רכב  תחבורה ציבורית
רכבת ישראל: בין פטיש הוועד וסדן ההפרטה
שחר הזלקורן
פורסם: 20.04.11, 17:08
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 106 תגובות ב-83 דיונים
31. רקבת בזיון
אנה ,   חדרה   (20.04.11)
הכול מורכב מאנשי קצב לשעבר בזיון
נשלח מהאייפון שלי
32. לכ"ץ אין ביצים, הוא לא כחלון. הוא בבלתניק לא יעשה כלום !
חבר מרכז שיודע   (20.04.11)
33. רק החלפת כל העובדים והועד הטפילים ירפאו את הרכבת
avi ,   מרכז   (20.04.11)
34. שחר הזלקורן, שים לב מה הבעיה במשפט שכתבת:
אבי   (20.04.11)
מי שמכיר את רכבת ישראל לא מבין מדוע בכלל נחוצה תוכנית חדשה: אחרי הכל, החברה מעסיקה מזה כמה שנים עובדים ויועצים רבים, שכל תפקידם הוא קידום הבטיחות. רק לאחרונה גובשה "תוכנית-אב לבטיחות", שיישומה אמור היה להתחיל כבר ב-2010.

"אמור היה להתחיל כבר ב- 2010"

זאת אומרת צריך לפטר את כל עסקני הרקבת ולבנות אותה מחדש, ומאפס!!!
35. מה זה מי ימצמץ ראשון?
מי שהו   (20.04.11)

הרכבת בלתי מתפקדת ומהווה סכנה לנוסעים ולציבור. המבנה הנוכחי שלה מושחת. צריך להחליפה. אין דרך אחרת.

ישראל כץ צריך להכין *תוכנית ברורה*, וגם ליישם אותה, במסגרת יוקם מערך תחבורה חלופי (זמני?) מבוסס אוטובוסים מרוווחים, מודרניים, נוחים ונעימים שיחליפו את קווי הרכבת. אפשר גם להוציא זכיונות למוניות שירות שיכולו לפעול במקביל לרכבת גם אחרי שתתוקן.. זה יעלה הרבה, אבל המצב הנוכחי עולה המון.

הקמה של מערך כזה תאפשר להשבית את הרכבת ולהחליף את כל מה שצריך להחליף כדי לתקן אותה. וזו הרבה עבודה אבל ללא השבתה אני לא חושב שאפשר יהיה לעשות זאת.
36. לרסק את שרידי ירוחם משל ויהושוע פרץ
אייל   (20.04.11)
37. האם זה נכון שנהגי הקטר משתמשים בסמים
מוטי ,   חיפה   (20.04.11)
בזמן שהם נוהגים ברכבת ??????
38. הפרטה רק תזיק.
(20.04.11)
רכבת היא שירות חיוני.
חייבת להישאר בידי המדינה.
אחרת - המחירים יעלו ורמת השירות תרד עוד יותר (אם בכלל אפשר לרדת יותר נמוך ממה שקורה היום).

הפיתרון הוא: לפטר את כל עובדי הרכבת ולהחליפם בעובדים עם כישורים.
39. שיתלה עכשיו שלטים ליד כל מחסום רכבת כמו שהוא אוהב
נוסע ברקבת ,   מרכז   (20.04.11)

בעוד ארבעה חודשים אני אסגור את הרכבת אם לא יפתרו בעיות הבטיחות

על החתום - ישראל כץ   (ומר  נתניהו כגיבוי)

40. הוא לא מאמין לעצמו
יובל הגבר גבר   (20.04.11)
41. כנסו כנסו!!
אישימוטו ,   צפון   (20.04.11)
צאו צאו יש כאן משהו מסריח........מדינת ישראל.....ממשלת ישראל .......ישראל כץ....מושחתים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
42. ועד עובדיי הרכבת זה ועד של רכיכות בלבד אל תפחד ישראל
גודו   (20.04.11)
אל תפחד מהם זאת רק חבורה של רכיכות והרבה מן עובדיי הרכבת אוליי לא פותחים את הפה אבל לועד אין את כולם בידו
ישנם המון חיכוכים בין מנהלים ועובדים וממש אין לועד את רוב העובדים כמו כן
לא כל העובדים מרוצים מתיפקוד הועדים ולכן יכול להיות שיהיו שם היתנגשויות
הרבה מעובדיי הרכבת הם אלכוהליסטים וצרכניי סמים קשים אנשים שעובדים בנקודות קריטיות ברכבת מנהלים שאחראיים לבטיחות לא עושים את עבודתם
במוסך לוד יש יותר סמים ואלכוהול מאשר בשכונת הרכבת ובלוד בכלל

משפחות הפשע הישטלתו על כל חלקה טובה ברכבת והם עושים שם כשלהם
עובדים מאויימים ע"י אנשיי כוח
חייבים להכניס לשם סמויים של השב"כ והמשטרה ואז תדעו את האמת המרה שרוב העובדים החדשים ומקצת הוותיקים הם פושעים לשעבר שלא זנחו את דרך הפשיעה אף על פי שהם מרווחים בכבוד משכורות עתק
43. מה מבין איש משטרה גדול ככול שיהיה בבטיחות של רכבת
עורב   (20.04.11)
לא יעזור כאן שום אלוף ושום רמטכ״ל זה כולל גם את רשות שדות התעופה ישנם מהנדסים שלמדו ויודעים בדיוק איך עובדת רכבת או איך עובדת מערכת תעופה אני גם מקווה שהאנשים שיושבים במגדלי הפיקוח בארץ הם אנשים אשר מבינים בתעופה ?
נשלח מהאייפון שלי
44. אולי לתת לחברה זרה שיש לה ניסיון להפעיל את הרכבת ועובדים
מבין   (21.04.11)

ובנתיים לפטר את כל העובדים, לגייס עובדים חדשים רציניים באמת ולא פרוטקציונרים  ושילמדו

45. כץ- מקורב לכל הטייקונים וקונה את כל הוועדים!
יוסי   (20.04.11)

יש שחיתות גדולה מזו?!

 

46. ועדים זו מחלה - צריך חקיקה נגד כל השטויות האלה
(20.04.11)
47. כל נוסע ברכבת חייב לשאת שלט: "לפטר את כל עובדי הרכבת"
צפוני ,   צפון   (20.04.11)

חייבים להחליף את כל העובדים, לפני שבכלל חושבים על הפרטה.

כל נוסע ברכבת חייב ללהבהיר לכל עובד רכבת שבו הוא פוגש, ממנהל תחנה ועד כרטיסן, שמוטב לו ללכת הביתה ולחפש פראיירים אחרים למצוץ את כספם ולסכן את בריאותם.

 

את הועד יש לפטר ראשונים, ואח"כ את כל המנהלים.

אסור לשכוח גם את נהגי הקטרים המסוממים.

 

צריך לצעוק בקול גדול כל יום ובכל נסיעה.

 

עד שפסולת העובדים הזו תבין שזה סוף הסיפור עבורם.

48. אנחנו עובדי הרכבת נילחם עד טיפת דמנו
ינקי   (20.04.11)
אנחנו נוטנים את הנשמה למדינה מה קרה קולם כואסים עלינו? תפסיקו להסיט נגדנו ואני עובד ברכבת קבר 20 שנה לא עושים חגים בבית ואין תודה קלפינו בושה
49. עובדי הרכבת עלולים להתרגז ולא להעביר
עובד רכבת ,   לוד   (20.04.11)
תחמושת וטנקים לחזית בעת מלחמה באמצעות הרכבת חומר למחשבה לשר כץ
50. תשאלו את יוסי ברבי-חבר מזכירות הליכוד
מוריס ,   קריות   (20.04.11)
יוסי ברבי יכול לייעץ לכם כיצד לטפל בנושא
הוא גם חבר מזכירות הליכוד-יש לו מה לומר בפריימריז
וגם מבין ביחסי עבודה
51. על זה נאמר:חה חה חה חה... הוא לא יכול לגעת בנו.אנחנו נפטר
אותו!!!!!!!!!!!!!!!! ,   רכבת קיטור!   (20.04.11)
52. אוכלי חינם. תפתר את כל ההנהלה הבכירה.
(20.04.11)
53. מארגן משלחת ללונדון (יש מימון)
קתו הזקן ,   מעלה חמציצים א   (20.04.11)
להתחנן למלכה האם, לנסיך הצעיר ולזוגתו המלבבת, שיסכימו לקבל חזרה את המנדט על פלשתינה (א'י) ל-500 השנים הבאות.
=
המשלחת תהיה של 100.000 איש שמיצגים את שאט הנפש של 6 מליון אחרים מהתנהלות המדינה.
=
בגלל מספר המקומות המצומצם לעומת המספר הגדול של המעונינים, תסגר ההרשמה מיד אחרי תאונת הרקבת הבאה. אז נא למהר ולהרשם
54. יש לחוקק חוק הרכבת: אסור לשבות 5 שנים. מינוי מנכ'ל יפני שלא
קתו הזקן ,   מעלה חמציצים א   (20.04.11)
חוכמעס, החלפת כל הצוות הניהולי/ הנדסי בקצב של 4% כל חודש ללא פיצויים מוגדלים.
כאשר 50% מהמנהלים/מהנדסים החדשים יהיו יפנים/אירופים/אמריקאים.
55. כוונת השר שהוא ימנה יועצים מטעמו
צדקיהו ,   סדום   (20.04.11)
שילוו את תהליך ההבראה של הרכבת. ז"א עוד פרנסה לכ-50 עובדים בכירים מקרב פעילי ליכוד.
56. עם כל הצעה גאונית, גודל לו עוד סנטר......כנסו
coco   (20.04.11)

רכבת ישראל המפוארת, מפרט טכני: 4.5 מסילות עקומות, תחנות בסגנון המערב הפרוע, כדי להגיע לרכבת צריך ללכת ברגל יותר מהמרחק שאתה עומד לנסוע..., אם ברצונך להגיע בזמן רכבת ישראל היא ממש לא הפתרון, אם חשבת שאתה מאחר לנסיעה ברכבת...יסתבר לך שהרכבת תאחר הרבה יותר ממך, 20 מפגרים מנהלים אותה, 20000 סובלים מהם, מנכ"ל עציץ חושב שהוא מנהל אותה, ושר צמח חושב שהוא שולט בה!! 

ברכבת פחם מסריחה בהודו יש פחות תאונות ותקלות מרכבת ישראל, האמת, אין לי מושג איזה כלי תחבורה נחשב לבטוח בישראל.....אולי כץ יגלה לנו???  אגב, מה הוא אוכל השקנאי הזה??

57. בעלי ההון לא יעזבו את רכבת ישראל עד שתופרט
שמאל אדום ,   ישראל   (21.04.11)

ירדפו אותם בתיקשורת, במיוחד בזו שמקדמת את הקפיטליזם של ביבי בישראל: " ישראל היום".

בזק שלפני ההפרטה היתה כבר חברה מצויינת, אחת מחברות הטלקום הציבוריות הכי טובות בעולם. כמו חברת חשמל של היום.

אבל בית דין לא עזר. התיקשורת לא הפסיקה להביא לידיעת הציבור תלונות של אנשים על בזק, וסטנדאפיסטים ירדו בלי סוף על החברה הזו בפריים טיים. זה נגמר רק עם ההפרטה.

58. קודם כל היה צריך לסגור את ה"רקבת" ואז לדבר!
(21.04.11)
ממשיכים לסכן אותנו יום אחרי יום ורק עושים פוליטיקה על חשבוניינו.
אם קודם היו סוגרים ואז מתחילים לדבר, עניינים היו זזים הרבה יותר מהר ותוצאות כבר היו מונחות על שולחן שר התחבורה
59. מה קשור שכבר משלמים מיליונים ליועצים
רונן   (21.04.11)
במבחן התוצאה הבטיחות ברכבת על הפנים. העובדה שמשלמים מליונים ליועצים לא משפרת את הבטיחות אלה רק מדגישה את העובדה שמשהו רקוב שם.

התוכנית צריכה לכלול הגדרות של אחראיות אישית של המנהלים ויועצי הבטיחות. רק ככה הם יתחילו לתת תמורה למיליונים שהם מקבלים.

חוצמזה ראו מה הועד אומר, הוא בעד בטיחות בתנאי שזה לא יפגע בתנאי ההעסקה של העובדים. אבל ברור שבטיחות פרושה החמרה בתנאי ההעסקה, הרי עכשיו הם יאלצו באמת לעשות את העבודה כמו שצריך.
מבחינת הועד קודם התנאים הלא סבירים של העובדים ורק אחר כך בטיחות הנוסעים ורמת השרות.

נוסע מיואש
60. ==ממילא השירות תת-רמה,אז לפחות שיהיה זול==
קפיטליזם ,   עכשיו   (21.04.11)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה