תיירות  תעופה וחדשות  בעולם
נחתתם והמזוודה לא הגיעה? אתם לא לבד
פורסם: 30.03.11, 10:31
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפסת כתבה הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות ב-23 דיונים
1. אל-על איבדה תיקים למשך 13 יום
שרון ,   גבעתיים   (30.03.11)
אנחנו נאלצנו להודיע להם איפה התיקים (שעלו על הטיסה לבילרוס במקום להונג קונג). התיקים לא חזרו לארץ על הטיסה הקרובה מבילרוס לארץ (שהיתה יומיים אחרי שהודענו לאל על איפה הם) אלא נאלצו לחכות שבוע נוסף עד הטיסה הבאה. נאלצנו לחכות קרוב לשבועיים לתיקים, ולהתעכב באוקלנד, ניו זילנד, עד שהתיקים הגיעו - מה שעלה לנו בבזבוז זמן של שבוע.
בסופו של דבר קיבלנו חזרה אך ורק מה שאל על מחוייבת על פי חוק (עיכוב מטען למשך יותר משבוע נחשב כאובדן המטען), וסירבה להוסיף כל פיצוי על עגמת הנפש ובזבוז הזמן.
2. אלאיטליה
(30.03.11)

כל מה שתגידו ויותר מזה גרוע באלפי מונים כשמדובר בחברת התעופה אלאיטלה,,, אין יותר גרוע מזה ולא יהיה,,, שהינו זוג בארה"ב חודש ימים המזוודה לא נחתה איתנו ולא קיבלנו אותה עד היום 4 חודשים אחרי שחזרנו ואין עם מי לדבר.... אלאיטליה,,,, למחוק מהלקסיקון טיסות איתם,,, לגמרי,,, זה לא האובדן אלא היחס שהמילה גרוע היא מחמאה בשבילם.

 

 

3. המזודה הגיעה, אבל נלקחה ע"י נוסע אחר
אזרחית   (30.03.11)
בנחיתה בנתב"ג, מזודה אחת שלנו לא הופיעה על המסוע. המתנו זמן רב וכל המזודות נאספו כבר ע"י בעליהן, רק המזודה שלנו לא היתה שם.
הבחנו שכל הנוסעים עזבו כבר את אזור המסועים ורק מזודה אחת נותרה על המסוע שלנו, מזודה דומה מאוד לשלנו, אבל לא שלנו. הנחנו שבעל המזודה התבלבל ולקח את שלנו במקום את שלו.
פנינו למי שעוסק בכבודה אבודה בנתב"ג, הוא לקח את המזודה הנטושה והתחלנו לנסות לאתר את בעליה. שם הנוסע היה על המזודה וכן עיר מגוריו, כך שניסינו בעזרת מדריך הטלפון ( זה קרה לפני עידן האינטרנט והטלפון הסלולארי ) לאתר אותו.
למזלנו, הנוסע הבחין בטעות עוד בהיותו בשדה וחזר לאולם הנוסעים הנכנסים עם המזודה שלנו. התחלפנו ונסענו מרוצים הביתה, למרות הזמן שבוזבז ולמרות הדאגה, הרי איש לא עשה דבר במכוון.
4. איחור בהגעת המזוודה *** הכנסו***
אבא מודאג שחווה זאת   (30.03.11)

אל על אלופים . הבת שלי טסה פעמיים לסקוטלנד במהלך השנה ופעמיים איחור בהגעת המזוודה. אנוכי טסתי באותה שנה וגם איחור בהגעת המזוודה.

המזוודה הגיעה בשלושת המקרים לאחר 4-5 ימים אלינו.

בבית המשפט ביתי זכתה בתביעה הראשונה ב-2500 ש"ח על איחור ראשון,אני וויתרתי על התביעה והסתפקתי ב-600 ש"ח  הוצאות שהיו לי .

תביעה שנייה עומדת בבירור מול אל על שמושכת אותנו המון זמן,מבטיחים להחזור אלי ולא מקיימיים.

אין לכם מושג איזו עוגמת נפש נגרמה לנו שכל מהותינו נמצאת במזוודה ואנו צריכים לרוץ לחנויות לקנות לבנים קוסמטיקה גילוח ועד מכנסיים שצריכים לרוץ ולחפש חייט שיקצר אותם. וטלפונים לאל על שלא עונים ןאם עונים לא חוזרים לעדכן.  על על  תעבדו חזק על שירותיות ומענה להבטחותכם

 

5. ומה עם גניבות מתוך המזוודות
אורי ,   השרון   (30.03.11)

המזוודות אומנם הגיעו ליעדם אך לאחר שהמנעולים נפרצו ונגנבו מתוך המזוודות מתנות ודברי ערך אחרים.

מדוע על תופעה כזאת לא מדברים.

איפה פה האחריות ? כאן איקבלות שניתן לדווח לביטוח .

 

6. אבדו לי כמה מזוודות ואחרי שהבטיחו להחזיר כסף, לא עשו זאת
אחת שאיבדה   (30.03.11)

טסי לניורק, כשנחתתי בקנדי גילתי ששתי מזוודות עמוסות במתנות ובבגדים לא הגיעו. למזלי התארחנו אצל המשפחה שלי בעלי, אז יכולתי לקחת בגדים מאחיות שלו, למרות שנראתי אחת מהשכונה בברוקלין. חברת התעופה -אמריקה אירלינס, אמרה לנו סכום (300) שאותו אנחנו יכולים לקנות בגדים עד שהמזודות יחזרו ( הם חזרו אחרי שבוע). קנינו בגדים בערך ב-250$ וכשביקשנו החזר. הם החזירו לנו רק 150! כשביקשנו את ההפרש הם פשוט לא הסכימו ואמרו שככה זה- וזהו! וזה עוד כי קנינו באמת רק מה שהיינו צריכים- תחתונים, מכנס , חולצה לא משהו מיוחד אפילו .אם היינו רוצים להתווכח על הכסף החסר אז זה היה רק בבית המשפט, ושם רק האגרה היתה עולה יותר.

 

מזל שלא קנינו בכל הכסף שאמרו לנו.בכלל היינו יוצאים בנזק.

 

אז גם הרסו את החופשה, גם עיקבו לנו את המזוודות וגרמו לחוסר נעימות וגם דפקו אותנו מבחינת מה שהבטיחו. ממה יופי. צריכים יותר להעניש את חברות התעופה כדי שלא ירגישו שהם יכולים להתנהג ככה!

 

7. לי פעם בקונטיננטל ופעם בקאטאי פסיפיק
(30.03.11)

המזוודה לא הגיעה. אבל הגיעה ביום למחרת בערב.. לא היה נורא.

 

8. רשות שדות התעופה
(30.03.11)
למה אתם לא מבינים חברות התעופה מטיסות את המטען אבל לא הם שולחות למטוסים ומטעינות אז כל מזוודה שלא מגיעה למטוס כי נפלה במהלך הדרך על ידי עובדי רשות שדות התעופה ואתם באמת לא רוצים לדעת איך הם מתייחסים למזוודות שלכם תפנו לרשות אבל אל תתפלאו אם אתם לא מעניינים אותם . בדוק
9. חברת מאלב !
נוסעת תמידית   (30.03.11)

זוועת עולם... פשוט לא לטוס בעיקר לא בקונקשנים

איבדה מזוודה בין בודפט לאמסטרדם

אין להם שירות לקוחות טלפוני, רק ת.ד.

בהצלחה!

10. חברת איבריה...
נוסעת ונוסעת   (30.03.11)
איזה כיף איתם. חזרתי מארגנטינה עם עצירת ביניים במדריד והיה ברור לי שהמזוודה שלי אבדה. לאחר בירורים רבים, הגיעה יום אחרי כן (לא נורא בכלל) אבל כל המתנות היו שם ונשמתי פרחה...

חג שמח לכולם
11. אני ואישתי כבר מזמן לא טסים עם מזוודות..
יורי ,   ארה"ב   (30.03.11)
כל אחד לוקח שני תיקי יד דוחסים בהם כמה שיותר דברים ועולים איתם למטוס. כל מה שצריך זה בגדים ל 5 ימים ואז אפשר לכבס. ככה גם חוסכים זמן בצ'יק אין, אנחנו מדפיסים כרטיסים בבית ומגיעים ישר לשער הטיסה.
12. להתעכב באוקלנד שבוע, הלוואי עלי מקווה שנהניתם
קפטן קוק   (30.03.11)
13. מאלב
המעופפת ,   חו"ל   (31.03.11)
מצטרפת לאזהרה על חברת מאלב בטיסות קונקשן.
בטיסה האחרונה הגעתי ליעדי ללא המזוודה.
אם אתם טסים איתם תדאגו לקחת איתכם תיק עליה למטוס עם דברים חיוניים.
14. "בחברות בארה"ב נרשמה מגמת שיפור קלה"
(31.03.11)
נו בטח, חברות התופה בארה"ב התחילו לגבות כסף על מזוודות בתא המטען בטיסות פנימיות אז אנשים הפסיקו לקחת מזוודות ועכשיו חברות התעופה האמריקאיות המטומטמות לא יכולות לאבד מזוודות.
15. באחד מימי אוגוסט החמים והלוהטים..
אורני ,   קריות   (31.03.11)

ואנחנו פנינו ללטוס לצרפת\פריז.טיסת סנדור התפקששה בגלל תקלה כלשהי ואנחנו מופנים לטיסת מטוס צרפתי של חברת אייר ליברטה.

לאחר כמה דקות המתנה ואנחנו כבר בדרך למטוס אני מבחין בעגלת מזוודות חוזרת פנימה לבית הנתיבות.

אמרתי לעצמי,זהו בטח המזוודה לא מגיעה ואכן....בערב אנחנו ממתינים ליד המסוע ההוא בפריז ו...כלום,המזוודה איננה.בשעת העבר ההיא כבר אין עם מי לדבר שם בשדה ופנינו למלון שלנו,אמרנו מילא,נסתדר איכשהו.

מטיילים כל היום למחרת ורק לקראת ערב טלפון לחדר מאיזה נהג מונית צרפתי שמנסה באנגלית עילגת שהנה הוא בדרכו אלינו למלון,המתנו בחוץ והוא מגיע עם מזוודתנו האבודה,טיפ קטן ותודה ונסע לדרכו,מקלחת טובה בחדר ו..החלפנו תחתונים!

16. איביריה הספרדית
הנוסע המתמיד   (31.03.11)
חברת איביריה. זוועה של חברה!!! פשוט לא שמו לי מדבקה לתל אביב אלא רק לעצירת הביניים שלי בברצלונה... בסוף זה הגיע עד הבית אבל אחרי הרבה בכי...
17. עשרות פעמים טסתי-מעולם לא אבדה מזוודה
דני   (31.03.11)

אתם יודעים למה-כי אני מסמן את המזוודות בסימון מיוחד ובולט  עם השם שלי באותיות גדולות.

 

ככה בחיים לא תאבד לכם מזוודה

18. מזוודות!!!
יצחק ,   מרכז   (31.03.11)
איני מצליח להבין את הנוהל בארץ בענין המזוודות. אתה יכול לקחת כל מזוודה שאתה רוצה ולצאת עמה מבית הנתיבות בלי שמישהוא יאמר לך מילה, אלא א"כ פקיד המכס חשד בך. בארה"ב ברוב שדות התעופה הגדולים, ביציאה מבית הנתיבות עומד איש בטחון של השדה, ומבקש לראות את השם והמספר שעל המזוודה, והאם זה תואם את הספח שחברת התעופה מדביקה לך על הכרטיס או על הבורדינג. בצורה זו נמנעות "טעויות" ובעיקר גניבות!!! חומר למחשבה לרש"ת
19. אמריקן איירוויס שילמו לי $3000 על מיזוודה שהלכה לאיבוד
סיד   (31.03.11)
אם אתה מדבר אנגלית ומסוגל למלא טופס פשוט תקבל את הכסף שמגיע לך מהביטוח. הבעיה נוצרת שרוב הישראלים רגילים ליחס שהם מקבלים בישראל אז הם מוותרים מראש.
20. גם אני ניכותי עם איבריה
יעקב   (31.03.11)
המזודה הגיע באחור של שלושה ימים, וסרבו לתת פיצוי .
21. התנהלות נכונה
קו-5 ,   תל-אביב   (31.03.11)
כל בר דעת יודע שיש סכוי שהמזוודה שלו לא תגיע ליעדה ביחוד עם יש נחיתת ביניים אחת או שתיים, לכן במידה ואתם זוג ערבבו את הדברים שלכם בשתי מזוודות כך שאם אחת לא מגיעה השניה תוכל לשמש את שניכם (נעליים, בגדים תחתונים,בגדי טיול, בגדים לערב וכו) כך תוכלו להסתדר מס' ימים, דרך אגב החברות התעופה הסדירות משלמות 400 דולר למזוודה , כך שאם כל המתנות או מה שקניתה לילדים נעלם או יקר באופן חריג אותם זה לא מעניין , בנוסף בתיק היד צריך שיהיה ביגוד לחרום ליום או יומיים עד שתיתארגנו על דברים חלופיים,ואו שחברת התעופה תשלם לכם, בתחילה משלמים50$ ליום להתארגנות ראשונית. לא לחינם אלו שטסים הרבה עולים עם טרולי קטן-לא תאמינו מה אפשר לדחוס בו , לפעמים זה ביגוד ל-4 ימים או לשבוע., ולכל המלעיזים הלוסט אנד פאונד של אל על נחשב בעולם כאחד הלוסטים ש% האובדן שלו נמוך במיוחד, אם אני זוכר נכון 13% אובדן והשאר חוזר ללקוח.
22. דברים חיוניים
המעופפת ,   חו"ל   (31.03.11)
נכון שדברים חיוניים הם גם נוזליים והפתרון הוא תיק רחצה קטן עם דוגמיות!
או מוצרים מוקטנים.
אף פעם לא עשו לי בעיות בקשר אליהם ואני טסה המון.
בכל סופר פארם תוכלי לקבל דוגמיות של קרמים בשמים ועוד.
23. "ארקיע"-גיהנום "מוזל" שעולה ביוקר רב .........
(01.04.11)

הייתי אמור לחזור ארצה מפריס עם אחת הטיסות "המוזלות" של ארקיע.
כשהגעתי לטרמינל לא הייתה עמדת בידוק ולא נפש חייה.
כשלבסוף מצאתי איפה אמורה הייתה להיות העמדה הסתבר לי שהם סגרו אותה 35 דקות לפני הזמן!! פיספסתי את הטיסה!!!

נאלצתי להשאר בטרמינל 26 שעות עד למחרת בלילה, ולמחרת בלילה הסתבר לי שאנשי ארקיע שם דורשים קניית כרטיס חדש - 288יורו!! ולא רק זה, הטיסה הזו, לדיברהם אינה בתנאים של טיסה מוזלה ועלי לשלם על עודף משקל 11יורו לכל קילוגרם נוסף, כ300יורו תוספת עלות, וזאת למרות שכבר שילמתי על עודף מטען מראש...

שום וויכוח לא הועיל - היות ולא נשאר לי כסף נאלצתי להשאיר בעמדה ציוד וחפצים אישיים בשווי של 700שקל!!, תוך כדי גיהנום של שעה וחצי של פירוק מזוודות ושקילה לסרוגין, לפי דרישתם, והמנוולים עם חיוך של אושר על הפנים.
(ועוד מנהלת הדלפק אומרת לי: "נחלק את זה עם יתר העובדים...")

לאחר שסופסוף התאפשר לי לעבור את עמדת הבידוק הסתבר לי שהם הדביקו בזדון מדבקה "ביטחונית" על הדרכון, שגרמה לכך שבדרך למטוס נעצרתי שוב לבדיקת סרק ביטחונית טורדנית ומשפילה...

כמובן שהם מסרבים לקחת אחריות כלשהיא...תת-רמה!!!

אין מזון ושתיה, אין שרות - גועל נפש!
הטיסות המוזלות של "ארקיע" זה גיהנום שעולה ביוקר רב!!!
תגובות נוספות
חזרה לכתבה