חדשות  חדשות בארץ  כללי
שוב שבועיים ללא רכבת: "עושים מה שבא להם"
בועז פיילר
פורסם: 01.12.11, 08:25
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 155 תגובות ב-93 דיונים
31. תגובת הרכבת זה מה שרשום באתר
(01.12.11)
אתם בטוחים שזאת לא הוצאת לשון הרע, ועכשיו אפשר לתבוע אותכם על 300 אלף שקל?
32. המדינה מתחילה בגדרה ונגמרת בחדרה רבותי!
אריאלה ,   דימונה   (01.12.11)
33. עד לפני 7 שנים הייתי סטודנטית בב"ש. כבר אז דובר על 40 דקות
והנה - עברו 7 שנים ,   ועדיין לא הכפילו!!!   (01.12.11)

המצב הזוי.

שיעבדו בלילה, שיעבדו בשבת.

34. רק החלשים שתלויים ברכבת נדפקים!
(01.12.11)
35. כלכלה חופשית זה הפתרון היחיד
סתאם אחד   (01.12.11)
כמו בכל שירות שניתן ע"י גופים פולטיים, אין שום דרך לשפר אותו. גם האופי העצלני והנצלני של הישראלי המצוי תורם למצב. אין לנו מוסר עבודה ולא מוסר שירות. כל פקיד עלוב הוא עבד כי יימלוך. המינוי נעשה על פי קשרים משפחתיים, חברתיים או מפלגתיים. יד רוחצת יד, מתחת לשולחן, מתחת לשמיכה במיטה ובחדרי חדרים. לכל שירות צריך להיות שירות חלופי, של תחרות. עם כל הכבוד, גם אגד אינו שירות ראוי ותחרותי. הכבישים עמוסים לעייפה והתחבורה, החמצן של כל כלכלה היא צואר בקבוק אחד גדול.
המדינה גובה מיסי עתק עבור התחבורה, שמייקרת כל חלקה טובה אך משקיעה פחות מ 5% מההכנסות באותה פרה חולבת שקוראים לה הנהג הישראלי.
36. מתי כבר יסגרו את הקרקס הזה?
יהב ,   רמת השרון   (01.12.11)
ההשבתה נועדה לקדם את פרויקט "עוד כמה מיליונים לכיס של המנהלים" ולא שום דבר אחר - כולם יודעים את זה, ואף אחד לא מאמין לשטויות שהם מפזרים. שום תשתית ושום כלום, גם אחרי ההשבתה ייקח לרכבת בדיוק אותו זמן, אולי יותר בעצם, ויהיו אותן תקלות שוב ושוב ושוב.... ושוב.
הם עושים את זה כדי לחסוך כסף, חד וחלק. למה לבזבז כסף על דלק, משכורות לנהגים ותיקון תקלות, אם אפשר פשוט להפסיק הכל?
37. אם הייתי מיליונר
(01.12.11)
הייתי מקים צי אוטובוסים שיסעו בקו הרכבת, יעצרו בתחנות הרכבת ויגבו מחיר לנסיעה כמו הרכבת, ובכך גורם לרכבת להפוך למיותרת. שאף אחד בדרום לא יזדקק לשירותיה יותר. שילמדו איך מנהלים עסק.
38. העיקר מנכלית של רכבת ישראל צועקת
יניב   (01.12.11)
שחברת רכבת ישראל הכי יעילה בעולם!!!

בושה...
39. שר התחבורה ישראל כץ -אנא סגור את קרקס הרכבת
עמי   (01.12.11)
40. איך עדיין הנהלת הרכבת יושבת במקומה??
ענבר   (01.12.11)
הממשלה צריכה לדאוג לפיטורים מאסיביים
ולהשיג עובדים רציניים
עם כזה שכר הייתי מצפה שהרכבת תתנהל כמו בחו"ל
איך יכול להיות שכל הזמן מפסיקים ועובדים
ומצד שני כל הזמן תאונות ואין בטיחות לקהל הנוסעים

ממש נראה שלמדינה אכפת מתחבורה ציבורית...
אוטובוסים זוועתיים , הרכבת לא מתפקדת
הרכבת הקלה בירושליים עוברת דרך אזור שבו זורקים עליהם אבנים
מה המסקנה?
לקנות אוטו להעמיס את הכבישים, לקנות דלק וככה הממשלה תקבל יותר כסף!
אבל מה עם כל נושא המעבר לאנרגיה ירוקה? תחבורה ציבורית יכולה לחסוך כל כך הרבה פיח שנפלט מרכבים, יכולה לפתור את בעיית הפקקים האין סופיים
פשוט מעצבן!!
41. שיעבדו רצוף וישביתו את הרכבת עד שהפרויקט נגמר
איתי   (01.12.11)
עדיף כבר כך, אולי זה יזרז את פתיחת הקו המהיר יותר (כל עוד אין שביתה או תאונה).
42. כבר 8 שנים הם מרחיבים מסילה באורך 67 קילומטרים
(01.12.11)
חרא-קבת ישראל
43. למה לראיין אחדים?
(01.12.11)
אם תעשו סקר שביעות רצון משירותי הרכבת בבאר שבע תגלו שאלפים אינם מרוצים.
איחורים וסגירות קווים הם לחם חוקינו.
צריך לסגור את הרכבת כפי שסגרו את מע"ץ ופתחו אותה מחדש.
לנקות את האורוות של הרכבת. עכשיו.
44. יש פיתרון פשוט! לא צריך את הרכבת!! כנסו!
באר שבעי ,   באר שבע   (01.12.11)
הפיתרון הוא שנתארגן באתרים של טרמפים ושיתוף נסיעות, כמו לדוגמא יאללהבוא ואחרים. נסע ביחד ולא צריך את הרכבת!
45. די כבר!!! למה לא מפטרים ומפריטים את הרקיבון הזה !?
אמיר   (01.12.11)
46. שר התחבורה - האשם ה י ח י ד י בעניין הזה
אלון ,   ת"א   (01.12.11)
עובדי הרכבת - למרות שמתנהגים בצורה כוחנית ומגעילה - והנהלת הרכבת שמתנהגת בצורה אטומה וחשוכה - שני הגופים האלו יכולים לעשות מה שהם רוצים במדינת עולם שלישי כמו שלנו, אבל יש אדם אחד, שאמורות להיות לו כ ל הסמכויות לעצור את הגועל הזה שהולך שם: שר התחבורה.

מישהו שמע ממנו? רק לחנוך כבישים ותחנות הוא יודע, הבלגאן ההזוי הזה ברכבת נמשך כבר שנים, אבל במיוחד בשנתיים האחרונות.
יש פה כישלון ממדרגה ראשונה של "כבוד" השר.
הייתי מצפה שבמקרה כזה, ראש הממשלה יתערב ויעשה לזה סוף, אבל כאמור, אנחנו מדינת עולם שלישי.

בא לי להקיא מרוב הכמות של הטימטום, האטימות, ובמיוחד הבורות (הרי לרוב השרים אין תואר ראשון אפילו, כן ???) שיש בממשלה הזאת.
47. זה מה שקורה שיש ועד במונופול ושהשתן עולה להם לראש ראה בנמלים
חיים   (01.12.11)
48. אם אלו היו הרופאים היו נכנסים בהם חזק
(01.12.11)
49. חבל שאין מי שיקח אחריות ויחליף את כול הסגל..
אין רכבת ,   תל אביב   (01.12.11)
הקיים ברכבת. גם ככה אין רכבת כמו שצריך. נסבול שנה עד שיחדשו ולאחר אולי תהיה רכבת שנותת שירות.
50. הכל בידי השר ישראל כץ יש להחליף אותו דחוף רכבת ישראל מחדל
ניר   (01.12.11)

הכל בידי  השר ישראל כץ יש להחליף אותו דחוף רכבת ישראל מחדל

זה לא חדש שברכבת לא מתפקדת

51. חרם צרכנים על רכבת ישראל!
הצטרפו אלינו   (01.12.11)
52. שר התחבורה אוהב תחבורה??
אז זה שהוא לא ,   הוא גם לא מבין בה   (01.12.11)
53. אם זה היה עסק פרטי זה לא היה קורה
ירון ,   דרום   (01.12.11)
54. הגרמנים-היכנסו
צדיק   (01.12.11)
הגרמנים ימח שמם במלחמה עם טנקים ענתיקות שנקראים פאנצרים
כבשו את כל אירופה בימים .
רכבת ישראל לא מסוגלת להגיע לתל אביב מבאר שבע
ב 50 דקות.
55. הפתרון הוא כשעל כל יום השבתת הרכבת ינתן יום חנם
אילן מנדלזון   (01.12.11)
הדרך היחידה לשכנע את הרכבת בחשיבות נוסעיה היא לקבוע שעל כל יום השבתה תחויב הרכבת להסיע נוסעים יום חנם באותן תחנות
56. למה רק באר שבע
מאיר ,   בית שמש   (01.12.11)

אצלכם בYNET, לא רואים מעבר לאף. מי שמסתכל על הודעת רכבת ישראל, יגלה, ששרותי הרכבת יופסקו בנוסף מירושלים ובית שמש.

יותר חשוב מבאר שבע, זה שמירת ישראל ירושלים מנותקת מהמרכז. ומה עם אלפי הנוסעים היומיומיים שנוסעים בבית שמש כל היום. אומנם, יש אפשרות לנסוע באוטובוס, אבל היציאות מבית שמש ממש ממש סתומות כל בוקר וערב, עוד מעט העיר תהיה במצור, אין נכנס ואין יוצא!!

57. הצעה: לסגור, לפטר את כולם ולהתחיל מחדש
חיים   (01.12.11)
בדרום סוגרים כל שבועיים לשבועיים
בצפון, איחורים בלי סוף וכמובן ללא הסבר ו/או פיצוי
בימי ראשון, אין מקום וצריך להלחם על הזכות להכנס לקרונות.
חשבתם שזה תאור הרכבת התורכית ממלחמת העולם ה I
אז לא, זה כאן ועכשיו.
הכל רקוב מהועד ועד אחרון העובדים. פשוט צריך להחליף ואת כווווולם.
יאלה ישראל, קדימה לעבודה
58. למדינת ישראל יש אינטרס
רון   (01.12.11)
לפגוע בתחבורה הציבורית ודברים מסוג זה יימשכו כחלק מפגיעה זו.
שהרי גם הרפורמה באוטובוסים התבררה מהר מאוד כמזיקה מאוד לצרכן הישראלי.
זו משוואה פשוטה -
מיאוס בתחבורה הציבורית=רכישות רבות יותר של מכוניות=דלק וכל מה שנלווה לרכישת רכב בישראל שמכניס לקופת המדינה מיליארדים (מיסי ייבוא ואגרות למיניהם, ביטוחים וכו'). אני מאמין שגם הורדת גיל רשיון הנהיגה קשורה לעניין הזה. יותר נהגים=יותר מכוניות.
למדינת ישראל לא אכפת מרווחת תושביה. פשוט אכפת לה מהכיס שלה.
זוהי מדינתנו. על כל הרע שלה, ועל הטוב הנעלם שבה. אולי הגיע זמן למחאה חדשה.
59. רק הפרטה תפתור את בעיית הרכבת
ראש המממממשלה   (01.12.11)
60. רכבת ב "כ" ולא רקבת ב "ק"
דנה ,   קיסריה   (01.12.11)

כמה יכולים להיות חסרי השכלה תושבי הדרום ומשתמשי הרכבת העניים... 

 

פשוט בושה!

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה