מה לעשות, לא התחברתי. נכון, השפה שלו עשירה בצורה לא רגילה, אבל אצלי זה יצר את הרושם שהשפה היא המטרה והיא העיקר ולא העלילה או הדמויות או הסיפור בכללותו. יש מעין אי-שיווי משקל בין עושר (וכובד) השפה לבין שטף העלילה ועוצמתה. יש לו קטעים יפים ומעניינים, אפילו מרתקים, אבל יש התמודדות כפוייה עם טונות של מילים, ביטויים ותיאורים שלכאורה כל מטרתם להכביר מילים ועוד מילים ועוד מילים. סופר שמעוניין ומסוגל לתאר דמויות לפרטיהן יכול לעשות זאת גם במילים ספורות תוך מעין התגנבות בין סרעפי העלילה. ראו למשל את יתחק בשביס-זינגר, הקורא בקושי מרגיש שהסופר מתאר דמות - זה נעשה בכמה מילים פה, כמה מילים שם - אבל הדמות הפיזית כולה על עושר הבעותיה מצטיירת בבהירות רבה בתוך 2-3 פרקים לכל היותר.
אצל מאיר שלו זה לוקח הרבה יותר זמן ומאמץ גם מצד הקורא לדמות (מלשון לדמיין) את הדמות, כי זה מעורבב בהמון דיבורים.
אבל לא נורא, מאיר שליו. מסתבר שהזדקקתי לחתן פרס נובל כדי להראות שאינך מושלם. אז כנראה שאתה שייך בכ"ז לקטגוריה די גבוהה....