כלכלה  צרכנות  שיווק ופרסום
איך אופים מותג? סיפור הסינדרלה של מיימונ'ס
אתגר שיווקי / ערן יסעור
פורסם: 14.03.11, 19:07
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 98 תגובות ב-62 דיונים
1. יש כאן בעייה
ERAN   (14.03.11)
הבעייה האמיתית שמגה ושופרסל קצת יראו שזה הולך ומצליח להם, ישר ייעשו חיקוי של המותג הפרטי שלהם באותו אופן, וייקרו את המוצרים שלמימימונס לעומת המותג הפרטי. ככה הם קוברים בשיטתיות את הספקים הקטנים.
2. בראבו!
מעצב וממתג ,   ניו יורק   (14.03.11)
יופי של קונספט ויופי עוד יותר של ביצוע
3. נדיר לראות חברה בישראל שלוקחת אורך נשימה לשנתיים
חיים ,   מרכז   (14.03.11)
4. ONE STOP זבל
טלי שרון ,   השרון   (14.03.11)

ולמה הצרכן צריך לקנות את הכל מאותו מותג? במיוחד כשהמותג אינו זול במיוחד וחצי מהמוצרים שלו הם זבל מלא תחליפים להגברת כשרות, ותוספים בלתי מקצועיים. תקראו את התויות על המוצרים ותבדקו מחירים בחנויות מתמחות באפייה.

5. מותג מותג אבל...
יוני   (14.03.11)
פשוט לא טעים...
עם כל הכבוד וההשקעה ורעיון שטוב מאוד, המוצרים שלהם לא טעימים. השוקולד צ'יפס שלהם טועם נוראי, והורס כמעט כל מאכל שנוגע בו.
רעיון ודרך מבורכים-ביצוע פחות
6. חבל שרבים מהמוצרים שלהם "עלולים להכיל גלוטן"
אמא לצליאקית ,   מרכז   (14.03.11)
ואיני יכולה להשתמש בהם (גם בכאלה שאינם מכיליםגלוטן במקור, אך מיימונ'ס לא דואגת לסביבת ייצור נקיה).
7. קניתי וקצת התאכזבתי
לקוח מאוכזב   (15.03.11)
העיצוב מהמם, ממש עוצר נשימה. אתה נכנס לסופר ורואה מחלקה שלמה צבועה בצבע לבן עם מגוון עצום של מוצרים.

קניתי תמצית וניל (לרוב אני קונה מקורמיק). ניסיתי והתאכזבתי - המוצר בעל טעמי לוואי ממש כמו של המוצרים הזולים בקטגוריה. אז טרחתי להסתכל על התוית וגיליתי שהמוצר אינו תמצית וניל אלא תרכובת כימית בטעם וניל. מיד ניגשתי אל אבקת פודינג וניל שרכשתי (לרוב אני קונה אפיכל) ושוב - אכזבה. טעמי לוואי, מיליון תוספים שמסומנים באות E. בקיצור, עיצוב זה לא הכל. פעם אחת עשיתי את הטעות והיום כבר לא אתקרב למוצרים האלה שנראו מאוד מבטיחים.
8. אם זה רק היה טעים לפחות... התאכזבתי מהטעם , ממש לא טעים
אופה הרבה ,   ב"ש   (15.03.11)
יש מבחר גדול , אבל כשזה לא טעים , אני לא אקנה...
9. סדרה שעוד שנה שנתיים תעלם מעל המדפים
מנהל שיווק   (15.03.11)

יש פה עיצוב נחמד,אבל מועתק לחלוטין מסדרות בתחום באירופה.

אבל בעיקר יש פה סדרה שלא מחדשת כלום,לא זיהוי צורך ולא נישה ולא בטיח. מי-טו במובן הגרוע של המילה ,מוצרים שקיימים על המדף מזה שנים,בלי חידוש ובלי ערך מוסף והוסף על זה תמחור גבוה. לא פלא שבחלק מהרשתות פשוט לא הכניסו אותם (פשוט אין צורך). עיצוב סדרה אינו מעיד על הבנה שיווקית שבמקרה זה נעדרת לחלוטין.

10. שאפו!
ענבל ,   מודיעין   (15.03.11)

נשלח מהאייפון שלי
11. לא מנסה! קונה המון מוצרי אפיה,ואין שום
ריקי ,   רחובות   (15.03.11)
סיבה לקנות מצרכים חדשים שיצאו לשוק והם כל כך יקרים..אין שום דבר מיוחד במימונס שאין בספייסס או בכל חנות מתמחה אחרת..המחירים אש!! הממתחלה,,אפילו לא ניסיתם להתחיל עם מחירים נמוכים לתקופת ניסיון..אז תשארו על המדפים..לא שווה!
12. סליחה, למה לא להתייחס לכך שהמוצרים לא טעימים?
(15.03.11)

אחלה עיצוב, מוריד את הכובע. אבל טעם?

 

מוצרים נחותים ביותר שוקולד צ'יפס עם טעם של פילסברי. ממש מיותר.

13. המוצרים שלהם מעלים אבק.
שלום ,   חולון   (15.03.11)
אנשים כמעט ולא לוקחים סיכון באפיה, מה שהם קנו הם ימשיכו לקנות, מה גם שהביקורות לא ממש מהללות.
14. מבחינה עיצובית/מותגית גרידא עשו במיימונ'ס עבודה מדהימה
ברוך ,   מורו דה סאו פאולו   (15.03.11)
לא טעמתי אף אחד מהמוצרים עדיין אבל מבחינה עיצובית/מותגית פשוט להוריד את הכובע. עבודה מוקפדת ומדוייקת. הלוואי וזו יריית הפתיחה לגישה רעננה ומושקעת גם אצל חברות ישראליות אחרות.
15. יפה אבל זבל
אופה   (15.03.11)
נוצץ ויפה אבל לא איכותי. תמצית הווניל והשוקולד צ׳יפס זבל. לא ניסיתי את השאר. הרעיון להחזיק את כל המצרכים במרוכז הוא מעולה, אבל אופים חובבים או מקצועיים מחפשים איכות.
16. They are very expensive
Tom ,   TLV   (15.03.11)

They are very expensive, even for Tel Aviv!

I won't buy them

17. העיצוב באמת מושקע ומעודכן, לעומת זאת המוצר עצמו
מעצב   (15.03.11)
בינוני ומטה ושום אופה שרוצה קצת להשקיע לא יקנה את המוצרים האלו...
18. עיצוב מקסים, אחד היפים על המדפים
(15.03.11)
19. מוצרים מדהימים!!!!
שירן ,   ב"ש   (15.03.11)
כל מה שאפיתי הצלחתי!
20. כמה כיף לראות יזמות מוצלחת
נדב   (15.03.11)
כל הכבוד לחברה ולחשיבה העיסקית שלה, רעיון מבריק ללכת על שוק שמורכב מהמון חברות קטנות ולכבוש אותו. בהצלחה למשפחת מימון.
21. עירערתם לי את הבטחון...
שושו השועלה   (15.03.11)
עמדתי לשבח את המוצרים והחברה, כי באמת קל ונוח שיש את כל מה שצריך לאפיה, ואני לא אופה גדולה, במקום אחד והכל באריזות יפות וברורות, אבל אחרי שקראתי את התגובות שלכם לגבי הטעם והמרכיבים עירערתם לי את הבטחון במוצרים שקניתי, ולכן אלך לבדוק אותם לפני שאני משבחת סתם...
נשלח מאייפון שלי
22. מי עיצב את האריזות המדהימות האלה?
אריה ,   סביון   (15.03.11)
עבודת עיצוב מושלמת! כל הכבוד
נשלח מהאייפון שלי
23. חבל שהשם אינו עברי
חנה'לה אופה קטנה   (15.03.11)
העיצוב יפה, בצק הסוכר שלהם נחמד (לא ניסיתי סוגים אחרים, אך איתו הצלחתי לעבוד יפה)
24. חבל שעם כל ההשקעה באריזה שכחו את האיכות :(
יעל   (15.03.11)

העיצוב באמת יפה ומבטיח אבל כמו שכתבו כאן האיכות מאכזבת.

 

במימון לא השכילו להבין שהטעם של הציבור הישראלי התפתח לא מעט בשנים האחרונות .

 

חבל מאוד כי אם האיכות היתה טובה הייתי חוזרת לקנות בסופר ולא מחפשת חנויות מתמחות כדי להשלים חוסרים.

 

אפשר עוד לתקן !

25. מבחינה מיתוגית - עבודה יפהפיה
אא ,   תא   (15.03.11)

גרפיקה מעולה ורעיון מצוין, אין מה לאמר. לא טעמתי אך בהחלט התפתיתי לרכוש משהו בשל הלוק. מודה שגם אם אותה סודה לשתייה עולה יותר (וברור שכן ומוצדק שכן) נהניתי לראות אותה במטבח, אף כי מוסתרת בארון.

אם באמת עלה כה רבה והטעם בעייתי אז חבל על הכל. אולי ישתמשו בביקורת או במחקרים לשפר ומהר. חבל לבזבז צעד שיווקי כה מרהיב!

26. כל האמת לאמיתה
אלעד ,   קריות   (15.03.11)

שימו לב שהם אינם יצרן!

היצרן שמייצר עבורם את המוצרים שדיברת עליהם מייצר את אותם מוצרים עבור אפיכל!!!

השינויים הם מינוריים בלבד

היצרן הזה מייצר את תערובות לעוגות של שופרסל,מיימונס,קפולסקי ועוד

27. אתמול הייתי בסופר וחשבתי על זה
ערן ,   מודיעין   (15.03.11)
עמדתי מול המדף שכמעט כולו של מימונס והתפעלתי איך הם השתלטו על השוק

חבל היה לי שהסופרים לא דואגים שיהיה מהכל והרבה מהמוצרים היו חסרים.
28. מייפל...? יקר פי שניים מאשר בחצי חינם...
צור ,   תל אביב   (15.03.11)
29. אחלה קונספט, אבל...
כבר לא בת 16   (15.03.11)

אם מגיע להם פרס זה על העובדה שהצליחו לשטות בצרכנים. המוצרים שלהם מאיכות ירודה, שלא נאמר - נחותה. חוץ מאריזות יפות ושיטת שיווק מבריקה, מי שבאמת מתעסק באפייה יודע שבתוך האריזה ימצא רק אכזבה.

 

חבל שהשקיעו כל כך הרבה בשיווק, שלא נשאר להם כסף "לספק את הסחורה" ולמכור מוצר איכותי באמת (עזבו איכותי, הייתי מסתפקת גם באיכות סבירה).

 

עוד דבר הוא התמחור של המוצרים. הם כל כך בטוחים שהם מוצר עילית איכותי, שהם מרשים לעצמם לתמחר במחירים גבוהים, לא תחרותיים, ובלי שום פרופורציה לתמורה.

 

אז עצתי היא לצרכנים - שימו לב מה אתם קונים והאם זה באמת שווה את תוספת המחיר.

ועצתי למיימונס - שאפו על ההשקעה בשיווק. אבל הגיע הזמן להשקיע חזרה את הכסף בהפיכת המוצרים שלכם לראויים למחירם.

30. כמה שנים להחזר ההשקעה
חשבון פשוט   (15.03.11)
חשבתם כמה מוצרים הם צריכים למכור כדי להחזיר את ההשקעה רק בשיווק?
עכשיו אתם מבינים למה האיכות של המוצר כ"כ נמוכה ?
תגובות נוספות
חזרה לכתבה