יודע מה זה היה , זה בטח לא רמת כתיבה גבוהה שאין לך או טיעונים לוגיים שאי אפשר להתווכח איתם. ממש לא התרשמתי ממך. אבל היה פה משהו אחר, אולי זריקת האמת בפנים בצורה בוטה...
6. אסף כל מילה בסלע. חברה הזויים שהיהודים צריכים להחרימם.
משה   (14.02.10)
7. משחת צדיק לפני רשע.
אזרח   (14.02.10)

שיהיה שבוע טוב.

8. כתבה מעולה
דודו   (14.02.10)

 

9. מאמר טוב!
רועי ,   תל אביב   (14.02.10)
10. כרגיל, תענוג לקרוא!
ji   (14.02.10)
יישר כח, אחד הקולות השפויים היחידים שנשמעים כאן
11. כתבה מצויינת!!!
פריץ   (14.02.10)
כל מילה בסלע. היהודים שכחו את מה שמי שלומד היסטוריה  בסיסית זוכר. הרצל המתבולל הבין בשלב כלשהו בחייו הקצרים כי אם לא נקים לנו מדינה, ולא משנה היכן תהיה, לא נוכל לשרוד. וגם אם נטמע ב-7 דורות של נוצרים אדוקים ואנטישמיים, והמנכ"ל של האינקוויזיציה יהיה יהודי מומר לעולם יחשב יהודי וביום מן הימים הוא או ילדיו יטבחו על ידי מישהו, נוצרי או מוסלמי. אוי יהודים יהודים, מה יהיה עימכם?
12. מילים כדורבנות!
יוני ,   מינסוטה   (14.02.10)
13. הו כמה שאתה צודק...!
יאיר ,   ירושלים   (14.02.10)
14. מה בדיוק אתה מתמם אסף ?
המודיע ,   בחוצות   (14.02.10)

הרי משחר ההיסטוריה זה מה שהעם היהודי יודע לעשות   הכי טוב.

לפגוע בעצמו, להרוס, לקנא, לשנוא, לבגוד בעצמו.

 

לא סתם היטלר רצה להשמיד אותנו....

15. האנטישמים היהודים האמיתיים
חיים   (14.02.10)
הם אלה שמחללים את שמו של העם היהודי בלבישת כסות לאומנית פאשיסטית. אלה שהלקח שלהם מהביקור במחנות ההשמדה הוא לקח יהודי פרטי שחושבים שאלימות היא הפתרון וטוהר הגזע היהודי הוא ערך עליון ומתעלמים מהלקח האוניברסלי. אלה שבשם יהודתם שורפים מסגדים, זורקים ביצים ויין על עוברים ושבים ומאמצים לעצמם עוד מנהגי גויים כגון ידויי אבנים. הגרועים ביותר הם אלה שחושבים שאסור לבקר את מדינתם. אסור ליהודי להעביר ביקורת על מדינה הבוחרת לייצג אותו משום שזה הופך אותו בעייני אנשים כמוך לבוגד. זה לקח נוסף שלא נלמד כנראה בבית מדרשך הצדקני. עשן המשרפות כלל בתוכו גם צוענים הומוסקסואלים בעלי מוגבלויות ואה כן גם לא מעט פעילי שמאל שמצאו שם את מותם משום שהעיזו להעביר ביקורת על מדינתם בזמן מלחמה.
16. מי שמבקר את ישראל נקרא אנטישימי?
...   (14.02.10)

למה מי שיבקר את ישראל נקרא אנטישימי?ומי אמר לך שיהודי הגולה מרצים את אדוניהם הגויים? לא שמעת על איפא"ק, השדולות היהודיות בקונגרס, הליגה נגד השמצה? ואלו רק דוגמאות.

 

הכורדים חיים באזור משלהם ומגיעה להם מדינה, ישראל פלשה לאיזור בו חיי עם מזה אלפיים שנה, יש הבדל. אז הפלסטינים עושים טובה לישראל שמוותרים על אדמתם למענה ולא להיפך, אין שום הצדקה מוסרית לקיום ישראל, יש הצדקה תקשורתית ודתית מפופקפת, אזי הניה ודומיו הם לוחמי חופש לפי תפיסת עולם זו ולא טרוריסטים כפי שאתה אומר. אם אתה חושב שיש לך הצדקה מוסרית לגרש עם ולמנוע ממנו לחזור לכאן (זכות השיבה) תציג את התיזה שלך ונראה מי יקבל ומי לא. אני בספק אם אזרח אנגלי או צרפתי או יפני יקבל זאת, אבל התקשורת כמובן מהללת את ישראל וכן כל "העולם הנאור", למה? בגלל השפעת היהודים בחו"ל שאתה כנראה לא מכיר.

 

ואם יש חריגים מהרוב התומך בישראל, הוא נקרא בפיך מצורע וחסר כל לגיטימציה: שמאל סהרורי, עבד לאדוניו, אנטישימי.....וכל מיני כינויים פאשיסטיים.למה מי שלא תומך בישראל אנטישימי? ולמה מי ששולל את קיומה של ישראל בכלל באדמה כבושה אנטישימי?

 

אני יודע שאנטישימי הוא אדם שפועל נגד עמים שימיים ולא רק נגד יהודים מצד אחד, והכוונה היא לא נגד מדינת ישראל מצד שני.

 

בעולם חייב להיות פלולריזם ולא רק מנגינה אחת לה כולם נשמעים, התיזות שלך מזכירות את הנאציזם ולא להיפך. מי שמתנגד למה שאנו אומרים הוא אנטישימי!!! ואם הוא יהודי אזי הוא בוגד ,מתבולל וכו'? מה זה השטויות האלה.

17. הבנתי. כל מי שלא רוצה לחיות באתנוקרטיה כובשת הוא שונא ישראל.
ענת כהן ,   כפ"ס   (14.02.10)
ואם מביאים ציטוטים מהתנ"ך הדמגוגיה מושלמת ומוכח שאכן היהודי שלפנינו הוא כופר בדת הציונות הקדושה.

מי שגלותי הם המתנחלים שבכך שהם עמלו על טשטוש הקו הירוק המוכר כגבולה של ישראל הפכו את כולנו למתנחלים, אשר מתנהגים ונראים כצלבנים אכזריים ולא כעם ששב לאדמתו.

יש גם יהודים טובים שסתם רוצים לחיות בדמוקרטיה בגבולות מוכרים ושבמדינה שלהם זכויות אדם הם לא קללה.

גם מרטין בובר היה ציוני נלהב אך תמך בהקמת מדינה דו- לאומית. מותר להתווכח אך דעתו הייתה ועודנה לגיטימית.

איזו ציונות תשאלו ?!...- כזאת שלא מושתתת רק על טוהר הגזע.
18. אתה שקרן! אתה ראית את פצצת הזרחן?
דוד ,   בננלאנד   (14.02.10)
תתביש לך! מפיץ שקרים!
19. חבל שאת שם מדברת שטויות
גילי ,   תל אביב   (14.02.10)
20. תשובה ל - 1
עמי ,   חיפה   (14.02.10)
מי שיורה רקטות על אזרחים במשך ש מ ו נ ה שנים הוא מנוול. זה אתה והחמאס שלך.
21. עוד תובנות
יואב ,   צפון   (14.02.10)

תודה אסף על עוד מאמר מרתק.

מעניין להתבונן על הדברים דרך פירמידת הצרכים המפורסמת של מסלואו.

הרובד הבסיסי ביותר הוא המזון והביטחון האישי.

היהודים בגולה מרגישים ביטחון מעורער כאשר המדינה שלנו מראה חולשה. חולשה זו יכולה להיות צבאית (שנות האיניפאדה היו דוגמא טובה. גם הרגו בנו וגם צעקו עלינו שאנחנו לא מוסריים), חולשה כלכלית (היום קצת יותר קשה) או אולי חולשה מוסרית ברמה מסוכנת? מכיוון שאין להם דרך לשפוט את הנושא, המידע עובר דרך ערוצי הטלוויזיה וברמה נמוכה. במקרה זה יש צורך לרצות את המגן הפוטנציאלי החדש, הוא הגוי. אני מאמין באמת שמלחמות לא נוהלו מעולם בצורה מוסרית שמו על ידינו. ייתכן ומתקיים בנו הביטוי "מי שמרחם על רשעים סופו שיתאכזר לצדיקים". 

הדרך העיקרית להתמודד עם זה היא לחבר אותם פיזית. ידוע לכל איש עסקים (ואני מנכ"ל של חברה בעצמי) שפגישה אישית עושה הכל.

האם יש מסגרת שבא הם יוכלו לחיות בישראל כחודש? אולי הסוכנות?

 

 

22. יהודי יקר
ארי ,   ארה"ב   (14.02.10)
אנחנו עם שאפילו משה רבנו לא יכל עלנו אז מה אתם מצפים בכלל
23. אסף- כתבה פשוט עלובה! תמשיך לטמון את ראשך בחול
ישראלי   (14.02.10)
למה אנשים וישראלים כמוני מתביישים בישראל? זה מאוד פשוט- בגלל כל הדברים שאנשים כמוך מסרבים לראות ומעדיפים להאשים גורמים חיצונים . איזה דברים? גזענות מחרידה שלא מקובלת בשום מקום אחר גם לו באיראן (לדוגמא- הטלק בקרס חמומי המוח פה), גירוש משפחות מבתיהם והכנסת מתנחלים במקומם, החזקת ציבור ענק של אנשים תחת חסותינו בלא שהם יכולים להצביע או לנוע בחופשיות ממקום למקום( מיליונים!) או במילים אחרות מדיניות אפרטהייד. התגרות מתמדת במיעוטים תוך כדי ניפנוף בעליונות היהודים ועוד הרבה דוגמאות... האם אלו דברים שיהודים יכולים להיות גאים בהם? האם דברים כאלה קוראים באיזושהיא מדינה מודרנית אחרת בעולם ( אזוב אותך מתימן- מדינה מודרנית!) אז פשוט תבין - אנחנו שפותחים את העיניים שלנו ולא טומנים את הראש בחול כמוך ממש לא גאים ואפילו מתביישים. ואם ככה הפאשיזם ימשיך אולי באמת עדיף היה שהכל יהיה אחרת, עדיף אולי להיות במקום אחר! אדם נורמלי לא יכול להזדהות עם מה שקורה פה!
 
24. ומה הניע דרום אפריקנים לבנים לפעול כנגד האפרטהייד?
דודי ,   י-ם   (14.02.10)
בדרום אפריקה יצאו אזאחים לבנים כנגד בני עמם, ואף קראו באופן פומבי לחרם בינלאומי כנגד מולדתם. למה? יכול להיות שזה לא קשור לשנאה עצמית, אלא לעובדה הפשוטה שארצם נהגה באופן אלים ובלתי מוסרי? אולי הבעיה היא לא ביהודים שמוחים על פעולות מדינת ישראל, אלא בפעולות מדינת ישראל?

מדינת ישראל מחזיקה מיליוני בני אדם תחת כיבוש צבאי אלים, ללא זכויות וללא אזרחות. היא עושה זאת לא ככורח, אלא על מנת שלא לפגוע באשליות הלאומניות-משיחיות של מיעוט משמעותי בתוכה. אילולא קנאים אלו, ההיפרדות מהשטחים והקמת שתי המדינות לשני הלאומים היתה יכולה לקרות מזמן, על בסיס הקו הירוק, כולל פשרה בינלאומית בירושלים. כל עוד מדינת ישראל עומדת בסרבנותה לפשרה כזו, תוך שלילת הזכויות הבסיסיות של מיליוני פלסטינים, היא לראויה לכל גנאי, ממש כמו משטר האפרטהייד.

אגב, לקרוא לגולדסטון "אנטישמי" זו דמגוגיה מהסוג הנחות ביותר. זו טענה כל כך עלובה, שהיא לא ראויה אפילו להפרכה. לא כל אדם שטוען שמדינת ישראל פעלה באופן בלתי פרופורציונאלי ואלים הוא באופן אוטומאטי אנטישמי. יותר מכך, זו זילות מסוכנת של המונח אנטישמיות, ועיוורון כלפי אנטישמיות אמיתית.
25. עצוב כמה שאתה צודק!
אורי ,   גרמניה   (14.02.10)
26. אין סוף נזקים מיפי הנפש השמאלנים , לזרים הם סופר יפים
ועל אחיהם מקיאים   (14.02.10)
27. אסף וול, אתה מדייק יותר ממה שאתה חושב
כריסטופר ארלינגטון   (14.02.10)
ומייד יקומו כל יפי הנפש וישאלו האם כל ביקורת כנגד ישראל היא אנטישמיות, והאם אין ביקורת לגיטימית, והאם דמוקרטיה לא מחייבת ביקורת ועוד כהנה וכהנה קושיות .

דומה שאין הם מבינים איפה הם חיים.
28. יעל כנסי
אבירם ,   לונדון   (14.02.10)
9 שנים ירו מעזה בסביבות 12 אלף קאסמים פאצ'מרים והוציאו משם פיגועים
אז איך אפשר לדבר על צדק? אנחנו ירינו אחרי 9 שנים שמדינת ישראל נתנה להם רק אוכל ותרופות והמון דברים שהחמאס היה מתנפל על המשאיות ולוקח לעצמו
אם היית חכמה היית יודעת שלאנשים בעזה לא אכפת להישאר בעזה ולא רוצים מדינה משלהם כי הם רק רוצים לחיות בשקט... הם לא בחיים בשביל לעשות היסטוריה אבל החמאס הורס להם את החיים על בסיס יומי.... ישראל יוצאת למלחמה שם פעם ב40 שנה אז מה? לא קרה כלום.... כל פעם שישראל עשתה מחוות לעם הפלסטיני הוא הגיב באלימות.. מתי השמאלנים יבינו שיש אנשים שפשוט לא מעניין אותם שלום? הם פשוט נולדו להרוג וזה כל מה שהאלוהים שלהם דורש... למה מישהו הציק לבן לאדן? מישהו מתקיף את אחמדיניג'אד? מה יש לנו לחפש בלבנון? בשביל מה הם מתחמשים? זה הכל בשביל להשמיד אותנו אז תצאי מהסרט שלך כבר שיהיה שלום ורק הצד שלהם מסכן.... כי מתי שנגיע ליום שאנחנו ניהיה המסכנים יחסלו אותנו ביום אחד ואני לא רוצה שנגיע ליום הזה להראות לך שצדקתי.. מוסלמים טובחים במוסלמים אחרים בגלל סיבות שהן לא סיבות.. רק שיהודים הורגים מוסלמים כולם עושים כותרות.... די כבר קצת פרופורציה.. עם ישראל רק רוצה שלום.. שכניו לא וצה"ל הוא הצבא המוסרי בעולם נקודה.
29. האם אנחנו כל כך מושלמים שכל ביקורת היא אנטישמיות?
יהודיה ,   בלי שנאה עצמית   (14.02.10)
30. הם מיעוט, אסור להתייחס אליהם
קובי   (14.02.10)
כמי שחי בארה"ב אני מכיר את היהודים הרדופי שנאה עצמית האלה, הם מפנים ראש לכל עוולה ערבית מוסלמית, מבחינתם אנחנו אשמים שהנשים המוסלמיות לובשות רעלה, אנחנו אשמים בכל, אנטישמיים כמו שכתבת. אין להם מושג וחצי מושג בהיסטוריה, לא יעזור להם כלום, אנחנו בארצנו ושום דבר לא יזיז אותנו מכאן. יש לנו גם הרבה אוהדים צריך לציין גם אותם.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה