|
61. תהרסו כבר את התחנה המרכזית הישנה
|
|
|
62. אז כל הבעיות יווצרו במקום החדש
גם אם תעבירו לרמת אביב נשלח מהאייפון שלי
|
|
|
63. אז כל הבעיות יווצרו במקום החדש
גם אם תעבירו לרמת אביב נשלח מהאייפון שלי
|
|
|
65. ובמקומה יעבירו לשם את התחנה המרכזית הישנה?
כי המצב שם לא בהרבה יותר טוב... מה הם מתכוונים לעשות עם הישנה? ממילא לא חונים שם אוטובוסים.
|
|
|
67. לי היה ברור מההתחלה שהמקום הנכון לתחנה המרכזית
הוא בצומת ארלוזורוב , |
ע"י הרכבת |
|
(04.04.11) |
במיוחד בשנים האחרונות, כשתחנת ארלוזורוב צמודה לנתיבי איילון, זה ברור ששם המקום הכי נוח לאזרחים. אבל ממתי "גדולי האומה" התחשבו בנוחיות הנוסעים?
|
|
|
68. לא מסוגלים להתמודד עם הפליטים אז בורחים. ככה אנחנו
גם בעזה, בלבנון, בשטחים בכל מקום. במקום להתמודד עם הבעיה מקפלים את הזנב ונמלטים. אבל אני שמייח. יום חג. אתם שואלים למה, כי כל אלו שמטיפים לבריחה הולכים לקבל את הסיבה לבריחה קרוב לבית. גם הקאסמים וגם הסודנים מתקרבים לצפון תלאביב.
|
|
|
|
|
70. אסלה אחת גדולה וסרוחה. הגיע הזמן. תשאפו יותר ממה שאתם מסוגלי
|
|
|
71. לתכנן תחנה חדשה גדולה ומסודרת מרוכזת כמו באירופה
ולהעיף כבר את המבוך המוזר הזה שבנו לפני כמה עשרות שנים
|
|
|
72. אז יעברו להרוס את החיים של חלק אחר של ת"א
גם ככה הצפון הישן טובע באוטובוסים
|
|
|
74. הקומות התחתונות לא אמורות לשמש כמקלט ציבורי?
לא חייבים להרוס את המתחם בשביל לפתור את הבעיות מסביב:
אוטובוסים אפשר להעביר לשימוש בגז טבעי דחוס (CNG) - ואז הזיהום יירד דרסטית;
את העובדים הזרים אפשר וצריך לגרש;
את הזנות צריך למסד.
והפלא ופלא - כל האזור ייראה אחרת לגמריי!
|
|
|
75. ומה ייבנו בימקומו?עוד מיגדלים לעשירים?
לסלק את העניים ולהביא את העשירים.
|
|
|
76. לקח 30 שנה להפעיל אותה, ויקח עוד 30 שנה להזיז אותה
|
|
|
77. קישקוש ומיחזור של רעיון בן עשרים שנה ויותר
זה לא קרה אז. זה לא יקרה גם הפעם. הפצע המוגלתי הזה ימשיך להתפתח ויחד עם התחנה הישנה, יצור את ביב השופכין הגדול באזור.
|
|
|
78. הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי
ענתיאה , |
שכונת שפירא, תל אביב |
|
(04.04.11) |
|
|
|
79. בואו לראות איך נראת התחנה בעכו תחשבו שאתם בעולם השלישי
|
|
|
80. ניראה לך שמישהו ירצה לגור במיתחם רועש ומזוהם
בכל מקום שזה יהי גם על הירח! אוטובוסים זה רעש וזיהום אוויר! מכסימום משרדים... ככה אתה מתכוון לפתור את בעיות הדיור היקר בתל-אביב? הומלסים ושאר צרות, על המשטרה או הפקחים לטפל בזה, זאת עוד לא סיבה להעביר, אם לא עושים שם ניקוי רציף לאורך כל היום של ייצורים כאלה ואחרים--בכל מקום שהתחנה תהיה הם יהיו שם, מה הנאיביות הזאת? תלמדו מתחנות מרכזיות באירופה, איך מטפלים בזה.
|
|
|
התחנה המרכזית היא דוגמה של הון שילטון שנות השבעים, לאריה פילץ היו קרקעות ברח לוינסקי, אז יהושע רבינוביץ ראש העיריה זרק את התכניות של בעלי המקצוע שהציעו תחנה בצפון ותחנה בדרום ובנה את התחנה בלב תל אביב, ויצר בכיה לעשרות שנים!
|
|
|
לפני מליון שנה בערך נקראה התחנה החדשה בשם "פיל לבן" לקח עשרות!!! שנים לבנות אותה כשכל פעם היו מפסיקים ושוב מתחילים.
בשנות השמונים היא עדיין הייתה פיל לבן.
בסוף שנות התשעים נפתחה סוף סוף. וצחוק הגורל, אינה שימושית. גדולה מדי, ריקה מדי.
עשרים שנה לתכנן ועוד עשרים לבנות ועוד עשרים כדי לגלות שהיא באמת פיל לבן.
בחיי, אם זה לא היה עצוב זה אפילו היה מצחיק.
|
|
|
עיריית תל אביב במקום לפתור את הבעיה שקיימת באזור והיא בעיית המהגרים הזרים היא מוצאת את התחנה המרכזית כשעיר לעזעזל של העיר. כאילו שהתחנה היא הגורם לכל הצרות באשר הם. מה יקרה מחר אם הסודנים יתחילו להתנחל בתחנת ארלוזורוב אז מה יהיה אז יחליטו להעביר לרמת אביב אולי?!
|
|
|
84. = זה הזמן לפתוח חקירת משטרה לעניין שחיתות מקבלי ההחלטות =
מי במועצה מקורב לבעלי התחנה? מי ידאג להם לפיצוי עתק על פיל לבן? מי יפצה אותם בחוזה לבניית התחנה החדשה ורווחים במאות מליונים? מי בעלי הקרקעות שיפוצו? מי ירוויח מפינוי הקרקע הנוכחית? מי המקורבים שימונו ל"צוות ההיגוי"ויזכו לשנים של שכר מובטח על מעט מאד פעילות? כרגע הברור מכולם הוא מי ישלם בסוף את החשבון...
|
|
|
85. להעביר את התחנה המרכזית לחולון ולארלוזורוב? השתגעתם?
רוצים לעשות סדר במיתחם - סלקו ממנו (ומהארץ בכלל) את כל המסתננים
|
|
|
86. ואת הסירחון וההומלסים יעבירו לחולון? חוצפה !!!!!!
|
|
|
87. "תחנה מרכזית " זה פאסה. כנסו והשכילו:
צידקיהו לומברדו |
|
|
(04.04.11) |
ח'ברה, תחנה מרכזית זה מושג בולשביסטי ריכוזי.
מתוקף כך הוא רק מעט את התנועה בדרכים ומסרבל אותה עוד יותר.
אני קורא לאדריכלים (שגם אני נמנה עליהם בהשכלתי) לתכנן רשת של קווים ולא לתכנן מבנה אדריכלי! מבנה אדריכלי רק יאט את התנועה והוא אינו משרת את הנושאים בתחבורה הציבורית.
ישנה כאן בעיית אגו לא פשוטה שהמתכננים יצטרכו להיתגבר עליה. בפעם הראשונה יעמוד אדריכל מול תוכנית ויתבקש שלא לבנות מבנה מפואר. כיצד עושים זאת? אני לא יודע. ברור לי אבל שאדריכל מנוסה שנוסע ברכב פרטי לא באמת יכול להבין את הצרכים של הנוסע באוטובוס.
|
|
|
88. חלמאות בהתגלמותה......
לקח למעלה מ 30 שנה מאז החלה בנייתה ועד ליום פתיחתה, לאלו שזוכרים היא נקראה "הפיל הלבן". מאז פתיחתה עדין לא פינו את התחנה הישנה......וכעת רוצים להעבירה שוב ע"ח משלם המיסים......
רכבת ישראל הקימה תחנה ב"הגנה" שהיא מרחק הליכה רגלי מהתחנה המרכזית. אם תועתק התחנה לחולון אזי הנוסעים יצטרכו לקחת מונית לתחנה המרכזית, כמובן שכל העוסקים במלאכה שמקבלים רכב צמוד ע"ח משלם המיסים לא נתנו הדעת על הנושא.
מעבר לכך, כל האזור מסביב מלא בבתים רעועים שסביר להניח שיהרסו בשנים הקרובות. מדוע לא לבנות דירות סטודנטים ושתחבורה ציבורית והרכבת יהיו נגישים להם?
בקיצור במקום לפתור בעיה באופן שורשי "מעבירים אותה" כמה עשרות מטרים דרומה /צפונה וכו'.
כמה אופייני למדינה שמנהיגיה חלם ואזרחיה משלמים המחיר !!!
|
|
|
89. מאז בנו אותה לא נסעתי יותר באוטובוסים רק במוניות
פחד אלוהים להסתובב שם גם ביום. מקום הכי דוחה בעולם.
|
|
|
90. קודם שיתחילו עם התחנה המרכזית הישנה!!
| |