כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
שירותים ב-SMS: הטוב, הרע והמכוער
מירב קריסטל
פורסם: 28.08.10, 09:39
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 371 תגובות ב-235 דיונים
1. להחרים את תאגידי הסלולרי המטורפים. זה אפילו לא בריא
תגובה לא ממומנת ,   מרכז של האמצע   (28.08.10)

עדיף להתעדכן על המצב עם מולי שפירא ויצחק נוי   רשתות א' וב' ברדיו

 

הרי גם את אגרת רשות השידור צריך לשלם - וזה עדיין פחות ממה שחברות הסלולרי מוציאות לנו מהלב.

 

 

2. יוניסל - זהירות
אמירה ,   חולון   (28.08.10)

לא מספיק שנשדדתי מהם גם להתנתק לקח לי שלושה ימים כל פעם חצי שעה על קו הטלפון על שהם ענו. לא דרך שירות הלקוחות אלא מטלפון של הספקים.

 

תיזהרו

3. תבקשו מחברת סלולר לחסום את המכשיר למפעילים חיצוניים
yael   (28.08.10)
כך אי. אפשר להתפתות ואי אפשר להפוך את המכשיר למשאבת כסף
נשלח מאייפון שלי
4. טוב אז גם לנו יש טריקים... כנסו
אבי ,   אשקלון   (28.08.10)
פשוט מאוד להתקשר לויזה ולהודיע שהכרטיס אבד ולבקש כרטיס עם מספר חדש או כרטיס אחר - מסטר כרד או משהו כזה - אם שואלים למה להגיד להם שזה לא עיניינם ! - כשיש את הכרטיס החדש להודיע רק לחברות שאתם באמת חייבים להם כמו כבלים בטוחים וכו - לחברת הסלולר להודיע על המספר וכמובן להודיע להם לא להעביר אותו לאף חברה אחרת - אסור להם כמובן - אבל להזכיר להם...! אם אתם יכולים להקליט את השיחה - תקליטו. זהו.
5. אנשים טיפשים, אנשים ישלמו
רן כהן   (28.08.10)
אם יש מישהו מספיק אוויל כדי לצרוך תוכן בלי לוודא קודם כמה זה עולה שלא יתפלא אחר כך שחייבו אותו באלפי שקלים. נו באמת, אמהות מיאשות - שיקחו לילד את הסלולרי אם הוא מתפרע איתו. ואחר כך שואלים איך הסמכות ההורית מתמסמסת...
6. יש תקווה
ענבל ,   השרון   (28.08.10)
בשיחת טלפון קטנה עם נציג אורנג' הוא חסם אותי לכל ספקי התוכן ועכשיו יש לי שקט ;)
7. פחד יצחק! אפילו על מצגת התמונות אני פוחד ללחוץ!
כה אמר   (28.08.10)
8. שוקלים, בקרוב, נעשה...
vik014 ,   ירושלים   (28.08.10)
תמיד אוטו החרטא, עד שלא ימצו את המהלך, לא יעשו כלום. יש מי שמרוויח ישירות ויש מי שמקבל מעטפות.. מדינת הולילנד.
9. אכן כך
ללא שם   (28.08.10)

חוויתי חוויה לא נעימה זו.

חברת הסלולר 012 התנערה מכל התחייבות.

לא ניתן היה לאתר את מקור החיוב.

שוד לאור יום.

10. יוניסל מיתממים
רוני ,   ת"א   (28.08.10)
קודם כל הם יצרני תוכן בעצמם ומחייבים באותה שיטה של מנוי מתחדש, חוץ מזה הם עושים סיבוב על כל חברות התוכן האלו.
11. גם אני אכלתי אותה עם בני, ממודעה שראה
שרון ,   אריאל   (28.08.10)

בעיתון "דיסני" שמיועד לילדים בגיל יסודי. פיתוי קל ופשוט שגרם להפסדים של מאות שקלים. הם בונים על כך שהילדים הקטנים לא יודעים לקרוא את האותיות הקטנות במודעה שגודלה עמוד שלם אבל עניין התשלום מופיע באותיות מיקרוסקופיות בתחתית העמוד. 

מסתבר שבחו"ל הדבר הזה לא חוקי ורק בארץ זה לא מעניין אף אחד שמישהו זר שלא חתמתי איתו על שום הסכם, שולח יד חופשית לחשבון הבנק שלי ומושך משם כספים כראות עיניו.

פשוט חוצפה שערורייתית!!!!!!!!!!!!!!!!

 

שרון

 

12. יוניסל נכנסים לכל חור, עושקים את החשבוניות
תום   (28.08.10)
13. אני לא מבין, מישהו מכריח אותנו להירשם? לא
אבי ,   חדרה   (28.08.10)
זה כמו שאתה קונה פעולות בכבלים של הוט, זה לא עולה כסף? בוודאי שזה עולה, ואם אתם לא יודעים את זה - חבל.

פעולות בבנק, בדואר, כרטיס אשראי - הכל עולה כסף, אז גם באתרים האלה של האס-אמ-אסים עולה כסף, מי שלא מבין ורואה מה שרשום, הוא כנראה לא מבין שהוא מחוייב גם על ידי הוט וכל מיני עמלות מוזרות בבנקים.

אנשים, תתבגרו - לבדוק מה רשום לא יזיק.
14. לא נמאס לכם להיות פראיירים?
wise man ,   מלמק   (28.08.10)
לא נמאס לכם לטמון את הראש בחול ולהגיד יהיה בסדר? עורו אנשים תפתחו כרטיס פה  או אקסל או דף ונייר תתחילו לרשום מה מגיע לכם תבקשו הטבות בתנאים ותמיד תדעו על מה מחייבים אתכם,כמה אתם משלמים ומה אתם מקבלים. אם לא תבררו ותתאמצו ימשיכו לדפוק אתכם. תעשו עבודה זה שווה
15. החזרים רטרו-אקטיבים
(28.08.10)
לעכל לבעלי החברות האלו חשבונות בנק ונכסים, ולהשיב את הגזל לצרכנים.
16. הזהרתי את יוניסל בתלונה במשטרה ופרטנר החזירה את הכספים
עבירה פלילית ,   שדינה מאסר   (28.08.10)
הזהרתי את יוניסל בתלונה במשטרה ופרטנר החזירה את הכספים שנגבו בחשבון הסלולרי יש היכחה לכך כי במצב הנ,ל זה עבירה פלילית בעליל
17. פתרון פשוט
אלנה ,   יפו   (28.08.10)

ניתן להתקשר למוקד השירות של חברת הסלולר ולחסום את הגישה לספקי תוכן חיצוניים

כך לא יוכלו לחייב אותכם

18. ח"ח על העלאת הנושא לדיון ציבורי!!!!!!!!!!
חנן ,   תל אביב   (28.08.10)

סוף סוף מעלים את הנושא הבזוי הזה לתודעת הרשויות כי הציבור כבר עמוק מודע לכל הטימטום והפיתוי הזול בלענות על שאלה שתינוק בן שבוע יודע את התשובה רק כדי לסחוט כספים במרמה וללא הסכמה

העצה הכי טובה שאפשר לתת זה להתקשר לחברות הסלולר שלכם ולבקש לחסום הודעות מספקי תוכן לשירות המיותר והנבזי הזה !!!!!!!!!

19. חויבתי ע"י יוניסל בחצי השנה האחרונה.
אסף ,   תל אביב   (28.08.10)

הצבעתי לאח הגדול,לא נרשמתי לכלום ולא חתמתי על כלום..והנה כל חודש גבו ממני ב30 על הודעות סמס שנשלחו אלי!!! כן כן ..לא אני שלחתי אלא ההודעות נשלחו אלי וגבו ממני שישה שקלים לכל הודעה.

גנבים שפלים.יותר גורע מלפרוץ לבנאדם הביתה.

דרך אגב החרא הזה הוא בחסות קשת הגנבים בני גנבים.

לא מצביע לשום תוכנית שלהם יותר ויתרה מזאת אשתדל להחרים אותם באופן כללי עד כמה שניתן.

 

20. פריארים לא מתים רק מתחלפים
אלי ,   פ.ת   (28.08.10)
21. להוצא מחוץ לחוק חברות כאלו- או לחילופין האזרח לא צריך לממן א
ישראל ,   ישראל   (28.08.10)
22. אפשר היום לקבוע תור רופא בסמס אבל אי אפשר למנוע מילדים להמר
ארץ ארץ ארץ   (28.08.10)

מדינה שכזאת

23. אני דרשתי מאורנג' לבטל את כל שירותי התוכן
(28.08.10)
24. זה עולם התחתון..תזהרו!!
zz   (28.08.10)
25. גנבים!!!
אזרח נעשק ,   מרכז   (28.08.10)
אני רודף אחרי אורנג' ויוניסל כבר חודשים!
הבן שלי כנראה הזין את מספר הנייד שלו באיזה אתר כדי לקבל SMS, בלי שיבין בכלל מה עושה, ומכאן במשך חודשים גונבים לי כסף בחיובים האילו.
כולם מתנערים, ואת חברת "סנס" אי אפשר בכלל להשיג במספר התמיכה שלהם!

אי אפשר שהחיוב יהיה כ"כ קל, אי אפשר שזה יהיה ברירת המחדל, עשיתי חוזה עם אורנג' שאני מבין על מה שאני משלם, אז אני צריך במפורש לפתוח אפשרות לגנבות האילו וצריך בקלות מול אורנג' לחסום את זה.

התעללות - זה מה שאורנג' ויוניסל (ועל הדרעאק "סנס" אני בכלל לא מדבר) עושים לי.
26. קפץ לי הודעת פרסומת של טריוויה
ברק ,   מרכז   (28.08.10)
איזה קטע- אני קורא את הכתבה וקופצת לי הודעת פופ-אפ של אחת מחברות הטריוויה עם בקשה להכניס את מספר הנייד שלי...
27. ynet וואלה צריכות להרים את הכפפה ולהפסיק את הפירסום של החברו
ש.ק ,   חיפה   (28.08.10)
הללו במיידית ! זה המעט שחברות אלו יכולות לעשות בעבור הבן אדם הפשוט שיכול בסופו של דבר להירשם לשירותים הללו. אני מזמן עוקב אחרי הדבר הזה וזה פשוט לא להאמין איזו הטעייה מכוונת יש פה. שימו לב שאפילו שהחלון נפתח הוא נפתח בגודל שלא מראה את השורות בתחתית שאומרות שזה שירות בתשלום אלא אם גוללים את הדף. זו פשוט שערורייה.
28. גם אמא שלי ביקשה לקבל אסטרלוגיה
אלי בלי   (28.08.10)
לנייד באיזה יום משעמם, ואמרה לעצמה כמה כבר יעלה SMS חצי שקל ...שקל..
את זה היא הייתה מוכנה לשלם.
אבל אחרי 4 חודשיים של חיובים ישבתי עם החשבוניות שלה
וגילינו שזהו חיוב מתחדש- תודה רבה על ההתחשבות בצרכן באמת.
ההתחדשות היא ברמה שבועית!!
כלומר כך או כך קודם כל יורדים 4 חיובים של 12 שקל ורק בהעיגה של החשבונית מקבלים את הצלצול המעורר שצריך לבטל את החיוב.

בסהכ הם חייבו מאיתנו בערך 200 שקל על מכשיר שבכלל לא היה מחובר ופעיל בערך חודשיים. ואף אחד אפילו לא קרא את ההודעות.

אמא שלי טוענת שהיא כלל לא ראתה ציון של מחיר . אבל עד שבדקתי כבר יכלו לשנות את העמוד של הפרסומת אלף פעם.

חוצפה - חברת סנס - פשוט גועל נפש
29. אני בכלל לא נכנס לדברים האלה
W ,   צפון   (28.08.10)
זה ברור שזה שטויות שנועדו לשאוב ממך כסף.
30. לי קרה מקרה
y   (28.08.10)
בו קיבלתי עשרות הודעות SMS ללא בקשתי וחויבתי ב 40 ש"ח
על "שירות" שלכאורה ביקשתי (ואני לא).
העניין שחברה לא אחראית איפשרה באתר שלה לכתוב את מספרך,
על כך שלחה לאותו מספר SMS עם קוד הגרלה וחיבה אותו בסכום מסויים.
הבעיה שכל אחד יכול לרשום כל מספר שרוצה.

שבועיים או יותר תירתרו אותי מחברת הסלולר לחברה שגובה כסף למפעיל
וחברת ה"קש" .
בסוף העניין הסתדר והחזירו לי את הסכום
ואבל זה אחרי תרתור ותריקות טלפון.

בחברת הסלולר אגב כמו שאתם אומרים אמרו שהכל חוקי
וזה למרות שלא נרשמה שום פנייה מצידי בכלל דרך הסלולרי שלי !
תגובות נוספות
חזרה לכתבה