|
1. אין שום ערך לתארים בהוראת המדעים
|
|
|
2. קודם שישאלו את המנהלים. בנוסף ההסתדרות לא מבינה ביחינוך
פקידי המשרד ופקידי ההסתדרות מבינים מעט מאוד בחינוך. מדובר בפקידים שעמדו לפני שנים בכיתה ומזמן שכחו את העבודה האמיתית
נשלח מהאייפון שלי
|
|
|
3. הפחתת שעות מדעים ביסודי ממ"ד
מקצוע ליבה עם שעתיים , |
בשבוע בלבד בשוהם |
|
(05.09.11) |
|
|
|
4. כל עוד הבן שלי לומד עם עוד 37 ילדים בכיתה...
כל עוד הבן שלי לומד עם עוד 37 ילדים בכיתה כלום לא יעזור. לא עוז לתמורה ולא כלום למורה, צריך להקטין את מספר הילדים בכיתה.
|
|
|
צודקת בהחלט 35 שנה הייתי מורה ואיני חושב שיש מישהו שיודע יותר טוב מהמורה מה לא בסדר ויכול להציע הצעות הגיוניות , מועילות , יישומיות ולא תמיד זה עניין של כסף.
|
|
|
|
|
7. אני מאוד מעריכה את אורית חזן
אבל אורית, למערכת חסרים דברים בסיסיים ביותר שכל עובד בר דעת נותן עליהם את הדעת. כמובן שזמן המורה הוא הפקר ואפשר לדרוש ממנו כל מני משימות אחר הצהריים. אבל מה שיותר מרגיז - הוא צריך לעשות שימוש במחשב האישי שלו, במדפסת שלו, בעט שלו וכולי. בכל מקצוע אחר העובד מקבל כלים בסיסיים לצרכי עבודתו, ולא צריך לרכוש אותם בעצמו. זה מקומם אך בעיקר מצביע על היחס המזלזל לו זוכים המורים.
|
|
|
8. את מתכוונת שנשמע את העברית הפגומה שלהן או את רדידותן?
מורה בעל כורחו |
|
|
(06.09.11) |
|
|
|
9. מעניין שגם את הכתבה הזאת לא כתבו מורים
חנן יניב , |
קלגרי, / תל-אביב |
|
(07.09.11) |
יש בעיה תרבותית של תפישת המורים את עצמם ותפישת המערכת אותם (כולל האקדמיה). יש בעיה של ארגוני המורים שאינם מובילים את המורים לתפקיד משמעותי בהובלת החינוך במדינה. אני מסכים עם אורית וחושב שצריך לעזור למורים להבין את מקומם הלגיטימי בין מעצבי החינוך במדינה ולגבש לעצמם תפקיד של מנהיגות מול האתגר החשוב הזה.
|
|
|
10. תשאלו את הרבנים הם יודעים על חינוך שרוצה אלו קים לילדים!
| |