רכב  בטיחות בדרכים  ת ישן בטיחות ברכב ומבחני ריסוק
הוקם צוות מעקב לאיכות חלקי חילוף לרכב
בני ברק
פורסם: 08.12.10, 11:44
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות ב-8 דיונים
1. האיש הנכון
דודו ,   תל אביב   (08.12.10)
משה קירמהייר האיש הנכון לעמוד בראש הצוות אדם בעל יושרה מקצועי מאד ובא לעשות את העבודה בהצלחה בן אדם
2. עכשיו רק מקורבים יכולים ליבבא חלפים זולים
(08.12.10)
ג'וב טוב הכל טוב
3. ומי יבדוק את מתקני
מושה   (08.12.10)
הגרירה של הגררים ואת הנהגים שלא למדו כלום בנושא עברת וחילוץ רכב למוסך ומתקני גרירה שיוצרים עיקום לרכב שלא נראה בעין
4. ומי יבדוק את בעלי המוסכים שלעיתים
יעלה   (08.12.10)
ממציאים ומנפחים תיקונים? מי אחראי להעניש את אלה שנותנים חופשי "טיפולי שמש"?
5. מר בטיחות
דודי   (08.12.10)
שיבדקו קודם את איכות התיקונים ורמאויות של מוסכים.
6. די עם השקרים
שימי   (08.12.10)
הוכח בכל העולם וגם משרד התחבורה מודה - חלקי מרכב לא בטיחותיים רק עולים פי עשר!
7. עם מי יסע מנהל צוות הבדיקה לתערוכות בחו"ל????
על חשבון מי???   (09.12.10)
8. הכול כדי למנוע יבוא אישי
גולף V6   (27.05.11)
היחיד שנפגע מהגבלות היבוא והגזרות החדשות שצצות כל שנה הוא הנהג הישראלי.
ארגון הרכב הם בעצם יבואני הרכב הרשמיים שרוצים שנקנה
את החלפים רק אצלם ובמחיר מופקע, ועוד יותר גרוע הם רוצים להיות
מונופול בתחום.
הם מקושרים טוב טוב עם משרד התחבורה - הכול כסף!

כלומר אם מחר נדפק לך הטמבון ואתה רוצה להחליף, אין כזה דבר
טמבון חליפי. תשלם פי 10 על טמבון מקורי מהחברה.
אני כבר לא מדבר על מועדון 5 שמיבאים חלפים לרכבי אספנות
שכמובן לא ניתן להשיג בארץ.
נו מה חדש, עוד דרך למצוץ מהאזרח כסף ולהוסיף בירוקרטיה מיותרת למערכת מושחתת במסווה של "דאגה לבטיחות".
חזרה לכתבה