כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
yes פלאנט באינטרנט: בלי החזרים והנחת חיילים
מירב קריסטל
פורסם: 13.04.10, 12:52
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות ב-23 דיונים
1. האם זה לא מנוגד לחוק הגנת הצרכן?
אורי   (13.04.10)
זה ש"כל לקוח מאשר את התקנון" לא אומר כלום.
אם זה מנוגד לחוק שמאפשר ביטול של שירות או מוצר לפי טווחי הזמן שהוגדרו-
אז התקנון לא תקף

כדאי שהכתב ישלים את מלאכתו ויברר את העניין הזה של איסור ביטול
2. אפשר לרשום בתקנון שאתם יכולים לעשות סיבוב על אחותי
זה לא הופך את זה ,   לתוקף חוקי   (13.04.10)
3. הסבירו נא לי , מדוע שוטרים זכאים להנחה?
(13.04.10)
4. בגלל תגובות כאלה של בעל העסק...
יוסי ,   קרית מוצקין   (13.04.10)

אנשים מעדיפים להוריד סרטים מאשר לשלם עליהם מחירים מופקיעים

ממזמן חווית הסרט הסתיימה לה...

הגיע הזמן לגרום להם לסגור את הבאסטה שיצטערו על הגישה....

הגיע הזמן לאיזה חרם של שבועיים על בתי הקולנוע ואז הם ירגישו במקום הכי כואב וזה בכיס...

5. וטוב שאין הנחה
איתן ,   מרכז   (13.04.10)

ישראלי ישאר ישראלי

ברגע שתהיה הנחה באתר אין דרך לאמת עם באמת רוכש הכרטיסים

זכאי לה ואנשים ירכשו רק כרטיסים בהנחות

 

 

ברכבת ישראל היה נהוג שכול מי שביקש כרטיס של מבוגר

היה מקבל 50 אחוז הנחה

ברגע שביקשו תעודה בכל רכישה המספרים ירדו ולמה :???

 

 

6. שלא נדבר על זה....
אסף   (13.04.10)
שתמיד נארים מקומות של 3 ואתה לא יכול להזמין לזוג.....!
7. בתי הקולנוע נוהגים כבר כמה שנים כאילו אין להם עניין בלקוחות
ורד   (13.04.10)
היצע הסרטים הוא עלוב, איכות התמונה נמוכה ובמקום להפוך את קניית הכרטיסים באינטרנט לאטרקטיבית הם דואגים להגדלת התור בקופות.
8. איזה שטויות, מי שבודק את הכרטיס לא יכול לוודא חוגר?
שי   (13.04.10)
ומה עם תגובה עניינית לגבי אי יכולת לבצע ביטול עסקה? ולמה כרטיס לסופשבוע מקבל פתאום ערך רק לאמצע השבוע? ולמה רק לשישים יום?
בקיצור, עושק עושק ועושק!
ולא נתחיל לדבר בכלל על המחירים המטורפים של כרטיסי הקולונוע, איסור הכנסת מזון/שתיה אבל היתר לקנות אותם במחירים מופקעים ביותר.
וחוסר תחרות במחירי הכרטיסים בין בתי קולנוע שונים (גלובוס/חן וכיוב')
מקווה שהחרם בפייסבוק ישנה משהו, כי המועצה לצרכנות נרדמה בשמירה.
9. גם החזירו את הכסף לפנים משורת הדין וגם להתלונן??
עובדת ביס פלנט   (13.04.10)
10. תגובה
דנה ,   הרצליה   (13.04.10)
למה אתם נטפלים רק ליס פלאנט ולרב חן? ניסיתם לקבל תגובה מהסינמה סיטי? שם יותר טוב?
11. אז שיהיה סדרן שיחלק לחיילים את הכרטיס
איזה תגובה   (13.04.10)
12. יס פלאנט מזלזלים בלקוחות
קובי   (13.04.10)

בניגוד לסינמה סיטי השורה הראשונה נמצאת 2 מטר מהמסך ועובדה זו לא מונעת מהם למכור כרטיסים לסרטי תלת מימד לשורות הראשונות.

 

ואגב, לאווטאר קניתי כרטיס לשורה שלישית ויצאתי אחרי 20 דקות מכיוון שאי אפשר לראות את הסרט משם וכשביקשתי את הכסף חזרה הם כמובן לא הסכימו להחזיר.

 

מיותר לציין שלשם אני לא חוזר!

13. ולמה הגאונים ביטלו את מבצע דיינרס 1+1???
משה   (13.04.10)
14. מה חדש??
נועה   (13.04.10)

כרגיל דופקים את הצרכן, אבל זה נכון לגבי כל בתי הקולנוע בארץ.

 

מה שלגבי ההנחה של החיילים באמת אין אפשרות אחרת מלבד קנייה בקופות עצמם - מה ישימו אפשרות באינטרנט  של להכניס תעודת חוגר ולקשר את זה למחשבים של המשרד הביטחון? לא נראה לי....

15. לפחות הם נותנים לחיים הנחה זוגית
עידן ,   חולון   (13.04.10)
בניגוד לסינמה סיטי.
16. סימון המקומות דרך האינטרנט גם נוראי
ליאור   (13.04.10)

נניח ברצוני לבחור מקום זוגי בשורה בה נותרו בתרשים 3 מקומות פנויים, המסך מציג שגיאה כי לא ניתן להשאיר מקום ריק בודד.

 

שערוריה!

17. ממש קשה לבדוק שיש לו תעודה כשהוא מנסה להיכנס לסרט
תומר ,   תל אביב   (13.04.10)
18. עמלה מגוכחת
אמיר   (13.04.10)
איזה קשקוש... והזמנת כרטיסים בקופה לא כרוכה בהוצאות חודשיות קבועות ומשתנות? לקופאיות לא מגיעה משכורת? רשת המחשבים המקומית לא זקוקה לתחזוק?

הזמנה באינטרנט חוסכת להם כסף, מקצרת תורים, חוסכת בקופאים, וגם משפרת את החוויה. למה שנצטרך לשלם עמלה?
19. חשיבה עסקית צרה מאוד
ירון   (13.04.10)

במקום לייצר קהל נאמן, ובעיקר כזה שחוזר - נראה שהראיית עולם העסקית בישראל היא כזו של זבנג וגמרנו. אם כבר בא לקוח בשער העסק, יעשו הכל כדי לדפוק אותו עד העצם. במחיר, באיכות ובשירות. אז מה אם הוא לא יחזור, יש עוד רבים כמוהו.

אני למשל כמעט והפסקתי ללכת לסרטים בקולנוע. לא בגלל שיתוף קבצים וכו', למרות שזה בדיוק מה שמאפשר לי לוותר בשמחה רבה על כבלים או לווין. לא בגלל שיש לי טלויזיה של 50 אינצ' בבית. אלא בגלל שכמעט בכל פעם שהלכתי לראות סרט בבית קולנוע ב-5 שנים האחרונות החוויה היתה לא נעימה מכל בחינה.

מתחיל בתימחור יקר ומעצבן. בעיקר העמלה המפגרת של ההזמנה דרך האינטרנט, שאין בה כלום מלבד רשעות כלכלית דוחה. בגלל שתמיד יד איזה אדיוט שחייב לענות לשיחות בסלולארי, או זה שמתעקש להסביר לחברה העל-גבול-המונגולואידית שלו מה קורה בכל שניה על המסך. כלה ביציאה מהאולם שאיכשהוא תמיד עוברות במחילות גובלינים מצחינות.

בעיקר כי חוויית הצפיה בבית שלי, מנצחת בקלות רבה את כל זה.

למה לי ללכת לקולנוע אם הקולנוע לא הולך לקראתי?

20. זה בדיק ככה גם בסינמה סיטי
המבין   (13.04.10)

 

21. מונופול דרסני
יוני ,   עזוז   (13.04.10)

סוגרים את כל בתי הקולנוע הישנים והטובים ומביאים לנו איכות צפיה על חשבון ערכי חברה.

 

למה מה קרה שהם יתנו הנחה לחיילים, מה הם עשירים?

 

מה הבעיה לבדוק את החוגר בכניסה לאולם???

 

הבעיה שאין מנגנוני בלימה. כל מונופול עושה  ככול העולה על רוחו.

22. הנהלת רב-חן: סיפורי סבתא
חיים   (13.04.10)
נגיד שהייתם אנשים אדיבים, שמעוניינים לשפר את השרות מתוך רצון טוב.

נגיד שהיה מחיר אחיד - בקופה ובדוכן הרטיסים - מה רע? אתם רק תיראו טוב יותר.
(ובקופה - אין הוצאות? יש קופאי, יש שטח מושכר, חשמל, מחשב...)
נגיד שהייתם נותנים הנחות גם באינטרנט. מה רע? את תעודת הפנסיונר אפשר להציג בכניסה, וגם את תעודת החוגר או תעודת הנכה...
ולאפשר ביטול, לפחות בקופה, עם הצגת כרטיס האשראי. (לדעתי אפשר לגבות עמלת ביטול סמלית - אם מחזירים את הכסף ללקוח). אתם לא תפסידו מזה. לקוח מרוצה ישוב בהקדם. העלות לגביכם היא שולית בהחלט.

הכל עניין של רצון טוב. ללא עלות של ממש עבורכם. אנשים יעריכו זאת.
וכן. אני מעריך מאוד את מעשיכם: הנחות לחוגרים, נכים ופנסיונרים. זה לא נעלם לי מן העיין !

חיים
23. אוף, איזה שקרנים
אלעד   (13.04.10)
כל כך קל להפריך את הטענה שגביית העמלה נהוגה בכל העולם.
ראו פרסום של רשת קולנועים גדולה מקנדה:
http://www.cineplex.com/Promos/PSS.aspx
חזרה לכתבה