חדשות  חדשות בארץ  כללי
7 הרוגים בהתנגשות בין רכבת למיניבוס בדרום
טובה דדון
פורסם: 05.08.10, 19:28
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 386 תגובות ב-200 דיונים
91. המפגש הספציפי הזה מסוכן
talal   (05.08.10)

אתם יודעים איך בונים כבישים וגשרים בארץ הכל קומבינה

92. הגיע הזמן שהמדינה תדאג לבטיחות של הרכבת הקלה בירושלים
שומר ישראל   (05.08.10)
93. הגיע הזמן לחזור לירכב על גמלים וחמורים.
(05.08.10)
אסור לאזרחים במדינה לינהוג ברכבים הם פשוט חסרי אחריות.
94. תנחומי למשפחות.
(05.08.10)
אישה בהריון וילדים קטנים... נורא, פשוט נורא.
95. כולם בני משפחה אחת. ממש טרגדיה.
israel ,   ירושלים   (05.08.10)
96. רקבת ישראל ושר תחבורע !!!
איפה בית המשפט ?   (05.08.10)
97. הרקבת היא פצצה דוהרת על חשבון חיי אחרים !!
העיקר להגיע בזמן !   (05.08.10)

כבר אז הוצע שהרכבת תאיט לפני כל צומת ותיסע רק במהירות בה תוכל להאט במקרה צורך! אבל חלק מהאידיוטים כאן והרבה אחרים דומים להם מאשרים לאפסים העומדים בראש הרקבת לעשות ככל העולה על רוחה..ולמעשה נותנים לרכבת רשיון חופשי להרוג !

ממה שני רואה בעין הרכבת היא כלי מיושן ומטומטם שלא טרחו לשדרג אותו לשנות האלפיים ויותר כי אין לי צל צילו של ספק שתאונות הצמתים ניתן לבטל לחלוטין ובמחשבה לא מורכבת מדיי (כמובן לאנשים רגילים לא מושחתים)

98. הלב שלי כבר נעשה חלש מרוב אסונות
אורלי   (05.08.10)
כל יום לפתוח את חדשות האינטרנט ולשמוע אסונות למה? אסון נוראי צריך לנסוע בזהירות ולא למהר לשום מקום.
99. ניחוש "פרוע".הנהג ערבי מוסלמי/יהודי
שי   (05.08.10)
אותה התנהגות שראינו אותה היום במגיק 1 גבתה הפעם לצערנו קורבנות.
100. אתם חייבים לקרוא!
ss1972   (05.08.10)
את המפגש של מסילת הרכבת והכביש במקום התאונה בונים כבר 4 שנים!!! 4 שנים!! עכשיו תראו כיצד מסיימים לבנות את המפגש המזורגג הזה בשבועיים! כך זה אצלנו בישראל: שנהרגים כולם מתחילים לפררפר על מנת שלא יאשימו אותם!! צריך לבדוק לעומק מדוע הבניה נמשכה 4 שנים!!
101. תאונה
בועז ,   קרית גת   (05.08.10)
מתי   ה"טיפשים" יתכילו  להבין  שרכבת מיצרת  שדה  מגנטי רב עוצמה,  שמחבר כל ברזל  כולל משאיות, למסילה  בכל הכוח,  
102. גם צבא של תצפיתנים לא יכול לעצור נהג
Eli   (05.08.10)
ששועט לעבר רכבת.
103. מה יהיה הסוף אני שואלת !??!
מזועזעת   (05.08.10)
בבקשה, בואו כולנו ננהג יותר בזהירות !
104. שולחת תנחומים למשפחות ההרוגים !
(05.08.10)
והחלמה מהירה לפצועים !!
105. אפשר להגיד על נהג האוטובוס שהוא בטח לא שמע את כל הפרסומות
(05.08.10)
של הרכבת שמבקשות להזהר במחסום
106. תמיד אבל תמיד,זה קורה בשעות בין הערביים.
נירה   (05.08.10)
107. למה לכלא ?? יעלה לי המון כסף !!!
עם ישראל   (05.08.10)

תחרים, לצמיתות,  לכמה משתוללים בכישים את הרכב,  ותראה איך עם ישראל

יתחיל לנהוג כמו בטסט. בטסט לא נהרגים ואפילו אולי לא נפצעו, כבר 60 שנה ויותר.

108. פסי רכבת
(05.08.10)
צריך לעשות הפרדה בין כבישים לפסי רכבת
109. האם התצפיתנית לא יכלה להודיע מיד לנהג הקטר שרכב נתקע על הפסי
אור   (05.08.10)
אני לא מבינה. מה תפקיד התצפיתנים?
רק לרשום מספר רכב שעשה עבירה??
ואיפה האחריות של הנהלת הרכבת?
האם אין לתצפיתן מערכת קשר עם הנהגים של הרכבות כדי שיוכלו מיד להגיד להם להוריד מהירות כי רכב כלשהוא נתקע על הפסים ולא בטוח שיצליח להיחלץ בזמן???
אולי תאונה כזאת כן יכלה להמנע???
ולמה למען השן נתקע הרכב על הפסים???
מישהוא יכול להסביר לי בדיוק רב את התהליך שניה לשניה כפי שהיה ומה מצב האור והמחסום בכל אותה שניה??
האם משהוא מהם המחסום או האור הבהילו את הנהג אחרי שכבר היה על הפסים והוא עצר רק אז???
האם הוא עבר בזדון?
העובדות לא ברורות. איך זה יכול לקרות בכלל???????
נשלח מאייפון שלי
110. כשהענישה אינה ענישה...
ערן   (05.08.10)

וכשה"מלחמה" בתאונות הדרכים מסתכמת בדוחות תנועה לנהגים שנסעו 20 או 30 קמ"ש מעל המותר,אז אין פלא שתאונות כאלה ממשיכות לקרות.

עוד לא למדו שהמהירות אינה אפילו בין שלשת הגורמים העיקריים לתאונות???

האם היינו צריכים את התאונה הזאת כדי להוכיח זאת בפעם המי יודע כמה???

111. אסון
שירן ,   מבשרת ציון   (05.08.10)
אסוןןןןןןןןןןןן
112. כשתרבות קלוקלת פוגשת קטר רואים כמה היא דפוקה
דםח   (05.08.10)
מי שלא התחנך בבית לכבד אתה הסדר הציבורי ,החוק והתור שלא לדבר על נימוס אלמנטרי-פוגע בכולנו יום יום ובמקרה הזה פגע בקטר והשלים אתהחינוך שהיה חסר לו.
113. הפתרון - חינוך לסובלנות
אור ,   צפון   (05.08.10)

ההפתרונות רבים - הפרדת מפלסים,  הרחבת כבישים, הכפלת מסילות, החלפת מנהל הרכבת, ועוד כהנא וכהנא, אבל כל עוד ה"עמך" מתנהג בחוסר סובלנות וביהירות, לא ישתנה כלום. חזרתי השבוע מאנגליה. אין הפרדת מסילות, יש אלפי קוי רכבות, ותדירות נסיעת הרכבות על המסילות הצפופות רבה מאוד. למעשה, כל חמש עד עשר קדות עוברת רכבת על כל מסילה שהיא בכל רחבי אנגליה. בצפון ובדרום. ואתם יודעים מה? אין תאונות. איך? זה פשוט: הנהג הבריטי סובלני, לא מתרברב ולא מתעמר על הכבישים, רצועות הכביש - ברובן אינן אוטוסטרדות אלא כבישים חד-נתיביים. כיסוי תחת של המוסדות השונים כמו משרד התחבורה או התשתיות או כל אחד אחר, ע"י הרחבת כבישים ובניית גשרים לרכבות, אינן פותרות את הבעיה.  אל תחפשו את היהלום תחת הפנס. לכו על הבעיה האמיתית וחנכו עצמכם ואת ילדיכם מחדש לסובלנות. וסובלנות זו לא מילה גסה. זה יתבטא לא רק בכבישים אלא גם בהתייחסות שלכם לזולת, בתור לקופת הכרטיסים, בסופר-סל, למעשה בכל תחום. נסו את זה סתם בשביל הספורט. הגידו בוקר טוב וחייכו ליהם כשאתם יוצאים בבוקר עם הכלב. פתאום אחרי יומיים אנשים גם יענו לכם ואפילו יחייכו. אין לכם מושג כמה נעים להתחיל ככה את היום. המשיכו כך גם בכביש. היו אדיבים. תנו זכות למכונית שמנסה להשתלב. ככה בשביל הגסטה. מהר מאוד תגלו עולם שנעים לכם יותר. אם תתייחסו בכבוד לחבריכם, ולא רק אליהם, לכולם, אנשים פתאום יחייכו אליכם בבוקר. וכן, גם לכביש ולנהגים אחרים הנוהגים מולכם ולפניכם.... אולי עדיין אפשר להציל את התרבות והתדמית שלנו בעיני עצמנו במדינה הזו. חישוב על זה !

 

114. הנהג פושע...כל ההרוגים חרדים.. יהיה זכרם הרוך
י--------   (05.08.10)
115. כמה חיים יכולים להלקח בגלל בן אדם אידיוט וחסר סבלנות אחד!!!
כואב הלב   (05.08.10)
116. התאונה היתה רשומה על הקיר
משה אשך   (05.08.10)

ככה זה כשחרדים נוהגים מכניסים את כל המשפחה והשכנים והדודים וגם את מוישלה הקטן

 

מישהו יכול להסביר לי איך יש 7 הרוגים ו 15 פצועים וכולם בוואן אחד

 

כמה נכנסים ברכב כזה , הנהג בכל מקרה עבריין ורוצח

117. עד מתי קטל בדרכים
יוסף אזרזר ,   אשקלון   (05.08.10)
בשביל לחסוך כמה דק' של עבודה הוא חסך חיוך מ7 משפחות בישראל עד מתי טמטום של אנשים לא שפוים ימשיך להדיר שינה מעינינו
118. לבדוק במהירותהאפשרית אם עובר האישה שנהרגה עדיין בחיים ולהציל
נויה ,   תל אביב   (05.08.10)

נשלח מאייפון שלי
119. הכל מאלוקים
(05.08.10)
120. ל 49 ו 50
יוני ,   באר שבע   (05.08.10)
אני הייתי מעורב בתעונת רכב ב 2005 , בנס כמה דקות לפני ההתנגשות יצאתי מקרון הראשון כדי לקנות משהו לנשנש . עוד באותה תקופה מנכ"ל רכב ישראל התחייב להציב בכל מפגש רכבת מפקח אשר יוכל לפקח על המעבר רכבת . כמה ימים אחרי "שהוצבו אותם המפקחים| הייתה עוד תעונה לא פחות קשה ומאז זה רק הולך ומחמיר. מיותר לציין שרכב ישראל כמו עוד הרבה גופים בארץ מנסים לחסוך כסף ולצמצם עלויות לעצמם . בסוף אנחנו אלה שמשלמים בגופינו או בחיינו .
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה