רכב  משפט וצרכנות
טויוטה קורולה: לפעמים היא "מכונית לימון"
בני ברק
פורסם: 06.04.10, 12:14
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 158 תגובות ב-76 דיונים
1. הרכב הטוב בעולם
ינאי ,   ר"ג   (06.04.10)
ללא ספק
2. הריסת השם של טויוטה
יוסי ,   שרון   (06.04.10)
נראה לי שיוניון מוטורס עושה כמיטב יכולתה להרוס את האמינות של טויוטה, אם עוד נשארה כזאת. כבעל קורולה 2006 שעד היום, טפו טפו טפו, נהנה מהאמינות המושלמת של המכונית, איני בטוח שמכוניתי הבאה תהיה טויוטה.
3. כל המוסכים בישראל נבלות. גם מורשי היבואן!!!
האגודה להגנת הצרכן?? ,   איננה...   (06.04.10)

גם לי קרו מקרים דומים עם מוסכי מאזדה פורד.

לא יודעים לתת דיאגנוסטיקה.

מתקנים מה שבא. "ואם זה לא יעזור נבדוק הלאה" - עד שהכיס של הצרכן מתרוקן ושל המוסך מתנפח...

4. חחח זה עוד כלום לעומת מוסכי רנו
שושי ,   ================   (06.04.10)
2 מוסכים מורשי רנו נסגרו ולא סתם. טכנו קאר בפ"ת ואמיל בחולון. כנראה הציבור מצביע ברגליים.
5. אני בטוח שכבר כעת הם שוקדים על הממצאים
(06.04.10)
6. קורולה מרובת תקלות
תמים שהאמין   (06.04.10)

הקורולה שלי (2003) התחילה לבקר במוסך מהרגע הראשון. בין היתר, להחלפת סרעפת היניקה, תקלות בחגורות הבטיחות, במחשב הדרך וחימום שלא מפסיק (במערכת האורור). ועוד ועוד.

 

רוב התקלות *לא* תוקנו למרות פניות חוזרות ונשנות. לגבי החימום פניתי גם להנהלת היבואן, ונענתי (טלפונית) שלא יעלה על הדעת לא לתקן את הבעיה. הגעתי למוסך כדי להפגש עם נציג טכני של היבואן. הוא בדק ומדד טמפרטורה, והודיע שאכן יש בעיה. אבל אז המוסכניק לקח אותו הצידה, לחש משהו על אוזנו, ופתאום הנציג חזר בו והודיע שהוא לא רואה שום בעיה.

 

מכונית גדושת תקלות ושירות מחורבן. כנראה רק רוכבים על הצלחת העבר.

 

 

7. הנקישות היו "תתעורר, אתה נוסע ברכב זול" למרות ששילמתה הרבה
טויוטה runaway ...   (06.04.10)

אפילו ארוחב בוקר זוגית הוא לא קיבל ...
8. בעל טויוטה
מאוכזב שירות   (06.04.10)
כבעל רכב קורולה מהסוג הישן יותר, אני אומר לכם הרכב מצויין אולם השירות לקוי. ואת זה אני אומר ע"ס ניסיון מול מוסך "זמיר" בירושלים. בעל המוסך צעיר ומתנהג כמו גביר, יהיר כלפי הלקוחות ומשדר חוסר נינוחות. נתן לי כל הזמן תחושה שאני מבזבז לו את הזמן.  עד שזה נמאס עלי עברתי למוסך "יחזקאל ובניו" בתלפיות, שם אני מרוצה ומקווה שלא להתאכזב.
9. אטימת הפנס הקדמי
חנן ,   גוש דן   (06.04.10)

לצערי, למרות שהנני בעל ידע רחוב ביותר בתחומי רכב ותעבורה, אין ביכולתי להתייחס לבעיות הטכניות שהועלו מבלי לבדוק פיזית את הרכב.

לגבי אטימת פנס החזית שנפגמה,הרי מאחר ואני מניח שהמכונית שלך משמשת אותך גם לצרכי יום יום, סביר להניח שאתה גם מחנה אותה מעת לעת ברחוב. ואז חשופה המכונית לחבטות ממכוניות אחרות שמנסות לחנות לידך, או להיחלץ ממקום חניה.

גם הפנס חשוף לחבטות אלו, ומאחר וזגוגית הפנס עשויה מחומר קשה במיוחד, במקרה חבטה, מה שנפגם הוא גוף הפנס ו/או האטימה.

פגם כזה קל מאד לגלות, וגם קל מאד לתקן (פשוט מפרקים את הפנס ממקומו, ואוטמים את כל הסדקים תוך שימוש בסיליקון שקוף), ולכן תמוה מאד בעיני שהבעיה לא נפתרה ע"י מוסך השירות שלך. 

 

 

10. פפחחחחחחח!!!
חוני המעגל ,   מתגלגל מצחוק!   (06.04.10)

שוב צרות עם הטויוטה?

 

רק פולקסוואגן עם מנוע TSI עוצמתי וקשוח, ותיבת הילוכים DSG מתוחכמת ומשוכללת - היא הבחירה הנכונה!

11. כתמים בריפוד? נקישות מההגה? בולמי זעזועים פגומים? לחות בפנס?
יקי ,   פתח תקוה   (06.04.10)

על מה בדיוק אתה מתלונן?

 

כל הפגמים שמנית, קורים כל הזמן כמעט בכל מכונית שנוסעת בכבישי ישראל המשובשים, וחונה ברחובותינו.

האוטו בן יותר מ- 3 שנים, (האחריות הסתיימה זה מכבר), וכל החשבון שאתה נדרש לשלם עומד בסה"כ ע"ס כ-1,689 ש"ח!

 

מעניין מאד כמה היית נדרש לשלם עבור אותם פגמים בדיוק בפולקסוואגן (עם מנוע TSI וגיר DSG....).

 

ההערכה שלי: - לפחות 25,000 ש"ח (והאחריות שם הינה לשנתיים בלבד!).

12. מה צ.פ. הנכבד רוצה בדיוק?
עילי ,   גושדן   (06.04.10)

לדעתי, כל הכתבה הזויה לחלוטין, ולא באה אלא כדי לתקוף את טויוטה ללא כל הצדקה.

 

האם זה סביר שאדם הטוען שמושבי מכוניתו מוכתמים,  לא יתעקש על החלפת המושבים בעת תקופת האחריות ??

 

האם זה סביר שאדם שנוסע בכבישים הרעועים ומלאי המהמורות בישראל לא עלול להידרש לאחר 3 שנות שימוש ברכב להחלפת בולמי זעזועים, ואו חיזוק מערכת ההגה?

 

האם זה סביר שאדם מתפלא שלאחר 3 שנים (וזה יכול לקרות גם לאחר יום אחד) שמישהו נסע רוורס ודפק לו את פנס החזית ???

 

על מה בדיוק האיש מתלונן????

13. זלזול זלזול ועוד פעם זלזול בלקוחות..........
בוגי ,   תל אביב   (06.04.10)
כבעלים של טויוטה לנד קרוזר בפעם הרביעית , נזקקתי לשירות בחודש האחרון , וכל ההתנהלות של החברה היתה מתנשאת ומזלזלת
אני לךא אקנה טויוטה ,ואדאג לדווח על ההתנהלות לטויוטה עולמי
לא נראה לי שבתקופה כזו אתם יכולים להתנשא , די נגמרו הפריירים
הלואי והעם יבין - כמו שקרה עם סובארו בעבר , שהיום הפנימה
השירות מעל הכל
יש הרבה עצים ביער , אז למה לבחור את הגרוע??????????
14. מדובר בטויוטות תוצרת טורקיה?
מגיב   (06.04.10)
15. אם זה היה תלוי ביוניון מוטורס הם לא היו מוכרים טיוטה אחת.
קרן ,   פ"ת   (06.04.10)
עכשיו נראה אותם גיבורים!!! לקוחות טויוטה מסכנים מה הם עוברים במרכזי השרות של טויוטה.
16. "אבל זו היתה תקלה נקודתית..."
קיקו-סאן ,   טוקיו   (06.04.10)
17. פירות טובים יש ללמון טרי
דורי בן זאב   (06.04.10)
אייי אייי, פירות טובים יש ללמון טרי
18. שיטת מצליח חלאות...........
יוחנן ,   דימונה   (06.04.10)
19. טוב לגבי שירות במוסכי טויוטה זה ידוע שהיא מתחת לכל ביקורת
m   (06.04.10)

מה יגידו בטויוטה שיש מוסכים שמתייחסים ללקוחות כמובן מאליו יחס גרוע לא מקצועי ורשלני

כמו כן עלות החזקה לא זולה כלל וכלל

ומנהל המוסך בגללו עוזבים לקוחות את המוסך ועוברים לאחר

20. תכנסו לכל מוסך של חברה אחרת ותבינו כי טויוטה טובה יותר מכולם
ח   (06.04.10)

אני לא אומר שהשירות של טויוטה הכי טובה אך כאשר ניכנים לכל מוסך של כל חברה מבינים עד כמה טויוטה טובה יותר בהרבה מובנים

21. ועדיו טיוטה רכב מצוין !
יהודה   (06.04.10)
22. מה יש מוסכים רמאים?!?! ואווו איזה גילוי מדהים
קורה בכל מוסך ,   לא רק בטויוטה   (06.04.10)

וגם לא הבנתי למה רכב שעבר את תקופת האחריות מקבל עדיין אחריות..

וממש לא משנה כמה ק"מ הוא עשה.

הרכב טופל בסופו של דבר על חשבון היבואן רק בכדי לרצות את "ידיעות אחרונות" וזה כבר ניצול בוטה של כוח.

האבחנה השגויה, זה קורה בכל מוסך ולא שייך רק לטויוטה

23. פחנועים מארץ השמש העולה.
טל ,   תל אביב   (06.04.10)

מתי יבין מר ישראלי שמכוניות מסוג טיוטה מתאימות בדרך כלל 3 שנים ואז גורסים אותם?

זה שהאמריקאים קונים אותם או נכון יותר קנו אותן בכמויות נוסעת מהעובדה הפשוטה ששם אוטו כזה עולה בלחץ 11 אלף דולר - יד שנייה בן 3 אולי יהיה  שווה 4000 דולר.

 

באירופה איפה שיודעים מה זה מכוניות ואיך הן צריכות להראות ולהרגיש דומני שטויוטה לא ממש נראית לעין.

 

 

 מכונית שמצליחה להצדיק את התואר מכונית רק בגלל היכולת שלה להביא את הנוסעים מ A ל B.

מעבר לזה כל קשר בין טיוטה למכונית הוא הזוי לחלוטין.

 

במשך השנים הזינו אותנו בכל מיני שמועות על אמינות (בלה בלה בלה)

אבל עכשיו שגם זה לא תופס ובאותה נשימה יש לנו יבואן שאת היחס שלו אנחנו יכולים להבין מהכתבה ( לא שאצל יבואנים אחרים המצב טוב יותר) לא נשאר אלה לרוץ ולקנות את הטיוטה הבאה במבצע.

אולי ידחפו לנו עוד סטוק מהרכבה תורכית... חחחח

24. בעיה בבולמים דפקט מוכר- אבל לי תיקנו ללא עלות
שאול ,   חיפה   (06.04.10)
בבעלותי קורולה 2006 שנרכשה מליסניג בשנת 2008, בבדיקה לפני בדיקה קיבל הרכב את הציון 98 אבל לאחר הרכישה היה רעש בבולמים, היות ועדין זה היה במסגרת האחריות הגעתי למוסך פעמיים בדקו את הרכב ובסוף החליפו הולמים חינם- זה היה במוסך טויוטה בחיפה מול לב המפרץ, נתנו שירות טוב והחליפו את הבולמים. אני שמעתי שבעיה בבולמים זה בעיה מוכרת בטויוטה - הבולמים הם מאוד עדינים לא כמו ברכבים יפנים אחרים. בכל מקרה חוץ התיקון בבולמים הרכב מעולה ללא כל תקלות טיפולים זולים ונוסע חלק כבר שנתיים. לעומת האופך אסטרה שהייתה לי שגרה במוסך האוטו מעולה.
25. אני מכיר מישהו שהלך לו מנוע לאחר 70K בטויוטה 2004
עע   (06.04.10)
והרכב מטופל במוסך מרכזי , לפחות החליפו לו בלי כסף.
26. טויוטה =דלתא רומנית מי שזוכר יודע על מה אני מדבר
שש   (06.04.10)
27. אוי ואבוי עם זה היה בצ'מפיון...
נהג מונית   (06.04.10)
מניסיון אישי,לפחות 17,000 ש"ח כולל החלפת גיר ורצועת תיזמון ברכב גרמני לא אמין עם שירות גרוע....אני עברתי לקיה ריו מונית ובכך תמו צרותיי....473,000 ק"מ בלי בעיות...ולכל המגיבים של צ'מפיון,עם אתם הייתם בעלי רכב מקונצרן זה וניכנסים לטיפול ניראה איך הייתם מגיבים..!!!!
28. טויוטה אוטו גועל נפש וגם סובארו וגם מזדה-רק צרפתיות!!
יוסי   (06.04.10)
29. חברה, תתחילו להפנים: לא קונים טויוטה - מכונית מזרח אסיאתית ט
רינו   (06.04.10)

טיפוסית ועוד ברמה הנמוכה !!

אפילו הקוריאניות הרבה יותר טובות

30. אפילו העיתונאים הבכירים אמרו שהקוריאנית קיה פורטה מסתכלת ליפ
(06.04.10)
ליפנית (טויוטה קורולה) בעיניים ואפילו מצליחה במבחן עלות / תועלת.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה